Jump to content



Bugbear's Next car game


wolves

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Teaser:

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=XORYQ52migc]Bugbear Entertainment: Next Car Game - YouTube[/ame]

Bugbear Entertainment Ltd.

We're making a new car game. This time we're going back to our roots - just like all of our

fans have been asking us to do! If you like what you see above, you're going to love it.

It's all in-game footage!

Μου φέρνει αναμνήσεις από Destruction Derby! Ελπίζω να είναι καλό.. Χρειάζονται περισσότερα games αυτού του είδους. Καλά τα Flatout, αλλά τα έχω σιχαθεί από το συνεχές παίξιμο!

Πωωω το περιμένω πως και πως το τελευταίο flatout ήταν κακο αλλά τα πρώτα ήταν φοβερά.

:-D

Στάλθηκε από το ZTE-BLADE μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2

  • 10 months later...
  • 4 weeks later...

Φοβερό, σίγουρη αγορά, στο multiplayer θα γίνει χαμός.

[ame]www.youtube.com/watch?v=yFje4vdEmZY[/ame]

[ame]www.youtube.com/watch?v=kvd-7jIQEGU[/ame]

Τι σκατα προγραμματισμο εχουν κανει γινεται της Π$@#ς απο physics destruction και particles και δε πεφτει ουτε 1 fps με γραφικαρες.Respect και αγορα και απο μενα μολις βγει.

Τι σκατα προγραμματισμο εχουν κανει γινεται της Π$@#ς απο physics destruction και particles και δε πεφτει ουτε 1 fps με γραφικαρες.Respect και αγορα και απο μενα μολις βγει.

Νόμιζα ότι οι παραμορφώσεις είναι προ-υπολογισμένες ακριβώς επειδή το παιχνίδι πάει τόσο γρήγορα!

Αλλά οι devs λένε

The impact force is calculated and the mesh is deformed according to that information. If you only show the last step it will jump to it according to the impact but if you increase the amount of steps it will deform smoothly. Increasing the interpolation steps would make it a lot smoother but at the same time a lot more demanding on the system.
Well the deformation we have is fairly optimized since it doesn't have a huge amount of interpolation steps. This means the deformation doesn't look all that convincing when looking at it in slow motion. That could be worked around by increasing the interpolation steps when doing slow motion.
Οπότε την ταχύτητα την πετυχαίνουν με το να μην υπολογίζουν κάποια (ίσως όλα;; ) ενδιάμεσα στάδια της παραμόρφωσης.

[ame]

[/ame]

Φυσικά αυτό δεν πειράζει καθόλου.. Απεναντίας είναι και έξυπνο. Το μόνο που μένει όπως λένε είναι να αυξήσουν τα interpolation steps στο replay ώστε να φαίνεται καλύτερο.

Ναι θα έχει η τελική έκδοση του παιχνιδιού. Αν δεν κάνω λάθος θα προσθέσουν και κάποια έκδοση του multiplayer σε επόμενη alpha για testing.

Μάλλον βιάστηκα να το πάρω! Με το υπάρχον περιεχόμενο το βαρέθηκα στη 1 ώρα. Οπότε υπομονή μέχρι την τελική έκδοση!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.