Jump to content



Assetto Corsa


racer

Recommended Posts

πριν 29 λεπτά, το μέλος djkostas έγραψε:

Shift+Tab ingame έπρεπε να εμφανίζει τη σελίδα του steam. It doesn't ... :p :hehe:

in game το εμφανιζει.

Στο μενου δεν δουλευει γιατι ειναι περιεργη ιστορια το μενου του ac (html based)

 

πριν 24 λεπτά, το μέλος Lazy Dog έγραψε:

Ingame ολα μου τα apps εχουν μονιμα περιγραμμα...σαν να εχω τον κερσορα του mouse συνεχεια απο πανω τους

αυτο που σου εγραψε και ο δημητρης... με τα μικρα ασπρα βελακια μεγαλωνεις ή μικραινεις το app και μετα εισαι οκ...

Link to comment
Share on other sites

πριν 4 ώρες, το μέλος liakjim έγραψε:

Η πίεση turbo μπορεί να ρυθμιστεί με τις ταχύτητες πχ στην 1η χαμηλότερη.

Λιγο πιο αναλυτικα γινεται γιατι δε το πιανω; :huh:

Link to comment
Share on other sites

πριν 29 λεπτά, το μέλος wolves έγραψε:

Λιγο πιο αναλυτικα γινεται γιατι δε το πιανω; :huh:

Κάποια αυτοκίνητα πχ η LaFerrari, έχουν άλλο turbo boost (πιο χαμηλό) στις κοντές ταχύτητες πχ 1η, 2α και στις πιο μακριές όπου η δύναμη περνάει κάτω, έχουν το full turbo boost.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 37 λεπτά, το μέλος wolves έγραψε:

Λιγο πιο αναλυτικα γινεται γιατι δε το πιανω; :huh:

Σε πολλά αυτοκίνητα, για να προστατευθούν τα μηχανικά μέρη (κιβώτιο, διαφορικό, ημιαξόνια) από το να δέχονται μεγάλες δυνάμεις χωρίς λόγο και/ή για καλύτερη πρόσφυση, μειώνεται η πίεση του τούρμπο μέσω του εγκεφάλου για να μειωθεί η μέγιστη ροπή όταν είναι επιλεγμένες οι "κοντές" ταχύτητες, συνήθως 1η και 2η. Παράδειγμα η Ferrari California T αν θυμάμαι καλά.

Edit: Απόσπασμα από pistonheads:

"This motor is clearly capable of producing more torque than the rear axle can handle, but Ferrari has seen its best chance to replicate the feel of increased power and performance as the revs increase. We're now accustomed to people limiting the torque of these new turbo motors in the lower gears, but Ferrari has gone a step further and mapped each gear with its own individual torque curve"

http://www.pistonheads.com/regulars/ph-chrisharris/ferrari-california-t-review/30096

Έγινε επεξεργασία από gchristod
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 15 ώρες, το μέλος spyder έγραψε:

Εχει ένα είδος παθητικής τετραδιεύθυνσης που δεν μου άρεσε και το είχα καταργήσει με σκληρά bushings. Είχα το προηγούμενο μοντέλο (1990) αλλά θυμάμαι πως το είχε και το επόμενο.

 

Το Mazda RX-7 FC3S χρησιμοποίησε ένα σύστημα που ονομάζεται Dynamic Tuned Suspension System (DTSS). Το DTSS επιτρέπει στους πίσω τροχούς να στρίβουν με βάση το πόσο G δύναμη παράγεται στις στροφές. Όταν λειτουργεί σωστά αυτό βοηθά στη βελτίωση της μέγιστης ικανότητες στις στροφές. Στις στροφές οι δυνάμεις που λειτουργούν στην πίσω σε όρθια θέση προκαλούν μέχρι περίπου 1 βαθμό toe-in στο εξωτερικό τροχό σε μία στροφή.

 

Το αγγλικό κείμενο:
On the FC3S RX-7's Mazda used a system that they called the Dynamic Tuned Suspension System (DTSS). DTSS allows the rear wheels to steer based on how much G force is being generated while cornering. When working correctly this helps improve maximum cornering abilities. In stock form, cornering forces operating on the rear upright cause up to approximately 1 degree of toe-in on the outside wheel in a turn. This characteristic tends to compensate for driver input or road variations that might cause a vehicle to go out of control. However, this same characteristic also interferes with the feedback that a sensitive driver needs to operate his car near the limit of adhesion and generally reduces the ultimate cornering force.

Και τι λέει ο Αριστοτέλης :

 

It's not an active rear steering. Simply put, there are bushings in the suspension that depending on the load, bend in one way or another, slightly steering the wheels about 0.3° against the front steering wheel angle if the g's are less than 0.5g, or at the same front steering wheel angle if the g forcers are superior to 0.5g
There is no way to simulate this with bump steer, you need the have both rear wheels steering to the same direction and the opposite depending on the load. We can now simulate this.

EDIT: since the effect is cool but not so precise (and passive) it is usually eliminated from tuned cars with harder bushings. As a matter of fact our tuned RX7 car doesn't have it. We did some homework ;)

On the contrary, R34 system is active. It turns the rear wheels differently depending on the front steer, g forces, yaw angles etc.


 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

@spyder ως κάτοχος αυτοκινήτου με τέτοιο σύστημα, πού αποδίδεις ότι οι πιο πολλοί enthusiasts (τουλάχιστον στα nissan) έψαχναν τρόπους να καταργήσουν το all wheel steering;  Λόγω της περίεργης/απρόβλεπτης συμπεριφοράς κάτω από κάποιες συνθήκες;

Link to comment
Share on other sites

Πρώην κάτοχος πια έχει πουληθεί σε γείτονα πριν 15 χρόνια, θυμάμαι ότι είχε περίεργη συμπεριφορά ανάλογα με τη ταχύτητα πάνω στη στροφή, δεν με προβλημάτιζε αλλά υπήρχε μία ασάφεια στους πίσω τροχούς. Ημουν στο εξωτερικό και το αμάξι το έφερα απ'εξω και τη μετατροπή την έκανα έξω οπότε η εμπειρία μου σε ελληνική άσφαλτο δεν τη ξέρω. Στη καλή άσφαλτο του εξωτερικού που ούτε καν σπινιάριζε (είχε και μπλοκέ που τα ελληνικά δεν είχαν) ένιωθες λίγο πίσω να στρίβει αλλά δύσκολα άκουγες τα λάστιχα να ζορίζονται, με τη κατάργηση του τα πίσω λάστιχα μπορούσα να τα ζορίσω σε στροφή για να ακουστούν. Απρόβλεπτη συμπεριφορά πάντως δεν είχε αν και το κατήργησα σύντομα το σύστημα γιατί έστελνα το αμάξι Ελλάδα και βιαζόμουν να του βάλω mods. Μου έχει λείψει το γκάζι του γύρω στα 300 άλογα ιπποδρόμου είχε :D

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Νομίζω με το 1.6 , η KUNOS ξεπέρασε τον εαυτό της και πλέον ο ανταγωνισμός έχει μείνει πολύ πίσω :

 

837331cf848aa717d020a38298cb480d.png
https://gyazo.com/837331cf848aa717d020a38298cb480d

 

Λατρεύω όλο το Pack, με εξαίρεση το mx5 cup που ακόμα με ξενίζει λίγο. Μάλλον γιατί είμαι πολύ αργός με αυτό.

 

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

πριν 14 λεπτά, το μέλος liakjim έγραψε:

Λατρεύω όλο το Pack, με εξαίρεση το mx5 cup που ακόμα με ξενίζει λίγο. Μάλλον γιατί είμαι πολύ αργός με αυτό.

Νομιζω οτι ενα cup με αυτο θα ειναι epic.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

πριν 5 λεπτά, το μέλος liakjim έγραψε:

Τα τρέχοντα SRS events ( όσοι δεν έχουν δοκιμάσουν, να το κάνουν, οι αγώνες είναι πάντα καθαροί και ανταγωνιστικοί)

Βαλε και κανα λινκ... :p

Link to comment
Share on other sites

πριν 1 ώρα, το μέλος akis_z80 έγραψε:

Καλά τα triples και οι μεγάλες οθόνες αλλά το μέλλον είναι εδώ:

 

 

 

VR, άλλα επίπεδα immersion!!!

λογικά όπου να΄ναι θα σου έρθει να μας πεις εντυπώσεις από πρώτο χέρι

ένα cardboard που έχω πάντως μου φαινεται παράξενο που δεν μπορώ να δω το τιμόνι μου τις ταχύτητες κτλ 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.