Jump to content



Assetto Corsa


racer

Recommended Posts

Με γειά και από μένα! Τα είπαμε βέβαια και στο steam, αλλά τα ποστάρω και εδώ να υπάρχουν.

Ρυθμίσεις για Logitech G25/G27

Global Device Settings

attachment.php?attachmentid=62183&stc=1&d=1400668551

Στο Οverall Effects Strength μπορείς να πειραματιστείς με τιμές από 103-107%. Στο 100% το τιμόνι γίνεται πολύ ελαφρύ γύρο από το κέντρο οπότε δεν το προτείνω σε καμία περίπτωση.

Tip: ξεκίνα από 540 μοίρες και όταν αρχίσεις να πιάνεις εύκολα τα γλιστρήματα, άρχισε να τις ανεβάζεις 50-50.

Assetto Corsa Advanced wheel settings

attachment.php?attachmentid=62184&stc=1&d=1400668737

Το Gain πρέπει να βρίσκεται μεταξύ 70-80% έτσι ώστε να μην υπάρχει ffb clipping.

To Damping είναι θέμα προτίμησης. Δοκίμασε από 0-10%. Όσο περισσότερο, τόσο πιο smooth το τιμόνι, αλλά προσθέτει καθυστέρηση.

Αν θέλεις εντελώς γραμμική απόκριση στο πεντάλ φρένου βάλε brake gamma 1.

post-29381-1416078434,1668_thumb.png

post-29381-1416078434,2115_thumb.png

Link to comment
Share on other sites

[MENTION=15353]liakjim[/MENTION]

Με γειές κ απο μένα, δώστης 5-6ώρες προσαρμογής και ξέχνα ότι ήξερες απο gamepad/MOMO.

- To φρένο όντως είναι πολύ σκληρό και δε συνηθίζετε ευκολα. Προσωπικά το έχω στο 60% travel distance in game και με ελαφρύτερο τσίμπημα φρενάρω πολύ ποιο ξεκούραστα.

- O θόρυβος είναι όντως αρκετός αν έχεις τα effect στο 100%, έχει 2 μοτέρ το εργαλείο...

- Οι 900 μοίρες ίσως σου είναι πάραπολλές για αγωνιστική οδήγηση, εξαρτάτε και απο το τι οδηγάς βέβαια...

Ρίξε μια ματιά εδώ:

Assetto Corsa Logitech G25 / G27 Settings | RaceDepartment Forums

Έχει κ 2 προτάσεις του Luca απο Kuno team.

Γενικός πειραματίσου για να βρείς ότι σου ταιριάζει, υπομονή θέλει :p

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ παίδες και ειδικά τον [MENTION=29381]akis_z80[/MENTION] που ασχολήθηκε περισσότερο μέσω steam.

'Ηδη με τις ρυθμίσεις του , βελτιώθηκε πολύ η κατάσταση.

Οι ρυθμίσεις του Luca που λέει ο [MENTION=119]Samael[/MENTION] δεν ειναι καλές.

Κατέβασα και το fanaleds Download - Fanaleds, για να ενεργοποιηθούν και τα led. Ακόμα δεν το έχω δοκιμάσει.

Στην αρχή αποφάσισα να την μάθω κατευθείαν στις 900 μοίρες για να συνηθίσω εκεί μια και έξω. Αλλά ακόμα δεν την παλεύω. Ίσως να μειώσω στις 540 που λέει κ ο Άκης.

Link to comment
Share on other sites

Συνεχίζω με τις εντυπώσεις μου από την G27.

Έχω πλέον κλείσει περίπου 10 ώρες και ήδη αρχίζω να την συνηθίζω. Είμαι στις 900 μοίρες. Αρχίζω και "πιάνω" σιγά σιγά τα ανάποδα, ενώ πέφτω κ λίγο στους χρόνους πχ RSR LiveTiming to Assetto Corsa

Πριν συνεχίσω να πώ ότι με το fanaleds , ενεργποιήθηκαν τα LEDS στο τιμόνι.

Υπάρχουν όμως και παρατηρήσεις.

1. Υπάρχει μια τρύπα του FFB γύρω από την θέση του κέντρου, περίπου ας πούμε 30 μοίρες ΔΕ κ ΑΡ.

Αυτή η τρύπα , όταν βάζω στο profile πάνω από 100% , μικραίνει κάπως αλλά δεν εξαφανίζεται. Από την άλλη όμως οι δυνάμεις μου φαίνονται "ασταθείς".

Όταν είναι στο 100% κ κάτω, το τιμόνι είναι πιο σταθερό αλλά η "τρύπα", στο κέντρο μεγάλη.

Ψάχνωντας στο forum, έπεσα σε αυτό :http://www.assettocorsa.net/forum/index.php?threads/logitech-wheels-official-thread.3295/page-25#post-101564

Ο φίλος έχει κάνει ένα διάγραμμα δυνάμεων και στροφής, σε διαφορετικές τιμές του FFB από το profile.

Φαίνεται ξεκάθαρα η τρύπα καθώς κ η αστάθεια όταν το FFB είναι στο 101%.

Πίο σωστή τιμή είναι το 90% ή το 95% (αλλά εκεί έχεις πιο μεγάλη τρύπα).

Με λίγα λόγια πρόβλημα.

2. Στο drifting :

Όταν ξεκινάει η υπερστροφή , υπάρχει σωστά μια τάση του τιμονιού να φύγει προς την κατεύθυνση του ανάποδου.

Το πρόβλημα είναι στην επαναφορά. Όταν το αυτοκίνητο αρχίζει να ισιώνει κ πλέον πρέπει να φέρω το τιμόνι , προς το κέντρο , δέχομαι μια τεράστια δύναμη αντίστασης, η οποία μάλιστα δεν είναι συνεχής αλλά μάλλον κλιμακωτή (σαν να σκαλώνει το τιμόνι).

Τα δύο αυτά προβλήματα σχεδόν με κάνουν να θέλω να γυρίσω στο gamepad (όχι ακριβώς αλλά μου αφαιρούν πόντους διασκέδασης).

Τα σχόλιά σας.

Link to comment
Share on other sites

liakjim ωραία τα διαγράμματα, επαληθεύουν ακριβώς την αίσθηση γύρω από το κέντρο. Για την επαναφορά από το ανάποδο συμφωνώ εν μέρει. Δεν τη νιώθω τόσο τραγική όσο την περιγράφεις, δηλαδή δεν αισθάνομαι σκαλώματα στο feedback, αλλά σίγουρα είναι πιο σκληρή από αυτό που είχα συνηθίσει. Το Live for Speed σε αυτό τον τομέα παραμένει ακόμα αξεπέραστο. Δοκίμασέ το με LX4 και XR GT turbo και πες μου.

Και ένα βίντεο με σκηνές και λάθη από έναν αγώνα 20 γύρων του Racedepartment με Lotus 2-11 στο Mugello.

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=OadsizIue9M]Assetto Corsa MP - Lotus 2-Eleven at Mugello (highlights) - YouTube[/ame]

Παρατηρήστε το freeze του παιχνιδιού στο 8ο δευτερόλεπτο.. Το έχετε πάθει και εσείς;

Link to comment
Share on other sites

Kαι μένα με ξενερώνει λίγο το "κενό" στο κέντρο αλλά είναι αναπόφευκτο λόγο 2πλού μοτέρ.

Αν σε ενοχλεί τόσο πας σε λύση με ιμάντα(2πλό μοτέρ παλι) ή το κλασικό μονό.

Προσωπικά θα πάω σε ιμάντα αργά ή γρήγορα.

Με το drifting δεν ασχολήθηκα και πολύ οπότε δε το θυμάμαι αυτό που λες.

Link to comment
Share on other sites

Βασικά κι εμένα δεν μου αρέσει το drift στο AC. :(

'Ακη τέτοιο τρελλό freezeάρισμα ποτέ!

Γενικά μου φάνηκε σαν να πίεζες το αμάξι υπερβολικά.

'Ελα πες την αλήθεια, δεν έκανες αρκετή εξάσκηση γιατί νόμιζες θα ήταν εύκολος αγώνας έτσι δεν είναι? :p

Ωραίο πάντως το view, περιμένουμε κι άλλα τέτοια! :)

ΥΓ. Καλά καβούρια είχε ο πωπός σου?? Βαρέθηκα να σε βλέπω πάνω κάτω!:suicide:

Έγινε επεξεργασία από djkostas
Link to comment
Share on other sites

ρε παιδια σορυ που χαλαω την ροη της κουβεντας.......εχω μια απορια

η bmw z4 gt3 εχει ΑΒS? για το real λεω?

εχω απενεργοποιησει ολα τα βοηθηματα και αναβει το λαμπακι του abs

Link to comment
Share on other sites

@djkostas ασ' τα! Όλος ο αγώνας ήταν ένα συνεχές overdriving για να μπορέσω να ακολουθήσω τους πρώτους. Έκανα pole με 20.4.48 στα δοκιμαστικά και όλος το race ήταν στο 2.04.9 - 2.06.30. Ρυθμοί qualifying δηλαδή. Πολύ πιο ζόρικη η 2-11 σε σχέση με τα τανκς GT3 σε αγώνα!

Έφευγε η καρέκλα πίσω και σηκωνόμουν για να την πάω μπροστά :p

@fatalara είναι ένα app για τις θερμοκρασίες ελαστικών. Tyre temps ή κάπως έτσι..

[MENTION=28628]kyr..[/MENTION] και ABS και TC έχει, γι'αύτο το βλέπεις να ανάβει. Αν θες να το απενεργοποιήσεις που δεν το συνιστώ, CTRL+A. Με CTRL+T παίζεις με τις σκάλες του TC.

Έγινε επεξεργασία από akis_z80
Link to comment
Share on other sites

δεν θελω να απενεργοποιησω τιποτα αλλο........αλλα ειχαμε μια κουβεντα με ενα φιλο και κοντευαμε να φαμε τα μουστακια μας :p

το real εχει τελικα η οχι?

The BMW Z4 GT3 also provides assist systems like racing ABS and traction control that have been adopted from the other vehicles in our customer sports range and refined and modified for use in GT3 racing cars.

Link to comment
Share on other sites

0.10

- SERVER UPDATED : using a new protocol, please update your servers

- Chat anti-flood

- Anti-cheating system implemented

- Kick user, Restart session, Skip session voting system implemented

- Chat python functions exposed

- Multiplayer Collisions improvements

- Some CPU performance improvements

- UI improvements

- Race control panel in pits menu

- AI Fixes

- Added "display recently joined servers" filter to server list

- Default launcher theme: extra sanitization for URI-unfriendly characters in content folder paths

Τι καινουριο εχουμε εδω?

Link to comment
Share on other sites

Άλλαξαν την φθορά των ελαστικών; ακόμα και με tc στην mp4 με soft μετά τον 3ο γύρο πέφτει πολύ η απόδοση...

Sent from my MI 2S using Tapatalk

Πάντα έτσι ήταν!

Με τα λόγια του Άρη:

Softs: 80-110°C . Wear VERY fast. We've been told that they were actually used only for a couple of times in qualifying.
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.