cna Φεβρουάριος 21, 2013 #21 Φεβρουάριος 21, 2013 Νόμος 3043/2002, σελίδα 3, άρθρο 3, παράγραφος 4."Σε περίπτωση αντικατάστασης του προϊόντος ή ανταλλακτικού του, η εγγύηση αυτόματα ανανεώνεται για όλη της τη διάρκεια ως προς το νέο προϊόν ή ανταλλακτικό".Ο νόμος 3043/2002 αποτελεί την μεταφορά της Οδηγίας 1999/44/ΕΚ στο ελληνικό δίκαιο, οπότε ό,τι αναφέρεται στην παράγραφο του νόμου αναφέρεται και στην εν λόγω οδηγία.
dimgr Φεβρουάριος 21, 2013 #22 Φεβρουάριος 21, 2013 Υπάρχει και κάπου γραπτώς αυτό που ανέφερες;Ευχαριστώ.Δικαιώματα καταναλωτή σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος
Guest Φεβρουάριος 21, 2013 #23 Φεβρουάριος 21, 2013 Σε συνέχεια των όσων λέγαμε περί αλλαγής της διάρκειας της εγγύησης:Εάν η αντικατάσταση έγινε εντός ΕΕ (δηλαδή από την WD Europe) τότε η διάρκεια της εγγύησης ανανεώνεται αυτόματα για το εξάρτημα ή το υλικό που αντικαταστάθηκε, οπότε αυτό το "1 έτος υπόλοιπο εγγύησης" νομικά δεν ισχύει φίλε...μέσα στην ΕΕ έγεινε τα δέματα φεύγανε Γερμανία
cna Φεβρουάριος 21, 2013 #24 Φεβρουάριος 21, 2013 Τότε ο νέος σκληρός έχει τόση εγγύηση όση και αυτός που αντικαταστάθηκε. Εννοείται ότι τα πράγματα δεν είναι απλά. Δηλαδή, εφόσον η WD αναφέρει 1 χρόνο και πάθει κάτι ο σκληρός στους 13 μήνες τότε εκείνη μπορεί να αρνηθεί αρχικά να τον αντικαταστήσει. Τότε εσύ έχεις δικαίωμα να καταφύγεις στις καταναλωτικές οργανώσεις τις Ευρώπης (νομίζω υπάρχει Ευρωπαϊκό Γραφείο Καταναλωτή, το αντίστοιχο δηλαδή της δικής μας Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή) και αυτές θα την συγυρίσουν μια χαρά την WD. Αυτό είναι το όλο μπέρδεμα δηλαδή...
Guest Φεβρουάριος 27, 2013 #25 Φεβρουάριος 27, 2013 Σήμερα μου έστειλε mail η WD"Thank you for your reply. The warranty date takes about 30 days to be updated on your RMA drives":triniti::big_boss:
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.