Jump to content



Assetto Corsa


racer

Recommended Posts

πριν 5 ώρες, το μέλος PolomanGR έγραψε:

Για κάποιο λόγο δεν αποθηκεύονται τα unofficial app που εχω ανοιχτά,ούτε απο το Content Manager μπορω να τα ενεργοιποιησω.

Κάνε ένα backup και σβήσε το acos.ini από το ..\Documents\Assetto Corsa\cfg. Είναι αυτό που κρατά το layout του GUI. Και ξαναπροσπάθησε.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Τελευταία βρήκα λίγο χρόνο οπότε είπα να μπω σε κανέναν online αγώνα αλλά με το που συνδέομαι σε κάποιον σερβερ μετά από λίγο πέφτει το ιντερνετ και θέλει 4-5 restart το router και ένα τέταρτο αναμονής μέχρι να ξαναέχω πρόσβαση, μετά όλα οκ. Το θέμα είναι ότι ναι μεν αυτό προκαλείται από το asseto αλλά ρίχνει γενικά το ιντερνετ, ακόμα και από το κινητό δε μπορώ να μπώ ενώ σβήνει και το αντίστοιχο λαμπάκι από το ρούτερ (το pc δείχνει ότι υπάρχει κανονικά σύνδεση) οπότε τι μπορεί να συμβαίνει; Από ρυθμίσεις δεν έχω πειράξει τίποτα. Είναι κάποιο bug/γνωστό θέμα ή κάτι πρωτοφανές μόνο σε μένα (καθώς όλα τα κουλά σε μένα πέφτουν :p

Έγινε επεξεργασία από panos2171
  • Confused 1
  • Wow 2
Link to comment
Share on other sites

Άρθρο που αφορά όλα τα simracing παιχνίδια και αναφέρεται στο "force feedback" και στο πόσο κοντά στην αληθινή αίσθηση είναι αυτή που παίρνουμε από τις τιμονιέρες μας και το τι θα μπορούσε να γίνει για να βελτιωθεί αυτό (κάτω από τα Ισπανικά βρίσκεται και η Αγγλική μετάφραση):

 

http://www.taringa.net/comunidades/rally-argentina-2010/3691857/ARTICULO---Porque-el-FFB-no-funciona-en-Simuladores.html

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

But look how the real car works. It presents you the steering wheel in a certain position and then you apply force to it in a hope that it will move where you want it to be. Then car then moves the steering wheel through its tyres according to physics laws. The wheel is happen to be in a certain position and you apply forces to it to make it change this position. You control the car by applying forces and not by placing the wheel at a certain angle. Think about it. You are turning a corner and going a bit wide. What do you do? Do you add extra 10 degrees to steering? No, you add a little force and the wheel turns a bit more. How much? You probably have no idea and neither do I. What if your street car had a wheel that had no force on it when you turn it? In other words you would control it by the position of the wheel. You probably wouldn’t be able to drive it. But it would be perfect for any simulator to model because this is how simulators are written to work. 

 

Τί θέλει να πει με αυτό; Δεν το κατάλαβα.

Link to comment
Share on other sites

Και για μένα μοιάζει "υψηλή ραπτική" το άρθρο - αυτό που καταλαβαίνω εγώ ότι θέλει να πει ο ποιητής (Leo Bodnar) είναι ότι στο πραγματικό αυτοκίνητο η αλλαγή της κατεύθυνσης επιτυγχάνεται κυρίως με την εξάσκηση δύναμης πάνω στο τιμόνι παρά με την στροφή (αλλαγή στις μοίρες) του ίδιου του τιμονιού σε αντίθεση με το sim τιμόνι όπου αυτό επιτυγχάνεται αποκλειστικά με την αλλαγή των μοιρών του τιμονιού, κάτι σαν αυτό που έλεγε (αν δεν κάνω λάθος) ότι κάνει ο @rapid_fast στο assetto, ότι οδηγεί σχεδόν με μηδενικό FF αφού δεν αισθάνεται σχεδόν τίποτα στην G27 του (θα τα ακούσω τώρα:hehe:).

Link to comment
Share on other sites

πριν 12 λεπτά, το μέλος konnos έγραψε:

But look how the real car works. It presents you the steering wheel in a certain position and then you apply force to it in a hope that it will move where you want it to be. Then car then moves the steering wheel through its tyres according to physics laws. The wheel is happen to be in a certain position and you apply forces to it to make it change this position. You control the car by applying forces and not by placing the wheel at a certain angle. Think about it. You are turning a corner and going a bit wide. What do you do? Do you add extra 10 degrees to steering? No, you add a little force and the wheel turns a bit more. How much? You probably have no idea and neither do I. What if your street car had a wheel that had no force on it when you turn it? In other words you would control it by the position of the wheel. You probably wouldn’t be able to drive it. But it would be perfect for any simulator to model because this is how simulators are written to work. 

 

Τί θέλει να πει με αυτό; Δεν το κατάλαβα.

Θελει να πει οτι το πραγματικο τιμονι δουλευει τελειως διαφορετικα απο το sim.

Ειναι ο λογος που για να πας γρηγορα σε ενα sim πρεπει να παλευεις με το τιμονι και ειναι αυτο που δεν μπορω να κανω εγω π.χ.

Κανονικα ισα που κουνας το τιμονι για να στριψεις γιατι οι δυναμεις τριβης ειναι αυτες που κανουν τη δουλεια ενω στα sim θα δεις οτι ασχετα απο την ταχυτητα το ποσο θα στριψεις το τιμονι ειναι φιξ και αναλογα τη στροφη το τιμονι βαραινει η ειναι πιο χαλαρο για να σου δωσει ενα ffb.

Link to comment
Share on other sites

πριν 55 λεπτά, το μέλος Aris Teidis έγραψε:

Και για μένα μοιάζει "υψηλή ραπτική" το άρθρο - αυτό που καταλαβαίνω εγώ ότι θέλει να πει ο ποιητής (Leo Bodnar) είναι ότι στο πραγματικό αυτοκίνητο η αλλαγή της κατεύθυνσης επιτυγχάνεται κυρίως με την εξάσκηση δύναμης πάνω στο τιμόνι παρά με την στροφή (αλλαγή στις μοίρες) του ίδιου του τιμονιού σε αντίθεση με το sim τιμόνι όπου αυτό επιτυγχάνεται αποκλειστικά με την αλλαγή των μοιρών του τιμονιού, κάτι σαν αυτό που έλεγε (αν δεν κάνω λάθος) ότι κάνει ο @rapid_fast στο assetto, ότι οδηγεί σχεδόν με μηδενικό FF αφού δεν αισθάνεται σχεδόν τίποτα στην G27 του (θα τα ακούσω τώρα:hehe:).

Φυσικά και θα την ακούσεις Αρη...

Καταρχήν έχω G25..

Και τρέχω με 110-140% δύναμη στο ελατήριο επαναφοράς για να καταλαβαίνω οτι στρίβω.. Γιατί δεν έχω απολύτως καθόλου FFB.. Στο RF βαζω 60-70 για να μη μου σπάσει τους καρπούς..

Αυτό που λέει ο ποιητής είναι λάθος, εξορισμού..

Στο κανονικό τιμόνι, η κρεμαγιέρα έχει αναλογία μοιρών, με κλίση (στρίψιμο) τροχών. 

Οταν το αυτοκίνητο είναι ακίνητο, το τιμόνι δεν στρίβει να κοπανιέσαι κάτω..

Αν έχουμε υδραυλικό τιμόνι, είναι όμως πανάλαφρο..

Οσο αυξάνονται τα χιλιόμετρα κίνησης, το απλό τιμόνι ελαφραίνει, το υδραυλικό βαραίνει..

(στο ασέττο καμία σχέση οπως ξέρετε)

Στη στροφή όμως έχουμε το εξής φαινόμενο..

Στο κανονικό αυτοκίνητο, ασκούμε δύναμη να στρίψουμε το τιμόνι σε συγκεκριμένες μοίρες φυσικά, δεν ξέρουμε πόσες μοίρες, ούτε πόση δύναμη θα απαιτηθεί.

Αυτό εξαρτάται απο το πόσο γρήγορα πηγαίνουμε..

 το ίδιο ακριβώς κάνουμε και στον προσομοιωτή..

 Οσο περισσότερο στρίβουμε το τιμόνι και το αμάξι κινείται, τόσο το τιμόνι είναι πιο ελαφρύ...

Στα πισωκίνητα έχουμε το φαινόμενο το τιμόνι να θέλει να επανέλθει στην ευθεία μόνο του..

Στα προσθιοκίνητα όμως, το τιμόνι μας τραβάει να στρίψει περισσότερο απο όσο έχουμε στρίψει και χρειάζεται επαναφορά με μυική δύναμη και όσο περισσότερο το στρίβουμε

τόσο ελαφραίνει..

Μάλιστα στο προσθιοκίνητο, σε περίπτωση υποστροφής, πρέπει να ασκήσουμε αντίθετη δύναμη για να κρατήσουμε στην ίδια θέση το τιμόνι, μιας και μας τραβάει στο να στρίψει

μονο του περισσότερο. Στο πισωκίνητο, κατά την υποστροφή, το τιμόνι χάνει απολύτως το βάρος του και δεν έχει την δυνατότητα επαναφοράς απο μόνο του..

Στην υπερστροφή τα πράγματα είναι λίγο πιο παράλογα..

Το πισωκίνητο πρίν υπερστρέψει, βαραίνει ξαφνικά το τιμόνι του.. Είναι το σημείο που η πίσω ανάρτηση βουλιάζει, ανασηκώνεται ο εμπρός εσωτερικός τροχός, και μας κλωτσάει

ο εξωτερικός εμπρός τροχός.

Οταν αρχίσει η υπερστροφή, το τιμόνι αποκτά το βάρος που είχε πρίν..

Αυτό είναι το σημάδι που δίνει το πισωκίνητο για να μην αλλάξεις το γκάζι σου.. Αν το αλλάξεις έφυγες.. Είναι το απόλυτο όριο πρίν την υπερστροφή..

Στο εμπρόσθιοκίνητο δε, το ίδιο φαινόμενο παρουσιάζεται στο πεζώ που έχει τετραδιεύθυνση..

Σε κανονική συνθήκη στο εμπροσθιοκινητο,  το πίσω μέρος όταν γλυστράει, ελαφραίνει το τιμόνι, αλλά δεν το κάνει να στρίβει στο εσωτερικό της στροφής με δύναμη όπως στην υποστροφή..

Σε κίνηση στην ευθεία, εάν το ένα μέρος της ασφάλτου έχει χαμηλότερο ύψος απο το άλλο, το τιμόνι τραβάει προς το χαμηλό σημείο..

Εαν το ένα τμήμα ασφάλτου έχει μεγαλύτερη αντίσταση, το τιμόνι στρίβει προς τα εκεί..

Γενικά..

για να στρίψω, αλλάζω τη γωνία του τιμονιού.. για να αλλάξω τη γωνία ασκώ δύναμη.. είτε αλήθεια είτε προσομοίωση..

Κατα τη διαρκεια αυτή, οι δυνάμεις που απαιτούνται, αλλάζουν.

Αυτό είναι το φίντμπακ..  όπως και η απόδοση των φαινομένων που περιέγραψα πιο πάνω..

Ειτε το έχει το αυτοκίνητο (BMW) είτε δεν το έχει (Audi)

Είτε το έχει ο προσομοιωτής (RF2) είτε δεν το έχει (super mario GP)

Ενα ακόμα τελευταίο..

Το όφσετ των τροχών, όπως και το προφίλ τους, κάνουν το λάστιχο να διαβάζει ή όχι το δρόμο..

Είναι αδιανόητο να έχεις παρόμοιο FFB στην απόλυτη ευθεία με λάστιχο σλικ και λάστιχο δρόμου..

Το ένα θα σε τραβάει συνέχεια δεξιά αριστερα, το άλλο σχεδόν καθόλου...

Αυτά...

Ελπίζω να είναι κατανοητά...

 

 

Έγινε επεξεργασία από rapid_fast
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

@rapid_fast τo spring στο assetto δεν έχει απολύτως καμία λειτουργία οπότε κάτι δεν μας λες καλά Παναγιώτη.

Ακόμα δεν καταλαβαίνω τι π@παριες έχεις κάνει στους ρυθμίσεις και λες ότι δεν έχεις feedback.

Ειλικρινά πάρε το cobra και αν δεν σκεφτείς να κάνεις uninstall το rf2 κάτι κάνεις πολύ λάθος.

 

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

 

 

 

Έγινε επεξεργασία από liakjim
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 1 λεπτό, το μέλος liakjim έγραψε:

To spring στο assetto δεν έχει καμία λειτουργία οπότε κάτι δεν μας λες καλά ποια Παναγιώτη.
Ακόμα δεν καταλαβαίνω τι π@παριες έχεις κάνει στους ρυθμίσεις.

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Εβγαλα την ρύθμιση να "αφήνω το παιγνίδι να ελέγχει" για να μπορώ να οδηγήσω...

Και οδηγάω όμορφα και ωραία...

 

 

  • Confused 1
Link to comment
Share on other sites

41 minutes ago, rapid_fast said:

Γενικά..

για να στρίψω, αλλάζω τη γωνία του τιμονιού.. για να αλλάξω τη γωνία ασκώ δύναμη.. είτε αλήθεια είτε προσομοίωση..

Κατα τη διαρκεια αυτή, οι δυνάμεις που απαιτούνται, αλλάζουν.

Αυτό είναι το φίντμπακ..  όπως και η απόδοση των φαινομένων που περιέγραψα πιο πάνω..

Ναι έτσι το λέει και η κοινή λογική, γι αυτό δεν καταλαβαίνω τί ήθελε να πει ο Leo με αυτά περί οτι η αντίσταση οδηγεί το αυτοκίνητο ή τελος πάντως τι είπε.

Link to comment
Share on other sites

@rapid_fast

Το παλικαρι στο αρθρο λεει το ιδιο πραγμα με εσενα απλα δεν μπορει να το εξηγησει σωστα. 

Ναι μεν το τιμονι στο sim σφιγγει αλλα οι μοιρες ειναι ιδιες ενω δεν επρεπε να ειναι.

Οσο πιο γρηγορα πας τοσο λιγοτερες μοιρες θες μεχρι ενος σημειου βεβαια. Στην ουσια λοιπον δεν ειναι σωστο το ff των παιχνιδιων γενικοτερα. Χτες το ειδα αυτο στο mugelo στο RD, εχει αρκετες στροφες που κανονικα με την ταχητητα που πας με ενα τιναγμα επρεπε να παιρνεις τη στροφη αλλα οοοοχι πρεπει να το στριψεις ολο.

Link to comment
Share on other sites

πριν 1 λεπτό, το μέλος fatalara έγραψε:

@rapid_fast

Το παλικαρι στο αρθρο λεει το ιδιο πραγμα με εσενα απλα δεν μπορει να το εξηγησει σωστα. 

Ναι μεν το τιμονι στο sim σφιγγει αλλα οι μοιρες ειναι ιδιες ενω δεν επρεπε να ειναι.

Οσο πιο γρηγορα πας τοσο λιγοτερες μοιρες θες μεχρι ενος σημειου βεβαια. Στην ουσια λοιπον δεν ειναι σωστο το ff των παιχνιδιων γενικοτερα. Χτες το ειδα αυτο στο mugelo στο RD, εχει αρκετες στροφες που κανονικα με την ταχητητα που πας με ενα τιναγμα επρεπε να παιρνεις τη στροφη αλλα οοοοχι πρεπει να το στριψεις ολο.

Οχι για την ίδια στροφή...

Στην ίδια στροφή οι μοίρες παραμένουν ολόιδιες.. η δύναμη που απαιτείται κάθε φορά είναι διαφορετική..

Η μετατόπιση του αυτοκινήτου είναι δεδομένη.. πχ, για κάθε μια μοίρα στο τιμόνι, θα πάρεις 1 μέτρο μετατόπιση απο το Γ στο Δ  σε 1 χιλιόμετρο απόσταση απο το Α στο Β..

Αν τρέχεις με διπλάσια ταχύτητα, αφού καλύπτεις πιο γρήγορα αυτό το χιλιόμετρο, το αυτοκίνητο πηγαίνει πιο γρήγορα με διπλάσια ταχύτητα απο το σημείο Α στο Β ομοίως και από το Γ στο Δ.. (άρα στο μισό χρόνο)

Αν δεν τρέχεις, για να πας στον μισό χρόνο απο το Γ στο Δ πρέπει να δώσεις διπλάσιες μοίρες στο τιμόνι.. ;) 

Η δύναμη που ασκείς για να κινηθείς μια μοίρα είναι 5N.. αν πάς με την διπλάσια ταχύτητα είναι 4Ν σε απλά τιμόνια, αλλά 6 Ν στα υδραυλικά..

Ομοίως, η δύναμη που ασκείς με σταθερή ταχύτητα για να πάς απο το κέντρο στην μία μοίρα είναι 5Ν απο τη μία μοίρα στις 2 είναι 4 Ν

Βάζω τυχαία νούμερα απλά για κατανόηση..

Ο κύκλος στροφής του οχήματος εξαρτάται αποκλειστικά απο το λόγο κρεμαγιέρας τιμονιού..

Είναι κατανοητό πιστεύω οτι όταν στρίβουμε ασκούμε δύναμη στο τιμόνι, όταν σταματάμε να στρίβουμε και κρατάμε σταθερά στριμμένο το τιμόνι η δύναμη που ασκούμε είναι

μικρότερη απο αυτή που ασκήσαμε για να το στρίψουμε..

Link to comment
Share on other sites

πριν 25 λεπτά, το μέλος rapid_fast έγραψε:

Οχι για την ίδια στροφή...

Στην ίδια στροφή οι μοίρες παραμένουν ολόιδιες.. η δύναμη που απαιτείται κάθε φορά είναι διαφορετική..

Η μετατόπιση του αυτοκινήτου είναι δεδομένη.. πχ, για κάθε μια μοίρα στο τιμόνι, θα πάρεις 1 μέτρο μετατόπιση απο το Γ στο Δ  σε 1 χιλιόμετρο απόσταση απο το Α στο Β..

Αν τρέχεις με διπλάσια ταχύτητα, αφού καλύπτεις πιο γρήγορα αυτό το χιλιόμετρο, το αυτοκίνητο πηγαίνει πιο γρήγορα με διπλάσια ταχύτητα απο το σημείο Α στο Β ομοίως και από το Γ στο Δ.. (άρα στο μισό χρόνο)

Αν δεν τρέχεις, για να πας στον μισό χρόνο απο το Γ στο Δ πρέπει να δώσεις διπλάσιες μοίρες στο τιμόνι.. ;) 

Η δύναμη που ασκείς για να κινηθείς μια μοίρα είναι 5N.. αν πάς με την διπλάσια ταχύτητα είναι 4Ν σε απλά τιμόνια, αλλά 6 Ν στα υδραυλικά..

Ομοίως, η δύναμη που ασκείς με σταθερή ταχύτητα για να πάς απο το κέντρο στην μία μοίρα είναι 5Ν απο τη μία μοίρα στις 2 είναι 4 Ν

Βάζω τυχαία νούμερα απλά για κατανόηση..

Ο κύκλος στροφής του οχήματος εξαρτάται αποκλειστικά απο το λόγο κρεμαγιέρας τιμονιού..

Είναι κατανοητό πιστεύω οτι όταν στρίβουμε ασκούμε δύναμη στο τιμόνι, όταν σταματάμε να στρίβουμε και κρατάμε σταθερά στριμμένο το τιμόνι η δύναμη που ασκούμε είναι

μικρότερη απο αυτή που ασκήσαμε για να το στρίψουμε..

Ναι ρε συ απλα στο game αυτο δεν υπαρχει αυτο λεει αυτος.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 6 ώρες, το μέλος Aris Teidis έγραψε:

Άρθρο που αφορά όλα τα simracing παιχνίδια και αναφέρεται στο "force feedback" και στο πόσο κοντά στην αληθινή αίσθηση είναι αυτή που παίρνουμε από τις τιμονιέρες μας και το τι θα μπορούσε να γίνει για να βελτιωθεί αυτό (κάτω από τα Ισπανικά βρίσκεται και η Αγγλική μετάφραση):

 

http://www.taringa.net/comunidades/rally-argentina-2010/3691857/ARTICULO---Porque-el-FFB-no-funciona-en-Simuladores.html

Πολύ ωραίο. Γιατί δεν το σηκώνεις σαν ξεχωριστό θέμα στο assetto forum να δούμε τί θα πεί ο Kunos?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.