Jump to content



Αγορά προϊόντος Apple από τα Public.gr


crmaris

Recommended Posts

  • Replies 50
  • Created
  • Last Reply

αντίστοιχη - ανάλογη περίπτωση με amazon.co.uk

Αγοράζω καλοριφέρ λαδιού delonghi. Το στέλνουν από μόνοι τους με UPS ενώ έχω επιλέξει free super saver delivery. Έρχεται σε 3 μέρες σπίτι και ειναι χτυπημένο. Όχι κάτι τραγικό, αλλά είναι χτυπημένο. Πάω στο chat του amazon, μου λέει ο τύπος να μας το στείλετε πίσω με έξοδα δικά μας. Του λέω, μιας και είναι 100% λειτουργικό δεν γίνεται να μου κάνετε κάποια έκπτωση και να το κρατήσω; Βεβαίως μου λέει, μπορώ να σας πιστώσω το 20% της αξίας του στην πιστωτική σας κάρτα. Ευχαριστώ πολύ του λέω, θέλετε να σας στείλω και φωτογραφίες, για να τις έχετε για το αρχείο σας; Όχι μου λέει. Και εκεί τελείωσε η ιστορία... δεν θέλω να σκέφτομαι αν το είχα αγοράσει από κανέναν κωτσόβολο τι θα γινόταν....

Link to comment
Share on other sites

Άρη δεν παίζει το ενδεχόμενο υπαναχώρησης, και να το πάρεις από αλλού; έχει περάσει το χρονικό περιθώριο;

Το πήρα σε καλή τιμή και από την άλλη εδώ DOA δεν μου κάνουν, φαντάσου πόσο θα τους πάρει να μου βάλουν τα λεφτά πίσω σε κάποιο λογαριασμό!!

Link to comment
Share on other sites

[MENTION=403]crmaris[/MENTION] εγώ προσωπικά θα πήγαινα για RMA, Τώρα στο Public στην Apple δεν ξέρω που αλλά θα το έκανα RMA άσε που όταν θα βγάζεις τις θήκες κτλπ το μάτι σου θα πέφτει κατευτείαν εκεί περα.. Είχα 1 πορόμοιο πράγμα και μόνο αυτό εκανα αντι να κοιτούσα την οθόνη κοίταγα τα σημάδια..

Εγώ νομιζα για μια επηφανιακή γρατσουνιτσα "αόρατη" πάνω στο μέταλο γιατί έχω δει κάτι εικόνες από "τότε" που το φωνάζανε αλλά δεν ήταν και έτσι! Και σφραγισμένο κιόλας..

Όσο για Public μόνο και μόνο για σπάσιμο θα τους τα έσπαγα μέχρι να το στείλουν αλλά κατευτειαν στην Apple πιστεύω γίνεται πιο γρήγορα.. (άμα γίνεται)

Δεν πρόκειται να τους αφήσω σε χλωρό κλαρί (τα public) αν δεν μου κάνουν άμεσα RMA και μου στείλουν new..

Link to comment
Share on other sites

Να προσθεσω οτι και το Πλαισιο την ιδια πρακτικη ακολουθει!!

Φιλος πηρε το ασπρο πριν 1 μηνα περιπου και ειχε καμμενο pixel.

Δεν εχει doa του λενε και θα περιμενεις την apple να μας στειλει καινουργιο!

3 εβδομαδες εμεινε χωρις κινητο....

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και καλη χρόνια σε ολους .

Μιας και ειχα παθει και εγώ κάποια στιγμή στο παρελθόν κατι αντίστοιχο , φιλε cmraris αποψη μου ,ζητα επιστροφη χρηματων (ξερω το αγορασες φθηνοτερα ) αλλα με αυτα τα σημαδια θα πρέπει οταν το βαρεθεις και θες να το πουλησεις να το σκοτωσεις .....διοτι οι iphoneaκιδες ξεψιριζουν και την μαιμου πριν κανουν αγορα .

Κανε επιστροφη προϊόντος παρε τα χρηματα και μετά δωσε περισσοτερα και παρε το απο Vodafone.

Λεω Vodafone διοτι η Vodafone στέλνει τα iphone για service στην arvato .

Η arvato ειναι σοβαρη εταιρια και σε καλυπτει σε ολα...τους παιρνεις τηλεφωνο και έρχεται courier και στο παίρνει με εξοδα δικά τους σε οποιο μερος της Ελλάδος και να βρισκεσαι.

Γενικως με την apple ειναι 50-50 να βρεις δυστυχως καλη συσκευή. ....

Δεν υπαρχει εδω επισημο service appstore οπως η αγαπημενη μου sammy και γιαυτο η κατασταση ειναι πολυ στον αερα.

Τελος να πω οτι 700 ευρω ειναι παρα πολλα για μια συσκευη -ποσο μαλλον για μια χτυπημενη συσκευη , η οποια σε 6 μηνες θα πωλειται 400 ευρω ( πόσο μαλλον χτυπημενη)

Βουρ να πάρεις τα χρήματα σου πίσω. ...ε και που εισαι εντελως φιλικα εαν αλλαξεις γνωμη ριξε μια ματια προς sammy ....

:)

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και καλη χρόνια σε ολους .

Λεω Vodafone διοτι η Vodafone στέλνει τα iphone για service στην arvato .

Η arvato ειναι σοβαρη εταιρια και σε καλυπτει σε ολα...τους παιρνεις τηλεφωνο και έρχεται courier και στο παίρνει με

καταγγελια για arvato - Apple Hardware - Insomnia.gr

εταιρεια arvato.απαραδεκτη συμπεριφορα σε σερβις κινητου - Κινητή & Σταθερή Τηλεφωνία - Insomnia.gr

Καταγγελια Vodafone - Κινητή & Σταθερή Τηλεφωνία - Insomnia.gr

Link to comment
Share on other sites

Κοιτά εγώ πάντως σε προβληματικό κινητο ,iPhone 4s συγκεκριμένα ολα έγιναν όπως έπρεπε και χωρίς προβλήματα ....

Τι να πω μάλλον ήμουν απο τους τυχερούς ....η απλά χάλασαν και αυτοί .....δύσκολοι καιροί πλέον....

Τέλος πάντων γενικά στην Ελλάδα η υποστήριξη σε iPhone συσκευές ειναι η χειρότερη ,δυστυχώς .

Link to comment
Share on other sites

δεν παίζει να το πουλήσω για τα επόμενα 2-3 χρόνια το iPhone οπότε δεν το βλέπω σαν αξία μεταπώλησης. Εντάξει τα σημάδια δεν είναι σοβαρά για να δικαιολογήσουν το σκότωμα το κινητού ακόμη και αν πω να το πουλήσω. Το θέμα είναι ότι που και που μου τι δίνει στο νεύρα ειδικά το πλαϊνό (είπαμε είμαι ψείρας), γιαυτό και προχώρησα σε μία προειδοποιητική καταγγελία στο efpolis με cc τα Public και το Apple care και περιμένω εξηγήσεις..

Πάντως ένα είναι το σίγουρo, το να μείνω χωρίς κινητό για 20 και βάλε μέρες δεν παίζει γιατί πρώτον δεν έχω άλλο να κάνω τη δουλειά μου αυτή τη στιγμή και δεύτερον απαιτώ να γίνει κανονική διαδικασία DOA και όχι μαϊμουδιές. Όταν πουλάνε τόσο ακριβά προϊόντα πρέπει να προσφέρουν και την αντίστοιχη υποστήριξη και όχι να τα φορτώνουν όλα σε άλλους (Apple).

Πάντως ότι και να γίνει εγώ θα το κυνηγήσω το θέμα γιατί έχει παραγίνει το κακό με τα ελληνικά μαγαζιά. Κάποτε πρέπει να μάθουν να σέβονται τον πελάτη που τους τα σκάει και όχι να κοιτάν μόνο πως θα τα αρπάξουν. Δηλαδή μου πέταξαν μια ιστορία (η Apple δεν υποστηρίζει DOA σε iphone) και περίμεναν ότι εγώ θα το έχαβα σα βλάκας!! Μου τι δίνει όταν ο άλλος παίζει με τη νοημοσύνη μου.

Link to comment
Share on other sites

Πραγματικά φίλε εύχομαι η υπόθεσή σου να έχει την καλύτερη δυνατή κατάληξη !

Επίσης, με αφορμή το thread σου θα ήθελα να μοιραστώ και εγώ μία δυσάρεστη αγοραστική εμπειρία που είχα από το συγκεκριμένο κατάστημα πριν λίγο καιρό στο ακόλουθο thread:

http://www.thelab.gr/ti-pou-poso/dysaresti-empeiria-me-paraggelia-apo-ta-public-117834.html

Link to comment
Share on other sites

Φιλε crmaris διυλιζεις τον κωνωπα.

Να πω δεν λειτουργουσε το τηλεφωνο ή είχε σοβαρα προβληματα ενταξει.

Εσυ σε 1 μηνα θα το γεμισεις γρατζουνιες και βρωμιες απο τη χρηση, ετσι και αλλιως.

Απολαυσε το και μην μπλεκεις με RMA γιατι μπορει να σου ερθει τπτ χειροτερο, απο κακοτυχια.

Δεν το πιστεύω αυτό που λες.

Θα έπαιρνες γρατσουνισμενο αμάξι;

Μιλάμε για ένα πράμα ΕΦΤΑΚΟΣΙΩΝ ευρώ...

Είσαι τόσο πλούσιος που θα το αφηνες να περάσει έτσι γιατί το επόμενό σου iPhone θα ήταν οκ;

Που είστε εσείς ρε παιδιά να σας ειχα πελάτες,που μου έρχονται και με πρηζουν για πράγματα των 2 ευρώ...

sent from my Galaxy Note

Link to comment
Share on other sites

μετά από τόσο τηλέφωνα, mail, καταγγελίες κτλ. ακόμη να με ενημερώσουν επίσημα από τα Public πώς θα κάνω RMA (έχω συμπληρώσει από την αρχή της εβδομάδος το RMA form).

Μιλάμε για τρομερό after sales support!!!!!! Ούτε καρφίτσα ξανά από εκεί. Και μετά αναρωτιούνται γιατί ψωνίζουμε από καταστήματα του εξωτερικού.

Link to comment
Share on other sites

μετά από τόσο τηλέφωνα, mail, καταγγελίες κτλ. ακόμη να με ενημερώσουν επίσημα από τα Public πώς θα κάνω RMA (έχω συμπληρώσει από την αρχή της εβδομάδος το RMA form).

Μιλάμε για τρομερό after sales support!!!!!! Ούτε καρφίτσα ξανά από εκεί. Και μετά αναρωτιούνται γιατί ψωνίζουμε από καταστήματα του εξωτερικού.

Αυτό ξαναπέστο.. πχ απο Amazon αν εκανες την αγορά, αυτήν την στιγμή θα είχες τρεις επιλογές: 20% refund και το κρατάς, ολόκληρο refund και το στέλνεις πίσω, ή αντικατάσταση με καινούργιο. Και εδώ παρακαλάς να σε απαντήσουν σε πρόβλημα αγοράς προιόντος 700 ευρών..

Link to comment
Share on other sites

Eγω στη θεση του cmaris θα εκανα παζαρια να μου εκοβαν κανα 50-70€ και να μην το εστελνα για RMA. Oποτε θα μου βγαινε το iphone 630-650€.

Δεν ειναι και ασχημα!

Αυτα φιλε μου τα βλεπεις μονο σε αμαζον..Δεν υπαρχει η παραμικρη περιπτωση να σου κοψουν λεφτα τετοια καταστηματα..Εδω δεν σου κανουν rma..

Link to comment
Share on other sites

εγώ το μόνο που θέλω είναι να μου δώσουν ένα new όπως προβλέπεται. Από τη στιγμή που δεν κάνουν αυτό που προβλέπεται πόσο μάλλον να κόψουν λεφτά από την τιμή του κτλ.

Και σήμερα κανένα νεότερο από αυτούς. Χτες που με είχε πάρει η υπάλληλος τους για την αρνητική που τους έριξα στο Skroutz μου λέει θα σε πάρω σε λίγο μόλις μάθω τι γίνεται με το RMA του κινητού. Ακόμη να με πάρει τηλέφωνο όμως....

Κατά βάση είμαι τυχερός. Φαντάζεστε να μη δούλευε καθόλου το κινητό. Ε ρε γλέντια μετά..

Link to comment
Share on other sites

Η arvato ειναι σοβαρη εταιρια και σε καλυπτει σε ολα

:)

Αι λολντ.

Η αρβατο μια φορα που τη χρειαστηκα ηταν μακραν το χειροτερο σερβις στη ζωη μου.

Με ειχαν στο περιμενουμε ανταλλακτικα 3,5 βδομαδες και στο τελος που πηγα να το παρω χωρις να φτιαχτει για να το παω αλλου,δια μαγειας εμφανιστηκε και μου εκανε αναβαθμιση κεινη την ωρα ταχα μου.μλκιες.το εφτιαξε προχειρα προχειρα και μου το εδωσε(εννοειται χωρις αναβαθμιση,αφου δεν υπηρχει για το κινητο μου) με χαλασμενο το κουμπι της πλοηγησης.το καταλαβα οταν πηγα σπιτι.το ξαναπηγα και το εφτιαξε επι τοπου και μου χαλασε το κλειστρο της καμερας.ξαναμανα και στο τελος που πηγα 3η φορα(και οι 3 στην ιδια μερα,εκανα 70χλμ για να μου φτιαξουν το κινητο) μου χαλασαν το slide-up και εκλεινε η οθονη αν το ανοιγοκλεινες αργα.

πηγα στη samsung και τους τα ειπα και με εστειλε ο υπευθυνος απο εκει σε ενα δικο τους που την ιδια μερα το απογευμα (σε 3 ωρες)το ειχε ειχε ετοιμο και μου εδωσαν και κινητο αντικαταστασης.so μην μου λετε για αρβατο...

Α σε αυτο που με εστειλε το παιδι της samsung μου αλλαξαν ΟΛΑ οσα αλλαξε ο αλλος στις 3 φορες που ετρεχα.

Εννοεται στην αρβατο τους ξεχ@@α και εστειλα μειλ και στον υπευθυνο τους(που οταν πηγα με επιασε με ενα υφακι του,αντε ρε βλαμμενο μικρο στα τετοια μου που το ανεβασες σε ολα τα φορουμ) αλλα και στη μαμα samsung.

Link to comment
Share on other sites

μόλις σήμερα με πήραν τηλέφωνο από τα Public και από ότι φαίνεται τα mail και η καταγγελία άρχισαν να κινούν τα γρανάζια.

Μου είπαν να το στείλω πίσω και ότι θα μου το αλλάξουν αμέσως με άλλο. Άμα δεν τελειώσει η ιστορία πάντως δεν επαναπαύομαι. Δυστυχώς σε μερικές περιπτώσεις πρέπει να φτάσεις στα άκρα για να έχεις το κανονικό after sales support που σε μεγάλα μαγαζιά (Amazon, newegg κτλ.) είναι αυτονόητο.

Link to comment
Share on other sites

μόλις σήμερα με πήραν τηλέφωνο από τα Public και από ότι φαίνεται τα mail και η καταγγελία άρχισαν να κινούν τα γρανάζια.

Μου είπαν να το στείλω πίσω και ότι θα μου το αλλάξουν αμέσως με άλλο. Άμα δεν τελειώσει η ιστορία πάντως δεν επαναπαύομαι. Δυστυχώς σε μερικές περιπτώσεις πρέπει να φτάσεις στα άκρα για να έχεις το κανονικό after sales support που σε μεγάλα μαγαζιά (Amazon, newegg κτλ.) είναι αυτονόητο.

Ωραία νέα..Ελπίζω να πάνε όλα καλά!

Στάλθηκε από το Nexus 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.