mephisto Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 14, 2013 #1 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 14, 2013 Σήμερα μόλις απέκτησα τον Kingston 120GB SSD Now V300 ο οποίος θα εγκατασταθεί στο σύστημα της υπογραφής μου σε windows 7-64bitΑπο το πρωϊ που τον έχω στο κουτί του δεν το έχω αγγίξει γιατί με προβληματίζει η εγκατάσταση μιας και είμαι εντελώς άσχετος με τους ssd (να είναι καλά το forum εδώ που μαθαίνουμε)Διαβάσα αρκετά θέματα από διάφορα μέλη και θα ήθελα να κάνω τα εξής ερωτήματα1)Αποσυνδέω τους δύο μηχανικούς δίσκους, συνδέω τον ssd, μπαίνω στο bios, βάζω achi mode, δίνω εντολή να ξεκινήσει boot απο το dvd και ξεκινάμε εγκατάσταση;;;2)Αφού τελειώσει με την εγκατάσταση πρέπει να ακολουθήσω τις οδηγίες αυτές:HOW TO: SSD Performance Tips και μετά να περάσω drivers ή μπορώ να κάνω τις οδηγίες αυτές όποτε θέλω;;;;3)Στον σκληρό δίσκο μου έναν 500gb έχω ήδη εγκατεστημένα τα windows 7.Αφού τον συνδέσω μετά την εγκατάσταση του λειτουργικού στον ssd θα υπάρχει κανένα θέμα στην εκκίνηση του υπολογιστή;;;;Εννοώ μήπως γίνει μπέρδεμα με τα windows.Μήπως πρέπει να τον κάνω format πρίν αρχίσω την διαδικασία με τον ssd;;;
cna Φεβρουάριος 15, 2013 #2 Φεβρουάριος 15, 2013 Γιατί να κάνεις εγκατάσταση από την αρχή όταν μπορείς να μεταφέρεις το υπάρχον λειτουργικό στον SSD?
felix Φεβρουάριος 15, 2013 #3 Φεβρουάριος 15, 2013 1) Aν κάνεις όπως γράφεις και αποσυνδέσεις τους μηχανικούς ή ότι άλλο περιέχει Windows είσαι κομπλέ. AHCI δεν έχεις τώρα, ή είσαι σε IDE ?2) Θα έλεγα πρώτα Drivers, μετά περίμενε να τελειώσουν τα updates και μετά ακολούθα τον οδηγό. 3)Δεν θα έχεις θέμα, αρκεί κατά την εγκατάσταση Win στον SSD όπως σου είπα και πρίν , να έχεις αποσυνδέσει κάθε άλλο δίσκο που έχει Win εγκατάσταση. Το boot drive το ορίζεις από το BIOS. Αν χτύπα ξύλο πάθεις κάτι μετά , να έχεις και την εγκατάσταση στον HDD και να μπουτάρεις από εκεί, άστον έτσι.