Jump to content



Assetto Corsa


racer

Recommended Posts

To δοκίμασα κ είναι απίστευτο. Ανυπομονώ να το τρέξω με τιμονιέρα. Ηχητικά πρέπει να είναι ότι καλύτερο έχω ακούσει στο AC.

 

Θα ήθελα να το δοκιμάσει κ ο φίλος @mad_dog και να μου το συγκρίνει στην ίδια πίστα με το rF2 που είναι το ίδιο αμάξι.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1.2.3
- Added MAX_BALLAST_KG to server_cfg.ini (defaults to 100Kg if the value is not there)
- 4WD cars now behave better at very low speed
- New ABS code won't allow individual wheel braking and improves stability and directionality
- Fixed clutch remaining unlocked at high speeds in some occasions generating engine "stutters"
- Fixed tyre blankets not working in HotLap and other oddities
- Nissan GT-R new central active diff logic
- Corrected camber sensitivity values for all tyres
- Corrected brake balance for some cars that had heavy oversteering problems under braking
- Various memory optimizations to allow more cars to be used
- Fixed FPS cap to allow precise FPS selection. Please reset your values from the launcher
- Fixed Alfa Romeo 155 autoclutch range for 1st gear starts
- Tweaked tyres skid pitch, especially for race cars with slicks
- acServerManager : added "Create Manager Package" to use this tool on remote machines
- acServerManager : some performance improvements
- acServerManager : added "External Server" to run multiple servers on the same PC.
- acServerManager : weather settings are no more limited to 3

UDP PLUGIN CHANGES
- Added ACSP_VERSION both as command and as incoming message
- ACSP_NEW_SESSION has now a brother ACSP_SESSION_INFO and new format
- New ACSP_CHAT message
- New ACSP_CLIENT_LOADED message
- New ACSP_GET_SESSION_INFO command
- New ACSP_SET_SESSION_INFO command
- New ACSP_ERROR message
- New ACSP_KICK_USER command

 

 

Πιάστε μια 100'αρα ballast για τον Άκη κ καμιά 50άρα για τον Πάνο!!! :p

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

To δοκίμασα κ είναι απίστευτο. Ανυπομονώ να το τρέξω με τιμονιέρα. Ηχητικά πρέπει να είναι ότι καλύτερο έχω ακούσει στο AC.

 

Θα ήθελα να το δοκιμάσει κ ο φίλος @mad_dog και να μου το συγκρίνει στην ίδια πίστα με το rF2 που είναι το ίδιο αμάξι.

Jim είναι πραγματικά απίστευτο ,προσοχή όμως να βάλετε οπωσδήποτε τις ρυθμίσεις που προτείνουν για το ffb ,να διαβάσετε το pdf που συνοδεύει το φάκελο .

Εχω μια συμπάθεια στις φόρμουλες κι εγώ όπως ο zenor μ αυτές μεγαλώσαμε indycars - gp1-2-3-4 ε λοιπόν μου φάνηκε πως έχουν κάνει πολύ καλή δουλειά ,έβαλα και τη λότους της Κούνος να τη συγκρίνω και δεν μπορώ να πω ότι είναι εύκολο να αποφασίσεις ποιά υλοποίηση είναι καλύτερη ,η renault είναι πιο ατμοσφαιρική και με τις ρυθμίσεις που προτείνουν δείχνει να δουλεύει όπως θά πρεπε ,η Κούνος πάλι είναι σαν να μήν νιώθεις το δρόμο τόσο πολύ καί τα δύο όμως είναι πολύ καλά.

Οταν το δοκιμάσεις με τη g27 θα πάθεις.(οι ρυθμίσεις ξαναλέω, όχι τόσο για σένα jim εσύ έχεις τις σωστές, οι ρυθμίσεις λοιπόν παίζουν φοβερό ρόλο)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν, το δοκίμασα. Silverstone και στα δύο (ΑC & rF2).

Στο AC κάνανε καλή δουλειά, το μονοθέσιο το ελέγχεις και το νιώθεις πολύ καλά.

Στο rF2 το μονοθέσιο αν και φαίνεται πιο ήρεμο δεν συγχωρεί λάθη. Στο AC είναι λίγο νευρικό και αυτή η αίσθηση του άγριου που έβγαζε μου άρεσε.

Δηλαδή το μονοθέσιο αν σε πετάξει λίγο το μαζεύεις και έχει καλή αίσθηση και στο μάζεμα και το νιώθεις, λες και είσαι ένα με το μονοθέσιο. Καλή αίσθηση.

Στο rF2 μου φάνηκε δύσκολο το μάζεμα, ήθελε περισσότερη προσοχή και τα λάθη πολύ δύσκολα τα μάζευες.

Στο rF2 είμαι αργός κατά 4 sec σε σχέση με το rF2.

Στο FFB του ΑC έγινε καλή δουλειά, προσωπικά μου άρεσε. Γενικά πολύ θετικό. Σαν οδήγηση πιο εύκολο από το rF2 αλλά αυτό δεν σημαίνει τίποτα. Είναι δύο διαφορετικά sim. Το ένα έχει παράδοση στα F1 το άλλο ξεκίνησε δειλά αλλά εντυπωσιακά θα έλεγα.

Moυ άρεσε όμως στο AC, πιστεύω κάνανε καλή δουλειά.

Όλα default και στα δύο sim.

 

Θέλω να τρέξω στην Brazil που την ξέρω αρκετά καλά. Το λέω αυτό γιατί θέλω να πιέσω το μονοθέσιο στα όρια του για να δω και εκεί την συμπεριφορά. Την silverstone δεν την ξέρω.

Θα δοκιμάσω στην Spa που την ξέρω κάπως από παλιά. Εκεί μπορώ να πιέσω.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν, το δοκίμασα. Silverstone και στα δύο (ΑC & rF2).

Στο AC κάνανε καλή δουλειά, το μονοθέσιο το ελέγχεις και το νιώθεις πολύ καλά.

Στο rF2 το μονοθέσιο αν και φαίνεται πιο ήρεμο δεν συγχωρεί λάθη. Στο AC είναι λίγο νευρικό και αυτή η αίσθηση του άγριου που έβγαζε μου άρεσε.

Δηλαδή το μονοθέσιο αν σε πετάξει λίγο το μαζεύεις και έχει καλή αίσθηση και στο μάζεμα και το νιώθεις, λες και είσαι ένα με το μονοθέσιο. Καλή αίσθηση.

Στο rF2 μου φάνηκε δύσκολο το μάζεμα, ήθελε περισσότερη προσοχή και τα λάθη πολύ δύσκολα τα μάζευες.

Στο rF2 είμαι αργός κατά 4 sec σε σχέση με το rF2.

Στο FFB του ΑC έγινε καλή δουλειά, προσωπικά μου άρεσε. Γενικά πολύ θετικό. Σαν οδήγηση πιο εύκολο από το rF2 αλλά αυτό δεν σημαίνει τίποτα. Είναι δύο διαφορετικά sim. Το ένα έχει παράδοση στα F1 το άλλο ξεκίνησε δειλά αλλά εντυπωσιακά θα έλεγα.

Moυ άρεσε όμως στο AC, πιστεύω κάνανε καλή δουλειά.

Όλα default και στα δύο sim.

 

Θέλω να τρέξω στην Brazil που την ξέρω αρκετά καλά. Το λέω αυτό γιατί θέλω να πιέσω το μονοθέσιο στα όρια του για να δω και εκεί την συμπεριφορά. Την silverstone δεν την ξέρω.

Θα δοκιμάσω στην Spa που την ξέρω κάπως από παλιά. Εκεί μπορώ να πιέσω.

Aφού σου άρεσε τόσο πολύ θα μας κάνεις την τιμή να σε ξεναγήσουμε στο spa κάπου εκεί μετά τον Σεπτέμβρη ,ετοιμάσου μάθε καλά την πίστα και το μονοθέσιο γιατί θα αντιμετωπίσεις μερικούς από τους καλύτερους οδηγούς της υφηλίου :p:D οι οποίοι όπως όλοι ξέρουμε βρίσκονται μόνο στο

Assetto Corsa Multiplayer Racing [Greek Gatherings].
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Δοκίμασα στην Spa. Δεν είμαι γρήγορος αλλά στο rF2 είμαι αργός κατά 4 sec. Αλλά αυτό δεν σημαίνει τίποτα. Μπορεί οι πίστες να έχουν διαφορές ή η δύναμη στο κάθε μονοθέσιο να είναι διαφορετική.

Kάτι άλλο που διαπίστωσα τώρα που πίεζα στο rF2 τα φρένα είναι καλύτερα. Δηλαδή σταματάνε πολύ γρήγορα (βέβαια αν το πιέσεις μπλοκάρεις τροχούς, αλλά σταματάνε καλύτερα από το AC)

Πιστεύω τα φρένα πρέπει να γίνουν καλύτερα στο AC, φρενάρει αργά.

 

Κατά τα άλλα δεν άλλαξε τίποτα ακόμη και με πίεση (το διασκεδάζεις ακόμη περισσότερο). Θετική εντύπωση.

 

Ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση, αλλά είμαι σε διαδικασία ένταξης λίγκας ή σε Porsche Cup ή σε DTM. To DTM υπάρχει το ίδιο ακριβώς πακέτο και για το AC.

 

Άσχετο, στο AC τους καθρέπτες του αυτοκινήτου μπορείς να τους γυρίσεις όπως στην πραγματικότητα ?

Έγινε επεξεργασία από mad_dog
Link to comment
Share on other sites

Μπηκα κι εγω να παιξω λιγο μετα το τελυταιο update....Κλασσικο ζευγαρι για μενα Nord με Zonda R.(εκαντονταδες ωρες με το Pagani)

Δεν ξερω τι εκαναν με την 1.2.3 αλλά το αμαξι απλα δεν φρεναρει πια.

Δοκιμασα και την 599x(δευτερη επιλογη μου)...και εκει τα ιδια.

Χωρις abs δεν εχω προβλημα. Θα δοκιμασω in-game να το ρυθμισω με CTRL+A...

Έγινε επεξεργασία από Lazy Dog
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Χαιρετώ όλους τους sim-racers και καλώς σας βρήκα.

Σας βρήκα απο λινκ του Αρη για τους online αγώνες σας απο άλλο φορουμ. Μιλούσαμε το χειμώνα για Τ300 αλλά τελικά πήρα G27, αναβάθμiση απο DFP.

Με το τελευταίο update νιώθω κι εγώ ότι έχει χαλάσει το κράτημα και πως πρέπει να τα ξαναμάθω απ'την αρχή.

Ερώτηση για το online. Δεν έχω καλό ping γύρω στα 30-70ms, θα έχω πρόβλημα?

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Καλώς ήρθες.

Το ping σου είναι πολύ καλό.

Για την τιμονιέρα, διάβασε το επίσημο forum του assetto.

Για το νέο update, οι devs του παιχνιδιού ισχυρίζονται πως είναι πιο ρεαλιστικό. Προσωπικά τους εμπιστεύομαι ( κυρίως του Αριστοτέλη που είναι και δικό μας "παιδί" ) .

Έγινε επεξεργασία από liakjim
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ρεαλιστικό δεν είναι σίγουρα, δυσκολότερο και μη πραγματικό ναι.

Τελευταία ενημέρωση ,μετά από εξαντλητικά τέστ (10 ολόκληρα λεπτά με το ρολόι ) στο Ζαντβουρτ ένα έχω να πω το παιχνίδι εξακολουθεί και τα σπάει , αν έχουν αλλάξει οι αποστάσεις φρεναρίσματος λίγο ,εμένα δεν μου λέει τίποτα γιατί κάθε φορά που ξεκινάω να μαθαίνω ένα κόμπο το πρώτο πράγμα που κάνω είναι να ψάχνω να βρώ τα σημάδια του φρεναρίσματος και σιγά σιγά ανάλογα με το γκρίπ της πίστας να καταλάβω πότε πρέπει να φρενάρω άρα η απόσταση φρεναρίσματος μεταβάλλεται ούτως ή άλλως ,αν τώρα κάποιοι κυνηγάνε χρόνους παλαιότερους και δεν τους πετυχαίνουν για μένα είναι ήσσονος σημασίας και δεν χαλάει την εικόνα του παιχνιδιού.

Τρελόσκυλο :p :p :p :p :Dέχω την εντύπωση πως άν έπαιζες μπάσκετ θα ήσουν καλός στην επίθεση όλο καρφώματα είσαι  :p  :D μην είσαι ρε συ τόσο κακός με την assettara πάρτην με το καλό και θα σε κατακτήσει εδώ κατέκτησε εμένα ένα γέροντα δογματικό .

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.