Jump to content



Error σε εγκατάσταση Windows: DRIVER ΙRQL NOT LESS OR EQUAL ACPI


morius

Recommended Posts

Πρόσφατα αγόρασα ένα laptop toshiba στο οποίο ταλεπορήθηκα αρκετά για να καταφέρω να περάσω τα win 8 σε καθαρό format.

Τα κατάφερα τελικά και όλα καλά!!

Σήμερα επιχείρησα να κάνω άλλο ένα format. Με το που bootare κ έδειξε την σημαία των windows κ αρχίζει να φορτώνει από κάτω η μπαλίτσα μου εμφανίζει την παρακάτω εικόνα οπου τα μικρά γράμματα γράφουν τα παρακάτω:

"If you'd like to know more, you can search online later for the error DRIVER ΙRQL NOT LESS OR EQUAL ACPI"

Τι είναι αυτό τώρα;

Link to comment
Share on other sites

Στείλ'το RMA να τελειώνεις, μπορεί να είναι πρόβλημα μητρικής.
Πρόσφατα αγόρασα ένα laptop toshiba στο οποίο ταλεπορήθηκα αρκετά για να καταφέρω να περάσω τα win 8 σε καθαρό format.

Παίζει να μην μπορεί. Έσβησε τα μαμίσια win8 και έχει περάσει δικά του. Απ' ό,τι διάβασα σε άλλο thread ψαχνόταν να παρακάμψει το UEFI secure boot που δεν του επέτρεπε να εγκαταστήσει τίποτα (σε win8). Κατά συνέπεια, αν το στείλει RMA το πιθανότερο είναι ότι θα του χρεώσουν επανεγκατάσταση OS.

Link to comment
Share on other sites

Παίζει να μην μπορεί. Έσβησε τα μαμίσια win8 και έχει περάσει δικά του. Απ' ό,τι διάβασα σε άλλο thread ψαχνόταν να παρακάμψει το UEFI secure boot που δεν του επέτρεπε να εγκαταστήσει τίποτα (σε win8). Κατά συνέπεια, αν το στείλει RMA το πιθανότερο είναι ότι θα του χρεώσουν επανεγκατάσταση OS.

Το άλλαξα το UEFI όμως ρε συ. Και το θέμα είναι ότι τότε τα δεχόντα κανονικά τα windows. Είχα κάνει format καμια 10αρια φορές. Τώρα δεν κάνει με τπτ!!!

Η μόνη αλλαγή που έκανα από τότε που έβαζα κανονικά τα windows είναι ότι έκανα Update Bios...

Link to comment
Share on other sites

Κάνε μια δοκιμή να περάσεις win7 ή ubuntu (που περνάει σε 15 λεπτά) για να αποκλείσεις hardware θέμα. Πιστεύω πάντως ότι κάτι έχει χτυπήσει στο UEFI (αν και δεν ξέρω καλά πώς ακριβώς κλειδώνουν αυτά τα μαραφέτια στο μαμίσιο OS).

Link to comment
Share on other sites

Ίσως Κωτσόβολο μήπως σαν κατάστημα πιέσουν τπτ. Η toshiba είναι απλά ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ.

Τουλάχιστον από προσωπική εμπειρία. Κατασκευάζει ωραία κομμάτια αλλά αν χαλάσει ......

Στον Κωτσόβολο θα καθυστερήσεις παραπάνω αλλά δεν θα βγάλεις καρκίνο με τους υπάλληλους που έχουν στο service.

Κ εγώ παρόμοιο πρόβλημα είχα (μπλε οθόνες) και τη μία μου έλεγαν ότι είναι οι ραμ (και καλά τις αλλάζανε), την άλλη ο σκληρός, την άλλη ξανά οι ραμ....

Κάθε φορά έπαιρνα το pc σπίτι και την επόμενη μέρα (μόλις δλδ του έβαζα κανα πρόγραμμα - firefox, media player - δλδ τπτ βαρύ) πάλι μπλε οθόνες. To πολύ πολύ να κανανε κάνα recovery.

Κάποια στιγμή μες τα ψέμματα παραδεχθήκανε ότι είναι μητρική αλλά στο προφορικό και προσπάθησαν να τα ρίξουν πάνω μου και το μόνο που μπορούσαν λέει να κάνουν είναι έκπτωση αν αγοράσω κι άλλο καινούριο.

Μετά από κάνα πεντάμηνο τα ψιλοπαράτησα γιατί βαρέθηκα να ασχολούμαι αλλά από το καλοκαιράκι θα ξαναέχουμε δράματα. (ας μη δίνανε 4 χρόνια εγγύηση)

Link to comment
Share on other sites

Ίσως Κωτσόβολο μήπως σαν κατάστημα πιέσουν τπτ. Η toshiba είναι απλά ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ.

Τουλάχιστον από προσωπική εμπειρία. Κατασκευάζει ωραία κομμάτια αλλά αν χαλάσει ......

Στον Κωτσόβολο θα καθυστερήσεις παραπάνω αλλά δεν θα βγάλεις καρκίνο με τους υπάλληλους που έχουν στο service.

Κ εγώ παρόμοιο πρόβλημα είχα (μπλε οθόνες) και τη μία μου έλεγαν ότι είναι οι ραμ (και καλά τις αλλάζανε), την άλλη ο σκληρός, την άλλη ξανά οι ραμ....

Κάθε φορά έπαιρνα το pc σπίτι και την επόμενη μέρα (μόλις δλδ του έβαζα κανα πρόγραμμα - firefox, media player - δλδ τπτ βαρύ) πάλι μπλε οθόνες. To πολύ πολύ να κανανε κάνα recovery.

Κάποια στιγμή μες τα ψέμματα παραδεχθήκανε ότι είναι μητρική αλλά στο προφορικό και προσπάθησαν να τα ρίξουν πάνω μου και το μόνο που μπορούσαν λέει να κάνουν είναι έκπτωση αν αγοράσω κι άλλο καινούριο.

Μετά από κάνα πεντάμηνο τα ψιλοπαράτησα γιατί βαρέθηκα να ασχολούμαι αλλά από το καλοκαιράκι θα ξαναέχουμε δράματα. (ας μη δίνανε 4 χρόνια εγγύηση)

Μιλαμε παντα για IDEAL - Service Center ?

Link to comment
Share on other sites

Πήρα σήμερα την Toshiba. Της εξήγησα το όλο στορυ κ μου λέει φέρτο να δουμε κ θα σε ενημερωσουμε. Αν είναι θέμα Hardware θα στο φτιάξουμε, αλλιώς αν είναι καθαρά λειτουργικού πρόβλημα θα χρεωθείς 30€ το φορματ!!

Εντομεταξυ μου είπε να πάω μαζί τα δισκάκια επαναφοράς. Εγώ λέω να μην τα πάω!!!

Εκτος των άλλων, αυτοί μπορεί να βγάλουν τον δίσκο να τον κάνουν copy paste με ένα που το βάζουν εξαρχης κ να δουλέψει, και λογικό είναι αφου κ εμενα μου δουλεύει αν bootarw ένα backup που είχα κανει με το Acronis!!!

Το θέμα είναι μην μου το κλειδώσουν πάλι κ μου το παραδώσουν όπως ηταν στην αρχή!!! Γιατί αν μετά πάω να βάλω έναν SSD που σκέφτομαι θα έχω πάλι τα ίδια, και τότε δεν θα έχω ούτε εγγυηση!!!!

Link to comment
Share on other sites

@SirDiman Ναι....(στα Σεπόλια αν θυμάμαι καλά)

@morius

Σίγουρα θα σου το επαναφέρουν στην αρχική εργοστασιακή κατάσταση (με όλες τις μπούρδες που κάνει να bootάρει έναν αιώνα). Και αν ισχυριστούνε το λειτουργικό, θα κάνουν recovery και μετά θα σου το πούνε. (κι εμένα μου τα ζητήσανε αλλά μετά από τσακωμό δεν έδωσα τπτ - έτσι κ αλλιώς δεν μου το είπαν εκ των προτέρων αφενός και αφετέρου μόλις γύρισα σπίτι κόλλησε στα 5 λεπτά χρήσης).

Μια από τις φορές μου είχαν πει ότι φταίει το norton (wtf).

ΥΓ: Μακάρι να βγάλεις άκρη με την πρώτη φορά και να ήμουν εγώ ο άτυχος. Αλλά με 5 μήνες ταλαιπωρία και να μου λένε αρλούμπες (όχι μόνο τεχνικά, αλλά και ψέματα δλδ άλλα τη μία φορά και άλλα την άλλη λες και είμαι βλάκας και δε θυμάμαι τι μου είχαν πει πριν 2 μέρες) καλύτερα να πας οπλισμένος με υπομονή για το χειρότερο...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.