Jump to content



Assetto Corsa


racer

Recommended Posts

Ειδα οτι το εχει το steam στα 18 € και σκεφτομαι να το παρω,αυτο που με προβληματιζει ειναι ο χρονος που χρειαζεται για να καταφερεις να παιξεις.

Εχω παιξει αρκετα sim-racing παιχνιδια,και αυτο που με κουραζει παντα ειναι οτι για να βελτιωσεις χρονο(και να σε βολεύει το αμάξι) πρεπει να κανεις πολλες ρυθμισεις,πολλες απο τις οποιες ειναι εξωπραγματικες (υπερβολικα χαμηλα ride height-camper κτλ),(οπως και οι ρυθμισεις στην τιμονιερα που με κουραζουν μεχρι να βρω αυτες που θα με βολεψουν,αλλα αυτες ειναι μια φορα,και ειναι θεμα προτίμησης).

Η ερωτηση που εχω σε αυτους που παιζουν,θα μπορω να μπαινω να οδηγαω μια ωρίτσα προσπαθοντας να βελτιώσω την οδηγηση μου,ή το setup μου;

Θα παρω πολυ σιγουρα το pcars οταν βγει,μεχρι τοτε ομως θαθελα να ξεσκονισω λιγο την G27 μου.

Link to comment
Share on other sites

Ειδα οτι το εχει το steam στα 18 € και σκεφτομαι να το παρω,αυτο που με προβληματιζει ειναι ο χρονος που χρειαζεται για να καταφερεις να παιξεις.

Εχω παιξει αρκετα sim-racing παιχνιδια,και αυτο που με κουραζει παντα ειναι οτι για να βελτιωσεις χρονο(και να σε βολεύει το αμάξι) πρεπει να κανεις πολλες ρυθμισεις,πολλες απο τις οποιες ειναι εξωπραγματικες (υπερβολικα χαμηλα ride height-camper κτλ),(οπως και οι ρυθμισεις στην τιμονιερα που με κουραζουν μεχρι να βρω αυτες που θα με βολεψουν,αλλα αυτες ειναι μια φορα,και ειναι θεμα προτίμησης).

Η ερωτηση που εχω σε αυτους που παιζουν,θα μπορω να μπαινω να οδηγαω μια ωρίτσα προσπαθοντας να βελτιώσω την οδηγηση μου,ή το setup μου;

Θα παρω πολυ σιγουρα το pcars οταν βγει,μεχρι τοτε ομως θαθελα να ξεσκονισω λιγο την G27 μου.

Δεν ξέρω αν τελικά το πήρες, αλλά όσον αφορά την ερώτηση σου:

ΤΟ AC είναι από τα λίγα sims που μπορείς να ευχαριστηθείς οδήγηση, είτε απλά κάνεις βόλτα είτε κινείσαι πάνω από το όριο. Η συμπεριφορά του αυτοκινήτου είναι ρεαλιστικότατη σε όποια ταχύτητα κι αν κινείσαι!

Τώρα όσον αφορά τις ρυθμίσεις του setup, δυστυχώς ναι, έτσι είναι στην πραγματικότητα, έτσι είναι και στο AC.

Πρέπει να βρείς τις τέλειες ρυθμίσεις για να κάνεις τον τέλειο χρόνο, υποθέτοντας πως έχεις ήδη τελειοποιήσει την οδήγηση σου!

Το καλό είναι πως δεν υπάρχουν εξωπραγματικές ρυθμίσεις που σε κάνουν alien και αν βρείς κάποια, την αναφέρεις και θα την φτιάξουν. (έχει συμβεί)

Έγινε επεξεργασία από djkostas
Link to comment
Share on other sites

Το πηρα τελικα,επαιξα λιγο.

Πολυ καλο.

Αν μπορει καποιος να στειλει settings για G27 να εχω μια βαση,εψαξα λιγο αλλα βρηκα 3-4 διαφορετικες προτασεις,ολες απο παλιες εκδοσεις.

My Settings

Απλά το Gain να το βάλεις 65-75%. Με 80% πλέον υπάρχει πολύ clipping σε αρκετά αυτοκίνητα.

Link to comment
Share on other sites

Το gain οπου και να το βαλω σε καποια αυτοκινητα (GT3 ειδικα) στην ευθεια "τρεμει" το τιμονι,αυτο εννοεις clipping?

Εντομεταξυ εχω αρχισει να ψηνομαι για αναβάθμιση τιμονιερας,οταν πηρα την g27 δεν οδηγουσα irl και ηταν κομπλε,αλλα τωρα το τιμονι μου φαινεται μικρο και δεν με βολευει καθολου οταν το στρίβω πανω απο 180°.3

Link to comment
Share on other sites

kerb - road - slip είναι canned (κονσέρβα) εφέ και αν τα απενεργοποιήσεις θα έχεις λιγότερα τριξίματα χωρίς να χάσεις καθόλου σε αίσθηση!

Μπορεί , αλλά μου αρέσουν λόγω του immersion ενώ δεν έχω τριξιματα .

Μόλις είδα ότι πόσταρα παλιά settings.

Τα τωρινά είναι :

Logitech G27 : Global Profile 101 | 100 | 100 | 0 | 900 ,

In game : Gain 65% | Filter 1% | Damp 1% | Kerb 30% | Road 30% | Slip 10% | Gamma 1.00 | Filter 0.00 | Speed 0.00 | Brake gamma 1.30

Έγινε επεξεργασία από liakjim
Link to comment
Share on other sites

Αυτό με τα canned effects είναι ΠΟΛΥ μεγάλη συζήτηση!!

Ισχύει το ότι είναι 'ψεύτικα' αλλά αυτό δεν σημαίνει πως δεν είναι ρεαλιστικά.

Καλώς ή κακώς το FFB του AC περνά στο τιμόνι μόνο τις δυνάμεις που τείνουν να το περιστρέψουν.

Αυτό είναι καλό από άποψη χειρισμού αλλά ταυτόχρονα σημαίνει πως χάνεις την όποια αίσθηση δονήσεων του αυτοκινήτου (κυρίως κατά τον κάθετο άξονα), που ως simracers έχουμε μόνο το τιμόνι για να τις αισθανθούμε.

Αυτό ακριβώς έρχονται να συμπληρώσουν αυτά τα εφφέ και με αρκετή επιτυχία θα 'λεγα!

Εγώ τα έχω στο 30/25/25.

Επίσης όσοι έχετε πολύ δυνατά τριξίματα, σε σημείο να φοβάσαι ότι θα χαλάσουν την τιμονιέρα, δοκιμάστε να ανεβάσετε λίγο το filter. (5-10%)

Link to comment
Share on other sites

Οι ανωμαλίες του δρόμου και το χτύπημα από τα kerbs περνάνε από το ffb ακόμα και με τα συγκεκριμένα settings στο 0. Το έχετε δοκιμάσει; Μέχρι πολύ πρόσφατα έτρεχα με αυτά on, αλλά όταν τα απενεργοποίησα αισθάνθηκα το feedback να γίνεται πιο ποιοτικό χωρίς να χάνεται κάτι σε αίσθηση! Try it! (εκεί εγώ, επιμένω!!!)

Link to comment
Share on other sites

Και ναι και όχι.

Κάποιες ανωμαλίες και kerbs περνάνε χωρίς τα εφφέ γιατί πολύ απλά, ανάλογα την μορφή τους και τη γωνία που τα πατάς στρίβουν το τιμόνι, έστω και ελάχιστα.

Αυτό μπορεί να το επιβεβαιώσει οποιοσδήποτε έχει οδηγήσει πάνω από 5 λεπτά σε ελληνικούς δρόμους! :tongue::tongue:

Τρανό παράδειγμα των παραπάνω (ingame) είναι τα kerbs στις 2 Lesmos της Monza που και 0 εφφέ να έχεις, ξεχαρβαλώνουν την τιμονιέρα

ενώ πχ στο Silverstone ό,τι και να κάνεις είναι σα να πατάς βελούδο!! :hehe:

Να υπενθυμίσω πως το ότι ο Steffano τα ονόμασε canned effects, δεν σημαίνει πως δεν είναι ρεαλιστικά!!

Εγώ τα βάζω χαμηλά, ίσα ίσα να ξέρω πότε πατάω σε δρόμο και πότε σε kerbs.

Link to comment
Share on other sites

Παίρνουμε σαν δεδομένο ότι όλα τα kerbs στο AC είναι 3d (laserscanned). Υπάρχουν κάποια όπως του Silverstone που έχουν μικρά σκαλοπάτια και κάποια που είναι κανονικά λούκια όπως της Monza. Και στις 2 περιπτώσεις νιώθεις σωστά το feedback, δηλαδή την πρώτη λίγο και στη δεύτερη πάρα πολύ.

Χρησιμοποιώντας το kerb effect, αυτό που γίνεται είναι να τραντάζεται το τιμόνι επειδή πατάς σε επιφάνεια που είναι tagged ως kerb ακόμα και αν αυτή είναι εντελώς λεία. Είναι immersion να κουνιέται πέρα δώθε το τιμόνι σε αυτή την περίπτωση;

Link to comment
Share on other sites

[MENTION=29381]akis_z80[/MENTION] lol το τελευταίο σου επιχείρημα παραλίγο να με πείσει! :...:

Αλλά παίρνοντας ως δεδομένο ότι μιλάμε για πίστες της KS και όχι κάποιο (cr@ppy) mod, tagged ως kerbs είναι μόνο τα kerbs και όχι το astroturf ή οτιδήποτε άλλο.

Το πρόβλημα είναι αυτό που περιέγραψα στο πρώτο (σχετικό) πόστ, το ότι δηλαδή στο τιμόνι περνάνε μόνο δυνάμεις που τείνουν να το στρέψουν, και ΚΑΜΙΑ από τις κάθετες δυνάμεις/δονήσεις.

Άρα καταλήγουμε στο προφανές (:hehe:) πως είναι θέμα προσωπικής προτίμησης, αν θέλεις να έχεις μόνο όσα θα αισθανόσουν μόνο στο τιμόνι ή αν θέλεις η τιμονιέρα σου να προσομοιώνει λίγο και τις δονήσεις που θα αισθανόσουν στο κάθισμα.

ΥΓ. Πρέπει να το σκεφτώ λίγο ακόμα, αλλά μάλλον βγάλαμε ένα suggestion από αυτή την συζήτηση! :nerd:

Link to comment
Share on other sites

Σε ερώτηση ενος τυπου στο forum η Kunos εχει πει οτι στην πραγματικότητα η μονες δονήσεις που περνάνε στο τιμόνι ειναι αυτες του μπλοκαρίσματος και οι δυνάμεις που προκαλούν αλλαγή κατεύθυνσης. Αν σου περνάει οτιδήποτε αλλο στο τιμόνι π.χ πέρασμα πάνω απο kerb, εχει πρόβλημα η γεωμετρία της ανάρτησης.

Link to comment
Share on other sites

[MENTION=21984]fatalara[/MENTION] δεκτόν. Δεν είναι λογικό να επηρεάζεται η ανάρτηση και η κατεύθυνση του αυτοκινήτου όταν αυτό περνάει πάνω από σκαλοπάτια και μάλιστα με τους τροχούς στριμμένους;

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.