Jump to content



πλαισιο και εγγυηση ... πανε να μου την κανουν...sos


stevedri

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

η ιστορια εχει ως εξης. χαλασε (επιτελους) ενας 7200.11 seagate που τον ειχα παρει απο πλαισιο πριν 26 μηνες περιπου. ο σκληρος να πω καταρχην οτι ειχε 3 χρονια εγγυηση (καλες εποχες) και ειναι ακομα στην εγγυηση απο seagate (until december 2013). ο δισκος εβγαλε bad sector και spin up problem. τον παω service και μου λενε οτι οντως ειναι χαλασμενος και οτι εχει ληξει η εγγυηση (2χρονια). τους λεω οτι 2 χρονια εγγυηση εχουν οι σκληροι μετα τις πλημηρες και οτι οταν τον αγορασα ειχα χρονια. τελος παντων τι να κανω? περιμενω να μηλησει με τον υπευθηνο του καταστηματος να με ενημερωσει.

sos παρακαλω...

  • Replies 51
  • Created
  • Last Reply

Αν το γράφει και στο site της seagate ότι είναι untill December 2013 don't worry.

Από την άλλη έχεις μπλέξει με ΠΛΑΙΣΙΟ και όλο και κάπως θα προσπαθήσουν να σε ρίξουν. Κατά πάσα πιθανότητα να σου κόψουν πιστωτικό και να χρειάζεσαι επιπλέον χρήμα για να πάρεις το ίδιο από αυτούς.

η αποδειξη επανω δεν γραφει? αν δεν εχεις την αποδειξη μπορουν νομιζω να στην ξανατυπωσουν. μιλα και με segate να σου επιβεβαιωσουν και οι ιδιοι οτι εχει 3 χρονια εγγυηση και παρε το mail και περνα μια βολτα απο το Π να δουμε τι θα πουν.

1- τυπώνεις από το site της Seagate την σελίδα που αναφέρεται το υπολοιπο της εγγύησης και πας με αυτό στο Πλαίσιο.

2- ανοίγεις ο ίδιος RMA στην Seagate, κάνεις τον δίσκο πακέτο και τον στέλνεις με απλό ταχυδρομείο όπου σου πουν.

Δεν υπάρχει άλλος τρόπος.

η απόδειξη δεν γράφει πόσο χρόνο έχει. αλλά είδανε οτι είναι στην εγγύηση από seagate.

είναι δυνατόν να είδανε ότι έχει ακόμη εγγύηση απο seagate και να σου είπανε ότι έχει λήξει? :blink: Και επιπλέον η εγγύηση δεν ελαττώνεται ούτε αυξάνεται απο προιόν που έχεις αγοράσει. Επειδή άλλαξε μεταγενέστερα στο site και μειώθηκε, είδανε πόσο είναι τώρα και σε είπανε τελείωσε? Δεν υπάρχει κάποιο αρχείο ή ιστορικό απο την παραγγελία σου στο πλαίσιο για να δουν πόσο εγγύηση είχε όταν πείρες τον δίσκο? Η λογική του παραλόγου μου φένεται η όλη κατάσταση.

2 χρόνια εγγύηση από το κατάστημα. 3 από την εταιρία. Είναι απλό.

Το ίδιο ήθελε να μου κάνει τοπικό κατάστημα. Όταν του είπα ότι από το site τις εταιρίας έχει ακόμα εγγύηση μου έκαναν ''χάρη'' και το άλλαξαν με καθυστέρηση λόγο των πλημμυρών.

Από τότε και μετά δεν μπλέκω με τις εγγυήσεις εδώ στα μαγαζιά. rma στην εταιρία και έφυγε συστημένο το πακέτο. :neo:

θα τους κανω φασαρια. γιατι ειμαι σιγουρος οτι ειχε 3 χρονια εγγυηση. μεχρι τον γεραρδο θα φτασω. γι αυτο τωρα γραφουν στην αποδειξη την εγγυηση.

εαν δεν μου κανουν αντικατασταση η πιστωση θα μου πειτε πως να στειλω rma στη seagate. γιατι εχω ακουσει οτι θελει "τροπο" για να το στειλεις.

Πάλι λάθος με τους κωδικούς; Τα ίδια είχα τραβήξει και εγώ πριν κάνα δύο χρόνια , μου είχε χαλάσει πάνω στο χρόνο σκληρός με 3 χρόνια εγγύηση και όταν αργότερα φέραν τους recertified τους πέρασαν στον ίδιο κωδικό «κατά λάθος» με αποτέλεσμα να πάνε να μου φάνε δύο χρόνια από την εγγύηση (φαντάζομαι ότι δεν έγινε μόνο σε μένα), ζήτα να μιλήσεις με τον υπεύθυνο και μπείτε μαζί στο σιτε να το δει ότι έχει εγγύηση ή στείλε μαιλ στα κεντρικά στο πλαίσιο με το συμβάν σε όποιο κατάστημα έγινε και με το όνομα του υπαλλήλου που αρνείται να σε εξυπηρετήσει.

Κατά πάσα πιθανότητα θα σου πουν να δεχτείς πιστωτικό (για να συμπληρώσεις χρήματα, μετά θα στείλουν το σκληρό σου στην Seagate και θα τον μοσχοπουλήσουν πάλι σε πολλαπλάσια τιμή) , αν δεν φτάνει για να πάρεις ίδιο ή παρόμοιο σκληρό μην δεχτείς, επίσης μην δεχτείς αν πάνε να σου πασάρουν οτιδήποτε υποδεέστερο, απαίτησε αν δεν έχουν ίδιο ή καλύτερο να τον στείλουν αυτοί για rma στην Seagate και να επωμιστούν το κόστος μεταφορικών, είναι υποχρέωση τους, να ξέρεις αν αποφασίσεις να τον στείλεις εσύ τους κάνεις χάρη το κόστος να τον στείλεις είναι κάνα 12€.

Αν έχεις όρεξη για μανούρα ζήτα τα γραπτά και μίλησε με τον καθένα επώνυμα, στείλε και μαιλ στα κεντρικά και απείλησε με καταγγελία, αν όχι πλήρωσε τα μεταφορικά και περαστικά σου.

θα παω τωρα το απογευμα στο πλαισιο και θα ενημερωσω.

Για να μην σε φάνε οι διαδρομές, πάρε τηλέφωνο να σου πουν τι έγινε τελικά, αν σου πουν όλα εντάξει και όντως είναι μια χαρά (θα γκρεμίστηκε κανας φούρνος) τότε πας και καθάρισες.

Αν σου αρχίσουν τις Π@@@@ τότε ρώτα αν είναι ο υπεύθυνος εκεί, από τον υπάλληλο μόνο την γνωστή κασέτα θα ακούσεις, το λέω για να μην πηγαίνεις τσάμπα.

Την τελευταία φορά που χρειάστηκα εγγύηση επιβεβαίωσα ότι ο υπεύθυνος του καταστήματος ήταν εκεί τηλεφωνικά, πάω στο service και τον ζητάω και ο τυπάς μου κάνει δεν είναι εδώ, σε κάθε ερώτηση πότε θα είναι κτλ υπεκφυγές και πάει και καλά πίσω από σε ένα δωματιάκι να κάνει δουλεία….. (περίμενε να φύγω) αφού πέρασε ένα πεντάλεπτο γεμάτο και είδε ότι δεν έφυγα όταν του είπα ότι επικοινώνησα τηλεφωνικά και μου είπαν ότι ο υπεύθυνος ήταν εκεί μην μπορώντας να κάνει κάτι τον φώναξε και μετά δικαιολογήθηκε ότι ο υπεύθυνος του service έλειπε …. Τραγικότητες γιαυτό αν δεν βρεις άκρη ούτε με τον υπεύθυνο πάρε τα όνομα τα τους ώστε να τα στείλεις στα κεντρικά και να τους αναφέρεις επώνυμα σε μαιλ διαμαρτυρίας.

πηγα στο πλαισιο και παω στο service. μου λεει ο υπαλληλος οτι τελικα θα το στειλει στη seagate και θα περιμενω 20 μερες περιπου .... (καλα λεω απο μεσα μου) . παω βρησκω τον υπευθυνο του καταστηματος και του εξηγω την ιστορια. τελικα μου λεει το οκ και ξαναπαω στο service οτι εχω συννενοηθει μαζι του. μετα το service περνει τηλ τα κεντρικα για το αν θα γινει αντικατασταση η πιστωση αλλα αυτος που το αποφασιζει εχει σχολασει στις 5.... καλα κρασα.... αυριο τωρα παλι.....

Αντικατάσταση είναι στο συμφέρον σου αλλά η πίστωση λόγω αλλαγής των τιμών θα σε ζημιώσει ... εκτός και αν σκέφτεσαι να αυτομολήσεις και με το πιστωτικό να αγοράσεις κάποιον western digital σκληρό :p

Αντικατάσταση είναι στο συμφέρον σου αλλά η πίστωση λόγω αλλαγής των τιμών θα σε ζημιώσει ... εκτός και αν σκέφτεσαι να αυτομολήσεις και με το πιστωτικό να αγοράσεις κάποιον western digital σκληρό :p

western εχω απλα ετυχε να βρω seagate σε τιμες "ευκαιρια":suicide:. ο σκληρος που εδωσα rma ειναι η πολυ καλη σειρα 7200.11. αλλα αμα μου κανουν αντικατασταση θα ζητησω western.... :smoke:

πηγα τωρα το πρωι στο καταστημα για να μου πουνε εαν θα κανουν αντικατασταση η πιστωση...

απαντηση .... απο δευτερα θα σας πουμε για να επικοινωνισουμε με seagate.....:dots:

θα σκεφτω πολυ να ξαναψωνισω απο πλαισιο...

Η seagate λογικά θα στείλει αντικατάσταση στο Πλαίσιο. άμα η τωρινή τιμή του δίσκου που έστειλες για RMA ξεπερνάει την τότε τιμή που το πείρες θα σε δώσουν πίστωση στην τιμη αγοράς, αν όχι θα σε δώσουν την αντικατάσταση. έτσι κάνουν.

Καλά αυτό με τα πιστωτικά που βγάζουν δεν είναι εγγυημένο. Τους είχα πάει σκληρό 2ΤΒ με 3ετη εγγύηση και ενώ η απόδειξη αγοράς ήταν 140 ευρώ (τον πήρα με το που πρωτοκυκλοφόρησαν) μου έβγαζαν πιστωτικό 95 ευρώ γιατί λέει ο συγκεκριμένος τόσο έχει τώρα :TD:. Τελικά διαμαρτυρήθηκα και μου έκαναν αντικατάσταση χωρίς να πληρώσω.

Και εγώ τα ίδια πέρασα με σκληρό seagate πριν 1 μήνα. 5 χρόνια εγγύησης ο σκληρός και μου έλεγαν ότι έχει 3 χρόνια και έχει λείξει. Επέμενα και μετά από δύο μέρες μου τον αντικατέστησαν.

Τα χουμε ξαναπει.

Οσοι θελουν να ψωνιζουν απο π,δυστυχως θα χρειαστει να βρεθουν καποια στιγμη σε αυτη τη θεση.

Τοσα καταστηματα-ισοπς με καλυτερες τιμες και σωστο αφτερμαρκετ σαπορτ υπαρχουν,γιατι μερικοι,ενω διαβαζουν τοσα στα τεχνολογικα φορουμς,ψωνιζουν ακομα απο κει δεν μπορω να το καταλαβω!

Να πω οτι θα κοροιδεψουν τον πατερα μου,που δεν ξερει τι ειναι το ποντικι,τοτε θα πω ενταξει ρε αδερφε δεν γνωριζες και την πατησες.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.