Jump to content



Recommended Posts

  On 5/4/2016 at 7:01 ΠΜ, το μέλος akis_z80 έγραψε:

 

 

Όπως είπε ο Gomar min force = 0.

 

Χαίρομαι που σας άρεσε! Δεν περίμενα τόσο μεγάλη διαφορά σε Logitech wheels γιατί είναι αρκετά καλά από το εργοστάσιο.  Πάντως στο δικό μου τιμόνι το wheelcheck για κάποιο λόγο δε βγάζει καλά νούμερα με αποτέλεσμα να μη μπορώ να φτιάξω lut της προκοπής.

 

Τώρα ας επικεντρωθούμε στην οδήγηση :D

Expand  

Μπράβο Άκη για το app ! Ευχαριστούμε που έφτιαξες τα τιμόνια όλων των άλλων εκτός από τα δικά μας.  

:hehe::hehe::hehe::hehe::hehe::hehe::hehe::hehe::hehe::hehe::hehe::hehe::hehe::hehe::hehe::hehe::hehe::hehe::hehe::hehe::hehe::hehe::hehe::hehe::hehe::hehe::hehe::hehe::hehe::hehe::hehe::hehe::hehe::hehe::hehe::hehe::hehe::hehe::hehe::hehe::hehe::hehe::hehe::hehe::hehe:

 

  • Like 6
  On 5/4/2016 at 7:01 ΠΜ, το μέλος akis_z80 έγραψε:

 

 

Όπως είπε ο Gomar min force = 0.

 

Χαίρομαι που σας άρεσε! Δεν περίμενα τόσο μεγάλη διαφορά σε Logitech wheels γιατί είναι αρκετά καλά από το εργοστάσιο.  Πάντως στο δικό μου τιμόνι το wheelcheck για κάποιο λόγο δε βγάζει καλά νούμερα με αποτέλεσμα να μη μπορώ να φτιάξω lut της προκοπής.

 

Τώρα ας επικεντρωθούμε στην οδήγηση :D

Expand  

Δοκίμασες με το FCM?

  On 5/4/2016 at 8:04 ΠΜ, το μέλος liakjim έγραψε:

Δοκίμασες με το FCM?

Expand  

Ναι, αυτό δε βγάζει καν αποτελέσματα. Anyway είχαμε κάνει calibration με μια άλλη μέθοδο που έστελνε το τιμόνι σε συγκεκριμένες θέσεις σε συγκεκριμένες χρονικές στιγμές που δούλευε εξαιρετικά.

Λες?

Stefano @ twitter:

Good feedback from testers about new code to improve collisions in MP.. hope to be able to release AC 1.5.5 with it tomorrow.

  • Like 3
(edited)

για τεστ έχουμε τον tango που δεν του έχουμε βάλει mr :)

μακάρι να το φτιάξουν και αυτό!!

Έγινε επεξεργασία από GoMaR
  On 5/4/2016 at 10:18 ΜΜ, το μέλος liakjim έγραψε:

Λες?

Stefano @ twitter:

Good feedback from testers about new code to improve collisions in MP.. hope to be able to release AC 1.5.5 with it tomorrow.

Expand  

Εσενα και του Ακη θα επρεπε να σας βγαλει εισητηριο για Κunos offices ο Stefano!

Μπραβο μαγκες!!!

  • Like 2

Assetto Corsa v1.5.5 hotfix  - 191.4mb

 

  Παράθεση

- MODDING: BRAKE_POWER_MULT setup option is now correctly expressed in % and can be used for modded content 
- Fixed typo on Lotus 98T soft compound slipangle value 
- Fixed Lotus 98T engine limiter sound for higher rev limiter than default 
- Fixed bad naming on Lotus Exos S1 medium and hard heat curves 
- Modified Drift cars steering lock. 
- Bugfixing and optimization on Imola, Silverstone, Vallelunga, Spa, Black Cat County circuits 
- Improved smoothness of AI driving style 
- Improved collisions in multiplayer 
- Improved AI fuel planning strategies 
- Fixed tatuusfa1 at vallelunga hardcoded achievement 
- Added bonnet and bumper internal/external sound switch on Volume App

Expand  

 

  • Like 2

Αν φτιάξανε τα collisions, ετοιμαστείτε για τρελές μάχες στο tango ( αν και κρατώ μικρό καλάθι ).


  On 6/4/2016 at 9:22 ΠΜ, το μέλος liakjim έγραψε:

Αν φτιάξανε τα collisions, ετοιμαστείτε για τρελές μάχες στο tango ( αν και κρατώ μικρό καλάθι ).

 

Expand  

Πάρε κουβά

  • Like 3
(edited)

link

The old tyre FAQ post is now obsolete and wrong. I'll have to do a new one.

In the mean time here are some infos
Supersofts: 50°C-80°C
Softs: 70°C-85°C
Mediums: 80°C-95°C
Hards: 80°C-105°C
SuperHards: 85°C-110°C


Grip gap from compound to compound is much less important than before and also tyre wear is not so fast for the softer compounds, so that you can choose compound depending on the ambient temperature, circuit design and car setup

Έγινε επεξεργασία από liakjim

Έγινε επεξεργασία μετά από ερώτημά μου κ επειδή δεν μπορώ να κάνω edit , ορίστε

 

The old tyre FAQ post is now obsolete and wrong. I'll have to do a new one.

In the mean time here are some infos
Streets: 75°C-85°C
Semis: 75°C-95°C

Supersofts: 50°C-80°C
Softs: 70°C-85°C
Mediums: 80°C-95°C
Hards: 80°C-105°C
SuperHards: 85°C-110°C


Grip gap from compound to compound is much less important than before and also tyre wear is not so fast for the softer compounds, so that you can choose compound depending on the ambient temperature, circuit design and car setup.

Edit: added streets and semis. Also keep in mind that optimum range tells half the story. For example street and semis start from the same 75°C but at 60°C streets are still almost perfect while semis are already "cold" and so on...

  • Like 1

Απίστευτο!!!!

 

Ιάσονα έχω την άδεια να το ποστάρω στο forum τους? (εννοείται θα σε αναφέρω).

 

 

  • Like 1

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.