evolution Μάρτιος 17, 2013 #21 Κοινοποίηση Μάρτιος 17, 2013 Αυτό που λές είναι σωστό. Μπορείς όμως να το δείς και αντίστροφα. Μήπως δεν είναι υποχρεωμένος ο πελάτης να ζητήσει παραστατικό παραλαβής, αλλά το κατάστημα να εκδόσει παραστατικό παραλαβής; Γιατί αν γίνει έλεγχος θα πρέπει να δικαιολογήσει με παραστατικό το τροφοδοτικό.Οπως αναφερα παραπανω την ωρα που επιστρεφεις κατι για αντικατασταση στο καταστημα γραφουν σε ενα χαρτι στα στοιχεια σου μαζι με serial number ktl (ετοιμη φορμα ειναι που συμπληρωνουν) και οσες φορες πηγα πηρα ενα ιδιο και εγω οποτε μου φενετε απιθανο να μην συμπληρωσαν τιποτα , μαλλον πιο πιθανο ειναι να μην το πηρε μαζι του και να εμεινε πανω στο γραφειο . . . Link to comment Share on other sites More sharing options...
wesker Μάρτιος 17, 2013 #22 Κοινοποίηση Μάρτιος 17, 2013 Θα συμφωνήσω με τον [MENTION=14294]evolution[/MENTION] Κάθε τι που εισέρχεται και εξέρχεται σε ενα κατάστημα είτε ειναι αποθήκη, είτε service πρεπει να συνοδεύεται και απο ενα παραστατικό. Οπότε ή δεν το πήρε, ή κάπου παράπεσε. Χωρις να υπονοώ οτι δεν πρέπει και εμείς να ζητάμε το παραστατικό. Link to comment Share on other sites More sharing options...
evolution Μάρτιος 17, 2013 #23 Κοινοποίηση Μάρτιος 17, 2013 Θα συμφωνήσω με τον @evolution Κάθε τι που εισέρχεται και εξέρχεται σε ενα κατάστημα είτε ειναι αποθήκη, είτε service πρεπει να συνοδεύεται και απο ενα παραστατικό. Οπότε ή δεν το πήρε, ή κάπου παράπεσε. Χωρις να υπονοώ οτι δεν πρέπει και εμείς να ζητάμε το παραστατικό.Eγω μιλαω συγκεκριμενα για το vision οσες φορες πηγα κατι για RMA παντα μου δωσαν ενα χαρτι οτι το παρελαβαν Link to comment Share on other sites More sharing options...
matteus Μάρτιος 17, 2013 Author #24 Κοινοποίηση Μάρτιος 17, 2013 Ναι παντου πρεπει να σου δινουν. Ενταξει το πηρα δουλευει μια χαρα. Βεβαια ξανα απο εκει δεν αγοραζω τιποτα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.