Jump to content



Τί γίνετε στο ΠΛΑΙΣΙΟ??? (Νέες εξελίξεις)


DMylonas

Recommended Posts

τι εννοω να εξηγησω??

ωραια

εδωσες το ιανουαριο 240 ευρω και πηρες ενα αγαθο που σου προσφερει μια υπηρεσια σου καλυπτει μια αναγκη..οι μηνες περασαν..το αγαθο καλυπτει την αναγκη σου για παιχνιδια για o/c και δεν συμαζευτε....αρα τα λεφτα που εδωσες αρχισαν να πιανουν τοπο

ταυτοχρονα ομως επειδη μειωθηκε η ζητηση του προιοντος επεσε η τιμη του.

τωρα εσενα σου χαλαει μετα απο 6 μηνες και εχεις την απαιτηση να παρεις το χρηματικο αντιτιμο(πιστωτικο-και εδω ειναι η ******* του πλαισιου που δεν εχει να σου αλλαξει το προιον με ιδιο εφοσον ειναι υποχρεωμενο) πριν απο 6 μηνες...ΚΑΤΣΕ ΡΕ ΜΕΓΑΛΕ ΚΑΙ 6 ΜΗΝΕΣ ΠΟΥ ΤΗΣ ΑΛΛΑΖΕΣ ΤΑ ΦΩΤΑ-ΤΣΑΜΠΑ?????

δεν γινεται...

ελπιζω να καταλαβες τον συλλογισμο-καθαρα φιλικα στο λεω

1) κυνηγα τους να σου δωσουν την ιδια καρτα2)ο υπαλληλος ηταν μπετοβλακας

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 143
  • Created
  • Last Reply

Kαταρχην πως εγινε και η 5700ultra εχει μονο 105€!!Να παω να αγορασω αμα ειναι!!ΚΑι με ποια λογικη ειναι ιδια η αντιτοιχου ποιοτητας η ultra με μια LE.

Oπωσδηποτε κυνηγησε το διακριτικα (για να μην σου κανουν μυνηση)

Νομιζω ακομα και αν δεν εχουν πια την 5700ultra μπορουν να σου δωσουν πιστωτικο αξιας της ultra ομως και οχι της φτηνοτερης LE!!

To αστειο της φασης ειναι οτι η ultra exei 105€ και πηγε να σου δωσει την LE me 135!!!

Link to comment
Share on other sites

Η υπομονή μου με το εν λόγο μαγαζί έχει εξανληθεί... Δεν είναι η πρώτη ούτε η δεύτερη φορά που μου το κάνουμε αυτό..... Έχω πάει και άλλα πράγματα χαλασμένα δικά τους και πάλι έπρεπε να πληρώσω και όλοι είχανε το ψέμα κάτω από την γλώσσα... Μου λέγανε ότι σταμάτησε να το παράγγει η ετιαρεία και όταν τους έλεγα ότι το έχει το τάδε μαγαζί αλλάζανε θέμα....

Αν λοιπόν είναι να πηγαίνω και να πέρνω κάτι άλλο και όχι αυτό που αγόρασα, ποιός ο λόγος να μας λένε ότι έχει 1 χρόνο εγγύηση, αφού σε 4-5 μήνες το αποσείρουνε????

’ρα οι "πιτσαδόροι" το πάιζουνε έξυπνοι και μας τρώνε τα λεφτά......

Δεν με ενδιαφέρει τί θα κάνουνε αυτοί, που θα βρούνε το είδος που μου χάλασε.... Εμένα με ενδιαφέρει ότι έσκασα τα λεφτά μου και θέλω να ισχύσει η εγγύηση 1χρόνου και να πάρω πίσω αυτό που πλήρωσα και όχι αυτό που θέλουνε να μου πλασάρουνε.......

Αυτά έχω να πω..... Οπως είπα και πριν, υπομονή ΤΕΛΟΣ, THE END, FINISH!!!!! Αν δεν μου απαντήσουνε θα τους καταγγείλω στο ΙΝΚΑ με αποδείξεις και ας κόψουνε τον λεμό τους από εκεί και πέρα......

Link to comment
Share on other sites

Μυλωνα , οταν βλεπεις ενα καταστημα πλαισιο να κανει νερα, απλα πας σε αλλο και τελειωνει. Εγω πχ το πλαισιο πειραια το εχω ξεγηραμμενο, το καλυτερο ειναι η στουρναρη

μηπως θελεις να ακουσεις για καταστηματα τυπου κοσμοντατα???:hehe:

Link to comment
Share on other sites

καλα εμενα παντως μου αλλαξαν 2 μητρικες χαλασμενες και ενα επεξεργαστη που δουλευε(!!!!!) μεσα σε 3 βδομαδες....χωρις να χασω λεφτα αφου δεν ειχε πεσει η τιμη τους

ουτε καν κοιταξαν την znf3250 και τον 64 3000+

να σου κοψω ενα πιστωτικο να παρεις αλλα η οτι θελεις μου ειπε....ΚΑΙ ΓΑΜΩ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ Ο ΤΥΠΟΣ!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από ea6gka

Μυλωνα , οταν βλεπεις ενα καταστημα πλαισιο να κανει νερα, απλα πας σε αλλο και τελειωνει. Εγω πχ το πλαισιο πειραια το εχω ξεγηραμμενο, το καλυτερο ειναι η στουρναρη

καλα OWNEZZZZZZZ

Link to comment
Share on other sites

το εχω ξαναναφερει στο φορουμ ...

σε ιδια ακριβως κατασταση με μια Ti4200 αγορασμενη απο Πλαισιο

πηρα τηλ στο ΙΝΚΑ και μου ειπαν οτι το καταστημα εφοσον δεν δυναται να αντικαταστησει το

προιον με ομοιο του υποχρεουται να καταβαλει πιστωτικο ισης αξιας με αυτην της ΑΓΟΡΑΣ

γιαυτο και εγω πηρα 240 ευρω για μια Τι4200....

ειναι δικο τους προβλημα.... το εαν εχουν ή οχι στοκ....

ο πελατης εδωσε 240 ευρω και τοσα πρεπει να παρει πισω σαν πιστωτικο...

σε αποζημιωνουν για τα χρηματα που ειχες δωσει τοτε.....

Link to comment
Share on other sites

Εγώ είχα ψιλοτσακωθεί για τον ίδιο λόγο στο Πλαίσιο για μια μητρική, την Chaintech 7njs, που είχα πάρει Ιανουάριο απ' το πλαίσιο, τη πρώτη ή δεύτερη μέρα που είχε έρθει...τότε την είχα πληρώσει 200 ευρώ...

3-4 μήνες πριν τη λήξη της εγγύησης παρουσίασε πρόβλημα και την επέστρεψα για αλλαγή. Δεν είχαν όμως την ανάλογη να μου δώσουν, αλλά το νεότερο μοντέλο με nforce 2 ultra το οποίο έκανε τότε 180 ευρώ, ενώ το κόστος του παλαιότερου είχε πεσει στα 140-150 (το οποίο όμως δεν ήταν πλέον διαθεσιμο), οπότε με το ίδιο σκεπτικό που εξέθεσε ο DMylonas μου ζήτησαν να πληρώσω 30 ευρώ εξτρά για να πάρω το νεότερο μοντέλο...

Εκεί τους έβαλα εγώ τις φωνές λέγοντας ότι τα χρήματά μου δεν έχασαν την αξία τους σε μερικούς μήνες κι οτι αφού δεν υπάρχει το ίδιο προιόν θα έπρεπε να μου το αλλάξουν με το ανάλογο ή με κάτι στα χρήματα που είχα δώσει...κι ότι με την ίδια λογική θα έπρεπε αυτοί να μου αλλάξουν τη μητρική μετο νεότερο μοντέλο, που κόστιζε τώρα φθηνότερα, και να μου δώσουν και 20 ευρώ στο χέρι για τη διαφορά...

Τελικά μου έδωσαν την 7njs ultra χωρίς να πληρωσω τίποτα, αλλά στην απόδειξη έβαλαν το κόστος της 7njs που έκανε γύρω στα 150...δεν το πρόσεξα εκείνη τη στιγμή κι έτσι δεν συνεχίστηκε η κουβέντα..

Μετά από λίγο καιρό που άλλαξα καιαυτή τη μητρική μου έδωσαν απόδειξη με το πλήρες ποσο...

Κι εμένα με ξένισε αυτή η συμπεριφορά τους, αλλά το καλό είναι ότι η εγγύηση ανανεώθηκε για άλλο ένα χρόνο, απ' την ημερομηνία που αναγραφόταν στη νέα απόδειξη

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Κοπρίτης

πηρα τηλ στο ΙΝΚΑ και μου ειπαν οτι το καταστημα εφοσον δεν δυναται να αντικαταστησει το

προιον με ομοιο του υποχρεουται να καταβαλει πιστωτικο ισης αξιας με αυτην της ΑΓΟΡΑΣ....

:T:

’ρθρο 5: Εξυπηρέτηση μετά την πώληση

1. Σε κάθε πώληση ο προμηθευτής οφείλει να παρέχει στον καταναλωτή γραπτώς, στην ελληνική γλώσσα ή με σύμβολα διεθνώς καθιερωμένα, σαφείς οδηγίες για την ασφαλή χρήση, διατήρηση, συντήρηση και πλήρη αξιοποίηση του προϊόντος. και ενημέρωση για τους κινδύνους κατά τη χρήση και διατήρησή του. Εξαιρούνται τα απλά κατά την κατασκευή , τη χρήση και τη συντήρηση προϊόντα.

2. Κατά την πώληση, ο προμηθευτής οφείλει να ενημερώνει τον καταναλωτή για την πιθανή διάρκεια ζωής του προϊόντος. Πιθανή διάρκεια ζωής του προϊόντος είναι ο εύλογα αναμενόμενος χρόνος κατά τον οποίο το προϊόν θα μπορεί να χρησιμοποιείται σύμφωνα με τον προορισμό του, έστω και έπειτα από επισκευή ή αντικατάσταση ανταλλακτικών, ωσότου η φθορά από την τακτική χρήση καταστήσει το προϊόν άχρηστο ή την περαιτέρω χρήση του οικονομικά ασύμφορη.

3. Σε περίπτωση προμήθειας καινούργιων προϊόντων με μακρά διάρκεια (διαρκών καταναλωτικών αγαθών), ο προμηθευτής υποχρεούται να παρέχει στον καταναλωτή γραπτή εγγύηση στην ελληνική γλώσσα, η οποία να αναφέρει τουλάχιστον την επωνυμία και τη διεύθυνση της επαγγελματικής εγκατάστασης του προμηθευτή, το δικαιούχο, το προϊόν στο οποίο αναφέρεται η εγγύηση, το ακριβές περιεχόμενό της, την ημερομηνία έναρξης και τη διάρκειά της. Η εγγύηση πρέπει να είναι σύμφωνη με τους κανόνες της καλής πίστης και να μην αναιρείται από υπερβολικές ρήτρες εξαιρέσεων. Η διάρκεια της έντασης πρέπει να είναι εύλογη σε σχέση με την πιθανή διάρκεια ζωής του προϊόντος. Ειδικά για τα προϊόντα τεχνολογίας αιχμής, η διάρκεια της εγγύησης πρέπει να είναι εύλογη σε σχέση με το χρόνο κατά τον οποίο αναμένεται ότι θα παραμένουν σύγχρονα από την άποψη της τεχνολογίας, αν ο χρόνος αυτός είναι συντομότερος από την πιθανή διάρκεια της ζωής τους.

4. Αν κατά τη διάρκεια της εγγύησης εμφανισθεί στο προϊόν ελάττωμα και ο προμηθευτής αρνείται την επισκευή ή βραδύνει υπερβολικά, ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την αντικατάσταση του προϊόντος με νέο ή την αναστροφή της πώλησης. Σε περίπτωση αντικατάστασης του προϊόντος ή ανταλλακτικού του, η εγγύηση αυτόματα ανανεώνεται για όλη της τη διάρκεια για το νέο προϊόν ή ανταλλακτικό.

Link to comment
Share on other sites

όντως το λογικό είναι να δίνουν πιστωτικό στην τιμή της αγοράς.

δεν αγοράζεις το δικαίωμα χρήσης του προϊόντος για ένα χρόνο,

αγοράζεις το ίδιο το προϊόν. αλήθεια τα ίδια υποχρεούται το κατάστημα και

μετά τον 1 χρόνο ή αλλάζει κάτι? το λέω γιατί η δικιά μου gpu έχει εγγύηση 3 χρόνια.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Giorgos

:T:

’ρθρο 5: Εξυπηρέτηση μετά την πώληση

μπραβο ρε φιλε το ηξερα οτι εχω δικιο, το ειχα διαβασει και εγω. Μαθετε τα δικαιωματα σας ρεεεεε

1. Σε κάθε πώληση ο προμηθευτής οφείλει να παρέχει στον καταναλωτή γραπτώς, στην ελληνική γλώσσα ή με σύμβολα διεθνώς καθιερωμένα, σαφείς οδηγίες για την ασφαλή χρήση, διατήρηση, συντήρηση και πλήρη αξιοποίηση του προϊόντος. και ενημέρωση για τους κινδύνους κατά τη χρήση και διατήρησή του. Εξαιρούνται τα απλά κατά την κατασκευή , τη χρήση και τη συντήρηση προϊόντα.

2. Κατά την πώληση, ο προμηθευτής οφείλει να ενημερώνει τον καταναλωτή για την πιθανή διάρκεια ζωής του προϊόντος. Πιθανή διάρκεια ζωής του προϊόντος είναι ο εύλογα αναμενόμενος χρόνος κατά τον οποίο το προϊόν θα μπορεί να χρησιμοποιείται σύμφωνα με τον προορισμό του, έστω και έπειτα από επισκευή ή αντικατάσταση ανταλλακτικών, ωσότου η φθορά από την τακτική χρήση καταστήσει το προϊόν άχρηστο ή την περαιτέρω χρήση του οικονομικά ασύμφορη.

3. Σε περίπτωση προμήθειας καινούργιων προϊόντων με μακρά διάρκεια (διαρκών καταναλωτικών αγαθών), ο προμηθευτής υποχρεούται να παρέχει στον καταναλωτή γραπτή εγγύηση στην ελληνική γλώσσα, η οποία να αναφέρει τουλάχιστον την επωνυμία και τη διεύθυνση της επαγγελματικής εγκατάστασης του προμηθευτή, το δικαιούχο, το προϊόν στο οποίο αναφέρεται η εγγύηση, το ακριβές περιεχόμενό της, την ημερομηνία έναρξης και τη διάρκειά της. Η εγγύηση πρέπει να είναι σύμφωνη με τους κανόνες της καλής πίστης και να μην αναιρείται από υπερβολικές ρήτρες εξαιρέσεων. Η διάρκεια της έντασης πρέπει να είναι εύλογη σε σχέση με την πιθανή διάρκεια ζωής του προϊόντος. Ειδικά για τα προϊόντα τεχνολογίας αιχμής, η διάρκεια της εγγύησης πρέπει να είναι εύλογη σε σχέση με το χρόνο κατά τον οποίο αναμένεται ότι θα παραμένουν σύγχρονα από την άποψη της τεχνολογίας, αν ο χρόνος αυτός είναι συντομότερος από την πιθανή διάρκεια της ζωής τους.

4. Αν κατά τη διάρκεια της εγγύησης εμφανισθεί στο προϊόν ελάττωμα και ο προμηθευτής αρνείται την επισκευή ή βραδύνει υπερβολικά, ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την αντικατάσταση του προϊόντος με νέο ή την αναστροφή της πώλησης. Σε περίπτωση αντικατάστασης του προϊόντος ή ανταλλακτικού του, η εγγύηση αυτόματα ανανεώνεται για όλη της τη διάρκεια για το νέο προϊόν ή ανταλλακτικό.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από sotiris

όντως το λογικό είναι να δίνουν πιστωτικό στην τιμή της αγοράς.

αλήθεια τα ίδια υποχρεούται το κατάστημα και

μετά τον 1 χρόνο ή αλλάζει κάτι? το λέω γιατί η δικιά μου gpu έχει εγγύηση 3 χρόνια.

Tιποτα δεν αλλαζει.Οσο διαρκει η εγγυηση ,εχεις ολα τα δικαιωματα που σου παρεχει ο νομος.Αν εξαλλου αλλαζε κατι, θα ηταν χωρις περιεχομενο η παροχη περισσοτερης εγγυησης.

Link to comment
Share on other sites

ΝΙCE!!!!!

Κοιτα να δεις που για να αγοραζουμε πλεον στο μελλον θα πρεπει να βγαζουμε φωτοτυπια αυτα τα αρθρα και να κανουμε μαθημα στους πωλητες!!!Ασχετο αλλα εγω αυτο θελω να αλλαξει στο μελλον με τους υπολογιστες!!

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Stratos

Δυστυχως, αυτο δεν ισχυει για κανενα απολυτως προιον της πληροφορικης...(τουλαχιστον οσο γνωριζω εγω)

Strato, το τι προβλεπει ο νομος ειναι ξεκαθαρο. Η πρακτικη του εφαρμογη ειναι ενα αλλο θεμα.

Για τα προϊοντα πληροφορικης δεν εχω βρει καποια γενικη εξαιρεση απο τον κανονα.

Η βασικη εξαιρεση που εφαρμοζεται σε αυτο το θεμα εχει σχεση με την ευθυνη του αγοραστη.Δηλαδη αν προκαλεσε ο ιδιος το προβλημα ή αν εχει μετατρεψει το προίον το οποιο αγορασε.

Αν εχεις υποψην κατι συγκεκριμενο θα ηταν πολυ χρησιμο για ολους να μαθουμε τι ακριβως ισχυει. :)

giorgos

το λέω γιατί έχω ακούσει δεν θυμάμαι που, ότι στον πρώτο χρόνο στο αντικαθιστά το κατάστημα και τα υπόλοιπα (-π.χ.2) rma στην εταιρία.

Αυτο εχει να κανει με τους ορους που προβλεπονται στην εγγυηση.Αν σου παρεχει ενα χρονο το καταστημα και 2 η εταιρια κατασκευης ,τοτε ετσι ειναι.Αν στην εγγυηση αναφερεται πως το καταστημα της αγορας σου παρεχει 3 χρονια ,τοτε θα πρεπει να απευθυνθεις στο καταστημα.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.