Jump to content



Assetto Corsa


racer

Recommended Posts

Εχτες ετρεξα για πρωτη φορα μετα το update. Μπορω να πω οτι ειμαι πολυ δυσαρεστημενος με το downshift protection. Κατ' εμενα επρεπε να υπαρχει επιλογη απενεργοποιησης.

Link to comment
Share on other sites

Παίζει να μου ενεργοποιήθηκε, 1-2 φορές. Ίσως επειδή δεν κατεβάζω ταχύτητες σαν μανιακός.


Επίσης, απαντώ εδώ στν φίλο @rapid_fast, που είναι το σωστό section.
 
 

1) Σε όλα τα οχήματα με υδραυλικά ή ηλεκτρουδραυλικά τιμόνια, ισχύει το εξής απλό..
Οταν είμαστε σταματημένοι, ή κινούμαστε με λίγα χιλιόμετρα, η υποβοήθηση είναι τεράστια..
Οταν κινούμαστε με περισσότερα χιλιόμετρα, η υποβοήθηση είναι μικρή, για να έχουμε αίσθηση του δρόμου..
Υπάρχουν και αυτοκίνητα όπως τα VAG που απλά δεν έχουν τιμόνι...
Το assetto corsa, εξομοιώνει το φαινόμενο ΑΝΑΠΟΔΑ..
2) Οταν έχουμε υποστροφή, το τιμόνι ΠΑΝΤΑ ελαφραίνει.. Στο assetto corsa δεν το κάνει..
3) Οταν έχουμε σε προσθιοκίνητο υποστροφή ισχύος το τιμόνι μας τραβάει ΠΑΝΤΑ προς τον τροχό που χάνει την πρόσφυση. Το assetto δεν το κάνει...
4) Οταν έχουμε  υποστροφή ισχύος σε πισωκίνητο το τιμόνι απλά δεν υπάρχει. Στο asseto δεν το κάνει...
5) Οταν έχουμε πλαγιολίσθιση, το τιμόνι συνέχεια μεταβάλει την πίεση του, αν χάνουμε μούτρα ελαφραίνει, αν χάνουμε κώλο βαραίνει, αν φευγουμε προοδευτικά με τα τέσσερα (πράγμα απίθανο) το τιμόνι είναι ελαφρύ προς το εσωτερικό της στροφής, και βαρύ μέχρι θανάτου προς το εξωτερικό της στροφής.. στο assetto δεν κάνει απολύτως τίποτα....
Να συνεχίσω??????????????


Ο ίδιος ο Στέφανος έχει πει (και ισχύει) , ότι οι δυνάμεις πλέον ( γιατί παλιά είχαν θόρυβο), είναι 100% pure από τα physics.

Αν είχες την τιμονιέρα του Άκη , δεν θα είχες τέτοια προβλήματα.

¨Οταν όμως μια G27 σου δίνει το πολύ 3NM, μη περιμένεις ότι θα νιώσεις ιδιαίτερα την υποστροφή που θα γίνει 2.5NM.

Άρα αναγκαστικά :

1. Στο παιχνίδι υπάρχει αυτό. Βάλε damping στον profiler 50% κ στο assetto corsa.ini το minimul damping στο 0.2 .
2. Κάνεις λάθος. Το κάνει. Απλά το κάνει ρεαλιστικά. Άρα φταίει η τιμονιέρα σου. Αν θες να το νιώσεις (μη ρεαλιστικά) περισσότερο, βάλε τικ στο "enhanced understeer".
3. Κάνεις λάθος. Το κάνει.
4. Κάνεις λάθος. Το κάνει.
5. Κάνεις λάθος. Το κάνει.
Για να ξεπεράσεις την αδυναμία της G27, βάλε κάποια effect πχ το slip για το 3.

 

Το FFB του 1.3 του AC , είναι πλέον το σημείο αναφοράς και είναι ακριβώς το 'ιδιο στην αίσθηση με το FFB του rF2. Μάλιστα λόγω αγοράς τρέχω πολύτ rF2. Ε όταν πάω στο AC, οι ομοιότητες είναι πασιφανείς.

Έγινε επεξεργασία από liakjim
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Πάνο για να μην τα νιώθεις όλα αυτά στο τιμόνι, έχεις 100% λάθος settings και μάλιστα το είχε πει στο ts για gain στο 150%. Mε τη g25 και την υποστροφή αισθανόμαστε και όλα τα άλλα αρκεί να μην έχουμε τέτοιες ρυθμίσεις που απλά βαραίνουν το τιμόνι και στέλνουν στο ταβάνι τα forces. Απορώ με τόσο χάλια αίσθηση που έχεις πώς συνεχίζει και παίζεις! 10 λεπτά δουλειά είναι να ρυθμίσεις. Αν δε σε ικανοποιεί το βάρος του τιμονιού μετά τη σωστή ρύθμιση, πρέπει να αλλάξεις hardware..

Link to comment
Share on other sites

1.3.4
- Replay in x64 are now capped at 1Gb instead of 500mb
- Fixed turbo in form gears
- Physics multithread is now disable with less than 4 cores
- Fixed backfire animation on Lamborghini Countach
- acServerManager: admin password is mandatory
- acServerManager: fixed uploader not saving surfaces.ini of multi-layout tracks
- Fixed Lamborghini Countach S1 UI for customers who do not own DLC2
- Fixed Alfa Romeo 4c peak slip angle value on rear street tyres.
- Fine tuning of tyre heating model for GT2 and GT3 cars. Tyres now might need 2 laps to heat up the core temperatures. Core temperatures are now much more stable during a lap and cool down slower.
- New power loss calculation for GT2 GT3 cars engines
- Corrected rolling resistance calculations for GT2 and GT3 cars tyres
- BMW M3 E30 Drift and M3 E92 drift has new tyre heat calculation following the GT2/GT3 logic. Experimental.
- Balancing of GT3 car performances. The balance does not make all cars equal, but just brings their performances closer. Leagues can now add a small amount of ballast to equalize the cars performances even more.
- Fixed dirt texture and headights in Ferrari 458 Italia
- Fixed headlights indicator on BMW Z4 GT3
- Fixed transparency issue on Ruf Yellowbird
- Added leds to Mercedes SLS GT3
- Fixed TrackIR support for x64
- Added Force Feedback Controller app
- Fixed acServer corruption of internal buffers leading to packet losses
- Added benchmark mode
- Realtime app now uses magenta to signal fastest lap in the session
- New "camera facing" spectators are now controlled by the "world detail" settings. Allowing users with older machines to achieve better FPS
- Minor AI race craft tweaks (a bit faster to change lane but bit less "punchybumpy")
- Remapped some functions associated with numpad "+" and "-"
+/- = Change Force Feedback (disabled in replays)
Ctrl +/- = Change onboard FOV
Ctrl Shift +/- = Change s

Έγινε επεξεργασία από Lazy Dog
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Μιας και πέρασες στο πράσινο στρατόπεδο δεν είδα να ενημερώνεις για το πόσο καλύτερα παίζει το assetto corsa με την πρασινη. 

 

ή δεν το παρατηρησες!  :D

Έγινε επεξεργασία από sebastian
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μιας και πέρασες στο πράσινο στρατόπεδο δεν είδα να ενημερώνεις για το πόσο καλύτερα παίζει το assetto corsa με την πρασινη. 

 

ή δεν το παρατηρησες!  :D

Θα γραψω μολις ερθει η Ti :kiss2:

Link to comment
Share on other sites

Benchmark mode?

Ελα να βλέπω νουμερακια λεμεεεε

 

Η διαφορα απο MSI 980gtx στα μαμα της, ειναι  40% απο 290Χ στα 1100/1500Mhz.

 

Ψηλό διαφορές μωρέ που δεν φαίνονται  :D

 

Ο Lazy βλεπεις διαφορες ανω του 70% για την πράσινη. Ενω για την AMD εσκιζε και τα σουτιεν του για 10% σε κανενα benchaki.   :D Lazy σε πειραζω....

Έγινε επεξεργασία από sebastian
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Τί? Να μη μετρήσω και εγώ?

εμεις καλυτερα να μετραμε χρονους  :wub: περα απ την πλακα εγω με τα σεττικς που παιζω ειμαι  στα (70 fps) σκιες στο high rendering στο high ολα τα αλλα ultra... dof off/fast ΑΑ off

Τσαμπα που ασχοληθηκα

Έγινε επεξεργασία από kyr..
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.