Jump to content



Assetto Corsa


racer

Recommended Posts

min force, kerb, road, slip, ολα 0 γιατι?

 

Ξερω γω? Ετσι ειχε παρει το ματι μου κατι ρυθμισεις , ουτε θυμαμαι βεβαια που..

 

Γιατί όχι 900? Προσαρμογή?

Στην 1η εικόνα και 2η , τις 3 πρώτες μπάρες τις έχω 100.

Εντός το Gain 90.

Όλα τα εφφέ μηδέν όπως εσύ και minimum force = 5%. Αυτά είναι προσωπική υπόθεση. Παίξε με τους sliders μέχρι να σε ικανοποιούν.

Μετά πας στο Assetto Corsa.ini και βάζεις :

α. gyro=1

β. minimum damping=0.2

Μετά , ενώ οδηγάς και για το κάθε αυτοκίνητο , φορτώνεις το anticlip app v3.0 , το αφήνεις μέχρι να τελειώσει το evaluation και θα σου πει το σωστό gain ώστε να έχεις δυνατό τιμόνι χωρίς όμως να μπαίνει σε clipping. Με το +/- του numpad το ρυθμίζεις , το οποίο αποθηκεύεται αυτόματα .

 

Δημητρη τις μοιρες τις ειχα στις 900 απο τοτε που την πηρα αλλα καμια φορα στα αναποδα τρωω σφαλιαριες(αναλογα το αμαξι βεβαια) και δεν προλαβαινω να το σωσω εγκαιρα(οπως πχ στο προηγουμενο combo με την miura)..οποτε λεω να το γυρισω στις 540 και μετα θα ανεβαινω 50-50..

 

οκ θα δοκιμασω και με 100 στις 3 μπαρες.

Ολα τα υπολοιπα τα εχω κανει διαβαζοντας το ποστ σου δυο σελιδες πισω.

 

Απλα ηθελα να δω αν βαδιζω σε καλο δρομο , γιατι με τα settings που κυκλοφορουν χανεις την μπαλα..ποσο μαλλον οταν εισαι καινουργιος στις τιμονιερες.

 

Ευχαριστω παντως και στους δυο!

Link to comment
Share on other sites

Άσχετο, αλλά το oscillation του RFactor 2 φτάνει το επίπεδο της κωμωδίας.... πρέπει να βάλω ψεύτικο damping από τον driver στο 35% για να συνέλθει.

 

Συνεχίστε.. :D

 

Αχαχαααααααα έλιωσα στο γέλιο ....   :T:

 

giphy.gif

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Aγαπητέ μου φίλε η κοινότητα μας είναι πολύ μεγάλη και σε περιμένουμε με μεγάλη μας χαρά

Μοιραζεις μαζι και "ΣΚΟΠΙΑ" ή "ΞΥΠΝΑ" ;

χαχαχαα... sorry αλλα αυτη η εικονα μου ερχεται καθε φορα στο μυαλο μετα απο καθε ποστ που κανεις :hehe:

 

χιλια συγνωμη αν θιγω καποιον με αυτο το ποστ λογω θρησκευτικων πεποιθησεων

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

wat?

 

Τελικά δεν είναι τόσο απλό το φαινόμενο ε?  :unsure:....

Δεν θέλω να το παίξω έξυπνος , μπορεί να κάνω και λάθος ( έκανα γυροπυξίδες το ... 1998 ) , αλλά ένα σώμα που περιστρέφεται , αντιτίθεται στην αλλαγή της κατεύθυνσής του από το επίπεδο περιστροφής.

Σκέψουν λοιπόν το αμάξι σε κάτοψη. Προσπάθησε να στρίψεις τον τροχό δεξιά αριστερά. Θα σου αναπτύξει ροπή σε κάθετο επίπεδο και θα αντισταθεί στην στρέψη.

Άρα και στο τιμόνι.

Τέσπα θα το ξανα δω.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Να πω κάτι που ίσως να ναι λάθος ,νομίζω πως οι προγραμματιστές έχουν μεταφέρει μέσω του ffb δυνάμεις που δεν υπάρχουν στην πράξη στα τιμόνια των αυτοκινήτων που οδηγούμε κάθε μέρα.

Αν δηλαδή μπορούσες  να συγκρίνεις τη συμπεριφορά του τιμονιού του αυτοκινήτου σου δεν θα είχες ούτε κατά διάνοια την πληροφόρηση που παίρνεις από την g27 για παράδειγμα γιατί στο πραγματικό αυτοκίνητο αντιλαμβάνεσαι τις διάφορες δυνάμεις που ασκούνται από την επαφή του αυτοκινήτου σου με το οδόστρωμα μέσω του σώματός σου η ακόμα ακόμα μέσω των ωτόλιθων που είναι και το κέντρο της ισορροπίας του σώματός μας και λιγότερο μέσω του τιμονιού.

Αρα οι άμοιροι οι προγραμματιστές προσπαθούν με κάθε τρόπο να δημιουργήσουν ένα πλασματικό χαρακτηριστικό που να πλησιάζει  την εντύπωση της πραγματικής αίσθησης τότε γιατί προσπαθούμε να εξηγήσουμε με τη φυσική και την πραγματικότητα αυτά που ξέρουμε πως δεν υπακούουν σ΄ αυτήν αλλά προσπαθούν να τη μιμηθούν .

Γι αυτό η εξήγηση του Ακη σχετικά με το ffb  φαίνεται η σωστότερη . :tomato::D

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάλι δεν κατάλαβα που βάζουμε το gyro :p. Στο .ini δεν είχε κάτι μέσα ούτε για gyro ούτε για experimental. Το έκανα έτσι αλλά δεν κατάλαβα κάποια διαφορά, που πρέπει να το βάλω και πώς ακριβώς;

 

Πριν

post-37511-0-13153800-1444937196_thumb.j

 

Μετά

post-37511-0-84262600-1444937196_thumb.j

Link to comment
Share on other sites

Assetto Corsa 1.3 brings a multithreaded physics engine which takes great benefit from multiple cores CPUs.

Unfortunately dual core CPUs might have performance issues with a high number of opponents and there is no easy workaround about that. We just recommend to upgrade to a multicore CPU even if it has a lower single core speed.

If you still have a dual core CPU, try setting[THREADING]

USE_TIMER_PROCESS=0

in the assetto_corsa.ini file located in your Steam foldersteamappscommonassettocorsasystemcfg

Και για παλιούς τετραπυρηνους να συμπληρώσω.

Ok KUNOS, το πιάσαμε το υπονοούμενο. Έφτασε καιρός για αναβάθμιση.

Link to comment
Share on other sites

Πάντως , το 1.3 ( πάντα προσωπική αποψη ), θέλει λίγο tuning.

 

  1. Aero . Κάτι περίεργο συμβαίνει. Στο Nismo ας πούμε, βάζω 0 και μια χαρά, στο Audi το 1-0 επίσης. Στην Mclaren 0-1 (Κώστα έτσι έτρεχες? ) , Στην Ζ4 ήθελα όχι κάτω από 4 πίσω. Τώρα το 1-2 είναι σταθερότατο. Επίσης όλα τα GT3 είναι πιο αργά στην ευθεία. Το ίδιο κ τα GT2. Στην Spa, δυσκολεύονται στην ευθεία.
  2. Λάστιχα. Αν και οδηγικά είναι ότι καλύτερο έχω τρέξει ποτέ, κάτι περίεργο συμβαίνει. Μήπως πολύ flex? Χρήστες αναφέρουν τέτοια φαινόμενα.

Επίσης αν βάλετε το app telemetry, θα δείτε ότι το core ανεβοκατεβαίνει πολύ γρήγορα . Μετά η πίεση. Αν κάνετε δοκιμές ( σε εμένα συμβαίνει), θα δείτε ότι παραφουσκώσετε τα λάστιχα, δεν θα ζεστένονται μεν (= graining) αλλά στον γύρο θα είναι πολύ γρηγορότερα λόγω πολύ αυξημένης τελικής. Τέλος μια βόλτα στο χορτάρι , θα προκαλέσει τρελή υπερθέρμανση ( μήπως λόγω slip angle ? ) . Οκ, σίγουρα ο Άρης θα επέμβει.

 

       3. Perfomance. Τρελό αγκάθι. Μια βόλτα στο forum θα σας πείσει. Καλά οι έχοντες dual core τον ήπιαν. Αλλά υπάρχουν κ     

           περιπτώσεις με i7 4770 κ να σέρνονται...Οψόμεθα.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα παιδιά, αύριο λογικά θα πάρω την g25

οι ρυθμίσεις που έχουν προταθεί στις προηγούμενες σελίδες για την g27 κάνουν για starting point ?

 

επίσης.. πόσες ώρες περίπου σας πήρε να συνηθίσετε την τιμονιέρα πρώτη φορά ??

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα παιδιά, αύριο λογικά θα πάρω την g25

οι ρυθμίσεις που έχουν προταθεί στις προηγούμενες σελίδες για την g27 κάνουν για starting point ?

 

επίσης.. πόσες ώρες περίπου σας πήρε να συνηθίσετε την τιμονιέρα πρώτη φορά ??

 

Το setup θα το βρεις σιγά σιγά εσύ (αυτο που σε βολεύει δηλαδή) και ναι η G27 είναι ουσιαστικά ίδια με την G25

 

Μία συμβουλή, με το που μπεις κλείσε όλα τα βοηθήματα και άσε μόνο το factory γιατί αν πχ. αφήσεις το stability control on όταν το κλείσεις θα πρέπει να ξεκινήσεις απο την αρχή να μαθαίνεις το παιχνίδι!! 

 

Καλή αρχή και καλοταξίδευτη !!

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Σήμερα θα βγεί το 1.3.3.

 

Το προσωρινό changelog, χωρίς τις διορθώσεις του Αριστοτέλη :

 

1.3.3
- Fixed wrong timing in brake disc glow effect
- Improved AI spline road sides at Spa
- AI spline sides now accept CSV with both "," or " " as delimiters
- Fixed tyre collision not using rims at super low tyre pressure
- Added downshift protection parameters to drivetrain.ini to allow individual car tune up
- Tuned up Nissan GTR GT3 downshift protection
- Force Feedback frequency is now controlled using a more precise setting in assetto_corsa.ini (FF_SKIP_STEPS instead of the old MAX_FF_RATE_HZ)
- Direct Input devices are not initialized with a BACKGROUND flag instead of FOREGROUND
- Set audio channels to 128 instead of 64 in audio.ini
- Added turbo boost information to shared memory
- Fixed tyre vertical stiffness pressure dependency wrongly using ideal pressure instead of reference pressure
- Fixed upshift audio sample not correctly triggered
- Fixed Ruf RT12R limiter audio clicks
- Minor EQ tweaks
- Rebalanced heat distribution as function of camber

 

 

Επίσης, last but not least :

 

Δεν έχω το Dirt και επίσης πάντα θεωρούσα τα mods κατώτερα οδηγικά από τα KUNOS , αλλά ένα mod τα άλλαξε όλα.

 

Το βαθμολογώ με 10/10/ Μοντέλο, ήχος και το κυριότερο αίσθηση, είναι απλά Κ-Ο-Ρ-Υ-Φ-Η.

 

Κατεβάστε το ASAP. link

 

28.jpg

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.