nto Μάϊος 17, 2016 #21 Κοινοποίηση Μάϊος 17, 2016 Γεια σας! Θα ήθελα να ρωτήσω κ εγώ σχετικά με τη διακοπή συμβολαίου για σταθερό ιντερνετ. Σχεδόν πριν από ένα μήνα έστειλα τη σχετική αίτηση στη Vodafone ώστε να έχω ίντερνετ στο σπίτι. Μετά από κάποιες μέρες ήρθε για την πρώτη επίσκεψη ο τεχνικός όπου χρειάζεται να ελέγξει το βρόγχο κτλ που είναι εκτός σπιτιού. Μετά από ένα μήνα περίπου κ έπειτα από φοβερή καθυστέρηση προγραμματίστηκε κ η 2η επίσκεψη όπου θα ερχόταν ο τεχνικός στο σπίτι για να ενεργοποιήσει τη γραμμή κτλ. Η καθυστέρηση συνέβη γιατι εγώ απουσίαζα στο εξωτερικό κ τους είχα ζητήσει να συνεννοηθούμε για τη 2η επίσκεψη μέσω μειλ, εκείνοι όμως απλώς με έπαιρναν τηλ, φυσικά δεν με έβρισκαν κ έτσι στη συνέχεια μου έστελναν μηνύματα να επικοινωνήσω μαζί τους γιατι δεν μπορούν να με βρουν!!! Μια μέρα πριν τη 2η επίσκεψη του τεχνικού αποφάσισα πως δεν θέλω να συνεχίσω με την ενεργοποίηση του ιντερνετ κ τους πήρα για να ακυρώσω την επίσκεψη τεχνικού και το συμβόλαιο. Και μου λένε λοιπόν πως δεν μπορώ να διακόψω το συμβόλαιο!!! και ερωτώ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ?? χωρίς καν να έχει ενεργοποιηθεί η σύνδεση να μην μπορώ να το διακόψω??? Μου είπαν οτι τώρα έχει παραδοθεί ο βρόγχος από τον ΟΤΕ κ δεν μπορεί να γίνει κάτι. Τι γίνεται σε αυτή την περίπτωση;;; Link to comment Share on other sites More sharing options...
GFFermari Μάϊος 17, 2016 #22 Κοινοποίηση Μάϊος 17, 2016 Νομίζω πως διακοπή γίνεται εφόσον πληρώσεις τη ρήτρα του συμβολαίου (90-100€ ή όσο γράφει). Link to comment Share on other sites More sharing options...
YDinopoulos Μάϊος 17, 2016 #23 Κοινοποίηση Μάϊος 17, 2016 Διαβασε καλα το συμβολαιο που υπεγραψες. Αν δεν βγαζεις ακρη, επικοινωσησε με την ΕΕΤΤ που ειναι η αρμοδια. Ειναι αρκετα εξυπηρετικοι ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Efialtis Μάϊος 17, 2016 #24 Κοινοποίηση Μάϊος 17, 2016 Είναι λογικό οτι εφόσον έχει περάσει και ένας μήνας+ από την πρώτη επαφή σου με την vodafone για παροχή υπηρεσιών, αυτές (ζεύγος καλωδίων) να έχουν παραδοθεί από τον ΟΤΕ και να θεωρείσαι ενεργοποιημένος στο κοινό σύστημα. Το αν εσύ έλειπες έναν μήνα και δεν προσήλθε τεχνικός να κάνει την απλή σύνδεση του ζεύγους στον κατανεμητή της πολυκατοικίας/διαμερίσματός σου δεν βλέπω πως είναι δική τους υπαιτιότητα. Όπως σωστά έχει απαντηθεί οποιοδήποτε συμβόλαιο διακόπτεται με επιβολή ρήτρας που δύσκολα θα αποφύγεις να πληρώσεις. Το βλέπω παρόμοιο με το να πάρεις ένα προϊόν και να το έχεις σφραγισμένο για ένα μήνα και να θέλεις να το επιστρέψεις, γιατί παρόλο που είναι άθικτο στην συσκευασία του, έχει παρέλθει το χρονικό διάστημα που είχες το δικαίωμα αυτό no questions asked. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now