Jump to content



The Witcher 3:Wild Hunt


rory

Recommended Posts

βρε άσε το The Order την παπάτζα και αυτήν σιγά τα γραφικά αν δεν έφτιαχναν τα cut scenes με CGI και αυτό θα ήταν για πέταμα ...
Απλά η crapyworks ασχολήθηκε με το δάσος και έχασε το δέντρο -  (δάσος να κάνει ένα τεράστιο παιχνίδι - με πάρα πολλά πράγματα και το πραγματικό story ok normal το δέντρο)
Επίσης βρε μαν γιατί δεν χτυπήθηκες έτσι και στο lord of the rings το τελευταίο (απλά ήταν ποιο απλή η φάση το lvl up (δεν είχες gear αλλά skills να ανεβάσεις)

 

ήρεμα τα witcher τα παιχνίδια είναι για να κάνεις και παράπλευρες αηδίες αλλιώς δεν πας πουθενά !

Link to comment
Share on other sites

Τι μετριότητα το collision detection ρε σεις?

Επίσης το animation στης κινήσεις που πρέπει να κάνεις βόλτα γύρω γυρω για να πας πίσω...

Εχει θέματα με την κίνηση...

 

 

ΥΓ: Για το downgrade παιδια ηταν αναπόφευκτο,βγήκαν και οι ιδιοι και τα ειπαν...δεν ηταν δυνατον να βαλουν αυτα που ειδαμε στις κονσολες...

Το καλό ειναι οτι απο τι λένε υπάρχει πιθανότητα να διορθωθεί η κατάσταση στο μέλλον...(με κάποιο Patch λογικά..?)

Έγινε επεξεργασία από digitaltiger
Link to comment
Share on other sites

Όσο για το σενάριο μετά από της 3ης ώρες μέσα στο Game δεν παν να σου λένε την ιστορία την ζωή τους και να σου κάνει η άλλη εξομολόγιση για το πως έχασε την παρθενιά της θα πατήσεις το Χ και θα την προσπεράσεις νο ματτερ γουατ!

 

 

 

 

 

Υπήρχε σοβαρός λόγος που δεν έβγαινε για τις consoles αυτό το game. Βλέπεις γιατί. Γιατί τα παιδάκια και οι "τεμπέληδες" gamers δεν ήταν ποτέ το κοινό που στόχευε το game, ο κόσμος του γενικότερα ήταν για ενήλικους κλπ κλπ. Τώρα δυστυχώς η ευτυχώς το έβγαλαν και είναι φυσιολογικό να ξενερώνουν οι διάφοροι κονσολάκηδες πυροβολημένοι, τεμπέληδες του καναπέ, που όλα τα games τα βλέπουν όπως έβλεπε ο αλ μπάντυ TV.

Επισης ο χειρισμός του witcher ήταν πάντα ιδιαίτερος και αυτό ήταν και ένα από τα όμορφα χαρακτηριστικά του. Έπρεπε να το μάθεις, δεν το άρχιζες και σκότωνες τα πάντα. Έχανες εύκολα, ήθελες εξάσκηση κλπ. Στο WItcher 2 ο χειρισμός ήταν ακόμη καλύτερος από το 1. Ο βλαχοσκωτσέζος στο βίντεο που κράζει μου θυμίζει 40ρη που δεν μπορεί να συντονισει τις κινήσεις του γιατί απλά μεγάλωσε...

 

Γενικά το μεγάλο fail είναι το πώς χειρίστηκαν το θέμα με τα graphics, ο τρόπος που τα διαφήμισαν και το ότι στο τέλος χάθηκε το focus που έκαναν στο  τεράστιο κόσμο του κλπ κλπ. Πραγματικά 1000 φορές να το έβγαζαν μόνο για PC, οι κονσόλες δυστυχώς είναι η παρακμή των καλών games, πάντα ήταν αλλά όσο περνάει ο καιρός είναι κατάντια.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Ο βλαχοσκωτσέζος στο βίντεο που κράζει μου θυμίζει 40ρη που δεν μπορεί να συντονισει τις κινήσεις του γιατί απλά μεγάλωσε...

Δε το εχω παιξει το game ακομα οποτε με επιφυλαξη παντα θα σχολιασω μονο το βιντεο. (του εχω και μια συμπαθεια του κερατα :hehe: )

Για το συστημα μαχης νομιζω πως ακριβως το αντιθετο λεει, οτι ειναι τρομερα ευκολο (επειδη lockαρεις τα παντα) και οτι δεν εχει καποιο πιο "βαθυ" συστημα μαχης.

Αναφερει μαλιστα παιχνιδια τυπου Chivalry oποτε σιγουρα δεν ισχυει το οτι τα βρηκε σκουρα λογω ηλικιας....

Στα υπολοιπα δεν εχεις αδικο....... :T:

Link to comment
Share on other sites

Εγω θα διαφωνησω λιγο στο θεμα των γραφικων οσον αφορα τις κονσολες. Απο τη στιγμη που υπαρχουν παιχνιδαρες με γραφικαρες για ολες τις πλατφορμες οπως πχ το shadow of mordor τοτε δεν υπαρχει δικαιολογια. Ας δουλευαν παραπανω, ας ηθελαν, ας μπορουσαν η δεν ξερω κι εγω τι. Αλλες εταιριες δηλαδη γιατι τα καταφερνουν; Απο τη μερια του καταναλωτη μιλωντας, δεν μ ενδιαφερει καν να ξερω απο μηχανες γραφικων και πως δουλευουν απο δω κι αποκει. Το παιχνιδι στα γραφικα ειναι μια μεγαλη αποτυχια. Το σωζει ολο το υπολοιπο concept ομως.

Link to comment
Share on other sites

το στάνταρ επίπεδο δυσκολίας του witcher, το sword and story το αδικεί. Παίχτε τουλάχιστον σε blood and broken bones.

 

Στο στάνταρ ούτε πότιονς χρειάζεσε ούτε λάδια ούτε σιγνς ούτε τίποτα.

 

Το block με RMB δεν μπλοκάρει τα πάντα δεν ισχύει αυτό που λέει ο τυπούλης στο βίντεο. Το roll δεν είναι λύση όπως πάλι λέει γιατί σου τρώει στάμινα και αν παίζεις σε πιο δύσκολο επίπεδο η στάμινα είναι υπερπολύτιμη. Γενικώς η μάχη αν το παίζεις σε σωστό επίπεδο δυσκολίας ΔΕΝ την λες απλοική. Η μάχη έχει βάθος, αλλά όχι στα πρώτα 2 επίπεδα δυσκολίας.

 

να μου πεις ότι ο Geralt έχει τόσα χρόνια GTP ανιμάτιονς και στρίβει σαν σκάνια ενώ υποτίθετε ότι είναι αίλουρος αυτό να το δεχτώ. αν ήταν πιο fluid η κίνηση (πχ. AC Unity) με τέτοιο βάθος στη μάχη θαταν επικ.

 

Το παιχνίδι σίγουρα δεν είναι το υπερέπος του ΑΙΩΝΑ με 9άρια και 10άρια παντου, αλλά σάμπως το σκυριμ που επίσης είχε ανάλογο response ήταν; και σίγουρα δεν είναι το σκουπίδι που λένε οι τύποι στο βίντεο.

 

τώρα κάτι άλλα που έγραψε ο φίλος πάνω για τα side quests και τους NPC που λένε την ιστορία της ζωής τους κλπ. τα θεωρώ αστεία. τόσα χρόνια τα open world RPG σε αυτή τη φόρμα πατάνε. Σε όποιον δεν αρέσει υπάρχει και το Call of Duty, μην τρελαθούμε τελείως.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

το στάνταρ επίπεδο δυσκολίας του witcher, το sword and story το αδικεί. Παίχτε τουλάχιστον σε blood and broken bones.

 

Στο στάνταρ ούτε πότιονς χρειάζεσε ούτε λάδια ούτε σιγνς ούτε τίποτα.

 

Για να σκεφτείς στρατηγικά σε οποιοδήποτε game πρέπει να λειτουργείς κάτω από έντονους περιορισμούς. Και αυτό σου προσφέρει το αυξημένο επίπεδο δυσκολίας. Εγώ το δοκιμάζω στο τελευταίο επίπεδο και βλέπω ότι κάθε αναμέτρηση θέλει διαφορετική προσέγγιση. 

 

 

Το παιχνίδι σίγουρα δεν είναι το υπερέπος του ΑΙΩΝΑ με 9άρια και 10άρια παντου, αλλά σάμπως το σκυριμ που επίσης είχε ανάλογο response ήταν; και σίγουρα δεν είναι το σκουπίδι που λένε οι τύποι στο βίντεο.

 

 

 

Το Skyrim ήταν πλήρης αποτυχία στις μάχες.

Στο Stealth είτε θα σε καταλάβαιναν με γυρισμένη την πλάτη στα 500 μέτρα είτε θα έσφαζες το σύμπαν ολόκληρο χωρίς να πάρει κανένας χαμπάρι. Σε μάχες με ξίφος δεν μπορούσες να αναπτύξεις καμία στρατηγική γιατί η δυσκολία ήταν ή του ύψους ή του βάθους. Ή θα το τελείωνες με button mashing ή θα σε έριχναν knock out προτού προλάβεις να σκεφτείς να χρησιμοποιήσεις φίλτρα ή κάτι άλλο. Με μαγεία καθόσουν και έριχνες από το ένα χιλιόμετρο και όταν σου τελείωνε το απόθεμα απλά το έβαζες στα πόδια και ξαναγύρναγες μέχρι να γεμίσεις.

Κανένας ρεαλισμός, καμία πρόκληση για τα αντανακλαστικά και την τακτική σκέψη του παίκτη, μόνο στατιστικά. Αφού το μόνο game της Beth που έχω τελειώσει είναι το new vegas σε survival mode.

Έγινε επεξεργασία από Petrossortep
Link to comment
Share on other sites

αυτό που σχολιάζει για το clumsiness του geralt ισχύει απόλυτα.

 

αλλά υπήρχε και στα άλλα 2 games. δεν ταχε παίξει; ούτε μένα με αρέσει και ήλπιζα ο εκσυγχρονισμός του 3ου να περιλάμβανε και βελτιώσεις σε αυτό... αλλά δεεεεν. :p:lol:

 

σε αυτά που λέει για open world είναι εμπάθεια. Το novigrad και τα skelige είναι χάρτης πολαπλάσιου μεγέθους απ' το intro area που τα συγκρίνει.

 

και ΠΟΛΥ καλυτερα να μου χωρίζει τον κόσμο σε 5 ζώνες αλλά να έχω 5000 ανοιγόμενες πόρτες στο Novigrad χωρίς καθόλου loading. Αυτό δεν είναι open world επιτυχία; Όταν ένα open world παιχνίδι έχει loading screens για τα indoors παύει ναναι open world;; οι ζώνες είναι το πρόβλημα;; ντάξει μου φαίνετε ότι απλά ψιλο-τρολλάρει για να μαζέψει views για το κανάλι. :rolleyes:

Έγινε επεξεργασία από kavadias
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Μην ασχολείστε ρε με τον κάθε ψυχάκια υποχόνδριο αυτού του κόσμου επειδή έχει κανάλι στο youtube. Δυστυχώς η CD Project έπεσε στην παγίδα των κονσολών όπως ανέφερα. Αλλιώς οι μάχες θα ήταν ακόμα πιο δύσκολες, όπως είναι στο hard και με ακόμα περισσότερο βάθος. Αλλά οι κάτοχοι κονσολών κατά πλειοψηφία είναι οι μεγαλύτεροι τεμπέληδες στο gaming. Ένα κουμπί να πάτουσαν κάθε λέπτο και να προχωρούσε η ιστορία δεν θα είχαν πρόβλημα. Από την άλλη τα σκάνε για τα games ενώ οι PCάδες τα κατεβάζουν τζάμπα. Είναι μια περίεργη και παράλογη ιστορία.

Link to comment
Share on other sites

Γεια σας παίδες.

Λοιπόν καιρός να ποστάρω και μερικά δικά μου benchακια, για όποιον ενδιαφέρεται.


Το benchmark περιέχει όλη την Woodland Beast αποστολή. Αρχίζει με ένα γρήγορο real time cutscene, προχωρά σε μία μάχη με δύο ghouls, μετάβαση με τον Roach, μάχη με δύο Alghouls, μάχη με 5 Scoia'tael και μάχη με 6 drowners. Συνολικά περίπου 8 λεπτά real life gameplay. Ίδιο δρομολόγιο σε όλα τα συστήματα και ίδια δράση, όσο είναι ανθρωπίνως δυνατό, σε ένα τόσο δυναμικό παιχνίδι.

Δεν χρησιμοποίησα PubicWorks σε κανένα από τα benchmarks, για αυτό και έβαλα το (-) δίπλα από κάποια preset. :p




Για  Ultra settings δοκίμασα την 970 σε τρεις επεξεργαστές, 2500k, i7 860 και Q9550 και την 7950 με τον 860. Πικάντικες wallpapers σε όλα τα βίντεο.

- 68fps

- 62fps

- 61fps

- 33fps





Για το High Preset δοκίμασα την 7950 και την 570


- 47fps

- 31fps




Και για το medium την 570 και την 5850.

- 36fps

- 29fps



Αυτές είναι μετρήσεις από το 1.02 patch. Έκανα μία επανάληψη με το 1.03 για την 970+2500κ και έβγαλα παρόμοια αποτελέσματα. Ελάχιστα καλύτερα. Το ίδιο και για την 7950+860 με τον 15.5 Catalyst αν και σε αυτό το σύστημα δεν έκανα πλήρες benchmark, ποιο πολύ "με το μάτι". Έγινε επεξεργασία από psolord
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Εγω θα διαφωνησω λιγο στο θεμα των γραφικων οσον αφορα τις κονσολες. Απο τη στιγμη που υπαρχουν παιχνιδαρες με γραφικαρες για ολες τις πλατφορμες οπως πχ το shadow of mordor τοτε δεν υπαρχει δικαιολογια. Ας δουλευαν παραπανω, ας ηθελαν, ας μπορουσαν η δεν ξερω κι εγω τι. Αλλες εταιριες δηλαδη γιατι τα καταφερνουν; Απο τη μερια του καταναλωτη μιλωντας, δεν μ ενδιαφερει καν να ξερω απο μηχανες γραφικων και πως δουλευουν απο δω κι αποκει. Το παιχνιδι στα γραφικα ειναι μια μεγαλη αποτυχια. Το σωζει ολο το υπολοιπο concept ομως.

Μην συγκρίνεις εταιρίες κολοσσούς με ενα studio στην πολώνια....Με σημαντικοτερο παράγοντα το budget.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.