Jump to content



Αγαπητή Samsung... (ανοικτή επιστολή)


gdp77

Recommended Posts

Αγαπητή SAMSUNG,

Το γνωρίζω ότι απευθύνομαι σε ένα κολοσσό, που έχει μπει σχεδόν σε κάθε σπίτι, πουλώντας αρκετά συχνά προϊόντα αξιόλογα. Και εγώ μάλιστα, έχω τιμήσει τα προϊόντα σου πολλές φορές και φαντάζομαι θα το κάνω και στο μέλλον υπό προϋποθέσεις.

Σημ.: Ένας από τους δίσκους στο pc, οθόνη (κρίμα που κάηκε ένα μήνα μετά το τέλος της εγγύησης), HD τηλεόραση (αυτή ελπίζω να μην καεί στο άμεσο μέλλον), κινητό τηλέφωνο, είναι συσκευές SAMSUNG που χρησιμοποιώ.

Στο κινητό τηλέφωνο θα ήθελα να αναφερθώ σε αυτή την επιστολή και στην απαράδεκτη πολιτική της SAMSUNG σχετικά με το support που παρέχει. Συγκεκριμένα είμαι κάτοχος του Samsung S8500 (Wave I) με λειτουργικό bada, αναβαθμισμένο στην τελευταία έκδοση μέσω kies. Στο κινητό κάνω τυπική χρήση (κλήσεις, sms, organizer, ξυπνητήρι, λίγο internet κτλ. ), ενώ έχω κατεβάσει και εγκαταστήσει / απεγκαταστήσει λίγες εφαρμογές. Δυστυχώς, εδώ και 1-2 μήνες και χωρίς καμία προφανή αιτία παρουσιάστηκε μια σημαντική δυσλειτουργία στο OS (δηλαδή στο λογισμικό που εσύ καλή μου SAMSUNG έφτιαξες και το οποίο εγώ δεν μπορώ να πειράξω):

Ακόμα, λοιπόν, και μετά από επανειλημμένα hard reset, μου εμφάνιζε υπολειπόμενη application memory 171 GB (!!!) και προσπαθώντας να τρέξω το samsung apps μου έλεγε ότι χρειάζεται τουλάχιστον 10MB για να τρέξει!!! Μπορούσα να εγκαταστήσω εφαρμογές μόνο μέσω kies και μόνο στην κάρτα, όπου οι εφαρμογές σέρνονται...

Ήταν προφανές ότι κάποια αρχεία είχαν γίνει corrupted στο OS, αρχεία που δεν διαγράφονταν ούτε με hard reset και έτσι δεν μπορούσα να εγκαταστήσω καμία εφαρμογή στη μνήμη του τηλεφώνου. Το πρόβλημα θα λυνόταν αν το kies μου έδινε τη δυνατότητα να «ξαναφλασάρω» την τελευταία έκδοση υλικολογισμικού. ΌΧΙ ΟΜΩΣ! Για κάποιο λόγο η SAMSUNG δε σου δίνει αυτή τη δυνατότητα, παρά μόνο να αναβαθμίσεις (όταν υπάρχει διαθέσιμη αναβάθμιση - το bada το παράτησες στην τύχη του όμως καλή μου SAMSUNG) .

Το λόγο τον ανακάλυψα και είναι φυσικά τα 31€ που σου ζητάει η αντιπροσωπεία για «επαναπρογραμματισμό». Σε αυτά προσθέτουμε και τουλάχιστον 5€ έξοδα μετακίνησης από και προς την αντιπροσωπεία ή 15 μέρες αναμονή αν παραδόσεις τη συσκευή στο πλησιέστερο κατάστημα κινητής τηλεφωνίας (αν έχεις αγοράσει από κάποια αλυσίδα). Άλλες εποχές ίσως τα έδινα. Σήμερα όμως, αυτά τα χρήματα είναι το γάλα του παιδιού μου και ένα σημαντικό μέρος του πετσοκομμένου μισθού μου (για όσο καιρό τον έχω ακόμα).

Αγαπητή SAMSUNG,

Με λίγο ψάξιμο στο internet και αρκετό διάβασμα, κατάφερα να βρω και να κατεβάσω το firmware του κινητού μου και, χρησιμοποιώντας κατάλληλες εφαρμογές, έκανα τον «επαναπρογραμματισμό» μόνος μου στερώντας σου τα 31€. Ζητώ συγγνώμη γι’ αυτό.

Εκτός όμως από τα 31€ μου, έχασες και μέρος της εκτίμησης που σου είχα. Όχι γιατί παρουσιάστηκε πρόβλημα σε μια συσκευή, αλλά γιατί θεωρώ ότι επίτηδες δεν παρέχεις μια συγκεκριμένη λειτουργία μέσω kies, ώστε να κερδίζεις περισσότερα χρήματα ταλαιπωρώντας τους πελάτες σου (για κάτι που χρειάζεται 10 λεπτά να διορθωθεί και που δεν είναι υπαιτιότητα του πελάτη). Αυτό το μέρος της εκτίμησής μου που έχασες δεν είναι κάτι θεωρητικό και αμελητέο, να το ξέρεις αυτό. Αντίθετα είναι χειροπιαστό και μετρήσιμο την ώρα που θα βρεθώ σε κάποιο κατάστημα για να αγοράσω μια συσκευή, την ώρα που θα συμβουλεύσω κάποιο γνωστό για μια αγορά, την ώρα που θα συμμετέχω σε μια συζήτηση σε κάποιο forum…

Ελπίζω αυτή η ανοικτή επιστολή να φτάσει στα αφτιά κάποιου υπεύθυνου, όχι αρκετά αργόσχολου, ώστε να ασχοληθεί σοβαρά με το περιεχόμενό της.

Ένας πελάτης σου.

Link to comment
Share on other sites

sorry man! Who cares for you ?

εδω με galaxy note και περιμενουμε τα αυτονόητα εδω και μηνες και μας λες για το bada αλλα και για ενα κινητο τηλεφωνο που δεν υπαρχει καν στο χάρτη :p

σκληρή η πραγματικότητα σήμερα!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.