SpirosKGR Φεβρουάριος 22, 2014 #61 Φεβρουάριος 22, 2014 Το preloadιάζω και γω με την ταπεινή 3,5 άρα γραμμή μου :jump1: Δεν εχω παίξει κανένα thief αλλά φαίνεται Φ 0 Β Ε Ρ 0 !!! :man_in_love:
apostolis159 Φεβρουάριος 22, 2014 #62 Φεβρουάριος 22, 2014 Τυχεροι! Περιμένω εντυπώσεις μολις βγει! Το πηρα και γω απ τον διαγωνισμό, αλλα το λαπτοπ δεν θα το αντέξει οπότε θα το παιξω Ελλάδα το Πάσχα στο desktop (σε κανα μηνα+ δλδ), οπότε μεχρι τότε θα μου τρέχουν τα σάλια... :drool:
johnIV Φεβρουάριος 23, 2014 #63 Φεβρουάριος 23, 2014 Έχει βγει σε ένα site ενός θειού μου 23.28GB :happy2:χωρίς το ράγισμα!
artyom Φεβρουάριος 23, 2014 #64 Φεβρουάριος 23, 2014 μπόλικες ρυθμίσεις στο pc.Eidos Montreal: Community
Vagosman Φεβρουάριος 24, 2014 #65 Φεβρουάριος 24, 2014 Παίδες δεν ήθελα να σας την χαλάσω αλλα το παιχνίδι είναι φόλα ολκήςThief reviews begin, get all the scores here | VG247Σπασμένη ΑΙ ανοίγεις πόρτες μπροστά τους και δεν κάνουν τίποτα (κωνος 45 μοίρες το οπτικό τους πεδίο), γραμμικό gameplay, καμια επεξεργασία στον φωτισμό (οτι δίνει η engine), ο ήχος απο τις επιφάνειες ειναι παντού ο ίδιος, άπειρα QTE's, διάρκεια 8 ώρες με το 40% να ειναι QTE's.Κακο μιξαρισμένος ήχος, επαναλαμβανόμενο gameplay, κακο voice acting, αν υπάρχει κάτι μυστικό φροντίζουν οι NPC's να το αποκαλύψουν και αν πάλι δεν το ακούσεις το επαναλαμβάνει ο Garrett. Δεν υπάρχουν επιφάνειες προς εξερευνηση, δεν κινείται τίποτα απο αντικείμενα, δεν πηδάς αν δεν υπάρχει προκαθορισμένο σημείο.Γνωρίζαμε οτι θα ειναι φόλα, αλλα νομίζω το παράκαναν. Απορώ τι εφτιαχναν τόσα χρόνια.Post mortems.Ενας μυθος τελειώνει. Καλύτερα να μην έβγαινε ποτέ κάτι να χαλάσει ενα τόσο σημαντικό παιχνίδι.:sorry: αλλα θα πάω να κλάψω :cry:ΥΓ: Τροφή για σκέψη πως δούλευε η ΑΙ του πρόγονου της σημερινής σαπίλας σχεδόν 20 χρόνια πίσω. http://www.gamasutra.com/view/feature/2888/building_an_ai_sensory_system_.php?print=1Μιλάμε η Eidos το ξεφτίλησε όσο δεν πάει, είπαμε αρπαχτή αλλα οχι τόσο φανερά.
Helly Φεβρουάριος 24, 2014 Author #66 Φεβρουάριος 24, 2014 Ελεος.Καλες κυκλοφοριες παιχνιδιων ειχαμε το 2013 γενικα το 2014 δε μπηκε καλα.Απ αυτα που διαβαζω A.I και προβληματα με QTE ειναι κλασικο φαινομενο rushed κυκλοφοριας.Καλα οι ηλιθιοι γιατι βιαζονται να βγαλουν τα παιχνιδια τοσο πολυ δε καταλαβαινουν οτι ειναι εις βαρος τους?Βεβαια οταν βλεπουν COD GHOSTS και BF4 να μοσχοπουλανε με τοσα προβληματα στο launch γιατι να μην το κανουν.
Vagosman Φεβρουάριος 24, 2014 #67 Φεβρουάριος 24, 2014 Ελεος.Καλες κυκλοφοριες παιχνιδιων ειχαμε το 2013 γενικα το 2014 δε μπηκε καλα.Απ αυτα που διαβαζω A.I και προβληματα ειναι κλασικο φαινομενο rushed κυκλοφοριας.Καλα οι ηλιθιοι γιατι βιαζονται να βγαλουν τα παιχνιδια τοσο πολυ δε καταλαβαινουν οτι ειναι εις βαρος τους?Βεβαια οταν βλεπουν COD GHOSTS και BF4 να μοσχοπουλανε με τοσα προβληματα στο launch γιατι να μην το κανουν.4 χρόνια ανάπτυξης μάλλον έδιναν μονο συνεντεύξεις σαν τους υπουργούς μας.Επίσης ολοι πλέον με τα online βαριούνται να μπούν στην διαδικασία ΑΙ, το θεωρούν περιττό.Όλοι μιλάνε για ενα Field of view 45 μοιρών και τίποτα άλλο. Φαντάζομαι θα πηγαίνεις πίσω απο τους NPC's, θα χαμουρεύεσαι και δεν θα καταλαβαίνουν τίποτα. Δεν μιλάμε απλά για σπασμένο ΑΙ, μιλάμε για ΑΝΥΠΑΡΚΤΟ ΑΙ.Το μόνο θετικό ειναι οτι παίζει ρόλο το ακουστικό κομμάτι οταν ανοίγεις κλειδαριές και έχεις δίπλα σου κάποιον κοιμισμένο οπου ακούει το κλικ.
Helly Φεβρουάριος 24, 2014 Author #68 Φεβρουάριος 24, 2014 Τα περι AI ηχου θα τα συμαζεψουν με patch.Την ατμοσφαιρα την ηλιθια γραμμικοτητα και γενικα το gameplay απ αυτα που διαβαζω δε μαζευεται με τιποτα.Το κατεστρεψαν το ονομα THIEF τσαμπα.Eυτυχως τελικα που δε εκανε ο original το voice acting θα μετανιωσε μαλλον μολις ειδε το παιχνιδι τι φωλα ειναι σε σχεση με τα παλια και απαρνηθηκε και τα χρηματα
artyom Φεβρουάριος 24, 2014 #69 Φεβρουάριος 24, 2014 Η ΑΙ γενικά στην τωρινή γενιά δεν ηταν και οτι καλύτερο.Κρίμα.
SpirosKGR Φεβρουάριος 24, 2014 #70 Φεβρουάριος 24, 2014 Για όσους δεν έχουν παίξει τα προηγούμενα τόσο χάλια ειναι?
zpaf Φεβρουάριος 24, 2014 #71 Φεβρουάριος 24, 2014 και τα πρωτα benchονουμερα ... Overclockers UK Forums - View Single Post - **Official THIEF-Incorporating AMD Mantle/True Audio/Bench mark Thread**
ARMAGEDDON Φεβρουάριος 25, 2014 #72 Φεβρουάριος 25, 2014 πάντως να ξέρεται κάποια προβλήματα τα οποία τα διωρθώνουν με το πρώτο pachaki είναι και σκόπιμα για του pirates
zpaf Φεβρουάριος 26, 2014 #75 Φεβρουάριος 26, 2014 Εεεεπ δεν εχει βγει το παιχνιδι ακομα λεμε Αν εχεις θειο στο japan με vpn ολο και κατι γινεται ...
herc2k Φεβρουάριος 26, 2014 #76 Φεβρουάριος 26, 2014 εχει βγει το game και οποιος θελει να ριξει μια ματια gameplay μπορει να το δει εδω σε ελληνικο youtube καναλι https://www.youtube.com/channel/UCpTHIhAYFdN8V7T4bDEgAEA?feature=watchθα το κανει ολο το walkthrough
zpaf Φεβρουάριος 26, 2014 #77 Φεβρουάριος 26, 2014 Με την κουτσοκοκκινουλα στα 1200/1600. Την γονατισε την VRAM το παιχνιδι.
sebastian Φεβρουάριος 26, 2014 #78 Φεβρουάριος 26, 2014 Χωστα ολα εισαι συ...SSAA και FXAA ? Συγκεντρώσου [MENTION=2962]zpaf[/MENTION]! Βγαλε το FXAA και τρέχα μονο με SSAA! Γιατι σιγουρα παιζει conflict...
zpaf Φεβρουάριος 26, 2014 #79 Φεβρουάριος 26, 2014 Χωστα ολα εισαι συ...SSAA και FXAA ? Συγκεντρώσου [MENTION=2962]zpaf[/MENTION]! Βγαλε το FXAA και τρέχα μονο με SSAA! Γιατι σιγουρα παιζει conflict... Τεζα ολα ρεεεε ... τι εχω 780Ti ;
sebastian Φεβρουάριος 26, 2014 #80 Φεβρουάριος 26, 2014 Τεζα ολα ρεεεε ... τι εχω 780Ti ; Σαν να εχεις στο τραπεζι αστακομακαροναδα (SSAA) και βουτας και το χερι στις φακες (FXAA) H αστακομακαροναδα δεν τρώγεται παρεα με την φακή
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.