Jump to content



Recommended Posts

Εξακολουθείς να μπερδεύεις την απόλαυση με το αν ειναι καλο το αυτοκίνητο. Τα πράγματα ειναι απλα, αν το δωσεις σε επαγγελματία οδηγό η σοβαρό sim racer θα σου πει το εξής, καλο ειναι για να κάνω γύρους μόνος μου αλλα σε αγώνα δεν έτρεχα.

Σ αυτό δεν έχεις καθόλου δίκιο γιατί επαγγελματίες οδηγοί και σοβαροί simracers τρέχουν ολοένα με τέτοια και παλαιότερα αυτοκίνητα σε διοργανώσεις και μάλιστα δηλώνουν φοβερά συγκινημένοι που τα οδηγούν πχ o νυν παγκόσμιος πρωταθλητής της f1 όταν οδήγησε την mclaren honda του Sena η ο alien Akis ο δικός μας όταν νίκησε κατα κράτος άλλους σοβαρούς simracers με shelby cobra και φοβερό χρόνο στον αγώνα.Αρα είναι θέμα ανταγωνισμού και επιβεβαίωσης των ικανοτήτων του καθενός,όταν πρέπει και να το δαμάσεις το τέρας ε όσο να πεις αν το πετύχεις το ευχαριστιέσαι περισσότερο.

Προειδοποίηση το ύφος είναι γλαφυρό εεε ! :p:D

  • Like 1

Αυτή την διαδρομή πρέπει να βγάλουν, combined circuit (Nordschleife+GP).

 

lol @ 21:33

 

Αυτός ο mercedakias το πάει σαν τον δικό μας τον Κώστα τον αντιγράφει θα έλεγα κατά γράμμα η μάλλον κατά kerb!

  • Like 1

Χμ, δεν υπάρχουν κακά αυτοκίνητα στο περιβάλλον μιας κλειστής πίστας. Εκεί απλά μιλάς για χαρακτήρα.

 

Κακό θεωρείται ένα αυτοκίνητο, όταν σε συνθήκες κίνησης σε δημόσιους δρόμους είναι απρόβλεπτο.

Όχι υποστροφικό ή υπερστροφικό, απλά απρόβλεπτο.

Όταν δηλαδή στο δρόμο για την δουλειά σου, που μπορείς να πας με κλειστά μάτια, εντελώς ανεξήγητα το αμάξι εμφανίζει τελείως διαφορετική συμπεριφορά.

Τρανό (σχετικά) πρόσφατο παράδειγμα τέτοιου 'κακού' αυτοκινήτου είναι το Audi TT και σε αρκετά μικρότερο βαθμό το 106 Rallye.

 

Με βάση τα παραπάνω, κρίνοντας από φήμες η 911 ήταν όντως κακό αμάξι.

Περιέργως όμως στο AC έχει αρκετά προβλέψιμη συμπεριφορά, δεν μου έχει τύχει ούτε μία φορά να μην καταλαβαίνω γιατί είχε την συγκεκριμένη αντίδραση.

Δεν ξέρω αν φταίει το setup ή αν απλά φαίνεται έτσι γιατί την οδηγούμε μόνο σε κλειστές πίστες.

Κατά  πάσα πιθανότητα ισχύει το δεύτερο!!

  • Like 2

Σίγουρα αν οδηγήσεις αυτό το πισωκίνητο τέρας σε ολισθηρό οδόστρωμα δεν θα το πεις και ασφαλές.

Σίγουρα αν οδηγήσεις αυτό το πισωκίνητο τέρας σε ολισθηρό οδόστρωμα δεν θα το πεις και ασφαλές.

 

Κι εγώ που νόμιζα ότι είμουν ξεκάθαρος.  :(

Όσο και να γλιστράει ένα αμάξι δεν σημαίνει ότι είναι 'κακό'.

Αν μπείς σε μια στροφή με 50 και γλιστρήσει, την επόμενη φορά θα μπείς με 30.

'Κακό' θα θεωρηθεί όταν ενώ έχεις μπει με 50 99 φορές χωρίς κανένα πρόβλημα, τρένο που λέμε, την εκατοστή θα φέρεις 10 σβούρες.

 

Τώρα για την ασφάλεια, έχω και για αυτό άποψη (όπως και για όλα βέβαια  :whistling: ) αλλά είναι πολύ μεγάλη συζήτηση για να την ανοίξουμε!  :redface:

  • Like 1

Και με τις Ruf κάναμε αγώνα και ήταν απολαυστικός για εμάς τους γεροντόφιλους! Να χαροπαλεύεις ακόμα και στην ευθεία για 21 γύρους έχει το ενδιαφέρον του. :)

 

Για πλήρη εμπειρία αλλάξτε τη διάταξη των ταχυτήτων σε "dogleg".

 

sBRAtWQ.jpg

  • Like 1

Η yellow bird και γενικά οι porsche εκείνης της εποχής είχαν κάκιστο ζύγισμα και φτάναν στα όρια του επικίνδυνου. Γι αυτό άλλωστε στις σύγχρονες το μοτερ έχει έρθει πιο μπροστά. Η οδηγική τους συμπεριφορά είναι κάκιστη εφόσον θεωρούμε ότι είναι σπορ αυτοκίνητα δρόμου. Η οδήγησή τους βέβαια είναι απολαυστική και κατά μια έννοια σχολείο για τα ποιο σταθερα. Όταν παλεύεις με τη RUF να την κρατήσεις στο δρόμο τα υπόλοιπα θα σου φαίνονται παιχνιδάκι.

  • Like 1

Σ αυτό δεν έχεις καθόλου δίκιο γιατί επαγγελματίες οδηγοί και σοβαροί simracers τρέχουν ολοένα με τέτοια και παλαιότερα αυτοκίνητα σε διοργανώσεις και μάλιστα δηλώνουν φοβερά συγκινημένοι που τα οδηγούν πχ o νυν παγκόσμιος πρωταθλητής της f1 όταν οδήγησε την mclaren honda του Sena η ο alien Akis ο δικός μας όταν νίκησε κατα κράτος άλλους σοβαρούς simracers με shelby cobra και φοβερό χρόνο στον αγώνα.Αρα είναι θέμα ανταγωνισμού και επιβεβαίωσης των ικανοτήτων του καθενός,όταν πρέπει και να το δαμάσεις το τέρας ε όσο να πεις αν το πετύχεις το ευχαριστιέσαι περισσότερο.

Προειδοποίηση το ύφος είναι γλαφυρό εεε ! :p:D

Ναι σε διοργανωσεις για να θυμηθουνε τα παλια οχι προταθληματα. Η mclaren honda του sena δεν αλλαζε κατευθυνση οταν παταγες φρενο απλα δεν κραταγε τοσο καλα με τα σημερινα δεδομενα, το μονοθεσιο που ειχε την ιδια συμπεριφορα με την RUF του assetto, Williams FW16, τον εστειλε στον ταφο. Παμε στην RUF τωρα, εισαι στην εθνικη με 140 και πρεπει να πατησεις φρενο αποτομα γτ κατι ετυχε, ειναι δυνατον να ξεκολαει το πισω μερος? αυτο γινεται λογο κακου balance στο αυτοκινητο. Το οτι ο ακης θα παει να κανει αγωνα σε παιχνιδι χωρις να εχει αντικτυπο το λαθος που θα κανει θα το δαμασει και θα βγει πρωτος η ο δημητρης που θα κανει drift στις στροφες του spa δεν εχει καμια σχεση με το αν το αυτοκινητο ειναι καλο η κακο. Εγω μονο στο παιχνιδι το εχω δει και αν η συμπεριφορα του ειναι οντως ετσι και στην πραγματικοτητα μιλαμε για σκωτοστρα.

Α  ρε Λιάκο τι μου κάνεις ντε κε καλά να μου γκρεμίσεις το παιδικό μου όνειρο,γιατί μπρε τι σε έκανα άσε με να χαρώ το Χάρο. :fie:

  • Like 3

Πάντως το τραγικό ζύγισμα του πρησμένου σκαραβαίου δίνει ωραίους αγώνες με αρκετά close calls.

Μακάρι να μαζευόμασταν 5-10 ενδιαφερόμενοι να κάναμε ένα mini-league!

 

  • Like 4

Α  ρε Λιάκο τι μου κάνεις ντε κε καλά να μου γκρεμίσεις το παιδικό μου όνειρο,γιατί μπρε τι σε έκανα άσε με να χαρώ το Χάρο. :fie:

Να τον χαρείς αγόρι μου δεν σου είπα εγω οχι αλλα ειναι χάρος όπως το είπες!

Νομίζω πως θα κλάψω όταν οδηγήσω την Countach. Στο δωμάτιο μου είχα μια τεράστια αφίσα. 

  • Like 1

Χμμ δε γράψανε κάτι τέτοιο και δεν το βλέπω πολύ πιθανό αλλά ποτέ δεν ξέρεις!!!

50 νέα αυτοκίνητα θα έχουμε συνολικά το 2015 και φυσικά νέα features. Αρκετά χορταστική ανακοίνωση όπως και να'χει!

  • Like 2

Νομίζω πως θα κλάψω όταν οδηγήσω την Countach. Στο δωμάτιο μου είχα μια τεράστια αφίσα. 

Ηταν σιγουρο οτι απο τοσες Lambo αυτη θα διαλεγες! Αντε καλη χρονια παιδες.

  • Like 2

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.