Jump to content



Assetto Corsa


racer

Recommended Posts

Όχι στις φωτογραφίες που έβγαλα δεν φαίνεται κάτι τέτοιο είναι εφέ από τα φίλτρα. Πίσω από κάθε αυτοκίνητο έβλεπα μπλε γραμμές σε σχηματισμό τετραγώνου, προεξείχε δηλαδή ένα τετράγωνο δύο διαστάσεων πίσω από κάθε αυτοκίνητο με μπλε γραμμές. Ξέχασα να πατήσω print screen αλλά νομίζω αυτές εννοεί και ο φίλος πιο πάνω. Με τα win7 είμαι και την 290.

Link to comment
Share on other sites

Εγω εμεινα χωρις καρτα γιατι η 7950 πεθανε και δεν μπορω να παιξω. Ολο και κατι συμβαινει. Μια τα πεταλια μια η καρτα... ευχομαι ως την αλλη εβδομαδα να προλαβω το combo. Εχω κανει τα update και περιμενω την καρτα να ερθει...

εμένα μου χτυπάει 90ρια αλλά δεν λέει να παραδώσει πνεύμα η 3εκωλι@ρα 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

 

Πολλοί με AMD κάρτα και WIn10 έχουν τέτοια θέματα.

 

Ρίξε μια ματιά εδώ.

 

Από ότι διαβάζω, οι χρήστες έλυσαν τα προβληματά τους , είτε

 

1. Απενεργοποιώντας το fast approx. anti aliasing κάτω από τα  Video Effects

ή

2. Γυρνώντας σε πιο παλιούς drivers πχ πίσω στους 14.9

ή

3. Επιστρέφοντας στα windows 8.1...

Link to comment
Share on other sites

Κατοχοι με τιμονιερες , εχετε παρατηρησει αλλαγη στην συμπεριφορα του τιμονιου μετα την 1.2;
Στην αρχη κατι δε μου "εστρωνε" και αφου με ρωτησε ο  Θοδωρης το παρατηρησα. ( ? )
Οταν ειναι ισιο το τιμονι , κατι σαν ελαφρυ deadzone σε μικρες κινησεις "δεξια - αριστερα".
Ειδικα στην zandvoort στην ανηφορικη μεγαλη ευθεια , εκει που στριβεις ελαχιστα το τιμονι το νιωθω περισσοτερο.
σα να "αργει" να διαβασει την κινηση του τιμονιου.Αλλα μιλαμε για ανεπαιστητη καθυστερη η οτι ειναι.
Για δειτε το.

Έγινε επεξεργασία από GoMaR
Link to comment
Share on other sites

1.2.2
- Fixed acd files reading wrong values creating problems with 4WD (possibly other cars)
- Corrected Nissan GT-R Nismo fuel tank capacity
- Corrected Nissan GT-R Nismo auto clutch assist engadgement
- Corrected Nissan GT-R Nismo weight figure on Interface spech data description (does not affect physics)
- Corrected Nissan GT-R Nismo skins' names.
- Added skin template for Audi Sport quattro
- Improved Audi Sport quattro skins
- Fixed Alfa Giulietta argento skin
- Fixed BMW Z4 red skin
- Corrected low fuel consumption for Lamborghini Miura, adjusted for the rest of the bonus pack cars
- Corrected Audi Sport quattro S1 turbo pressure dial
- Added DAMPER_MIN_LEVEL in assetto_corsa.ini to allow for some residual FF damping once the car is moving (default is 0)
- Small tweak to relaxation length variation vs tyre load
- Corrected Abarth 500 and S1 semislicks tyre heating and small corrections in alignment and bumpstops
- Fixed ghost car
- Corrected Alfa Romeo 155 DTM setup antiroll bar missing, plus some minor adjustments in suspension geometry and differentials
- Added ksBrakeDisc shader to allow modders to implement glowing brakes
- Removed log messages for Python function "getTexture" because some python app dev thought: "Hey, what a nice function! I will call it every frame instead of caching the result" resulting in >60mb logs and stuttering and 10 years less in the life expectance of the AC support guys.

 

χαχαχαχαχα

Έγινε επεξεργασία από liakjim
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Να ρωτήσω κάτι? Τα values στο setup του Assetto είναι ανάποδα ή εγώ έχω χαζέψει? Για το toe είμαι σίγουρος, το toe out το έχουν θετικό ενώ κανονικά είναι αρνητικό. Και έχω την εντύπωση ότι το ίδιο ισχύει για το camber. Χθες που προσπαθούσα να κάνω χρόνο με την GT86 στο Zandvoort δεν μπορούσα να κατέβω με τίποτα κάτω από 2:07:500 και αφού από σπόντα διάβασα τα descriptions στην οθόνη του setup, έβαλα τιμές "ανάποδες" στα sliders και ο χρόνος κατέβηκε στο 2:06:700 για πλάκα. Και η εκνευριστική υποστροφή μειώθηκε κατακόρυφα. Ισχύει ή απλώς χρειάζομαι διακοπές? :p

Link to comment
Share on other sites

Στο setup , θα κοιτάς τις πραγματικές τιμές στο αυτοκίνητο δλδ την δεξιά εικόνα και όχι τα sliders .

Στο camber πχ , πας για αρνητικές τιμές , με το slider προς τα αριστερά. (όπως κ το μέλλον της χώρας με τον προσανατολισμό τη κυβέρνησης)

Έγινε επεξεργασία από liakjim
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Στο setup , θα κοιτάς τις πραγματικές τιμές στο αυτοκίνητο δλδ την δεξιά εικόνα και όχι τα sliders .

Στο camber πχ , πας για αρνητικές τιμές , με το slider προς τα αριστερά. (όπως κ το μέλλον της χώρας με τον προσανατολισμό τη κυβέρνησης)

 

Πάντως για το toe, στις πραγματικές τιμές (δεξιά εικόνα) θετική τιμή σημαίνει toe out που είναι ανάποδα. Τουλάχιστον έτσι θυμάμαι από χθες, θα το ξαναδώ σήμερα το απόγευμα όταν γυρίσω σπίτι.

Link to comment
Share on other sites

Πάντως για το toe, στις πραγματικές τιμές (δεξιά εικόνα) θετική τιμή σημαίνει toe out που είναι ανάποδα. Τουλάχιστον έτσι θυμάμαι από χθες, θα το ξαναδώ σήμερα το απόγευμα όταν γυρίσω σπίτι.

To toe όντως είναι ανάποδο στο AC. Θετικές τιμές δίνουν απόκλιση και αρνητικές σύγκλιση.

 

Το camber είναι όπως το ξέρεις.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.