liakjim Ιανουάριος 19, 2016 #3921 Ιανουάριος 19, 2016 Και το tread http://www.assettocorsa.net/forum/index.php?threads/assetto-corsa-vs-real-life-alfa-romeo-4c.30221/\ Πολύ εντυπωσιακό!!!! Hello everybody. Sorry for the shameless spam My good friend Maurizio Spinali who is an automotive journalist but also great fan of AC, has been recently inviting me to test drive some cars that are also included in Assetto Corsa.So we had this idea to do some comparison laps between real and virtual.The following video is our first try and we know that it's not perfect, but we had fun doing it and if you like it, we intend to make it better in the future with voice-over comments and more.The car had street tyres and it was a rather fresh day with around 15°C ambient temperature and a green track. In the video you can see two laps, one is very "dirty" just trying to figure out how the car reacts when pushed to slide around. The second lap is a another go with a bit more smooth driving, although the shot rear tyres started to act on corner entry. Same approach on the virtual driving just trying to find out if the car reacts in the same way if given similar inputs.I'm sure plenty of you will think I'm not driving good enough and you'll be able to point out various errors, but the focus was not on laptime. On the contrary what we wanted to do, was document the first couple of laps from my stint so that I wouldn't had the time to get accustomized to the car handling or the circuit layout, but rather to understand how the car reacts on various situations close to the grip limit and if I could use the same techniques the simulated car forced me to use.The 4C... is not perfect when pushed hard. Understeer on power, oversteer on turn in and a difficult to understand power delivery... but brakes are excellent and the lateral grip is impressive. When you decide to go at 8/10 then it's perfect and the looks... oh the looks! This is a proper Italian diva.You might also notice that we are not changing gears up to the limiter. We decided that way as the gearbox had plenty of journalistic kms on its life and occasionally was acting up strangely if pushed right to the limiter. 400rpms lower and it would stay perfect and make us happy all the same.Hope you like it and if you do, subscribe to the channel and we'll bring you more. 2
liakjim Ιανουάριος 20, 2016 #3922 Ιανουάριος 20, 2016 http://multiplayer.it/articoli/162240-assetto-corsa-assetto-console.html http://www.gamereactor.it/grtv/?id=248613 http://www.gamereactor.it/grtv/?id=248593&sid=71a6f9a44a8ed020e3cb2bc5dad6d76a 1
liakjim Ιανουάριος 20, 2016 #3925 Ιανουάριος 20, 2016 Φυσικά. Περισσότερες πωλήσεις = πιο πολλά features /content για όλους. 1
GoMaR Ιανουάριος 20, 2016 #3926 Ιανουάριος 20, 2016 (edited) Για οσους δε γνωριζουν , υπαρχει το sweetFX που σου δινει καλυτερη λεπτομερια στο παιχνιδι.Μεχρι προτινος , υπηρχε μονο για το sharpness , με την βοηθεια του @sebastian , διορθωνει πλεον και το AA.Παραθετω καποια παραδειγματα ανεβαζοντας φωτογραφιες στο thelab και σε .rar ομως γιατι το φορουμ καταστρεφει την ποιοτητα των φωτογραφιων.Οπως επισης τροποποιησα λιγο τα settings απο το .txt του sweetfx ωστε να μη δινει εντονο κοντραστ και τονιζει τα shadows / highlights.Πιστευω ειναι πολυ καλυτερο ετσιΕγκατασταση : Κανετε install το reshade setup.exe (επιλεγετε το acs.exe ) γινεται install και μετα στο directory που εχει δημιουργηθει μεσα στο root του παιχνιδιου , στον φακελο "SweetFX" κανετε επικολληση το SweetFX_settings.txt που θα βρειτε μεσα στο φακελο "Settings Jason" του rar. Αφου δεν ριξατε την ασφαλεια του σπιτιου η δε κανατε φορματ , πατωντας ingame το "scroll lock" το ενεργοποιεις / απενεργοποιεις Υ.Γ fps μη με ρωτησετε , δεν μετρησα.Δε ξερω.Υ.Γ1 AA on = 4x ingame AA off : off ingame. Resolution :1680x1050 Υ.Γ Για να δειτε την πραγματικη διαφορα , κατεβαστε το samples screenshots.rar Του forum ΔΕΝ διακρινονται οι διαφορες. Reshade SweetFX.rar sample screenshots.rar Έγινε επεξεργασία Ιανουάριος 20, 2016 από GoMaR 1
fuz10n Ιανουάριος 21, 2016 #3927 Ιανουάριος 21, 2016 οντως κανει ωραια δουλεια. στο ΑΑ βεβαια νομιζω οτι το 4χ του παιχνιδιου ειναι κατιτις καλυτερο. δεν πειραξα τιποτα βεβαια πηρα οπως ηταν το αρχειο του μεγαλομετοχου της nvidia (σεβαστιανου). επισης δεν ειδα σχεδον καμια βελτιωση σε fps οπως λεει οτι βοηθαει στα αλλα. 1-2 frames στα 40. χτες θυμηθηκα παλιες καλες εποχες ανεπαρκειας του overclocked 7970 crossfire για 3 24ρες. μιλαμε οτι για να παιξεις αξιοπρεπως (να κραταει 60 παντου δλδ) τα ριχνεις ΟΛΑ στο low. και παλι στο online εχει μικροκολληματα. δεν εχω ιδεα αν φταιει η αναλυση και η vram, ο 3570Κ που του λειπει το HT κι ας ειναι στα 4500, το παιχνιδι η δε ξερω τι αλλο. ευτυχως με τραβαει το gameplay και αγνοω το γραφικο περιβαλλον. 1
djkostas Ιανουάριος 21, 2016 #3928 Ιανουάριος 21, 2016 (edited) Τρομερό εργαλείο το SweetFX, χρησιμοποιώ το Lumasharpen εδώ και χρόνια! FXAA δεν μου πολυάρεσε, μου φάνηκε ότι θολώνει λίγο την εικόνα, αλλά θα του ξαναρίξω μια ματιά μήπως άλλαξε τίποτα προς το καλύτερο. Edit:Μπα... FXAA OFF for me ...(Screenshots added) SFX djk Screenshots.rar Έγινε επεξεργασία Ιανουάριος 21, 2016 από djkostas 1
Lazy Dog Ιανουάριος 21, 2016 #3929 Ιανουάριος 21, 2016 Προσωπικα ειμαι ευχαριστημενος με τα γραφικα του παιχνιδιου. Εχω ριξει ελαχιστα στις ρυθμισεις για να κραταω τα 144 καρε... 1
GoMaR Ιανουάριος 21, 2016 #3930 Ιανουάριος 21, 2016 Εμεις με τις μικρες αναλυσεις , οσο ΑΑ και να βαλεις , τα juggies θα τα βλεπεις.Προσωπικα με διαολιζει απιστευτα.Οποτε ειναι μια λυση 1
liakjim Ιανουάριος 21, 2016 #3931 Ιανουάριος 21, 2016 Ή παίζεις όπως εγώ στα 2 μέτρα από την οθόνη (47" ) και δεν βλέπεις κανένα....
GoMaR Ιανουάριος 21, 2016 #3932 Ιανουάριος 21, 2016 η παιρνω καινουργια καρτα γραφικων και καινουργια οθονη και δε βλεπεις παλι κανενα.......
Aris Teidis Ιανουάριος 21, 2016 #3933 Ιανουάριος 21, 2016 Πόσο πάει ένα PS4? http://www.vg24.gr/assetto-corsa-console-release-date/H 505 Games ανακοίνωσε σήμερα ότι ο racing simulator, Assetto Corsa, θα έρθει τελικά στις κονσόλες τον ερχόμενο Απρίλιο. Σύμφωνα με προηγούμενη ανακοίνωση, που είχαν κάνει τον Ιούλιο 2015, είχαν δηλώσει ότι θα αναλάβουν τον ρόλο του publisher για τον racing τίτλο της Kunos Simulazioni στις κονσόλες. Ο τίτλος ήδη έχει κυκλοφορήσει πάνω από ένα χρόνο σε PC, ενώ έχει περάσει και από το πρόγραμμα Early Access του Steam.Η έκδοση στις κονσόλες θα έχει ανέπαφο το driving model, ενώ έχει αλλάξει το user interface του τίτλου. Θα τρέχει στα 1080p/60fps στο PS4 και 900p/60fps στο Xbox One.Το Assetto Corsa θα κυκλοφορήσει σε PS4 και Xbox One στις 22 Απριλίου.
FrOsT Ιανουάριος 21, 2016 #3934 Ιανουάριος 21, 2016 (edited) Cross-platform multi-player θα έχει;Ιδού η απορία! Έγινε επεξεργασία Ιανουάριος 21, 2016 από FrOsT
liakjim Ιανουάριος 21, 2016 #3935 Ιανουάριος 21, 2016 Αν θυμάμαι καλά , ναι. Αν είναι όντως έτσι θα γεμίσουν noobs οι servers. 1
akis_z80 Ιανουάριος 21, 2016 #3936 Ιανουάριος 21, 2016 η παιρνω καινουργια καρτα γραφικων και καινουργια οθονη και δε βλεπεις παλι κανενα....... Αυτό είναι καθαρά ζήτημα απόστασης του χρήστη από την οθόνη σε συνδυασμό με τα ppi οθόνης. Αν έχεις 22" 1680x1050 είσαι στα 90 ppi. Mε την 24ρα full hd (92ppi) που είχα, από απόσταση 60-70 εκατοστών που έπαιζα, χρειαζόμουν ΑΑ. Με 40ρα 4k (110ppi) από ίδια απόσταση, ζεις και χωρίς AA. Το ίδιο φαντάζομαι θα συμβαίνει και σε 27ρα 1440p που έχει 109ppi. 1
Stelios F. Ιανουάριος 21, 2016 #3937 Ιανουάριος 21, 2016 Cross-platform multi-player θα έχει;Ιδού η απορία!Nope! 1
liakjim Ιανουάριος 21, 2016 #3938 Ιανουάριος 21, 2016 (edited) Έγινε επεξεργασία Ιανουάριος 21, 2016 από liakjim 2
liakjim Ιανουάριος 22, 2016 #3939 Ιανουάριος 22, 2016 Πολύ καλό άρθρο http://arstechnica.com/gaming/2016/01/assetto-corsa-are-ps4-and-xbox-one-ready-for-a-true-driving-simulator/ 1
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now