Jump to content



Assetto Corsa


racer

Recommended Posts

το displacemap μετατρέπει το ίδιο το mesh.Αυτό σημαίνει ότι ο δρόμος χρειάζεται να είναι αρκετά πολυγωνα.Κάτι που όπως γνωρίζετε δεν προτείνεται και επίσης όντως οι δρόμοι δεν είναι high detailed απο τις πίστες που έχω δει.

 

@jumaru99 αυτο ακριβώς λεω και εγω.Δεν με ενδιαφέρει να μάθω την πηγή των bumps Αλλά τον τρόπο στο πως το περνάνε μέσα.αν το μάθουμε αυτό, θα μάθουμε αν είναι physical mesh η visual

 

 

ειδα το λινκ του Δημήτρη. 

δεν αποδίδουν Τελικά με normal map τα bumps η κάτι αντίστοιχο Αλλά είναι physical mesh.μετατροπή Δηλαδή απο point clouds σε high detailed mesh.το έχουν κάτω από το low poly άσφαλτο με την επιλογή να μην είναι renderable Γιατί θα είναι θεοβαρο.

πάντως το high detailed mesh στις πίστες δεν το εχω δει.....

Link to comment
Share on other sites

Φυσικά και είναι physical τα bumps όπως και όλα.

Όταν οδηγούμε, έχουμε ένα physical κουτί ( το αμάξι ) , πάνω σε physical mesh.

Όπως γράφει και ο Lilski ( ο οποίος δεν είναι τυχαίος, έχει κάνει πχ την Bridgehampton ), το physical layer μπορεί να φτάνει ακόμα κ τα 700K και οι επεξεργαστές να μην καταλαβαίνουν τίποτα.

cf7951d1b798f765bd8e183ac65c392a.jpg

Το graphics layer μπορεί να είναι όσο πυκνό θέλουμε ώστε να φαίνεται ωραίο, αλλά επιβαρύνει φυσικά την κάρτα γραφικών, οπότε υπάρχει συμβιβασμός.

Σίγουρα λιγότερο πυκνό

1960531a9dcd169ba937a3143b3a73e1.jpg

Με λίγα λόγια, από ότι φαίνεται, ο τρόπος διαχωρισμού σε graphical/physical layer επιτρέπει απίστευτη λεπτομέρεια στην φυσική απόδοση του δρόμου χωρίς σημαντική επιβάρυνση σε resourses.

Και εκεί το Assetto δείχνει το δρόμο.

Αν δεν κάνω λάθος το rF2 έχει κοινό layer με ότι αυτό σημαίνει .

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Παιδια διακοπτω την ροη...

 

Ειδα ονειρο..

 

Ημουν λεει στο πατρικο σπιτι με τους δικους μου, και ερχεται επισκεψη ο @akis_z80 και ο @wargasm.

Ειμασταν στο δωματιο μου και τα λεγαμε. Ο Ακης λεει

-Εχω φερει χειριστηριο παμε μεσα να παιξουμε?

Φυγαμε ειπαμε και πηγαμε στην κρεβατοκαμαρα που ηταν μια 14αρα.:online2long:

Οδηγουσε ο Ακης και μας λεει

-Εδω φτανουμε στην κατηφορα...Δειτε χλμ

Και ξαφνικα το αυτοκινητο εφθασε τα 300 και πηγαινε...Μεχρι 600 περιπου πηγε :OO:..Και λεω το εξης..

-Φαντασου Ακη να εκανες αγωνα και να επαιρνες και κανενα σλιπ στριμ ποσο θα εφτανες!!

Και ο wargasm λυνεται στα γελια....:huh:

 

Φευγει ο Ακης να μιλησει στο κινητο και ο Γιωργος βγαζει το ασσεττο και βαζει ενα με κατι ανθρωπακια στο διαστημα...Αφου παιξαμε και αυτο μπαινει στο ασχετο η θεια μου και λεει

Κολλησε το wifi στην κατσαρολα και δεν μπορουμε να ακουσουμε μουσικη :unsure::noexpression::suicide:

 

Πιανει ο Ακης το ρουτερ και αλλαζει καναλι και δουλεψε!!!

 

Και εκει το διαλυσαμε!!

:erm:

 

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

χαχαχα οταν εμενα με τους δικους μου το ps1 το ειχα πραγματικα μεσα εκει αλλα δεν θυμαμαι γιατι.

 

Ξεχασα να αναφερω οταν ρωτησα τον Ακη πως θα φρεναρει απο τα 600 για να στριψει μου ειπε

-Το L1 ειναι το αεροφρενο!!:hang:

 

Τι να πω.Να με βαρεσε η ζεστη?

Link to comment
Share on other sites

χαχαχα οταν εμενα με τους δικους μου το ps1 το ειχα πραγματικα μεσα εκει αλλα δεν θυμαμαι γιατι.

 

Ξεχασα να αναφερω οταν ρωτησα τον Ακη πως θα φρεναρει απο τα 600 για να στριψει μου ειπε

-Το L1 ειναι το αεροφρενο!!:hang:

 

Τι να πω.Να με βαρεσε η ζεστη?

Το mod που σου έβαλα πιο πάνω το δοκίμασες?

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ναι βρε το ειχα βαλει απο day1. Μου αρεσε παρα πολυ!!!

Και τωρα που το ειπες θα το τιμησω και σημερα σε κατι νεες πιστες που κατεβασα απο το RD :)

ΑΑ και οταν ερθει η σειρα μου για κομπο την Μακλαρεν θα βαλω :) ή καποια αλλη Φ1.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 7 ώρες, το μέλος Lylankor έγραψε:

Παιδιά τα normal map και height/displacement map είναι δουλειά της GPU (το 1ο που βλέπουμε στο παράδειγμα σου Ιάσονα παίζει μόνο με το φωτισμό ενώ το 2ο αλλάζει όντως τη γεωμετρία και είναι πιο ακριβό). Το physics engine, collision detection κλπ είναι δουλειά καθαρά CPU (τουλάχιστον σε game engine όπως Unity3D που έχω ασχοληθεί λίγο).

Μπορείς να χρησιμοποιήσεις οποιαδήποτε data από οπουδήποτε για την απόδοση του collision detection ή γενικότερα calculations. Ασχέτως που χρησιμοποιείται. Το συνηθέστερο είναι να 'ναι actual mesh, αλλά θα μπορούσα να τραβάω πχ το alpha channel από τα cracks και να τα υπολογίζω ως βυθίσματα του οδοστρώματος για την απόδοση της φυσικής.

 

πριν 3 ώρες, το μέλος GoMaR έγραψε:

ειδα το λινκ του Δημήτρη. 

Αλλά είναι physical mesh.μετατροπή Δηλαδή απο point clouds σε high detailed mesh.το έχουν κάτω από το low poly άσφαλτο με την επιλογή να μην είναι renderable Γιατί θα είναι θεοβαρο. πάντως το high detailed mesh στις πίστες δεν το εχω δει.....

Την ίδια πηγή είδα κι εγώ χθες μετά. Το primary collision mesh δεν είναι ορατό, που χρησιμοποιείται για το road. Και ναι υπάρχουν διαφορετικά είδη collision meshes με διαφορετικό χειρισμό από την μηχανή. Πάντα το terrain(στην περιπτωσή μας road) είναι ξεχωριστή οντότητα. Στο export κάνεις το visual με το physical μαζί με τις ανάλογες ονομασίες. Αν δεν έχεις physical mesh φτιάχνει αυτόματα από το visual. Το κάνουν όλες οι σύγχρονες μηχανές αυτό, αλλά αν δεν έχεις τον έλεγχο, με ότι αυτό συνεπάγεται από απόδοση.

Όσο για την απόδοση των point clouds σε mesh, κάθε point είναι ένα vertex connected με το επόμενο. Μετά σίγουρα περνάνε κάποιο φίλτρο για "εξομάλυνση" ή αφαίρεση υπερβολικής πληροφορίας σε σημεία.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Χαχαχα λες και μας διάβαζε ο Marco.

From the Facebook: https://www.facebook.com/Assetto.Corsa/videos/1462401080452872/<br /><br /><b>Assetto Corsa<br /></b><br />3 min ·<br />Every bump…<br />Every curve…<br />Every slope…<br /><br />Featuring legendary circuits such as Silverstone, Monza, Nürburgring-Nordschleife and Spa Francorchamps, all which have been laser scanned to perfection, Assetto Corsa has been developed to provide an incredibly realistic driving experience, at the highest level of accuracy.<br /><br />Get ready to take to some of the most iconic tracks this August on PlayStation 4 and Xbox One.

Link to comment
Share on other sites

Θα τρελαθώ

HERE WE GO: F138 included in the Red Pack!

"KUNOS Simulazioni and 505 Games are proud to unveil the fifth content of the "RED PACK", the DLC package for ASSETTO CORSA that includes seven legendary Italian sports cars and Austria’s RedBull Ring circuit.

Today we are glad to introduce the awesome Ferrari F138 car, driven by Fernando Alonso and Felipe Massa in the 2013 season.

The Ferrari F138 is the second Ferrari modern GP car to debut for ASSETTO CORSA - launched on 30 January 2015, and it is the last V8 car made by Ferrari before the reintroduction of turbo engines in 2014.

This video introduces the British Grand Prix showing the Ferrari F138 performing one lap at the Silverstone GP track. The British circuit is included already in Assetto Corsa and it has been reproduced using the laserscan technology.

The Red Pack DLC will be available to purchase July 14th on Steam and will be coming to home consoles later in the year. Assetto Corsa is out now on Steam PC and will be released on home console on August 26th in Europe and August 30th in North America."

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.