Jump to content



Assetto Corsa


racer

Recommended Posts

Και 300 αλογάκια!!! Κ πάλι τραγικό θα είναι αλλά αυτή είναι η ομορφιά του. Challenging!!!

H εκδόσεις δρόμου όπως έγραψα πιο πάνω είχαν από 200 έως 220 άλογα. Τα quattro με 300-350-500-600 άλογα ήταν αγωνιστικές εκδόσεις.

Ελπίζω να δούμε κάποιο από αυτά σε μορφή S1-S2-S3 μέσα στο παιχνίδι!!

Link to comment
Share on other sites

Ωραία άρα πας στα settings και τρέξε το Configuration Wizard.
 
Επίσης αν θες , κοίτα εδώ για πιο πολύ Info.

 

Καλωσήρθες και ελπίζω να μείνεις και όταν νιώσεις έτοιμος έλα να τρέξεις μαζί μας.

Link to comment
Share on other sites

Καλώς σας βρήκα...μόλις είμαι σε θέση να τρέξω θα ενημερώσω...:) Στα settings του παιχνιδιού να πάω??


Το βρήκα εντάξει...κάτι άλλο...1)Μου σπάει τα νεύρα η δόνηση 2)Πολλές φορές σκληρενει το τιμόνι κ δεν μπορώ να στρίψω...τι κάνω για αυτό?
Link to comment
Share on other sites

Δοκίμασε αυτές τις ρυθμίσεις :

 

Logitech G27 : Global Profile 100 | 100 | 100 | 0 | 900 ,

In game : Gain 100% | Filter 1% | Damp 0% | Kerb 10% | Road 10% | Slip 10% | Min. Force 12% | Gamma 1.00 | Filter 0.00 | Speed 0.00 | Brake gamma 1.30

 

Επίσης δες και αυτό  : http://www.assettocorsa.net/forum/index.php?threads/force-feedback-anti-clipping-tool-stable-version-2-3.14165/

για να μην έχεις clipping και ακολούθησε τη διαδιασία που κάνω όπως τα λέω εδώ : http://www.assettocorsa.net/forum/index.php?threads/force-feedback-anti-clipping-tool-stable-version-2-3.14165/page-4#post-246049

Έγινε επεξεργασία από liakjim
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

To εχω στο 100% κ με το FFB anticlipping tool το βάζω ανάλογα με το αυτοκίνητο και την πίστα μέσα στο garage setup.

πχ η F40 παραμένει κοντά στο 100%, τα GT3 είναι στο 70% πχ στο Nurbugring αλλά κοντά στο 60% πχ στο Mugello όπου οι γρήγορες στροφές άρα πιο πολύ downforce ζητάνε πιο πολύ force από το τιμόνι άρα θα έχει clipping αν το άφηνα στο 70%.

Επίσης άλλο το 100% grip άλλο το 93%.

 

Με λίγα λόγια με το app αυτό έχω πάντα το μέγιστο επιτρεπτό gain αλλό ποτέ clipping.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

@liakjim τα λινκ ειναι error που έβαλες...τώρα κάνω της ρυθμίσεις...

 

Πρέπει να κάνεις register στα forums του Assetto για να μπορείς να δείς τα Links του Δημήτρη, είναι σωστά.

Link to comment
Share on other sites

Update 1.1.5  -  225,5mb

 

- Changed BMW M235i Racing fuel tank capacity to 85l
- Changed graphical size of front tyres of Lotus Evora S
- fixed difficulty level on Special Events
- weather light normalization
- Updated FMod to 1.05.14 - probably you need to rebuild your banks
- New Fmod SDK project, please read the provided txt in the project folder
- New LaFerrari sound set
- Improved stereo image
- Fixed sound displacement for 4.1 speakers configuration
- Fixed abnormal pan settings for 458 Italia samples
- Corrected typos on LaFerrari tyres and adjustments on vehicle balance
- Corrected typos on Nissan GT-R GT3 tyres
- Added dampers settings on BMW M235iRacing and Alfa Romeo 155 Ti V6
- Adjusted McLaren F1 GTR bonnet camera inclination
- McLaren P1 now has an active aero brake rear wing as per McLaren latest software update.
- Fixed rear left brake caliper on BMW M3 E92
- Fixed center rear mirror on Lotus Evora S
- BMW 1M lights fixed
- Fixed setup toe alignement bugs for Lotus Elise SC S1,S2

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Απλά οδήγα όπως στην πραγματικότητα. Φρέναρε πριν την στροφή, στρίψε, πάρε το apex και βγαίνοντας σιγά σιγά επιτάχυνε.

Έχε υπόψη πως το παιχνίδι είναι simulation οπότε τακτικές arcade παιχνιδιών τύπου need for speed δεν πιάνουν.

Προτείνω να ξεκινήσεις με το KTM στην Magione ή το BMW το απλό για εξοικείωση ή πήγαινε στο carrier mode.

Έγινε επεξεργασία από liakjim
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.