dimmelis Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 29, 2012 #1 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 29, 2012 Εδώ και 6-7 μέρες παίρνω αυτά τα στατιστικά από το router: Uptime:0 days, 1:35:40 DSL Type:G.992.5 annex A Maximum Bandwidth (Up/Down) [kbps/kbps]:404 / 7.288 Bandwidth (Up/Down) [kbps/kbps]:400 / 7.268 Data Transferred (Sent/Received) [MB/MB]:17,32 / 130,95 Output Power (Up/Down) [dBm]:12,5 / 19,5 Line Attenuation (Up/Down) [dB]:37,5 / 32,5 SN Margin (Up/Down) [dB]:6,0 / 5,5 Vendor ID (Local/Remote):TMMB / IFTN Loss of Framing (Local/Remote):0 / 0 Loss of Signal (Local/Remote):0 / 0 Loss of Power (Local/Remote):0 / 0 Loss of Link (Remote):0 Error Seconds (Local/Remote):2 / 0 FEC Errors (Up/Down):29.568 / 41.616 CRC Errors (Up/Down):1.281 / 645 HEC Errors (Up/Down):1.818.558.464 / 14.253 Επίσης παρατηρώ πολύ χαμηλή ταχύτητα. Πρόβλημα στη γραμμή? Τί λέτε?
Guest Δεκέμβριος 30, 2012 #2 Δεκέμβριος 30, 2012 πολύ χαμηλό το SN και πολύ μεγάλο attenuationπήρες τηλ στον πάροχο σου?
dimmelis Δεκέμβριος 30, 2012 Author #3 Δεκέμβριος 30, 2012 πολύ χαμηλό το SN και πολύ μεγάλο attenuationπήρες τηλ στον πάροχο σου?Πήρα και μετά από ένα μισάωρο ακροβατικών τύπου σύνδεσέ το έτσι, αλλιώς κλπ.. κατέληξε ότι μάλλον υπάρχει βλάβη και θα το δηλώσει στον ΟΤΕ για να το τσεκάρουν.Στο σπίτι πάντως έχω περασμένη καινούρια γραμμή. Απλώς δεν καταλαβαίνω το μάλλον! Από το 2005 είμαι συνδρομητήςκαι πάντα είχα 15-16mbps με την ίδια σύνδεση.
Guest Δεκέμβριος 30, 2012 #4 Δεκέμβριος 30, 2012 ναι έτσι λένε πάντα επειδή βαριούνται σου λένε ε μάλλον έχεις εσύ πρόβλημα και μόλις δούνε ότι έχουνε αυτοί λένε ε μάλλον έχουμε εμείς και το βλέπουνε όταν ξεβαρεθούνευπομονή κάνας αρουραίος θα μάσησε πάλι τπτ η αυτοί πήγαν να φτιάξουν ένα πράγμα και χαλάσανε 10 άλλα
giogio Ιανουάριος 3, 2013 #5 Ιανουάριος 3, 2013 ναι έτσι λένε πάντα επειδή βαριούνται σου λένε ε μάλλον έχεις εσύ πρόβλημα και μόλις δούνε ότι έχουνε αυτοί λένε ε μάλλον έχουμε εμείς και το βλέπουνε όταν ξεβαρεθούνευπομονή κάνας αρουραίος θα μάσησε πάλι τπτ η αυτοί πήγαν να φτιάξουν ένα πράγμα και χαλάσανε 10 άλλαΕχεις καμια σχεση με αυτον?[ame=http://www.youtube.com/watch?v=QSOipWDz2rc]Ακαταλαβίστικα - YouTube[/ame]
Guest Ιανουάριος 3, 2013 #6 Ιανουάριος 3, 2013 χαχαχαχαχα μπορεί και να μην το ξέρω όντως τα έγραψα λίγο ακαταλαβίστικα γτ έτσι λειτουργούνε
dimmelis Ιανουάριος 11, 2013 Author #7 Ιανουάριος 11, 2013 Επικοινώνησαν σήμερα μαζί μου να μου πουν πως λυπούνται επειδή βλέπουν ότι ο ΟΤΕ δεν έχει κάνει κάτι για τη βλάβη μου!Αφού τους εξήγησα πόσο δεν με νοιάζει επειδή από το 2005 που είμαι συνδρομητής πληρώνω τη Forthnet και όχι τον ΟΤΕ, μου εγγυήθηκε πως θα το κάνει το θέμα μου "επείγον" και μου κέρασε και ένα μήνα, έτσι για να με καλοπιάσει!
dimmelis Ιανουάριος 28, 2013 Author #8 Ιανουάριος 28, 2013 Ένας μήνας και κάτι που δήλωσα βλάβη και τα στατιστικά είναι ίδια και απαράλλαχτα: Uptime:2 days, 21:39:29 DSL Type:G.992.5 annex A Maximum Bandwidth (Up/Down) [kbps/kbps]:432 / 7.204 Bandwidth (Up/Down) [kbps/kbps]:435 / 6.825 Data Transferred (Sent/Received) [MB/GB]:918,78 / 4,81 Output Power (Up/Down) [dBm]:12,5 / 19,5 Line Attenuation (Up/Down) [dB]:36,0 / 31,5 SN Margin (Up/Down) [dB]:6,0 / 5,0 Vendor ID (Local/Remote):TMMB / IFTN Loss of Framing (Local/Remote):0 / 0 Loss of Signal (Local/Remote):0 / 0 Loss of Power (Local/Remote):0 / 0 Loss of Link (Remote):0 Error Seconds (Local/Remote):107 / 0 FEC Errors (Up/Down):1.061.569 / 3.256.881 CRC Errors (Up/Down):14.124 / 32.212 HEC Errors (Up/Down):67 / 368.623 Λόγω εξεταστικής δεν προλαβαίνω να πολυασχοληθώ αλλά σε καμιά βδομάδα θα έχω χρόνο. Έχει κανείς καμιά πρόταση για το τί να κάνω?
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.