ΣτοΠαραΠεντε Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 13, 2013 #1 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 13, 2013 Συνδέθηκα μετά από κανά μήνα στο λογαριασμό μου και είπα να τυπώσω όσες παραγγελίες έκανα από το καλοκαίρι κια μετά, για να τις χρησιμοποιήσω στις φορολογική μου δήλωση. Μιλάμε για αγορές άνω των 800 ευρώ. Το θέμα είναι ότι δεν εμφανίζεται τίποτα από όσα έχω αγοράσει, αποθηκευσει για αγορά στο μέλλον ή έχω γράψει κριτικές για τους πωλητές. Είναι σαν να μην έχω χρησιμοποιήσει το λογαριασμό μου. Ούτε καν τις προτάσεις μου εμφανίζει. Μήπως έγινε κάποια αλλαγή στο Amazon; Όχι τίποτα άλλο, αλλά δεν ξόδεψα και λίγα.
hayabusa Ιανουάριος 14, 2013 #2 Ιανουάριος 14, 2013 μίλα μαζί τους για να δεις τι ακριβώς παίζει. από εδώ μάλλον δύσκολο να σου πει κάποιο έγκυρα το οτιδήποτε.
GriGaS Ιανουάριος 14, 2013 #3 Ιανουάριος 14, 2013 επειδή μου έχει συμβεί το ίδιο στο παρελθόν, τελικά το πρόβλημα ήταν ένας λογαριασμός που είχα δημιουργήσει στο amazon με το ίδιο email και διαφορετικό password. λογικά κάτι ανάλογο έχει συμβεί και σε σένα.το customer support μέσω chat είναι εξαιρετικά εξυπηρετικό. μίλα τους και θα βρεις λύση.
ΣτοΠαραΠεντε Ιανουάριος 17, 2013 Author #4 Ιανουάριος 17, 2013 Τούς έστειλα email την ίδια μέρα και την επομένη ο λογαριασμός μου δούλευε κανονικά. Δε μού λέτε, αν τυπώσουμε την περιγραφή της παραγγελίας, λογικά αυτή δεν μπορεί να προσκομιστεί στην εφορία (στη φορ/κή δήλωση) ως έξοδο;
CrazyAnt1416003257 Ιανουάριος 17, 2013 #5 Ιανουάριος 17, 2013 OχιΑυτο που μπορεις να εκτυπωσεις μεσα απο το account σου ειναι το printable order summaryΕσυ θα πρεπει να τους ζητησεις να σου στειλουν τα invoices για τις αντιστοιχες αγορεςΕγω οταν τους το ζητησα αυτο καπου στα τελη Δεκεμβρη, μου εδωσαν 2 επιλογες1. Φαξ2. ΓραμμαΔυστυχως δεν μπορουσαν να στειλουν τις αποδειξεις με email.Κουλο φυσικα, αλλα ο Ινδος στο chat αυτο μου ειπε
ΣτοΠαραΠεντε Ιανουάριος 20, 2013 Author #6 Ιανουάριος 20, 2013 Υποθέτω ότι επέλεξες το γράμμα. Αν ναι, πόσο καιρό τούς πήρε να τα στείλουν;ΙΝΔΟΣ; Οι Άγγλοι τους τελείωσαν;
CrazyAnt1416003257 Ιανουάριος 20, 2013 #7 Ιανουάριος 20, 2013 Υποθέτω ότι επέλεξες το γράμμα. Αν ναι, πόσο καιρό τούς πήρε να τα στείλουν;ΙΝΔΟΣ; Οι Άγγλοι τους τελείωσαν;Με απλο Royal mail το ειχαν στειλει και ηταν περιοδος εορτων οποτε ο χρονος παραδοσης δεν ειναι ενδεικτικος απολυταΚαμια βδομαδα υπολογιζεΣτα customer support δουλευουν ολων των εθνικοτητων εργαζομενοι.Και Ελληνες υπαρχουν στις μεγαλες πολυεθνικες, γιατι σε παραξενευει?
ΣτοΠαραΠεντε Ιανουάριος 20, 2013 Author #8 Ιανουάριος 20, 2013 Γιατί υπέθεσα ότι, αφού είναι το βρετανικό Amazon, θα απασχολούνται κυρίως Βρετανοί. Μήπως το κάνουν για να εξυπηρετούνται καλύτερα και όσοι πελάτες δεν έχουν καλή γνώση της αγγλικής;
sokinsohim Ιανουάριος 21, 2013 #9 Ιανουάριος 21, 2013 Από Amazon.co.uk όταν παραγγέλνουμε βιβλίο με την στάνταρ αποστολη ποιος το φέρνει? πχ. γενική ταχυδρομική, έλτα κουριερ ιδιωτικό? Και στο αφήνουν στην πόρτα σ ή σε περνουν τηλέφωνο? ρε παιδιά, Sent from my LG-P990 using Tapatalk 2
CrazyAnt1416003257 Ιανουάριος 21, 2013 #10 Ιανουάριος 21, 2013 Από Amazon.co.uk όταν παραγγέλνουμε βιβλίο με την στάνταρ αποστολη ποιος το φέρνει? πχ. γενική ταχυδρομική, έλτα κουριερ ιδιωτικό? Και στο αφήνουν στην πόρτα σ ή σε περνουν τηλέφωνο? ρε παιδιά, Sent from my LG-P990 using Tapatalk 2 random To amazon στελνει με Royal Mail (απλο/tracking), DHL (απλο/tracking), UPS (tracking γιατι ειναι κουριερ) Αν ειναι απλο, το αφηνει στην εισοδο ο ταχυδρομος.Καμια φορα μπορει και να αφησει ειδοποιητηριο (σε μενα συνηθως τα αφηνει κατω...) Αν ειναι με tracking, αφηνει ειδοποιητηριο γιατι ειναι συστημενο Οταν επιλεγεις Free super saver delivery, δεν ξερεις και δεν μπορεις να επιλεξεις με τι θα στα στειλουν
ΣτοΠαραΠεντε Ιανουάριος 21, 2013 Author #11 Ιανουάριος 21, 2013 Είναι τρία τα σενάρια: βρίσκεις το δέμα στην πόρτα σου, σού στέλνουν ειδοποιητήριο ή σε παίρνουν τηλέφωνο για ραντεβού παραλαβής στο σπίτι. Μού έχουν τύχει και τα τρία. Η UPS κάνει το τρίτο.Η υποστήριξη πελατών σε ποιο σημείο του ιστοτόπου βρίσκεται; Μήπως δεν ονομάζεται customer support, αλλά customer service;
ΣτοΠαραΠεντε Ιανουάριος 21, 2013 Author #12 Ιανουάριος 21, 2013 Εδώ λένε ότι οι περισσότερες παραγγελίες συνοδεύονται από invoice, αλλά δεν έχω παραλάβει από όλες, άσε που κάποια πρέπει να τα πέταξα, ενώ άλλα είχαν απλώς ένα χαρτί που ανέγραφε το προϊόν αλλά όχι και την τιμή. Τι να κάνω; Αυτοί λένε ότι για αρχείο μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε την περίληψη της παραγγελίας ή να τυπώσουμε το email επιβεβαίωσης, αλλά και πάλι έσβησα τα περισσότερα. Τι να κάνω; Να ρωτήσω κάποιο λογιστή τι πρέπει να προσκομίσω; Η Pixmania διαθέτει ηλεκτρονικές αποδείξεις, αλλά δεν ξέρω τι παίζει με το Amazon.
CrazyAnt1416003257 Ιανουάριος 22, 2013 #13 Ιανουάριος 22, 2013 [MENTION=4773]ΣτοΠαράΠέντε[/MENTION]Νομιζω πως σου απαντησα για το τι ισχυει και το τι πρεπει να κανεις, ετσι δεν ειναι?Γιατι δεν μιλας μαζι τους στο live chat?Ξαναλεω, πως αν τους το ζητησεις, σου στελνουν τις αποδειξεις κανονικαΑν ειναι απο τριτο πωλητη, τοτε σου παρεχει εκεινος την αποδειξηΣε αγορα μου απο third party seller, επικοινωνησα με amazon το οποιο ενημερωσε τον πωλητη και αυτος μου εστειλε με email το invoice/αποδειξη
ΣτοΠαραΠεντε Ιανουάριος 22, 2013 Author #14 Ιανουάριος 22, 2013 Εμένα πάλι μού εμφανίζουν ως προτεινόμενο τρόπο επικοινωνίας το email. Τέλος πάντων. Υποθέτω ότι αυτό που χρειαζόμαστε είναι το VAT invoice. Μού έδωσαν το σχετικό email για να δώσω τις παραγγελίες.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.