Jump to content



Assetto Corsa


racer

Recommended Posts

ok διαβασα οτι θα ειναι νεα πιστα. σαν χαραξη ειναι η ιδια διαδρομη παντως?

3 layouts.

Σαν του Snoopy: το κλασικό παλιό Nordschleife. 

Τourist: η μεγάλη ευθεία είναι κομμένη και περνάς αναγκαστικά από τα πιτς για να πληρώσεις διόδια για κάθε γύρο.

VLN: συνδυασμός παλιάς και νέας πίστας, χρησιμοποιείται πολύ σε endurance racing.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

σημερα καταφερα να κανω 2 γυρους χωρις πεναλτι.... στο 7.30+ με την mp4 gt3. δεν ειχα ασχοληθει, που να θυμασαι ολο αυτο το θηριο. τρομερη ομως ανυπομονω να δω κ την οφισιαλ, και να μπω με το GTR!

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα με έπιασε φρενιτιδα με τα mods cars , επί ευκαρίας Countach.
Τα δοκίμασα όλα και εννοώ όλα. 3 ώρες στην Prato short μιας κ την έχω πλέον τελικιάσει.
Από όλα τα mod που δοκίμασα , 2 με τρέλαναν και δεν μπορούσα να ξεκολλήσω και για αυτό σας τα προτείνω :
 
http://www.assettocorsa.net/forum/index.php?threads/ctdp-2009-international-formula-master-1-1.20434/

 
Screenshot_ifm_2009_imola_2-11-2014-10-3
http://www.assettocorsa.net/forum/index.php?threads/broadspeed-jaguar-xj12c-the-big-cat-v03-1-is-out-10-2-2015.12979/

t82hcy.jpg

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Sure, και την Τετάρτη με το DLC να αλλάξουν όλα τα δεδομένα :p

 

Ο τύπος δεν έκανε τίποτα σπουδαίο, απλά συμμάζεψε λίγο τα δεδομένα που βρίσκονται στα (ανοικτά) physics files της Kunos.

Αν φοβάσαι τις αλλαγές, μπορείς να πηγαίνεις στο "sdk/dev/tyres_ac/" και να βλέπεις πάντα τις σωστές τιμές. (αυτό κάνω εγώ)

Όμως, μιας και οι τιμές αυτές αναφέρονται στα φυσικά χαρακτηριστικά του αληθινού αυτοκινήτου, μπορώ να σου εγγυηθώ πως δεν θα αλλάξουν. (εκτός από κάνα typo ίσως)

 

Μια σημαντική παρατήρηση:

Οι πιέσεις αναφέρονται στις πραγματικές τιμές ζεστών ελαστικών και όχι στην τιμή που θέτουμε στο setup. Για την ρύθμιση προτείνεται ένα live tyre monitoring app.

Link to comment
Share on other sites

Από το facebook:

 

In 1989, the Mercedes-Benz C9 was able to achieve great success. Beside replacing the black colour scheme for its national plain silver scheme, reducing AEG as a minor sponsor, the older M117 5.0L turbocharged V8 engine was upgraded to the M119, which replaced steel heads with new aluminium. The C9 was able to win all but one race in the 1989 season, including the 24 Hours of Le Mans.

The car had two variations. The LM version, depicted here, had reduced downforce for less drag and was able to achieve great top speeds at the long straights of the Le Mans circuit.During qualifying for Le Mans, the C9 recorded a speed of 398 km/h on the Mulsanne Straight, a record. Mercedes driver Jean-Louis Schlesser would end up taking the driver's championship that season.

The M119 engine could use just 50% of total boost and still produce more than 710bhp with low fuel consumption, very important for the 24 hours race. Alternatively you can crack the turbo boost to 100% and get a power output of more than 900bhp but at the expense of reliability.

The car had very high levels of downforce, even in the LM low drag version. The downforce was generated by a very big diffuser and under tray, but this also caused the car to be very pitch sensitive. Very stiff suspension was needed to make the car more stable aerodynamically, but the combination of the suspension setup with the diffuser stall at low speeds and the impressive amounts of torque of the turbo charged engine at low revs, make a car easy to spin at slow turns. Careful throttle application is advised.

 

10917163_1089179521108365_62792542254697

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

οκ γραφτηκα, στα λογια ακουγεται υποσχομενο.

 

γιατι γενικα λειπει ενα τετοιο πραγμα απο το assetto? κατι σαν το RSR-rivali αλλα official? να πρεπει να τρεχω αλλο ενα ingame app για να κραταει χρονους και στατιστικα... κριμα γιατι οι παιχτες race sim νομιζω πιο πολυ παιζουν single για προπονηση και στατιστικα παρα online, η τουλαχιστον 50-50, και τα στατιστικα ειναι εξισου ενδιαφεροντα.

Link to comment
Share on other sites

ερωτηση ασχετη με το παιχνιδι αλλα σχετικη με το ειδος
Πηρε το ματι μου το iracing (μπορει να ειναι παλιο δε ξερω) αλλα πιο καλο παιχνιδι πιο θεωρειται ; (με -αι)
πως και δε παιζετε ;

Link to comment
Share on other sites

Έχει συνδρομή το iRacing και ψιλοακριβή μάλιστα.

Χθες έπαιξα Assetto Corsa μετά από πάρα πολύ καιρό και είχα το ίδιο αίσθημα σα να παίζω πρώτη φορά!

Δοκίμασα την Ruf και μου άρεσε πάρα πολύ. Μου φάνηκε οτι άλλαξαν κάτι και στην φυσική των ελαστικών; Δεν θυμάμαι να ήταν έτσι πριν. Ή είναι το αυτοκίνητο, θα το τεστάρω...

Link to comment
Share on other sites

Χωρίς να θέλω να μειώσω το κατόρθωμα, αυτά τα km/h (αν ισχύουν) μάλλον τα έπιασε σε full boost (900 ίπποι) και με μπόλικο slipstreaming.

Με τις νορμάλ πιέσεις -που βγάζει από 720 έως 800 άλογα για να αντέξει όλο το 24ωρο και να έχει λογική κατανάλωση- η τελική θα είναι 20-30 kmh κάτω.

 

 

 

The M119 engine could use just 50% of total boost and still produce more than 710bhp with low fuel consumption, very important for the 24 hours race. Alternatively you can crack the turbo boost to 100% and get a power output of more than 900bhp but at the expense of reliability.

 

Ορίστε εγώ σας τα λέω νωρίτερα :p

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

https://www.facebook.com/Assetto.Corsa/posts/1089658797727104

Some additional onboard F6 cameras have been included in Assetto Corsa 1.1 (applied also for all the previous car models) to offer more action for your replays and video footage. Would you like a different point of view? Then you might like the passenger seat camera.

 

post-42672-0-67022400-1425969901.jpg

 

post-42672-0-68081800-1425969928.jpg

 

post-42672-0-05459400-1425969919.jpg

 

post-42672-0-37412300-1425969910.jpg

 

post-42672-0-68081800-1425969928_thumb.jpost-42672-0-05459400-1425969919_thumb.jpost-42672-0-37412300-1425969910_thumb.jpost-42672-0-67022400-1425969901_thumb.j

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.1089923507700633.1073741863.305504559475869&type=1

“Touristenfahrten” is the most known and beloved configuration by all trackday and motorsports fans. Driving through the “Park” to enter the circuit towards the end of the famous long uphill straight of “döttinger höhe” and then, after a whole lap, exiting again following the indications for the parking lot. To let you experience the best virtual track day, we created this dedicated layout that is available in practice and multiplayer sessions and takes laptimes from the first lap under the bridge, until the structure at the start of the long straight of “döttinger höhe”. Just as in real life!

post-42672-0-48934900-1425988202.jpg

 

post-42672-0-99427700-1425988213.jpg

 

post-42672-0-87019700-1425988221.jpg

 

post-42672-0-71698500-1425988235.jpg

 

post-42672-0-20833700-1425988243.jpg

 

post-42672-0-06354000-1425988251.jpg

 

post-42672-0-48934900-1425988202_thumb.jpost-42672-0-99427700-1425988213_thumb.jpost-42672-0-87019700-1425988221_thumb.jpost-42672-0-71698500-1425988235_thumb.jpost-42672-0-20833700-1425988243_thumb.jpost-42672-0-06354000-1425988251_thumb.j

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.