Jump to content



Recommended Posts

Με το Assetto ασχολουμαι 10 μερες καπως πιο συχνα..Ο γυρος μου εχει παρα πολλα λαθη...και οχι μονο σε πατηματα αλλα και σε σχεσεις,ταχυτητα και αλλα....το προσπαθω ομως....δεν εχω καθολου εμπειρια απο GT αυτοκινητα...:(

Δεν το πα σαν αρνητικο,ισα ισα,παρολο που εχεις καποια λαθακια,ο χρονος σου ειναι (αισθητα) καλυτερος απο μενα,ενω στον δικο μου γυρο φαινεται οτι παω πιο στρωτα στην πιστα.

Ισως δεν πιεζω πολυ,αλλα αν παω να το ζορισω λιγο με πεταει εξω λογο υπόστροφης συνηθως.

Δεν το πα σαν αρνητικο,ισα ισα,παρολο που εχεις καποια λαθακια,ο χρονος σου ειναι (αισθητα) καλυτερος απο μενα,ενω στον δικο μου γυρο φαινεται οτι παω πιο στρωτα στην πιστα.

Ισως δεν πιεζω πολυ,αλλα αν παω να το ζορισω λιγο με πεταει εξω λογο υπόστροφης συνηθως.

Δε το πηρα σαν αρνητικο,ισα ισα...Με McLaren τρεχεις?..Εχω δει οτι δεν εχει μουτρα η McLaren οπως η Lotus...βεβαια το Evora ειναι πολυ δυσκολο στο να το κρατησεις μεσα στο δρομο...πεταει για πλακα...:rant:

(edited)

....Και εκει που παιζεις ωραια και καλα....χανεις το τιμονι.....χανεται το calibration....βγαζεις το usb...το ξαναβαζεις....τιποτα!...το calibration δεν ολοκληρονεται ποτε....:boxed:

και καταληγεις μετα απο ερευνα στο internet να δεις οτι για ολα αυτα ευθυνεται το optical encoder disk....ενα πραγματακι που δυσκολα το κρατας στα δαχτυλα σου...βγαζει off μια ολοκληρη G25 απο το πουθενα....

14874312112_f6f2b4fcc6.jpg

Έγινε επεξεργασία από Maximvs
....Και εκει που παιζεις ωραια και καλα....χανεις το τιμονι.....χανεται το calibration....βγαζεις το usb...το ξαναβαζεις....τιποτα!...το calibration δεν ολοκληρονεται ποτε....:boxed:

και καταληγεις μετα απο ερευνα στο internet να δεις οτι για ολα αυτα ευθυνεται το optical encoder disk....ενα πραγατακι που δυσκολα το κρατας στα δαχτυλα σου...βγαζει off μια ολοκληρη G25 απο το πουθενα....

20140810_000316.jpg

Off εννοεις τελείως ?δεν συνήλθε ?

και καταληγεις μετα απο ερευνα στο internet να δεις οτι για ολα αυτα ευθυνεται το optical encoder disk....ενα πραγατακι που δυσκολα το κρατας στα δαχτυλα σου...βγαζει off μια ολοκληρη G25 απο το πουθενα....

lolwoot :o

Σήμερα το πρωί σκεφτόμουν ότι κάποια στιγμή θα χάλασει και θα μείνω χωρίς τιμονιέρα όσο καιρό μου πάρει να βρώ λύση ή να φτάσει αυτή!!

Φαντάζομαι τις λύσεις για κόλλημα ή αγορά του μπρούτζινου αντίγραφου από Κίνα τις βρήκες ήδη.

Είδα όμως επίσης κάποιον να προτείνει να βρείς παρόμοιο από κάποιο παλιό ποντίκι!

Πιστεύω είναι μια καλή εναλλακτική, πολύ φθηνότερη της κινέζικης πρότασης.

Εγώ όταν είχα την g25 ,δυο φορες είχε χαλάσει το τιμόνι, έχανε το κεντρο.το ίδιο πρόβλημα εχεις και εσύ;

Εγώ όταν είχα την g25 ,δυο φορες είχε χαλάσει το τιμόνι, έχανε το κεντρο.το ίδιο πρόβλημα εχεις και εσύ;

δεν ολοκληρωνει το calibration....το κανει 3 φορες...και μετα...τιποτα...και αν ποτε το ολοκληρωσει....το τιμονι χανει το κεντρο...εβαλα φωτο πιο πανω για το σπασμενο disk.

lolwoot :o

Σήμερα το πρωί σκεφτόμουν ότι κάποια στιγμή θα χάλασει και θα μείνω χωρίς τιμονιέρα όσο καιρό μου πάρει να βρώ λύση ή να φτάσει αυτή!!

Φαντάζομαι τις λύσεις για κόλλημα ή αγορά του μπρούτζινου αντίγραφου από Κίνα τις βρήκες ήδη.

Είδα όμως επίσης κάποιον να προτείνει να βρείς παρόμοιο από κάποιο παλιό ποντίκι!

Πιστεύω είναι μια καλή εναλλακτική, πολύ φθηνότερη της κινέζικης πρότασης.

ελυσα ενα logitech χαλασμενο mouse....εχει ενα καπως ιδιο...μολις παω σπιτι θα αρχισει η εγχειρηση....:devil:

Οποτε μαλλον και σε μενα το ιδιο ειχε συμβει.Βγαζει η G27 το ιδιο προβλημα?Γιατι ο μονος λογος που δεν κοιταω για την αγορα της ειναι αυτος

Οποτε μαλλον και σε μενα το ιδιο ειχε συμβει.Βγαζει η G27 το ιδιο προβλημα?Γιατι ο μονος λογος που δεν κοιταω για την αγορα της ειναι αυτος

ναι,ειδα οτι το εχει και αυτη σε μερικες περιπτωσεις....μα ειναι %^&^%$# εκει στη logitech??...ενα απο τα πιο σημαντικα σημεια του τιμονιου το εχουν κανει πλαστικο???....αλλα να μου πεις...πως θα πουλανε.....

Υ.Γ....ενταξει παντως..δεν εχω παραπονο...απο το 2008 την εχω....:rip:

και εγω τοτε την ειχα παρει και εντος εγγυησης μου χαλασαν δυο τιμονια, και πηρα πιστωτικο στο τελος...

Άμα βάλεις αυτό με
τις οδηγιες πιστεύω είσαι καλυμμένος μιας και είναι μπρούντζινο.

ναι το βρηκα αυτο...και ειναι πανευκολο να την λυσεις...την ελυσα σε 20 λεπτα την τιμονιερα....αλλα αντε να το παραγγειλεις....και ποσο θα κανει να ερθει....πικρα!!!

Αρα μήπως προληπτικά όλοι οι κάτοχοι G25/7 να παραγγειλουμε μπρουτζινο δακτύλιο για καβατζα;

Πως θα καταλάβω αν η δικια μου έχει με τις 60 ή τις 30 τρύπες ;

(edited)
ναι το βρηκα αυτο...και ειναι πανευκολο να την λυσεις...την ελυσα σε 20 λεπτα την τιμονιερα....αλλα αντε να το παραγγειλεις....και ποσο θα κανει να ερθει....πικρα!!!

Aυτο αλλαξα και εγω πριν απο καμποσους μηνες, ειχα το ιδιο θεμα με σενα στην g25 (κλασσικα)!

attachment.php?attachmentid=63487&stc=1&d=1407665883

Το encoder εκανε ακριβως μια εβδομαδα να ερθει και μου ειχε στοιχησει συνολικα γυρω στα ~25 ευρω μαζι με τα μεταφορικα!

Απο τοτε η τιμονιερα παιζει πενα, καλυτερα και απο new!:D

Ολες οι G25 βγαζουν προβλημα στο συγκεκριμενο σημειο, σχεδιαστικη μ@λ@κια της Logi...

Με το μπρουτζινο Optical Encoder δεν προκυτε να ασχοληθεις με την τιμονιερα ποτε ξανα, τσιμπα το και δεν θα το μετανιωσεις!

post-11419-1416078681,2057_thumb.jpg

Έγινε επεξεργασία από 9000+rpm

Εμένα η 27 δεν έχει παρουσιάσει το παραμικρό πρόβλημα ακόμα. Και έχει δεχτεί και την "κατάλληλη" χρήση με drift....

Ελπιζω να εχετε δοκιμασει το συνδιασμο nordschleife + lotus 98T...

Βγαζεις damage και τρεχεις με 100% turbo.και μετα κλαις μονος..

Είπαμε ας είμαι κ πιο αργος. Εχει χαβαλέ να παίζεις με το turbo ώστε να σου βγάλει ένα γύρο ο κινητήρας .

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.