zorikos69 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 2, 2013 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 2, 2013 Καταρχάς ζητώ συγγνώμη για το μεγάλο θέμα μου. Μπαίνω κατευθείαν στο θέμα καθοτι εκνευρισμένος.Στις 12/12/2007 αγόρασα ένα τροφοδοτικό Thermaltake ToughPower 750w έναντι 115 € . Το τροφοδοτικό ήταν προϊόν της Oktabit και μάλιστα στο κουτί του ήταν εμφανέστατο ότι συνοδεύεται από 5 χρόνια εγγύηση. Κάποια στιγμή περί τα τέλη του Οκτωβρίου το τροφοδοτικό μου παρουσίασε κάποια προβλήματα και όντας εντος εγγύησης αποφάσισα να το στείλω στην Oktabit. Αφού λοιπόν στις 2/11/2012 έγινε αίτηση για RMA αρχικά απορρίφθηκε με την δικαιολογία ΛΗΞΗ ΕΓΓΥΗΣΗΣ. Έπειτα από διαμαρτυρία μου σχετικά με αυτό και εξηγώντας ότι στο κουτί του προϊόντος γράφει 5 ΧΡΟΝΙΑ ΕΓΓΥΗΣΗ στις 5/11/2012 εσταλη με δελτίο αποστολής το παραπάνω τροφοδοτικό στην παραπάνω εταιρεία η οποία με πληροφόρησε πως θα το στείλει στην Thermaltake USA και πως θα πάρει περίπου ένα μήνα για την αντικατάσταση του. Περνώντας λοιπόν ο μήνας και πλησιάζοντας στην εκπνοή της εγγύησης κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας με την Oktabit με ενημέρωσαν πως έχει σταλεί και πως θα χρειαστεί να περιμένω ακόμα 3 ΜΗΝΕΣ!!! Έστειλα email λοιπόν στην Thermaltake USA για να μάθω τι έγινε με το τροφοδοτικό μου και μου απάντησαν πως όχι μόνο δεν έχουν παραλάβει το συγκεκριμένο serial number αλλά μάλιστα δεν εξυπηρετούν Ευρωπαϊκές χώρες και πως θα πρέπει να απευθυνθώ στην Thermaltake Europe ή στην Thermaltake DE. Ύστερα λοιπόν ξανά από τηλεφωνική επικοινωνία με την Oktabit με ενημέρωσαν πως ως δια μαγείας μόλις την προηγούμενη μέρα είχαν στείλει το τροφοδοτικό στην Γερμανία και πως το αργότερο μέχρι τέλος Ιανουαρίου θα μου έχει πιστωθεί ολόκληρο το ποσό. Έστειλα λοιπόν και email στην Thermaltake DE καθώς και στην Thermaltake Europe μήπως και έκαναν λάθος από την Oktabit και το είχαν στείλει εκεί αφού την πρώτη φορά δεν εστάλη στην Αμερική. Ενημερωτικά η εγγύηση του τροφοδοτικού έληξε κατά την διάρκεια αυτής της όλης ταλαιπωρίας. Προς απάντηση του email με ενημέρωσαν ότι δεν είχαν παραλάβει το συγκεκριμένο serial number. Φτάσαμε 31/1/2013 και πίστωση ή αντικατάσταση δεν είδα. Κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας ξανά μου πρότειναν να ΑΓΟΡΑΣΩ ένα Thermaltake smartpower 750w και όταν και άμα έχουν ενημέρωση από την Thermaltake θα μου εκδοθεί πιστωτικό στην ίδια τιμή του τιμολογίου.Μήπως γράφει στο μετωπο μου ΒΛΑΚΑΣ? Ένα πράγμα έχω να πώ...ΝΤΡΟΠΗ ΤΟΥΣ!!!! Ντρεπομαι για την συμπεριφορά τους καθως και για την Thermaltake την οποία έχω σε εκτίμηση και χαντακώνεται απο τέτοιους υποτίθεται αντιπροσώπους...Ας το κλείσουν καλύτερα το μαγαζί και ας το κάνουν video club... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aias Φεβρουάριος 2, 2013 #2 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 2, 2013 και πολυ ασχοληθηκες.... το κολπο ειναι 1520 Γενική Γραμματεία Καταναλωτήνα δεις για ποτε θα σου δωσουν καινουργιο. Ειναι απο τις λιγες δημοσιες υπηρεσιες που εχει αποτελεσμα (απο προσωπικη εμπειρια μιλαω) Link to comment Share on other sites More sharing options...
zorikos69 Φεβρουάριος 2, 2013 Author #3 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 2, 2013 Ήδη τους έστειλα email.ΘΑ επικοινωνήσω φυσικά και τηλεφωνικά μαζι τους απο Δευτέρα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
LazyGreek Φεβρουάριος 2, 2013 #4 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 2, 2013 Καλά η Thermaltake δεν σου φταίει σαν εταιρία..Για αυτό καλύτερα να έστελνες το τροφοδοτικό σε απευθείας RMA στην Thermaltake (Μεχρι τώρα θα σου είχαν φέρει καινούριο..)1ον όλο το πρόβλημα το έχει κάνει η Oktabit! που δεν ασχολείθικε (κοινός σε γράψανε ... )2ον μην ξανα αγοράσεις τίποτα από εκεί..3ον προσπάθησε να γράψεις το συμβάν σε περισσότερα Forums 4ον ρίξε παντού καταγγελείες μπας και βάλουνε μυαλό δεν είσαι ο μόνος που έχει πρόβληματα Link to comment Share on other sites More sharing options...
swatoner Φεβρουάριος 2, 2013 #5 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 2, 2013 Έχω κανει rma 2 φορες στην oktabit τροφοδοτικό. Την δεύτερη μάλιστα ζήτησα κ πιστωτικό και αλλαγή με μεγαλυτερο γιατί πολύ πιθανών δε με κάλυπτε κ γιαυτό μου εβγαζε πρόβλημα.Δεν είχα κανένα απολύτως πρόβλημα. Με κάλυψαν άμεσα κ ταχύτατα μπορώ να πω. Ίσως έτυχε.Έτυχε η σε σένα η σε μένα. Δεν ξέρω τι να πω.*Nexus* Link to comment Share on other sites More sharing options...
paris Φεβρουάριος 2, 2013 #6 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 2, 2013 Γιατι δεν απευθυνθηκες στο μαγαζι απ οπου πηρες τη συσκευη? Link to comment Share on other sites More sharing options...
zorikos69 Φεβρουάριος 2, 2013 Author #7 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 2, 2013 Η αγορά εγινε απο κατάστημα φίλου. Εγώ είμαι ο τελικός χρήστης.Πήγα...Μεσω αυτού έγινε η επιστροφή του προιόντος στην Oktabit...Δυστυχώς την ίδια αντιμετώπιση είχε και αυτος... Link to comment Share on other sites More sharing options...
paris Φεβρουάριος 2, 2013 #8 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 2, 2013 Αρα υπευθυνος ειναι το Καταστημα. Πεσμας ποιο ειναι να το ξερουμε, να μην αγοραζουμε απ αυτο αφου δεν τηρει την εγγυηση. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zorikos69 Φεβρουάριος 2, 2013 Author #9 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 2, 2013 Απευθυνθηκα στο καταστημα, μεσω του καταστηματος γινεται ολη αυτη η ιστορια και ως απάντηση του είπαν να του τιμολογήσουν ενα Thermaltake smartpower 750w το οποίο θα χρεωθεί κανονικά και όταν και άμα έχουν ενημέρωση από την Thermaltake θα εκδοθεί πιστωτικό στην ίδια τιμή του τιμολογίου.Δεν το δεχτηκα εγω...Οχι μονο για τον φιλο μου ο οποιος θα χρεωθει κατι χωρις να φταιει η για ρισκο του να μην τα παρει πισω τα λεφτα πισω αλλα επισης γιατι μου προτειναν και αλλης σειρας τροφοδοτικο...SmartPower εναντι Toughpower... Link to comment Share on other sites More sharing options...
paris Φεβρουάριος 2, 2013 #10 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 2, 2013 Φιλε μου, το Καταστημα ειναι υποχρεωμενο να σου φτιαξει ή αλλαξει κατι που αγορασες απ αυτο εφοσον ειναι μεσα στα χρονικα ορια της εγγυησης. Αν δεν το κανει απλα παρανομει.Ποιο ειναι το καταστημα αυτο, γιατι δεν το λες? Link to comment Share on other sites More sharing options...
zorikos69 Φεβρουάριος 2, 2013 Author #11 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 2, 2013 Ειναι το Dmslogic.gr Link to comment Share on other sites More sharing options...
paris Φεβρουάριος 2, 2013 #12 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 2, 2013 Μαλιστα, ας το εχουμε υποψη να μη παρουμε τιποτα απ αυτο.Γραψε και την εμπειρια σου στο skroutz.gr Link to comment Share on other sites More sharing options...
rory Φεβρουάριος 3, 2013 #13 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 3, 2013 Φιλε μου, το Καταστημα ειναι υποχρεωμενο να σου φτιαξει ή αλλαξει κατι που αγορασες απ αυτο εφοσον ειναι μεσα στα χρονικα ορια της εγγυησης. Αν δεν το κανει απλα παρανομει.Ποιο ειναι το καταστημα αυτο, γιατι δεν το λες?Όταν το service για ένα προϊόν το έχει αναλάβει τρίτη εταιρία,στην προκείμενη περίπτωση η Oktabit δεν έχει να κάνει το κατάστημα.Πρέπει να απευθυνθείς εκεί.Από όσο ξέρω δηλαδή,εκτός και αν έχουν αλλάξει τα πράγματα.Δεν ξέρω αν έχουν ακόμα το service και για τις οθόνες της Samsung,αλλά είχα αγοράσει μια οθόνη(Samsung) απο eshop και μου παρουσίασε πρόβλημα.Το eshop μου έδωσε το τηλ. της Oktabit... την επομένη ήρθαν και πήραν την οθόνη από το σπίτι και σε 4-5 μέρες την είχα πίσω σαν καινούρια.Τόσο πολύ χάλασαν; Link to comment Share on other sites More sharing options...
paris Φεβρουάριος 3, 2013 #14 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 3, 2013 Aν ετσι προβλεπονταν τοτε ok, εσυ βεβαια οφειλες να το γνωριζες.Το e-shop πολυ καλα εκανε, αφου δεν θα ηταν σωστο να δωσεις ενα σωρο λεφτα για τη μεταφορα του προιοντος στη Θεσσαλονικη.ΥΓ. Μη μου πεις οτι ειχε καμμενο pixel... H Samsung δικαιολογει μπολικα καμμενα pixels. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rory Φεβρουάριος 3, 2013 #15 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 3, 2013 Όπως και να΄χει με το να απευθυνθεί στην Γενική Γραμματεία Καταναλωτή κάτι θα καταφέρει.Στην τροφοδοσία είχε πρόβλημα εμένα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shaman Φεβρουάριος 3, 2013 #16 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 3, 2013 Στείλε email και στην Thermaltake με το ιστορικό, να γνωρίζουν τα χάλια του αντιπροσώπου τους. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zorikos69 Φεβρουάριος 3, 2013 Author #17 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 3, 2013 Εχω ηδη στειλει και στην Thermaltake. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jkanaks Φεβρουάριος 3, 2013 #18 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 3, 2013 Η thermaltake είναι πολυ καλή εταιρεία, και το psu άριστο αλλά αυτά διαβάζω και παταω add to cart σε ξένα μαγαζιά, το ντροπή τους λίγο είναι, οχι μόνο κανουν κακο στο όνομα τους αλλά και στην καημένη την ελληνική αγορα πληροφορικής γενικότερα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kom Φεβρουάριος 3, 2013 #19 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 3, 2013 εδώ και χρόνια μόνο ξένα και δυστυχώς μαζί με τους κακούς παίρνει η μπάλα και τους καλούς αν υπάρχουν πλεόν και αυτοί Link to comment Share on other sites More sharing options...
iraklisvel Φεβρουάριος 3, 2013 #20 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 3, 2013 ΚΑλό το θάψιμο είναι και της μόδας στα φόρουμ, αλλά μήπως να πάρουμε τα πράγματα με την σειρά;1. Γιατί απευθύνθηκες στην Oktabit και όχι στο μαγαζί που αγόρασες, είπαμε; ΔΙότι η εταιρεία αυτή είναι χονδρικής, άρα μέσω μαγαζιού γίνεται η συνεννόηση. Και ακόμα κι αν έκλεισε, μπορείς να πας σε οποιοδήποτε συνεργάτη τους και να κάνεις απο εκεί την εγγύηση, να το ξέρεις αυτό, το έχω κάνει και ο ίδιος.2. Το ότι άργησε το κομμάτι να έρθει, σημαίνει πως φταίει η εταιρεία; Μην ρίχνουμε φταίξιμο πάντα όπου να ναι. Σου είπε για πιστωτικό, ενώ ακόμα και το Πλαίσιο έχει κόψει τα πιστωτικά, πόσο μάλλον για προιόν 5 ετών, που θα μπορούσε να σου κόψει πιστωτικό στην ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ τιμή καταλόγου, που ΟΛΟΙ εδώ μέσα ξέρουν γιατί υπάρχει...3. Το ότι έκλεισε η εγγύηση μέ όλα αυτά, δεν σημαίνει κάτι. Αφού όταν πήγες ήσουν εντός, δεν χάνεις τα δικαιώματα εγγύησης, σου είπανε κάτι διαφορετικό;;;; 4. Γιατί δεν περνάς απο forum.oktabit.gr να ρωτήσεις σαν άνθρωπος; Αφού η συγκεκριμένη εταιρεία έχει φόρουμ, και ΤΗΝ ΑΦΟΡΑ αυτό που λές, γιατί πας και γράφεις αλλού για το θάψιμο; Γιατί δεν ρωτάς άμεσα; Για να σε βοηθήσω, να σου πω ότι, πιο εύκολα θα βγάλεις άκρη με την περίπτωσή σου στο φόρουμ, παρά με το να θάβεις προτού τελειώσει το θέμα, σε οποιοδήποτε φόρουμ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.