Jump to content



Assetto Corsa


racer

Recommended Posts

Για αυτό και δεν το πάει σε hardcore sim όπως το rF2 (κανόνες σημαίας, κανόνες ταχύτητας στα pits, αυτοκίνητο πίστας σε περίπτωση ατυχήματος, καιρός, αληθινή αγωνιστική γραμμή κ.τ.λ.) και για αυτό το βγάζει και σε κονσόλα.

 

 

 

 

To ΑC έχει φυσικά κανόνες σημαίας όπως και κανόνες ταχύτητας στα pits. SC ναι δεν έχει ούτε καιρό αλλά αληθινή αγωνιστική γραμμή έχει επίσης. Δεν καταλαβαίνω γιατί το κρίνεις ενώ δεν έχεις πλήρη γνώση των δυνατοτήτων του.

Link to comment
Share on other sites

Όντως, αντρικά τα group B, ωμή μηχανική και τίποτα άλλο, παλαβος και ο κόσμος και τώρα βλέπουμε αυτά τα απόστειρωμενα wrc

 

Τρέλα λέμε !!!

Το S4 είναι καλό στο Dirt και το Audi. Δύσκολα αυτοκίνητα, συμπλεγκτάρισμα και flickάρισμα στις φουρκέτες και αυτό μόνο στο χώμα. Στην άσφαλτο το πας καρφί και κολλημένα.

To ΑC έχει φυσικά κανόνες σημαίας όπως και κανόνες ταχύτητας στα pits. SC ναι δεν έχει ούτε καιρό αλλά αληθινή αγωνιστική γραμμή έχει επίσης. Δεν καταλαβαίνω γιατί το κρίνεις ενώ δεν έχεις πλήρη γνώση των δυνατοτήτων του.

 

Αγωνιστική γραμμή ΕΧΕΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΠΙΣΤΑ και όχι στο πέρασμα (αυτό για το πλήρη γνώση των δυνατοτήτων...)

Και φυσικά μπορώ και το κρίνω αφού έχω οδηγήσει και τα 2 πολλές ώρες.

Και για τον καιρό δεν αναφέρθηκα στον καιρό με αληθινά στοιχεία και realtime...

Έγινε επεξεργασία από mad_dog
Link to comment
Share on other sites

Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς με την αγωνιστική γραμμή. Τι ισχύει στο AC και τι στο rF2 σε αυτό το κομμάτι. Για τον καιρό το τόνισα νομίζω ότι όντως το AC δεν έχει μεταβαλλόμενες καιρικές συνθήκες.

Στις σημαίες και στην ταχύτητα των πιτς δεν αναφέρθηκες όμως που ισχύουν κανονικά στο AC.

Link to comment
Share on other sites

Στο AC μπαίνεις στα pits και σε κόβει ταχύτητα αυτόματα.

Στο rFactor πρέπει να κρατήσεις την ταχύτητα μόνος σου...

Οι κανόνες σημαίας περιλαμβάνουν και το αυτοκίνητο που βγαίνει στην πίστα...

 

Και είπαμε...μην θεοποιούμε το AC...καλό είναι αλλά ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ HARDCORE SIM...

 

H αγωνιστική γραμμή στο rF είναι από εκεί που περνάνε τα αυτοκίνητα...έβρεξε ας πούμε...περνάνε τα αυτοκίνητα, από εκεί στεγνώνει.

Σε στεγνό δρόμο το ίδιο, και χώρια που πετά γόμα και βρομίζει την πίστα που αν περάσεις από εκεί γλυστράει...

Στο AC αυτό δεν υπάρχει...το grip πιάνει σε όλη την πίστα...

Και δεν μιλάω καν για την βροχή και που στεγνώνει...

 

Εντάξει τώρα ? ;)

Έγινε επεξεργασία από mad_dog
Link to comment
Share on other sites

Μπορούμε please να μην αρχισουμε τα συγκριτικά τεστ πάλι? Τα εχουμε πει 10 φορές, τέλειο sim δεν υπάρχει. Ειρήνη υμήν και όλα τα σχετικά ;)

Edit: @mad_dog το RF2 εχει auto pit limiter, άρπα την [emoji12]

Έγινε επεξεργασία από sud1500t
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μόνο group B !!!

 

Τα υπόλοιπα απλά για να υπάρχουν !!!

 

:p :p :p :p


Μπορούμε please να μην αρχισουμε τα συγκριτικά τεστ πάλι? Τα εχουμε πει 10 φορές, τέλειο sim δεν υπάρχει. Ειρήνη υμήν και όλα τα σχετικά ;)

Edit: @mad_dog το RF2 εχει auto pit limiter, άρπα την [emoji12]

 

Έχει αλλά αν θέλεις δεν το βάζεις...ή μπορεί να μην προλάβεις να πατήσεις κουμπί...αλλά έχει ΚΑΙ pit limiter...

 

Kαι είπαμε, εγώ προσπαθώ και τρέχω με τα παιδιά στο AC και πραγματι το ευχαριστιέμαι...αλλά όχι να θεοποιούμε καταστάσεις...

Έγινε επεξεργασία από mad_dog
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Με το gamepad δεν λαμβάνεται υπόψη. Αλλιώς δεν έχει νόημα να μιλάμε για sim, setup, ελαστικά, κ.τ.λ. όταν οδηγάς με gamepad.

Kαι πως θα καταλάβεις με το gamepad συμπεριφορά ?

Άλλο το τιμόνι, συμπλέγκτης, Η, χειρόφρενα (στο Peugeot μια χαρά δούλευε) και shifter και άλλο το gamepad.

Με το gamepad δεν έχεις τον απόλυτο έλεγχο λόγω έλλειψης πολλών μοιρών και έλλειψης FFB.

Τα physics όμως τα καταλαβαίνεις μια χαρά. Στο AC τώρα πάω να ξεπεράσω τις ώρες του gamepad και έχω πλήρη επίγνωση (άσε που η ζυγαριά ξανα γύρισε χεχε) .

Πάντως αν κάποιος δεν έχει πρόβλημα με το gamepad, σίγουρα δεν θα έχει κ με τιμονιέρα.

Κάτι δεν κάνεις σωστά. Το αμάξι είναι ιδιαίτερο από κατασκευής και αντιδρά όπως περίμενα.

Έγινε επεξεργασία από liakjim
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Συνέντευξη του Marco (link ) :
 


 
 Marco Massarutto: After over three years of development of Assetto Corsa we released the 1.0 and three months after we published the DreamPack, with expectations from the public equally high. We thought to catch her breath, and build the 1.2 release was thus conceived as a "light" to accompany the Bonus Pack, pending more substantial upgrade. But it's stronger than us .. so we postponed the release 1.2 initially scheduled for May, and we have focused not only on content but also on aspects that had more room for improvement: performance and behavior of artificial intelligence, and a suite of tools for the wider multiplayer.

And then physics, with a significant evolution of the model of tires and suspension, which brought an increase of feeling at the front and a significant improvement in the force feedback. We arrived in late July to be able to enter several new features and test them to the fullest. The public seems to appreciate a lot of the news, surely now Assetto Corsa is more mature and solid, and this is also due to the fact that this winter we have consolidated some positions in the development team who have shown bravery and professionalism. And it is also an indirect consequence of the attention that we are reserving the development of the console version, which reflects perfectly the PC version but, requiring optimization thrust, is bringing benefits in the long term you will also enjoy on the PC: the present considerable improvements PC version 1.2 are an example.

Also new free content reveal increasingly maniacal attention to detail: in this sense as a circuit Zandvoort achieved without the aid of Laserscan not clash a little compared to the rest?

Except Assetto Corsa and iRacing, in other driving games it is not done a systematic and intensive Laserscan technology, but this is not considered a particularly negative, when the circuit is carefully reconstructed. The creation of a circuit is one of the most challenging aspects of the production of a racing game, in terms of cost and labor hours / man, going to require 5 to 6 months to track, since over time we are also increasing the complexity details, textures and shaders. Brands Hatch and Barcelona are still under construction, and we liked the idea of accompanying cars Bonus Pack to a new track: during the winter, we evaluated a version of Zandvoort in processing by an external modeler who did research and measurements accurate: we liked, we contacted the circuit to discuss the terms of the Agreement and the costs, and we decided to acquire it and rework it because it would respect current standards. Why a good track official, well done and entertaining, enriching Assetto Corsa although it is made of laser scan; and even if for us has been a cost, we were happy to make it available as a free add-on. I'm glad to see that most of the people understand this, and he appreciated the gesture that achievement.

You mentioned Barcelona and Brands Hatch: following you on social, your trip to England was recent, but that in Spain there was in December last year, when we can expect to see something? And above all, circled?

Barcelona will be part of the Dream Pack 2, which is scheduled for early Fall, so after the summer break we will begin to publish information, images and video. Brands Hatch is expected to arrive later this year. Go at Brands Hatch was fantastic, the circuit and the atmosphere was exactly what we expected to find, is a very demanding circuit and absolutely iconic. About Barcelona, you will discover a Assetto Corsa who still do not know, with regard to the capacity of the runway to emphasize the strengths and weaknesses of each car, thanks to large-radius curves. It also requires a guide very different compared to other tracks, so you can discover all cars, which also are the subject in this period of updates and improvements on all sectors: graphics, physics, sound. And if I'm not mistaken, that of Assetto Corsa will be the first version of Barcelona played in laser scan, so be prepared for something very different than what you have tried so far with other racing games. And 'undeniable from this point of view that the Laserscan has significant added value.

The development of Assetto Corsa was characterized by a mass of updates (screenshots, videos, information) massive, Dream Pack was no exception. Lately you have been unusually silent, after the "bomb" of porting console. What is the reason: in some ways the new Publisher there is "limiting", and this silence has to do with different projects or developments, compared to Assetto Corsa?

Not at all. The reason is that we are carrying out at the same time the constant improvement and expansion of the project on the PC, and the development of two consoles with which we have never worked before, which is very demanding both from the technical point of view (for development ) that logistical, administrative and legal. We are, and we want to stay, a team from the relatively small, but this also means that the same people have more responsibility (and less time available), which has kept us away from the media more than they wanted. But from September we will recover.

Historically, when there is a Publisher or consoles in between, all the good intentions of creating a simulation "pure" on consoles are not in front of the numbers and the business: Richard Burns Rally today is still the only real exception that I am reminded of the console, and it was not a commercial success. Are you still sure you bring to PS4 and XB1 really the "same" Assetto Corsa we know? What is the attitude of your publisher?

Looking at the history of the doubts are legitimate, and are aware that will not only when the public will launch for the first time on consoles Assetto Corsa. But the concept is very simple: the Need for Speed games between on the one hand, and the numbers (in terms of cars, circuits, popularity) Forza and Gran Turismo on the other, the only way to get noticed for Assetto Corsa, is make a difference where we know we can compare on equal terms, ie the characterization of each car, the fidelity of the slopes and the driving experience, which are aspects that have contributed most to the success of Assetto Corsa PC. So give it up would be to deprive Assetto Corsa elements more than others can make a potential success on consoles. The thing I like is that the department 505Games working with us on Assetto Corsa has become a de facto 'extension KUNOS Simulations: we're all going in the same direction, and the first publisher is determined to push on the experience that AC It is able to give. The concept of creating a compromise in dynamic model to favor a wider audience is wrong in principle: if you want to make the simulation within reach of a wider audience have to work on aid to guide, not to mortify the physical model: in this way you can facilitate the less experienced, but give players more demanding driving experience at the top. Because nothing prevents the player to set the difficulty level according to their needs, and the scalability of the aid that you have to play the balance between realism and accessibility, not on the physical model, which must remain at the top. And that's what we will do.

Dream Pack 2: In addition to Barcelona, what can we expect, as content and features?

I will not spoil the surprise: surely-level car "iconic", performance and technology, will not regret DreamPack2: Audi R8 LMS Ultra, The Glickenhaus SCG003 and Ruf RT12R have already made to see, and it is only the beginning.

Shut-up-and-take-my-money.jpg

In terms of features, you can expect another step forward with regard to the audio industry: last spring we use new procedures and hardware to capture audio and early summer we made a technical collaboration important that further improved our know-how and approach to registration, and soon we will reveal the details of this partnership. We are continuing the work of fine-tuning for the handling of the car, and we will have to manage the transition of physics in multithreaded, so the most efficient processors can handle more rival cars. For the rest, we continue the work of fine-tuning of all sectors, working on medium to long term also on PiStop single player, for which it will take more time for finalizing and testing.

The Lamborghini Miura present in the Bonus Pack is beautiful, but with 9 models Lamborghini announced last December the audience trembles: when will we see the next?

The DreamPack 2 will include two models Lamborghini.

Shut-up-and-take-my-money.jpg



How is the development of the console? What kind of problems than the PC presents the development of the PS4 and XB1?

Well at the beginning presented issues more complex than those budgeted on paper: Imagine running a game as Assetto Corsa on a PC from 400 euros with all the graphic details to the max and you can imagine that challenge represented. The advantage on the other hand is that being based on porting code now tested and consolidated, we could concentrate on optimizing, because the work of bug-fixing on the main structure has been done long before. But optimization also meant rewriting a substantial part of the rendering engine, to exploit all available cores, and this is another advantage: the development of a very specific hardware favors the optimization process. The other aspect very challenging for the interface, which was redone from scratch and must comply with the structure and requirements of Sony and Microsoft on the respective consoles.

When you can see something, and especially when you plan to take the game in stores?
 
Surely we will begin to show Assetto Corsa on the console during the autumn, while it confirmed the release in 2016. Do not ask me when, because I tell you. clear.png

When Assetto Corsa and Project CARS were announced in late 2011 they have brought a breath of fresh air in a genre that seemed to follow the fate of flight simulators. Today the racing genre is back in fashion, with titles in thickness, the beautiful surprise of Dirt Rally, new flying quality and Forza Motorsport 6 that will arrive later this year. What is your vision for the medium and long term? There is too much competition today than you expected?

We always need to know the racing genre to a wider audience, and most titles do much better than one. Competition forwards helps to improve their work and push even more on quality. At E3 in Los Angeles, Stephen met the team leader Turn10 (Forza Motorsport), who made us compliments and best wishes for the arrival of Assetto Corsa on consoles, saying "more the merrier". And it is. Certainly, competition makes it more challenging and complex our work, but the final quality and the public benefit. Ten years ago we were wondering what level could reach driving simulations with increasingly powerful hardware. Today we see it, and enjoy it, taking cues and also inspired by the work of others: if you think you are the best player and not look with humility to what others are doing, you lose knowledge of what is considered a high quality standard, with risk of doing a poor job and not understand what went wrong. We tend to be very critical of our work, and focus on successful aspects of competing products. This helps us to keep our guard up. So there's more variety, the better for everyone.

SMS announced pCARS 2 a few weeks after the launch of the first: when you announce Assetto Corsa 2?

Not until you have completed what we are doing, the results are appreciated, and the public response, and until Assetto Corsa "1" will continue to be talked about and be a sustainable strategy, we want to continue to expand, as we already shown so far with the PC version that, a year after the launch of version 1.0, will have many new features and refinements to make it very different from the 1.0. Obviously, from a business point of view we always have to look ahead, but it is something that can be done without sacrificing the respect for their work and for the public that sustains you.
 

Έγινε επεξεργασία από liakjim
Link to comment
Share on other sites

Πάντως αν κάποιος δεν έχει πρόβλημα με το gamepad, σίγουρα δεν θα έχει κ με τιμονιέρα.

Κάτι δεν κάνεις σωστά. Το αμάξι είναι ιδιαίτερο από κατασκευής και αντιδρά όπως περίμενα.

 

Αυτό δεν γίνεται...δεν μπορείς να πεις αν δεν υπάρχει πρόβλημα με το gamepad δεν υπάρχει και με τιμονιέρα...

 

Απλά δεν συγκρίνονται...και δεν αναφέρομαι καν στην στην πεταλιέρα που πρέπει να έχεις και τα υπόλοιπα...

Link to comment
Share on other sites

Διαβάζοντας εδώ, είπα να το εγκαταστήσω κι εγώ. Έχω ένα τιμόνι της Microsoft, το sidewinder force feedback. Παλιό αλλά δουλεύει ακόμα.

Λοιπόν με το Assetto έχω 2 προβλήματα: 

1. Δεν μπορώ να βάλω το συμπλέκτη και το χειρόφρενο σε κουμπί στο τιμόνι (καθότι δεν έχω άλλους axis)

2. Έχει κάποιο πρόβλημα στο χειρισμό του, σχεδόν σε όλα τα αυτοκίνητα αρχίζει να φεύγει το πίσω μέρος ακατάσχετα.

Χωρίς να έχω παίξει πάνω από 1-2 ώρες, ο χειρισμός του μου φαίνεται πολύ χειρότερος του LFS.

Link to comment
Share on other sites

εγω παντως που δοκιμασα χτες το audi stage 1  μια χαρα χαλια μου φανηκε,κλασικη assettoκορσια.Δεν ειναι το μονο που ειναι μαπα στο παιχνιδι εχει αρκετα, αλλα αυτο συμβαινει σε ολα τα παιχνιδια,απορω γιατι τοσος θορυβος για το συγκεκριμενο

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

ρε παιδιά ένα απλό παιχνίδι είναι.κακώς το θεοποιουν κάποιοι, κακώς το σνομπαρουν μονίμως κάποιοι.Κανένα δεν είναι τέλειο.Και στο κάτω κάτω it's just a game.δε παίζουμε με μετοχές.

συμφωνώ και εγω οτι δε σημαινει κατι αν γράφει "kunos" απο πίσω ουτε Επίσης σημαίνει σίγουρα σωστο.

το νισαν που βάλανε , το θεωρώ απο τα χειρότερα αμαξια εβερ.δε γνωρίζω αν είναι έτσι η το έκανε η κουνος λαθος αλλα ειναι απαισιο.

απο εκει και περα ο καθενας παιζει με αυτό που περναει καλα την ωρα του.

τωρα αν ψαχνουμε απολυτο racing sim που ούτε καθισματα εχουμε με vibrations ανάλογα των δυναμεων ,ειναι λίγο αστειο να ειμαστε τοσο απολυτοι.

ας χαλαρώσουμε και να βγάλουμε τον φανμποισμο απο Μέσα μας και να ευχαριστηθουμε τα παιχνίδια που έχουμε πληρώσει.Γιατί μη ξεχνάτε ,εταιρίες ειναι ολες και τα λεφτά μας θέλουν

υ.γ γράφω από κινητό , συγχωρέστε με για τυχών λάθη

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Αυτό δεν γίνεται...δεν μπορείς να πεις αν δεν υπάρχει πρόβλημα με το gamepad δεν υπάρχει και με τιμονιέρα...

Απλά δεν συγκρίνονται...και δεν αναφέρομαι καν στην στην πεταλιέρα που πρέπει να έχεις και τα υπόλοιπα...

Αυτό θα είναι και το τελευταίο που θα πω περί του θέματος, αλλά με 450 ώρες με gamepad ( στο οποίο έχω ακριβώς ότι και στην τιμονιέρα εκτός σωστό ffb , δηλαδή αναλογικό γκάζι, αναλογικό φρένο, αναλογικό τιμόνι, ταχύτητες, χειρόφρενο κτλ ) , και άλλες τόσες περίπου με τιμονιέρα, μπορώ να πω και να ισχυριστώ ότι τα ανωτέρω δηλωθέν εκ μέρους μου, είναι απολύτως ακριβή.

Με λίγα λόγια, το gamepad είναι σαφώς πιο δύσκολο.

Από την στιγμή λοιπόν που με αυτό δεν παρατήρησα δυσκολίες, είμαι σίγουρος ότι όταν θα πάω στην τιμονιέρα, τα πράγματα θα είναι πιο εύκολα.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

τωρα αν ψαχνουμε απολυτο racing sim που ούτε καθισματα εχουμε με vibrations ανάλογα των δυναμεων ,ειναι λίγο αστειο να ειμαστε τοσο απολυτοι.

ας χαλαρώσουμε και να βγάλουμε τον φανμποισμο απο Μέσα μας και να ευχαριστηθουμε τα παιχνίδια που έχουμε πληρώσει.Γιατί μη ξεχνάτε ,εταιρίες ειναι ολες και τα λεφτά μας θέλουν

υ.γ γράφω από κινητό , συγχωρέστε με για τυχών λάθη

 

Λέξεις όπως "φανμποισμο" δεν τις καταλαβαίνω εκτός ακ κάποιος μου εξηγήσει τι εννοεί με την παραπάνω λέξη.

 

 

Αυτό θα είναι και το τελευταίο που θα πω περί του θέματος, αλλά με 450 ώρες με gamepad ( στο οποίο έχω ακριβώς ότι και στην τιμονιέρα εκτός σωστό ffb , δηλαδή αναλογικό γκάζι, αναλογικό φρένο, αναλογικό τιμόνι, ταχύτητες, χειρόφρενο κτλ ) , και άλλες τόσες περίπου με τιμονιέρα, μπορώ να πω και να ισχυριστώ ότι τα ανωτέρω δηλωθέν εκ μέρους μου, είναι απολύτως ακριβή.

Με λίγα λόγια, το gamepad είναι σαφώς πιο δύσκολο.

Από την στιγμή λοιπόν που με αυτό δεν παρατήρησα δυσκολίες, είμαι σίγουρος ότι όταν θα πάω στην τιμονιέρα, τα πράγματα θα είναι πιο εύκολα.

 

Kαι φυσικά είναι δυσκολότερο, αλλά δεν γίνεται σύγκριση.

Άλλο το ένα άλλο το άλλο. Στο ένα μαθαίνεις ένα game με το gamepad και στο άλλο δείχνεις τι μπορείς να κάνεις με το τιμόνι, τα πόδια στο πεντάλ, τα χειρόφρενα στο δεξί χέρι κ.τ.λ.

Απλά δεν μπορεί να γίνει σύγκριση !

εγω παντως που δοκιμασα χτες το audi stage 1  μια χαρα χαλια μου φανηκε,κλασικη assettoκορσια.Δεν ειναι το μονο που ειναι μαπα στο παιχνιδι εχει αρκετα, αλλα αυτο συμβαινει σε ολα τα παιχνιδια,απορω γιατι τοσος θορυβος για το συγκεκριμενο

 

Έχει περάσει και σαν το απόλυτο sim...τι δουλειά τους κάνουνε οι άνθρωποι...

Εγώ το είπα...έχουνε απλά πολύ καλό markting...

Μα και εγώ το λέω ό,τι είναι αποτυχία...απλά δεν οδηγιέται...(μιλάμε για το AUDI)

Κατά τα άλλο καλό είναι (προσωπικά το rally περιμένω) για την παρέα, για πρωτάθλημα και σοβαρά πας σε άλλα.

Έγινε επεξεργασία από mad_dog
Link to comment
Share on other sites

ρε παιδιά ένα απλό παιχνίδι είναι.κακώς το θεοποιουν κάποιοι, κακώς το σνομπαρουν μονίμως κάποιοι.Κανένα δεν είναι τέλειο.Και στο κάτω κάτω it's just a game.δε παίζουμε με μετοχές.

συμφωνώ και εγω οτι δε σημαινει κατι αν γράφει "kunos" απο πίσω ουτε Επίσης σημαίνει σίγουρα σωστο.

το νισαν που βάλανε , το θεωρώ απο τα χειρότερα αμαξια εβερ.δε γνωρίζω αν είναι έτσι η το έκανε η κουνος λαθος αλλα ειναι απαισιο.

υ.γ γράφω από κινητό , συγχωρέστε με για τυχών λάθη

Έκανες πολλά λάθη αλλά μάλλον είναι λόγω του κινητού :p

Τα racing sims έχουν στόχο να εξομοιώσουν πιστά την πραγματικότητα. Το ότι χρησιμοποιούνται από αυτοκινητοβιομηχανίες και αγωνιστικές ομάδες για εξέλιξη οχημάτων και προπόνηση αντίστοιχα δε νομίζω ότι είναι τυχαίο. Ούτε είναι τυχαία τα διθυραμβικά άρθρα αξιοσέβαστων τεχνικών περιοδικών αυτοκινήτου που εκθειάζουν κάποια sims όπως το rf2 και το ac. Είναι παιχνίδια-εργαλεία. Όπως και να έχει αποκτούν άλλο ειδικό βάρος όταν τα παραδέχονται ομάδες με τεράστια εμπειρία στο αντικείμενο. Ένα μεγάλο μέρος της πόρωσης που προσφέρουν προέρχεται από την ακριβή αναπαραγωγή πραγματικών συνθηκών. Μας αρέσουν τα sims επειδή μας αρέσει η οδήγηση.

 

 

Τώρα για τα kunos cars κανείς δεν είπε ότι είναι τέλεια, γι αυτό άλλωστε γίνονται και Updates.

Άλλο πράγμα συζητούσαμε. Τη σύγκριση του quattro με τα αστεία ρωσικά mods που έχουν ΚΛΕΜΕΝΑ 3D models και physics αγνώστου ταυτότητας.

 

Στα kunos cars έχει γίνει πολύ μεγάλη μελέτη, έχουν μετρηθεί με μεγάλη ακρίβεια και πολλές φορές έχουν οδηγηθεί. Φυσικά υπάρχουν και οι περιπτώσεις στις οποίες δεν είναι διαθέσιμα όλα τα data, αλλά όπως και να έχει είναι πολύ κοντά στο real thing. Τα τυχαία payware mods πιστεύεις ότι είναι πιο καλά; Αυτή ήταν διαφωνία που είχαμε πιο πριν.

  • Like 8
Link to comment
Share on other sites

Με καλυψες 100%
Αλλα για να γινω σπαστικος και να φερω τον αντιλογο , μπορει να χρησιμοποιουνται οπως λες απο αυτοκινητοβιομηχανιες που οντως ειναι γνωστο αυτο , αλλα τουλαχιστον εκει εχουν και σωστα cockpits / καθισματα :p που οντως μπορει να σε "βαζει" μεσα στο αμαξι.Ενω απο απο εναν καναπε , ξυλινη καρεκλα , η πουφ οσο και να παλευεις , δυσκολα ταυτιζεσαι με την "πραγματικοτητα"

Αυτο εννοω.

Αφηστε με τωρα να ριξω κανα γυρο στο AC μιας και δε μπορω να οδηγησω irl (φλατζα μηχανης :( )

 

Link to comment
Share on other sites

Στα kunos cars έχει γίνει πολύ μεγάλη μελέτη, έχουν μετρηθεί με μεγάλη ακρίβεια και πολλές φορές έχουν οδηγηθεί. Φυσικά υπάρχουν και οι περιπτώσεις στις οποίες δεν είναι διαθέσιμα όλα τα data, αλλά όπως και να έχει είναι πολύ κοντά στο real thing. Τα τυχαία payware mods πιστεύεις ότι είναι πιο καλά; Αυτή ήταν διαφωνία που είχαμε πιο πριν.

 

Aυτά τα λένε και τα υποστηρίζουνε τυφλά μόνο οπαδοί του AC...και φυσικά εμένα με αφήνουν αδιάφορο...το ξέρουμε το AC και ξέρουμε τα physics του.

Στο AC μερικά αυτοκίνητα απλά δεν οδηγούνται και είναι αποτυχία (Το AUDI για παράδειγμα). Δεν είναι κοινό μυστικό το ξέρουν και οι πέτρες. Το ξαναλέω ότι υπάρχουν modds όπως το DRM του rF για παράδειγμα που οι υπόλοιποι απλά κοιτάζουνε σαν χαζοί...

Υπάρχουν modders που απλά είναι σε άλλο level...

 

 

 

Και φυσικά δεν είναι όλα τέλεια τα αυτοκίνητα που βγάζει η KUNOS !!!

Μην τα ισοπεδώνουμε όλα...

 

Το ότι χρησιμοποιούνται από αυτοκινητοβιομηχανίες και αγωνιστικές ομάδες για εξέλιξη οχημάτων και προπόνηση αντίστοιχα δε νομίζω ότι είναι τυχαίο.

 

 

Μόνο στο rfactor έγιναν δοκιμές με αληθινά F1 και με αληθινή ομάδα μηχανικών.

 

The biggest difference is that stock rFactor 2 and even the 10 year old rFactor 1 physics models are designed so that real engineer data can consistently be used to feed the model without fudging numbers, so that it's properly suitable in a professional environment for not only driver training, but also real race car development.

If you look at the vehicle definition data from Assetto Corsa and most other sims, you will see a lot of fudged values and setups that don't make sense to make it feel good and even then the results are objectively and measurably off. Talking about feeling is not enough, things need to be measured.

Another thing is that most people are overdriving the car with too much steering input resulting in overheating tires.

rFactor 2 is the first consumer simulation that simulates proper tire heat transfer and truly dynamic track conditions which most simracers aren't familiar with.

And regarding Force Feedback. By default rFactor 2 doesn't compensate for the lack of dynamic range as in most consumer steering wheels.

Also rFactor 2 does way more than just great physics.

Also as far as Severin Austerschmidt and real race drivers are concerned, see This and This.

Eπίσης στο παρακάτω ένα πολύ καλό παράδειγμα για το πως οι μηχανικοί πραγματικών αυτοκινήτων χρησιμοποιούν το rF γενικά

[...The model has been built into rFactor using all the knowledge I have grown regarding vehicle modeling in this environment and basing on data coming from direct car measuring (suspension kinematics, components weight, setup, brake system, etc) and from manufacturers data (engine torque curve, aerodynamic data, tire data, inertias, etc)....]

https://drracing.wor...s-close-enough/

 

Εδώ το review

Έγινε επεξεργασία από mad_dog
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.