Jump to content



Πρόβλημα με το Amazon.co.uk


ΣτοΠαραΠεντε

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Συνδέθηκα μετά από κανά μήνα στο λογαριασμό μου και είπα να τυπώσω όσες παραγγελίες έκανα από το καλοκαίρι κια μετά, για να τις χρησιμοποιήσω στις φορολογική μου δήλωση. Μιλάμε για αγορές άνω των 800 ευρώ. Το θέμα είναι ότι δεν εμφανίζεται τίποτα από όσα έχω αγοράσει, αποθηκευσει για αγορά στο μέλλον ή έχω γράψει κριτικές για τους πωλητές. Είναι σαν να μην έχω χρησιμοποιήσει το λογαριασμό μου. Ούτε καν τις προτάσεις μου εμφανίζει. Μήπως έγινε κάποια αλλαγή στο Amazon; Όχι τίποτα άλλο, αλλά δεν ξόδεψα και λίγα.

μίλα μαζί τους για να δεις τι ακριβώς παίζει. από εδώ μάλλον δύσκολο να σου πει κάποιο έγκυρα το οτιδήποτε.

επειδή μου έχει συμβεί το ίδιο στο παρελθόν, τελικά το πρόβλημα ήταν ένας λογαριασμός που είχα δημιουργήσει στο amazon με το ίδιο email και διαφορετικό password. λογικά κάτι ανάλογο έχει συμβεί και σε σένα.

το customer support μέσω chat είναι εξαιρετικά εξυπηρετικό. μίλα τους και θα βρεις λύση.

Τούς έστειλα email την ίδια μέρα και την επομένη ο λογαριασμός μου δούλευε κανονικά. Δε μού λέτε, αν τυπώσουμε την περιγραφή της παραγγελίας, λογικά αυτή δεν μπορεί να προσκομιστεί στην εφορία (στη φορ/κή δήλωση) ως έξοδο;

Oχι

Αυτο που μπορεις να εκτυπωσεις μεσα απο το account σου ειναι το printable order summary

Εσυ θα πρεπει να τους ζητησεις να σου στειλουν τα invoices για τις αντιστοιχες αγορες

Εγω οταν τους το ζητησα αυτο καπου στα τελη Δεκεμβρη, μου εδωσαν 2 επιλογες

1. Φαξ

2. Γραμμα

Δυστυχως δεν μπορουσαν να στειλουν τις αποδειξεις με email.Κουλο φυσικα, αλλα ο Ινδος στο chat αυτο μου ειπε

Υποθέτω ότι επέλεξες το γράμμα. Αν ναι, πόσο καιρό τούς πήρε να τα στείλουν;

ΙΝΔΟΣ; Οι Άγγλοι τους τελείωσαν;

Με απλο Royal mail το ειχαν στειλει και ηταν περιοδος εορτων οποτε ο χρονος παραδοσης δεν ειναι ενδεικτικος απολυτα

Καμια βδομαδα υπολογιζε

Στα customer support δουλευουν ολων των εθνικοτητων εργαζομενοι.Και Ελληνες υπαρχουν στις μεγαλες πολυεθνικες, γιατι σε παραξενευει?

Γιατί υπέθεσα ότι, αφού είναι το βρετανικό Amazon, θα απασχολούνται κυρίως Βρετανοί. Μήπως το κάνουν για να εξυπηρετούνται καλύτερα και όσοι πελάτες δεν έχουν καλή γνώση της αγγλικής;

Από Amazon.co.uk όταν παραγγέλνουμε βιβλίο με την στάνταρ αποστολη ποιος το φέρνει? πχ. γενική ταχυδρομική, έλτα κουριερ ιδιωτικό?

Και στο αφήνουν στην πόρτα σ ή σε περνουν τηλέφωνο? ρε παιδιά, :confused:

Sent from my LG-P990 using Tapatalk 2

Από Amazon.co.uk όταν παραγγέλνουμε βιβλίο με την στάνταρ αποστολη ποιος το φέρνει? πχ. γενική ταχυδρομική, έλτα κουριερ ιδιωτικό?

Και στο αφήνουν στην πόρτα σ ή σε περνουν τηλέφωνο? ρε παιδιά, :confused:

Sent from my LG-P990 using Tapatalk 2

random :)

To amazon στελνει με Royal Mail (απλο/tracking), DHL (απλο/tracking), UPS (tracking γιατι ειναι κουριερ)

Αν ειναι απλο, το αφηνει στην εισοδο ο ταχυδρομος.Καμια φορα μπορει και να αφησει ειδοποιητηριο (σε μενα συνηθως τα αφηνει κατω...)

Αν ειναι με tracking, αφηνει ειδοποιητηριο γιατι ειναι συστημενο

Οταν επιλεγεις Free super saver delivery, δεν ξερεις και δεν μπορεις να επιλεξεις με τι θα στα στειλουν :tomato:

Είναι τρία τα σενάρια: βρίσκεις το δέμα στην πόρτα σου, σού στέλνουν ειδοποιητήριο ή σε παίρνουν τηλέφωνο για ραντεβού παραλαβής στο σπίτι. Μού έχουν τύχει και τα τρία. Η UPS κάνει το τρίτο.

Η υποστήριξη πελατών σε ποιο σημείο του ιστοτόπου βρίσκεται; Μήπως δεν ονομάζεται customer support, αλλά customer service;

Εδώ λένε ότι οι περισσότερες παραγγελίες συνοδεύονται από invoice, αλλά δεν έχω παραλάβει από όλες, άσε που κάποια πρέπει να τα πέταξα, ενώ άλλα είχαν απλώς ένα χαρτί που ανέγραφε το προϊόν αλλά όχι και την τιμή. Τι να κάνω; Αυτοί λένε ότι για αρχείο μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε την περίληψη της παραγγελίας ή να τυπώσουμε το email επιβεβαίωσης, αλλά και πάλι έσβησα τα περισσότερα. Τι να κάνω; Να ρωτήσω κάποιο λογιστή τι πρέπει να προσκομίσω; Η Pixmania διαθέτει ηλεκτρονικές αποδείξεις, αλλά δεν ξέρω τι παίζει με το Amazon.

post-4773-1416077003,4109_thumb.jpg

[MENTION=4773]ΣτοΠαράΠέντε[/MENTION]

Νομιζω πως σου απαντησα για το τι ισχυει και το τι πρεπει να κανεις, ετσι δεν ειναι?

Γιατι δεν μιλας μαζι τους στο live chat?

Ξαναλεω, πως αν τους το ζητησεις, σου στελνουν τις αποδειξεις κανονικα

Αν ειναι απο τριτο πωλητη, τοτε σου παρεχει εκεινος την αποδειξη

Σε αγορα μου απο third party seller, επικοινωνησα με amazon το οποιο ενημερωσε τον πωλητη και αυτος μου εστειλε με email το invoice/αποδειξη

Εμένα πάλι μού εμφανίζουν ως προτεινόμενο τρόπο επικοινωνίας το email. Τέλος πάντων. Υποθέτω ότι αυτό που χρειαζόμαστε είναι το VAT invoice. Μού έδωσαν το σχετικό email για να δώσω τις παραγγελίες.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.