Petrossortep Μάρτιος 9, 2014 #141 Μάρτιος 9, 2014 Σε stealth δεν σε ενδιαφέρει το AI. Αποτυχία είναι να εντοπιστείς και μόνο.
sebastian Μάρτιος 9, 2014 #142 Μάρτιος 9, 2014 Τί λες ρε αριστοκράτη εσύ; Το FXAA διαβάζει δεδομένα από τον z-buffer της κάρτας για να προσδιορίσει ποιά πίξελ βρίσκονται στην ίδια(άρα πάνω σε texture) και ποιά σε διαφορετική επιφάνεια(άρα σε ξεχωριστά αντικέιμενα). Η εξομάλυνση γίνεται μόνο στα δεύτερα και τα textures δεν θολώνονται. Γενικά τέτοιοι αλγόριθμοι έχουν άπειρα περιθώρια βελτίωσης και πειραματισμών και εφόσον είναι ανεξάρτητοι από τη γεωμετρία της σκηνής θα γίνονται και ελαφρύτεροι και πολύπλοκότεροι χωρίς να επιβαρύνουν σημαντικά τις νέες κάρτες. μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, αλλα η ουσια ειναι οτι : To FXAA ειναι το ΑΑ του φτωχου! Αισχρό απο ποιότητα εικόνας! Οπως το HYUNDAI Coupe ειναι η Porsche των φτωχών! H σειρα ειναι η εξης : SSAA > MSAA > TXAA > FXAA
Petrossortep Μάρτιος 9, 2014 #143 Μάρτιος 9, 2014 Αφού σου λέω ότι δεν πειράζει τα textures αν εφαρμοστεί σωστά. Δεν φταίει η τεχνική αν ο developer είναι ηλίθιος(π.χ. Skyrim).Δοκίμασα και το SSAA high στην αρχή που είσαι σε ένα δωμάτιο με κλουβιά και τα "νερά" επάνω στις κάθετες γραμμές των κλουβιών(όταν προχωρούσες) δεν διορθώθηκαν. Τέτοια προβλήματα, όπως και το flickering σε μακρινά αντικείμενα είναι κυρίως θέμα της ανάλυσης του z-buffer που έχει το game και δεν διορθώνονται ούτε με 16Χ SSAA.Η διαφορά SSAA με σωστό FXAA(όχι το forced από το πάνελ της nvidia) είναι αστεία, ειδικά αν σκεφτείς το κόστος.
Darap21 Μάρτιος 9, 2014 #144 Μάρτιος 9, 2014 Στο Thief δεν σκοτώνεις μόνο κλέβεις???Δλδ αν με δει κάποιος γτι δεν μπορώ να τον χτυπήσω...???
UltraB Μάρτιος 9, 2014 #145 Μάρτιος 9, 2014 Μπορείς, έχεις το τόξο και ένα άλλο εργαλείο (με το R) που μπορείς να τους χτυπάς από κοντά.
Delijohn Μάρτιος 10, 2014 #146 Μάρτιος 10, 2014 270x με 14.2 με Very High Preset Το θεμα ειναι οτι καθολη την διαρκεια του bench η καρτα δεν ξεπερναει το 80%. Αρχιζει χαμηλα (30-40%) και αυξανεται σταδιακα. Bottleneck? 3 δεύτερα αφότου ξεκίνησε το bench, η κάρτα πήγε από το 87% στο 98-99% καρφωμένο καθ'όλη τη διάρκεια. Στο very high preset και με 14.2 κι εγώ. Η κάρτα εντελώς "μαμά" και ο επεξεργαστής μου χαμηλά (3.6) κι όχι στα 4.4 ή 4.6 που τον έχω συνήθως. Αν θες, ανέβασε λίγο τον επεξεργαστή σου κι αν δεις έστω κ λίγο διαφορά, πες μου να σου ανεβάσω κι ένα run με τον δικό μου επεξεργαστή στα 4.4 π.χ. να δούμε αν ανεβαίνουν τα νούμερα αρκετά κι αν όντως το bottleneck κόβει το παιχνίδι.. ή απλά είναι ένα κακό port με πολλά προβλήματα. Εντύπωση μου κάνει που η τιμή του έπεσε κιόλας στα 18 ευρώ κι άρχισαν τα dlc. Γυφτιά..
ultraex2005 Μάρτιος 10, 2014 #147 Μάρτιος 10, 2014 λοιπον και νεο update 1.2 εχει εμφανιστει!! - Fixed an issue where, for some users, controller right stick would not turn the camera and controller hints would not appear. - Fixed an issue where, for some users, the keyboard mapping menu would immediately map a key and then hang. - Fixed an issue with the fog when SSAA was enabled that was introduced in v1.1. - Fixed a crash when the user had 99 saves and tried to access the save menu in game. - Added an option to the launcher configuration dialog to run the 32-bit version on a 64-bit machine. The 32-bit version has several features disabled causing it to use less memory, providing a smoother experience for users with lower spec machines. The checkbox for this option can be found in the display tab of the launcher options dialogue. - Update: Deploy additional DLLs with the game to avoid issues with corrupt DLLs on user machines, which could cause the game to not start at all. - Update: Moved Lockpick and Frame Search helper to the HUD menu and will now also affect mouse/keyboard. WARNING: Disabling Frame Search helper while playing with mouse/keyboard could make it very hard, if not impossible, to find the button. - Various performance improvements. - Various crash fixes. μαζι και με τους νεους nvidia 335.23 πηρα αυτα τα νουμερα ολα τερμα σε 1080P μαλλον ξεκολησα απο τα 50-52 fps average που ειμουνα κολλημενος (max τα ιδια πανω-κατω)!!
SpirosKGR Μάρτιος 11, 2014 #148 Μάρτιος 11, 2014 Thief - last version updated original GPU: GTX 770 windforce 2GB - stock - nvidia drivers : 353.23 ΑΝΑΛΥΣΗ ΟΘΟΝΗΣ: 1680X1050 *Σημείωση: τρέξτε το 2-3 φορές, τις μισές φορές ίσως φάει ένα σκάλωμα στην αρχή μετά τους 2 φρουρούς , άλλες φορές το κάνει και άλλες όχι
panosX Μάρτιος 13, 2014 #149 Μάρτιος 13, 2014 να πω και εγώ το μακρύ μου ? στην αρχή κουράζει και είπα "θα το παρατήσω κουβά" , μετά του δίνω λίγο χρόνο και βλέπω καλά στοιχεία σαν περιβάλλον , το stealth κομμάτι του είναι υποχρεωτικό χωρίς ομως να σε αφήνει πάντα χάνοντας την μαγεία του "ποια δεν έχεις dagger να σφάζεις κόσμο θα περάσεις σιγά σιγά " Φόλα 1 πχ παρέα φρουρών και θέλω να τους περάσω-κλέψω απαρατήρητος, ήθελα να σβήσω ενα πυρσό όσο τον έσβηνα ο άλλος τον άναβε (α γιατί είναι σβηστός?) η διαφορά μέχρι να πάθει αλσχάιμερ και να ξεχάσει που έχει τα σπίρτα ήταν 1 βήμα ποιο δίπλα (ΑΙ -8 ) ή θα είσαι με το save στο χέρι ή απλά θα τυραννιέσαι 20λεπτά μέχρι να πετύχει όλο με την πρώτη φόλα 2 πάει να γίνει ενα ακόμα COD , το story είναι ανύπαρκτο καθώς απο τα παλιά έχει κρατήσει μόνο την εικόνα και τίποτα άλλο , τρατζικ 1 ποιο πολύ ευχαριστήθηκα τα side mission να πω την αλήθεια και τα main mission σαν αυτόνομες αποστολές (έπρεπε να ψάξεις για να βρεις την ροή ) το οτι έγινε ghost buster μεγάλη φόλα , οκ άλλο κανένα τερατάκι-ζόμπι και άλλο ανούσιες φαντασιώσεις μονο στο τέλος το ευχαριστήθηκα μπας και το βλαμμένο σωθεί, αν κατάλαβε κανένας τι έγινε στο τέλος να μας πει τσάμπα ο κόπος του παππού γκαρετ ?
digitaltiger Μάρτιος 13, 2014 #150 Μάρτιος 13, 2014 Αυτο το οτι εχεις ψαξει τα παντα στο οπτικο σου πεδιο και λες οκ,τα έχω βρει όλα δεν υπάρχει περίπτωση...και βλέπεις στο τέλος 60-65% loot.:hang2:Και το θέμα είναι οτι για να μαζέψεις ολα πρέπει να ψάξεις ολο το κτίριο όλους τους ορόφους τα πάντα όλα και καταλήγεις να θες ενα μισάωρο την πίστα...
kakao83 Μάρτιος 14, 2014 #151 Μάρτιος 14, 2014 Ενα και απο μενα ολα φουλ 1080ρ 16x anisotro στο νορμαλ βιος της καρτα. σε αυτα τα ρολογια το εχω 24/7. θα τρεξω και ενα 1400+ LN2bios να δουμε διαφορα
kakao83 Μάρτιος 14, 2014 #152 Μάρτιος 14, 2014 λοιπον και νεο update 1.2 εχει εμφανιστει!!- Fixed an issue where, for some users, controller right stick would not turn the camera and controller hints would not appear. - Fixed an issue where, for some users, the keyboard mapping menu would immediately map a key and then hang. - Fixed an issue with the fog when SSAA was enabled that was introduced in v1.1. - Fixed a crash when the user had 99 saves and tried to access the save menu in game. - Added an option to the launcher configuration dialog to run the 32-bit version on a 64-bit machine. The 32-bit version has several features disabled causing it to use less memory, providing a smoother experience for users with lower spec machines. The checkbox for this option can be found in the display tab of the launcher options dialogue. - Update: Deploy additional DLLs with the game to avoid issues with corrupt DLLs on user machines, which could cause the game to not start at all. - Update: Moved Lockpick and Frame Search helper to the HUD menu and will now also affect mouse/keyboard. WARNING: Disabling Frame Search helper while playing with mouse/keyboard could make it very hard, if not impossible, to find the button. - Various performance improvements. - Various crash fixes. μαζι και με τους νεους nvidia 335.23 πηρα αυτα τα νουμερα ολα τερμα σε 1080P μαλλον ξεκολησα απο τα 50-52 fps average που ειμουνα κολλημενος (max τα ιδια πανω-κατω)!! ultreax το εχεις αγορασει γνησιο ε?
Wizard! Μάρτιος 18, 2014 #153 Μάρτιος 18, 2014 Thief Gets AMD TrueAudio And Mantle Support - Tom's Hardware
LazyGreek Μάρτιος 18, 2014 #154 Μάρτιος 18, 2014 Είμαι έτοιμος να το πάρω..Δοκίμασε κανεις Thief με Mantle?TrueAudio? Κανα Benchmark..
GruntGR Μάρτιος 19, 2014 #155 Μάρτιος 19, 2014 Mantle API Vs. DirectX Thief Benchmarks - Mantle Creams Direct3D in CPU-Bound Situations
sebastian Μάρτιος 19, 2014 #156 Μάρτιος 19, 2014 απο anandAnandTech Portal | Evaluating AMD's TrueAudio and Mantle Technologies with Thief
Wizard! Μάρτιος 19, 2014 #157 Μάρτιος 19, 2014 Τα έχουμε πει, με Intel Core i7-4960X @ 4.2GHz δε θα δεις μεγάλες διαφορές. Το Mantle δείχνει τα δόντια του σε cpu-dependent εφαρμογές, όπου η cpu δεν είναι high end.
ultraex2005 Μάρτιος 20, 2014 #158 Μάρτιος 20, 2014 και νεο update στην 1.3 εκδοση !! - Added AMD Mantle support. - Added AMD TrueAudio support. TrueAudio hardware support can be enabled in the in-game audio options menu. επισης προσθετει και 2 επιλογες στα settings αν προσεξα καλα εκτος την αλλων!! νουμερακια στο θεμα bench του [MENTION=13991]kakao83[/MENTION]
Delijohn Μάρτιος 20, 2014 #159 Μάρτιος 20, 2014 ωραία, αλλάζω το ποστ και αφήνω τα Bench στο άλλο...Για το παιχνίδι να πω πως ΔΕΝ είναι τόσο stealth όσο θα ήθελα (π.χ. splinter cell), αλλά περνά ευχάριστα η ώρα.Αν συνυπολογίσουμε και το κόστος του (γύρω στα 14€), μπορούμε να πούμε πως είναι μια τίμια αγορά. Περνάς άνετα κάποιες ώρες, που είναι σίγουρα πιο πολλές από 2 ταινίες στο σινεμά π.χ. που κοστίζουν το ίδιο.. Τα γραφικά είναι ωραία, αλλά όχι κάτι το τρομερό. Το mantle δεν βλέπω να δουλεύει ακόμα καλά αλλά αναμένω περαιτέρω βελτίωση. Ή και υποστήριξη, αν αυτό φταίει.
tragikos Μάρτιος 20, 2014 #160 Μάρτιος 20, 2014 [MENTION=6176]Delijohn[/MENTION] αφού φτιάχτηκε θέμα για benches, καλύτερα να κρατήσουμε αυτό καθαρά για το παιχνίδι το ίδιο...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.