Jump to content



Απαραδεκτη συμπεριφορα απο Visionstudio


matteus

Recommended Posts

Αυτό που λές είναι σωστό. Μπορείς όμως να το δείς και αντίστροφα. Μήπως δεν είναι υποχρεωμένος ο πελάτης να ζητήσει παραστατικό παραλαβής, αλλά το κατάστημα να εκδόσει παραστατικό παραλαβής; Γιατί αν γίνει έλεγχος θα πρέπει να δικαιολογήσει με παραστατικό το τροφοδοτικό.

Οπως αναφερα παραπανω την ωρα που επιστρεφεις κατι για αντικατασταση στο καταστημα γραφουν σε ενα χαρτι στα στοιχεια σου μαζι με serial number ktl (ετοιμη φορμα ειναι που συμπληρωνουν) και οσες φορες πηγα πηρα ενα ιδιο και εγω οποτε μου φενετε απιθανο να μην συμπληρωσαν τιποτα , μαλλον πιο πιθανο ειναι να μην το πηρε μαζι του και να εμεινε πανω στο γραφειο . . .

Link to comment
Share on other sites

Θα συμφωνήσω με τον [MENTION=14294]evolution[/MENTION] Κάθε τι που εισέρχεται και εξέρχεται σε ενα κατάστημα είτε ειναι αποθήκη, είτε service πρεπει να συνοδεύεται και απο ενα παραστατικό. Οπότε ή δεν το πήρε, ή κάπου παράπεσε. Χωρις να υπονοώ οτι δεν πρέπει και εμείς να ζητάμε το παραστατικό.

Link to comment
Share on other sites

Θα συμφωνήσω με τον @evolution Κάθε τι που εισέρχεται και εξέρχεται σε ενα κατάστημα είτε ειναι αποθήκη, είτε service πρεπει να συνοδεύεται και απο ενα παραστατικό. Οπότε ή δεν το πήρε, ή κάπου παράπεσε. Χωρις να υπονοώ οτι δεν πρέπει και εμείς να ζητάμε το παραστατικό.

Eγω μιλαω συγκεκριμενα για το vision οσες φορες πηγα κατι για RMA παντα μου δωσαν ενα χαρτι οτι το παρελαβαν

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.