Proteas Μάρτιος 31, 2023 #681 Μάρτιος 31, 2023 (edited) 1 ώρα πριν, το μέλος fatalara έγραψε: Και αυτο τον ιουνιο? Τι θα γινει ρε παιδια? Streetfighter 6, diablo 4 και dlc cyberpunk? Περιμεναν την Ε3 αλλα οσο θα την δουμε εμεις αλλο τοσο θα την δινουν και αυτοι Έγινε επεξεργασία Μάρτιος 31, 2023 από Proteas
DEADLAZARUS Απρίλιος 1, 2023 #682 Απρίλιος 1, 2023 Cyberpunk 2077 Experiences Sales Boost, CD Projekt Rakes in Almost $222 Million in Revenue WWW.TECHPOWERUP.COM CD Projekt has revealed that 2022 was its second-best year in terms of financial results - it cites an uptick in... 2
GFFermari Απρίλιος 11, 2023 #686 Απρίλιος 11, 2023 Overdrive... Η πιο μεγαλη διαφορα ειναι στα NPCs που ακομα κ σε psycho level το lighting δε τα αγγιζε κ φωτιζαν σαν γλομποι no matter what. Τωρα θελουμε DLSS 4 για να διορθωνει το noise του path tracing... (πχ συρματοπλεγμα ή φαν σε αποσταση κλπ ειναι σκοτωμενα - κ λογικο βεβαια καθως το level of detail πρεπει να ειναι μεγαλο κ η εικονα σταθερη για να φτασει το render χρονικα στο επιπεδο να το αναλυσει περισσοτερο...Επειδη ομως στο παιχνιδι δεν υπαρχει σταθερη εικονα, υπαρχει ενα χαος απο artifacts στο σημειο. Καλυτερα αλλα επισης με καποια θεματα ειναι οι λεπτομερειες σε καποιες επιφανειες. Ειναι σα να εχεις anisotropic filtering στο 2Χ. Γενικα ειναι δυνατη η εικονα. Κινηματογραφικη. Εκτος απο τις προφανεις βελτιωσεις, λογω του οτι δεν υπαρχει light leakage, το κανει εντυπωσιακο. Πολλοι μπορει να μη ξερουν τι ακριβως αλλαξε απο το psycho mode αλλα σιγουρα θα αντιληφθουν τη διαφορα στη γενικη εικονα. 4
tommybertsen Απρίλιος 11, 2023 #688 Απρίλιος 11, 2023 1 ώρα πριν, το μέλος GFFermari έγραψε: Overdrive... Η πιο μεγαλη διαφορα ειναι στα NPCs που ακομα κ σε psycho level το lighting δε τα αγγιζε κ φωτιζαν σαν γλομποι no matter what. Τωρα θελουμε DLSS 4 για να διορθωνει το noise του path tracing... (πχ συρματοπλεγμα ή φαν σε αποσταση κλπ ειναι σκοτωμενα - κ λογικο βεβαια καθως το level of detail πρεπει να ειναι μεγαλο κ η εικονα σταθερη για να φτασει το render χρονικα στο επιπεδο να το αναλυσει περισσοτερο...Επειδη ομως στο παιχνιδι δεν υπαρχει σταθερη εικονα, υπαρχει ενα χαος απο artifacts στο σημειο. Καλυτερα αλλα επισης με καποια θεματα ειναι οι λεπτομερειες σε καποιες επιφανειες. Ειναι σα να εχεις anisotropic filtering στο 2Χ. Γενικα ειναι δυνατη η εικονα. Κινηματογραφικη. Εκτος απο τις προφανεις βελτιωσεις, λογω του οτι δεν υπαρχει light leakage, το κανει εντυπωσιακο. Πολλοι μπορει να μη ξερουν τι ακριβως αλλαξε απο το psycho mode αλλα σιγουρα θα αντιληφθουν τη διαφορα στη γενικη εικονα. Τα περισσότερα από αυτά που λες, είναι related to DLSS & FG. Το αν μας αρέσουν οι διαφορές PT vs RT vs native, είναι υποκειμενικό. Τώρα κατεβαίνει κι εμένα για να το δοκιμάσω. Βρήκα ένα καλό σημείο για να φανούν οι διαφορές μεταξύ RT Psycho και RT Overdrive. Νύχτα, φως, ψηλό κτίριο. Εξαιρετικές αντανακλάσεις με RT Psycho , ΦΩΤΟΡΕΑΛΙΣΤΙΚΕΣ με το RT Overdrive. Spoiler Θέλω να τραβήξω pics αλλά το HDR μας τα χαλάει και φαίνονται σαν νερόπλυμα τα screenshots (αν υπάρχει τρόπος να διορθωθεί αυτό κάπως και ξέρει κανείς, please tell) 1 ώρα πριν, το μέλος GFFermari έγραψε: το noise Σε αυτό ,έχεις ένα δίκαιο, τώρα που το κοίταξα σε συγκεκριμένο σημείο 1
DEADLAZARUS Απρίλιος 12, 2023 #689 Απρίλιος 12, 2023 Τώρα δικαιώνεται η επένδυσή μου, γατάκια. Ήξερα τι έκανα όταν έδωσα 60 ευρώ για να το πάρω. Θα σέβεστε. 2
GoMaR Απρίλιος 12, 2023 #690 Απρίλιος 12, 2023 Παιδια το path tracing αν δουλευει σωστα(στο παιχνιδι), θεωρητικα θα πρεπει η εικονα να ειναι πιο ρεαλιστικη για τον λογο οτι δουλευεουν σωστα τα bounces του φωτος. Για αυτο καποια πιο σκιερα κομματια ειναι πιο φωτεινα. Αυτο λεγεται GI (global illumination) Το μεγαλυτερο προβλημα στα παιχνιδια για να φαινονται πιο "αληθινα" ειναι ο αριθμος πολυγονων. Βλεποντας τις παραπανω εικονες οπως και το βιντεο του μαλλια, διεκρινα πολλα "σπασμενα" αντικειμενα, που ειναι και λογικο για το optimizing. Αν φτασουμε σε ενα σημειο να μη μας νοιαζει το polygon count και σε συνδιασμο raytracing η ακομα πιο μετα realtime render(path tracing) τοτε θα ειναι σα να βλεπουμε ταινιες. Αργει παρα πολυ αυτο. Επισης αλλο το φωτορεαλιστικο αλλο το ρεαλιστικο. Φωτορεαλισμος αφορα την λειτουργια του φωτισμου μιας εικονας/ πλανου. Να δουλευει με φυσικο τροπο το φως. Φωτορεαλισμος μπορει να υπαρχει και σε cartoon. Ρεαλιστικο το "σαν αληθινο" που λεμε οχι. Αλλα ναι εχει καθιεωρωθει να το λενε φωτορεαλιστικο. 5
GFFermari Απρίλιος 12, 2023 #691 Απρίλιος 12, 2023 Έχεις δίκιο gomar αλλά πριν 4-5 χρόνια η 2080Ti τα έβλεπε σκούρα με δυο reflections στο BFV κ τώρα μιλάμε για path tracing no matter how many tech πονηριές έχουν υλοποιηθεί για να είναι εφικτό. Απο το 15 ώρες για ένα καρέ, είμαστε στα 10 καρέ το δευτερόλεπτο. Not bad… Προφανώς έχει μέλλον η ιστορία αλλά δε πάμε εκεί με ένα πήδημα. Γι αυτό κ το RT είναι σημαντικό. Γιατί είμαστε λίγο μακριά από το native path tracing χωρίς εκπτώσεις σε κάτι, πχ poly count όπως είπες. 4
tommybertsen Απρίλιος 12, 2023 #692 Απρίλιος 12, 2023 Καθένας με τον πόνο του, I guess. Nvidia technically didn't lie. They just didn't mention 30/20 series - they didn't say the whole truth Αυτοί μίλησαν για 4Κ τέρμα δεξιά όλα, προφανώς. Λες και τώρα θα τους μάθουμε 1
DEADLAZARUS Απρίλιος 25, 2023 #695 Απρίλιος 25, 2023 NVIDIA DLSS 3 is completely broken on AMD Ryzen 7000 CPUs in The Witcher 3 Next-Gen & Cyberpunk 2077 WWW.DSOGAMING.COM Upon further testing we've discovered that DLSS 3 is broken on the AMD Ryzen 7000 series CPUs in The... 1
DEADLAZARUS Μάϊος 26, 2023 #696 Μάϊος 26, 2023 (edited) Cyberpunk 2077: XeSS 1.1 vs. FSR 2.1 vs. DLSS 3 Comparison Review WWW.TECHPOWERUP.COM Cyberpunk 2077 recently received its famous RT Overdrive patch with official support for Intel's Xe Super... NVIDIA Addresses PC Stuttering Issues in Cyberpunk 2077 and The Witcher 3, Patches Incoming WWW.TECHPOWERUP.COM PCGamesN reviewed the NVIDIA GeForce RTX 4060 Ti 8 GB founder edition graphics card a... Έγινε επεξεργασία Μάϊος 26, 2023 από DEADLAZARUS 1
DEADLAZARUS Ιούνιος 10, 2023 #697 Ιούνιος 10, 2023 Cyberpunk 2077: Phantom Liberty DLC Pricing Revealed on GOG WWW.TECHPOWERUP.COM Fans of CD Projekt Red's action role-playing Cyberpunk 2077 are looking forward to the release of extra... Pre order now... 2
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now