Jump to content



Τί γίνετε στο ΠΛΑΙΣΙΟ??? (Νέες εξελίξεις)


DMylonas

Recommended Posts

Μόλις έλαβα ένα ακόμα e-mail από έναν άλλο κύριο....

Αγαπητέ Κε Μυλωνά

Έχετε απόλυτο δίκαιο στο να ζητάτε προϊόν ίδιων χαρακτηριστικών με αυτό που

αγοράσατε.

Παρακαλώ καλέστε με στο 210-******* ή στο 6977-****** για να λύσουμε το

πρόβλημα.

Με φιλικους χαιρετισμούς

*********** *************

Διευθυντής Marketing

ΠΛΑΙΣΙΟ Computers S.A.

Και παρακάτω η διευκρύνηση που είχα από τον "ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ".

κ. Μυλωνά καλημέρα

θα σας στειλουμε την CHAINTECH FX5700 ULTRA 128MB.

’ντε να δούμε τί θα δούμε :giveup:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 143
  • Created
  • Last Reply
Αρχική απάντηση από .38-.45

αν ειναι να μαζεψεις τοσες καρτες, στειλε μια κι απο δω

Την PNY FX5700LE μου είπανε να την παραδώσω την Τρίτη και να παραλάβω την Chaintech FX5700Ultra 128MB καινούρια....

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Zarras [Σήμερα, στις 08:12]

ειδες που σου ειπα..

αμα τους αποπατησεις κανεις τη δουλεια σου αμεσως.

αμα τους μιλησεις ευγενικα χανεις το σαλιο σου...

Just do it like zarras way....

:eek: Shout & punch ! :boxed:

Μαλλον το αντιθετο εγινε...

Απλα εστειλε ενα ευγενικο email στο ατομο που επρεπε...

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Zarras

ειδες που σου ειπα..

αμα τους αποπατησεις κανεις τη δουλεια σου αμεσως.

αμα τους μιλησεις ευγενικα χανεις το σαλιο σου...

Just do it like zarras way....

:eek: Shout & punch ! :boxed:

Το να κάνεις καυγά σε πωλητή που δεν μπορεί να ξεχωρίσει (λόγω άγνοιας κυρίως ή παραπληροφόρησης) την 5700LE από την 5700ultra, αν όχι τελείως άσκοπο, το θεωρώ εντελώς μλκία γιατί χάνεις τον χρόνο σου άδικα. Ένα απλό κι ευγενικό e-mail ή τηλεφώνημα στον υπεύθυνο που ξέρει την διαφορά και άσπρο πρόσωπο θα σε βγάλει και θα βγεις έξυπνα κι από πάνω.

Διπλωματία κύριοι. :innocent::nerd:

Link to comment
Share on other sites

Επειδή την έχω πάθει ένα σωρό φορές , η μόνη λύση που μπορείς να βρεις άκρη είναι να τους τα πρήζεις . Θα κάνουν το παν να σε ξεφορτωθούν . Στείλε εμαίλ σε όλους τους διευθυντάδες και στον διευθύνοντα σύμβουλο . 90% δουλεύει το σύστημα , κυρίως αν το ύφος είναι ειρωνικό (όχι αγενές όμως) . Ενώ παραδόξως στα περισσότερα καταστήματα οι υπάλληλοι είναι αγενείς και δεν ενδιαφέρονται , οι αποπάνω φρικάρουν όταν τους το τονίζεις (λες και δεν το ξέρουν) .

Link to comment
Share on other sites

Βασικά στις εγγυήσεις το πρώτο λόγο τον έχει ο εισαγωγέας και όχι το μαγαζί. Αν στη περίπτωσή σου ο εισαγωγέας είναι το πλαίσιο τότε πρέπει να διαβάσεις στο manual στην εγγύηση τι λέει σε περίπτωση που η κάρτα πάθει ανεπανόρθωτη βλάβη και πάει για αλλαγή και δεν υπάρχει stock στον εισαγωγέα. Απ' όσο ξέρω σου δίνουν μια κάρτα ίδιας τεχνολογίας ή λίγο καλύτερης εφόσον δεν υπάρχει ίδιας. Ποτέ δε σου δίνουν κατώτερης τεχνολογίας.

Πάντως αν στραβώσει η δουλειά μπορείς να πάρεις τηλ τη προστασία καταναλωτών.

Link to comment
Share on other sites

Αντε μπραβο,εγω πιστευω οτι πρεπει αρχικα να εισαι ευγενης και να μιλας κυριως σε ανωτερους διοτι ενα μεγαλο μερος των αλλων ειναι stock!

@Giorgo εχεις δικιο βασικα αλλα μονο οταν δεν οφειλεται σε σενα η βλαβη...το o/c ?

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Zarras

και το shout & punch διπλωματια ειναι...

απλως ειναι μια αλλη μορφη της.

:flower:

αυτο μαλλομ ειναι η εσχατη λυση. Το πλαισιο παιδες ειναι το κορυφαιο μαγαζιο σε θεματα αξυπηρετησης, απλα οταν δουνε καποιον που ειναι ψαρωμενος ισως να τον γελασουνε. Και παλι αυτη δεν ειναι η πολιτικη του μαγαζιου αλλα μεμονωμενες περιπτωσεις. Σιγουρα το πλαισιο ειναι ο καλυτερος κλεφτης απο ολους στην ελλαδα, εχω δει και χειροτερα(φωνες και απειλες κτλ)

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από ea6gka [Σήμερα, στις 12:59]

δεν εννοουσα να πλακωθεις αλλα να σε....πλακωσουν , παραλιγο να γινει

χαχα μεγιστη ξεφτυλλα.. να πας για μαλλι και να φυγεις κουρεμενος!

που εγινε αυτο?

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από ea6gka

δεν εννοουσα να πλακωθεις αλλα να σε....πλακωσουν , παραλιγο να γινει

γιατί μου μυρίζει cosmo-δεδομένα;

τα ίδια παραλίγο να πάθω και εγώ πριν πολλααααααά χρόνια....

Link to comment
Share on other sites

ρε παιδια παντως και εγω ειχα ακουσει τα χειροτερα για την cosmodata.

πηγα ενα ραπτορ χαλασμενο, και του ειπα περα απο τα τυπικα περι αλλαγης οτι εχω ακουσει οτι το rma της cosmodata ειναι το χειροτερο στην στουρναρη!

ο τυπος πρασινισε και με καθυσηχασε λεγοντας μου οτι υπαρχουν πολλοι καλοθελητες που θα το ελεγαν αυτο.

τελικα ο δισκος ηρ8ε στα χερια μου μετα απο 6 εργασιμες... αψογος!

Link to comment
Share on other sites

εν έτει 2003 αγορές από cosmodata από έμπειρους του χώρου (και μάλιστα σε προιόντα που είναι δύσκολο να αποδείξεις την καλή ή όχι λειτουργία τους όπως π.χ. RAM) δεν επιτρέπονται LOL (γιατί σταμάτησε να ανοίγει το παράθυρο με τα smiles;)

ps Αστειεύομαι βέβαια - Μην το πάρεις προσωπικά ea6gka έτσι; smile

Link to comment
Share on other sites

αυτο μαλλομ ειναι η εσχατη λυση. Το πλαισιο παιδες ειναι το κορυφαιο μαγαζιο σε θεματα αξυπηρετησης, απλα οταν δουνε καποιον που ειναι ψαρωμενος ισως να τον γελασουνε. Και παλι αυτη δεν ειναι η πολιτικη του μαγαζιου αλλα μεμονωμενες περιπτωσεις.

Ξέρεις πόσες φορές έχω ακούσει την ίδια ΑΚΡΙΒΩΣ ιστορία με το Πλαίσιο σε φόρουμς (αλλά και από γνωστούς μου) τα τελευταία 2-3 χρόνια? Δεν μπορεί να είναι μεμονομένα γεγονότα!

Εγώ είμαι πεπεισμένος πως είναι εταιρική πολιτική του ΠΛΑΙΣΙΟΥ, όταν χαλάσει κάποιο αποσυρμένο προιόν, να προτείνουν πιστωτικό με βάση την τρέχουσα τιμή του (η οποία είναι πάντα πολύ μικρότερη από την τιμή που πωλούταν κανονικά, ακόμα κι αν αποσύρθηκε πριν από 2 ημέρες), ΕΚΤΟΣ ΑΝ ο πελάτης βάλει τις φωνές ή επικοινωνήσει με κάποιον ανώτερο ή με το ΙΝΚΑ... :(

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.