Jump to content



The Witcher 3:Wild Hunt


rory

Recommended Posts

The Witcher 3 Announced, 30 Times Larger Than Previous Game

Ο τίτλος είναι λίγο παραπλανητικός μιας και μιλάει για τον κόσμο που διαδραματίζεται και όχι για την διάρκεια του παιχνιδιού!

"...The Witcher 3: Wild Hunt, a standalone sequel that takes the stories and characters into an open world that is 30 times larger than the previous game - a setting even larger than Skyrim.

The magazine says it's made possible with the new REDengine 3 technology that developer CD Projekt RED is debuting with the game.

"Our huge feature dives into everything The Witcher 3 has to offer, and it's a lot: the detective work that precedes deadly combat when monster hunting, storylines that weave and twist together between political intrigue and otherworldly menaces, and a tired hero who wants to set things right but can't put down his swords until his conscience allows – if it ever does, they add.

The game will be available in 2014 for the PC and "all high-end platforms available."

thewitcher.com

Έγινε επεξεργασία από rory
Link to comment
Share on other sites

Το 2 ήταν απίστευτη παιχνιδάρα με τέλεια γραφικά (πού να ήτανε και dx11).

To μοναδικό του μειον ήτανε η κάπως γραμμική προσεγγισή του για rpg λόγω του μικρού open world, και τα σχετικά λίγα side quests.

Ε, τώρα με 30(!!!) φορές μεγαλύτερο κόσμο σε προετοιμάζει για μεγάλο πανυγήρι :T:

...το πρόβλημα είναι ποιός περιμένει έναν ολόκληρο χρόνο :cry:

Link to comment
Share on other sites

Δικιο εχεις, απλα παιζοντας στα καπακια, τερματιζοντας το 1 και πηγενοντας στο 2, εννιωσα σα να παιζω ενα εντελώς διαφορετικό παιχνιδι.

Δεν αντεξα πανω απο 2 ωρες, ειδικα το συστημα μαχης με ξενερωσε εντελως...

Link to comment
Share on other sites

In the first video you can hear the developers talk about the lessons from their past work,

the goals for The Witcher 3, and why the ending of the trilogy might surprise you.

Designing The Witcher 3: Wild Hunt

In the second one, brothers; Konrad Tomaszkiewicz (Game Director) and Mateusz Tomaszkiewicz (Lead Quest Designer) talk about their careers and how they ended up working together on The Witcher 3.

The Brothers Behind The Witcher 3: Wild Hunt

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Το witcher 2 ήταν ψευδο-open world(τραγικά περιοριστικό για την ακρίβεια) όπως ειπώθηκε πιο πάνω με σχετικά συνηθισμένο gameplay, ρομποτικό AI δεκαετίας 90' και γραφικά φλομωμένα μέχρι αηδίας με HDR για να δείχνουν high tech και να δικαιολογήσουν κάπως το χαρακτηρισμό του "pc exclusive" μαζί με τις ακραίες απαιτήσεις.

Για το τρίτο είμαι σίγουρος ότι θα δούμε πραγματικά καλά γραφικά λόγω ps4. Για το open world κομμάτι κρατάω επιφυλάξεις.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...

Ναι στρέφονται προς το open world...το ίδιο και με το άλλο τους project το cyberpunk.

Ρε παιδιά μόνο εμένα δεν μου αρέσουν τα open world? Μου δίνουν πάντα την αίσθηση οτι 'χάνομαι'. Προτιμώ πιο περιορισμένους χώρους γενικά, μόνο σε μένα συμβαίνει αυτό?

Και τα 2 προηγούμενα witcher μου άρεσαν πάρα πολύ. Το 2 ήταν και η αφορμή που πείρα και την 580 μου.

Link to comment
Share on other sites

Γενικά είμαι χλιαρός απέναντι του και δεν πιάνω τον ντόρο γύρω από τη "φοβερή" CDPR.

Στο 2 απλά πήραν ότι ήταν μόδα εκείνη την εποχή στα παιχνίδια της σειράς. Τέρμα action μάχη, τυπικό console ui, τέρμα linear διάλογοι, QTEs και ψευδο-open για να κρυφτεί το linearity του παιχνιδιού. Τώρα που τα QTE δεν είναι της μόδας και τα κράζει ο κόσμος και είναι της μόδας το open world έρχονται και μας παρουσιάζουν την απουσία τους από το 3 σαν κάτι που τους ξεχωρίζει από την υπόλοιπη μάζα κτλ. Βλακειες.

Τέλος πάντων εγώ δεν είμαι απαιτητικός από το 3. Ένα πράγμα ζητάω: επιλογή για non-rotating minimap. Που κανόνικα όλοι non χρησιμοποιούν και αν θες να κάνει rotate το αλλάζεις. Πως τους ήρθε να κάνουν το αναποδο και να μην δώσουν καν επιλογή στο 2, δεν ξέρω.

Link to comment
Share on other sites

Ναι στρέφονται προς το open world...το ίδιο και με το άλλο τους project το cyberpunk.

Ρε παιδιά μόνο εμένα δεν μου αρέσουν τα open world? Μου δίνουν πάντα την αίσθηση οτι 'χάνομαι'. Προτιμώ πιο περιορισμένους χώρους γενικά, μόνο σε μένα συμβαίνει αυτό?

Και τα 2 προηγούμενα witcher μου άρεσαν πάρα πολύ. Το 2 ήταν και η αφορμή που πείρα και την 580 μου.

Δεν είσαι ο μόνος. Και εγώ δεν έχω τελειώσει κανένα Elder Scroll παιχνίδι για τον ίδιο λόγο.

Επιπλέον, δεν έχεις την αίσθηση της προόδου και ότι κάνεις unlock περιοχές με πιο δύσκολες προκλήσεις.

Τέλος, open world σημαίνει συνήθως level scale, κάτι που για μένα αναιρεί την ουσία του leveling. Τι και αν είμαι level 100, ο λύκος έχει την ίδια δυσκολία που είχε όταν ήμουν 1

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.