Jump to content



Assetto Corsa


racer

Recommended Posts

Λογικο,που να βγαλεις ακρη ετσι μισολογα που τα πα :hehe:

 

Δες αυτο το θεμα.

 

 

files:

http://www.racedepartment.com/downloads/lut-generator-for-ac.9740/

https://www.dropbox.com/s/3zxf5yd1bvujyi5/WheelCheck_1_72.zip?dl=0

 

Link to comment
Share on other sites

A couple posts from Aris:
Aristotelis Vasilakos
Diagnosis:
Achille's tendonitis with inflammation of the surrounding fibres and nerve pain...

Causes:
Prolongated driving sessions of over 12hours per day testing monsters like 935 moby dick and 917/30.

Management:
Ice ice baby.
Do something with the pedals or where my foot rests while driving
Rest (yeah sure).
Drive human cars (no pain, no gain)
--------------------------------------------------------------
Aristotelis Vasilakos
Nerd alert!

Things journalists will never tell you: So how can the 918 keep up with other hypercars of its era (can't say names) while lower in power, heavier, with probably less downforce?

Well, those cars major limitation is tyre grip. So being AWD gives tremendous traction and that helps a LOT.
But there's a tiny detail that I've never seen anywhere written which I think you might like to know. The front electric engine of the 918 is directly connected to the wheels (ok there's a final ratio, but that's it). So there are minimal losses in the torque delivery.

So the 918 has 886bhp, but a bigger percentage of this number arrives at the wheels. So if we measure the direct at the wheels power of each car, the 918 is not last anymore, it might be on par or even the best of the lot. Sure it is a bit heavier and maybe has a bit less downforce, but the AWD makes up for that, plus it also has some extra hidden cards to play...


Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Σύμφωνα με το παραπάνω δηλ. ένα από τα πλεονεκτήματα της 918 είναι η τετρακίνηση? Κάποιος εδώ μέσα έγραφε ότι η πίσω κίνηση έχει πλεονέκτημα έναντι της τετρακίνησης...:huh:

Link to comment
Share on other sites

Λέγετε καπως αλλιως το track width στο setup των αμαξιών;;αύξηση-μείωση του πλάτους των τροχών μπρος πισω..


Sent from my iPhone using Tapatalk


Δεν νομίζω ότι υπάρχει κάτι τέτοιο ( αν και δεν είμαι απολύτως σίγουρος τί εννοείς )

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

c8ab36687ec62414fe0b9718d74b63d1.jpg


Sent from my iPhone using Tapatalk

Κατάλαβες;;υπαρχει επιλογή στο setup;σε ορισμένα αμαξια λογικα..δεν γινεται μαλλον σε ολα,αλλα πως το γραφει στα αγγλικά δεν βρίσκω..


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

οκ καταλαβα...Οχι αυτο δεν υπαρχει στο ασετο.Αλλα δε ξερω και σε τι αμαξια υπαρχει σαν επιλογη.Ανηκει στη κατηγορια του setup η πρεπει να επεμβεις στο αμαξωμα γενικα ; Αν ισχυει το 2ο, λογικο να μην υπαρχει σαν επιλογη.
Που χρησιμευει αυτο ;

Έγινε επεξεργασία από GoMaR
Link to comment
Share on other sites

Κοιτα αυτο το εχω δει στο need for speed.τωρα θα μου πεις τι συγκρίνω κλπ..ειναι στις ρυθμησεις των αναρτήσεων και το ονομάζει track width με το οποίο βγάζεις προς τα εξω τις ρόδες αρκετά σε σχεση με τον θολο του αμαξιού η τις βάζεις προς τα μεσα..και σκεφτηκα τωρα εγω μηπως υπαρχει και στο assetto τετοια ρύθμιση..


Sent from my iPhone using Tapatalk

d992ab5f1d0dff274d90cbe071d9c745.jpg


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Απ' ότι καταλαβαίνω, αναφέρεστε στο μετατρόχιο του αυτοκινήτου. Αυτό δεν είναι μεταβαλλόμενο στα stock cars ειδικά χωρίς αλλαγή ανάρτησης ή τοποθέτησης offsets, κάτι που αλλάζει τελείως την γεωμετρία της ανάρτησης. Όσο για τα race cars είναι fixed από την εκάστοτε κατηγορία (βλέπε F1 με σαφής ακριβείς οδηγίες προς τους κατασκευαστές). Τώρα σε custom αυτοκίνητο κάνει ο καθείς ότι θέλει(βλέπε NFS/ποζέρια). Αν κάνω λάθος, παρακαλώ διορθώστε με.

  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.