Jump to content



Τί γίνετε στο ΠΛΑΙΣΙΟ??? (Νέες εξελίξεις)


DMylonas

Recommended Posts

Αρχική απάντηση από DarkSaga

στην αλλαγή της κάρτας στο επιστροφικό τιμολόγιο με τα στοιχεία σου,ζητάνε τηλέφωνο

αν ήταν γκόμενα στο ταμείο έδωσες μόνος σου το κινητό :)

Μπά σίγουρα δεν το έδωσα, δεν μου άρεσε η γκόμενα.....

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 143
  • Created
  • Last Reply
Αρχική απάντηση από LordOfRings [Σήμερα, στις 00:26]

γιατι το e-shop σου επιστρέφει ακριβώς την αξία και αν εχουν περασει 2-3 μήνες ... ???....

εγω ειχα παρει μια καρτα απο ε-σοπ η οποια μου ηρθε ως 5700 ουλτρα.......τελικα την ανοιξα αι ητανε απλη........τους ειπα οτι δεν την θελω και μου ειπανε να την φερω μονος μου πισω......και αυτο διοτι την παρηγγειλα μεσω της σελιδας στην οποια ειχανε τα χαρακτηριστικα της ουλτρα και οχι της απλης που ειχανε στην αποθηκη.......ετσι αφου εκανε 4 μερες να μου ερθει λογω σουκου και λογω δικων μου υποχρεωσεων αργησα 15μερες να την στειλω πισω.....οταν πηγα μου δωσανε πισω τα χρηματα μου -15ευρω καθως τοσο επεσε σε εκεινες τις μερες η καρτα.

αρα στο ε-σοπ(δεν ξερω εαν ισχυει και στα υπολοιπα) θα σου δωσουν πισω τα χρηματα που κανει την στιγμη της επιστροφης....

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από greekfragma

αρα στο ε-σοπ(δεν ξερω εαν ισχυει και στα υπολοιπα) θα σου δωσουν πισω τα χρηματα που κανει την στιγμη της επιστροφης....

και εγω κατι παρόμοιο έπαθα . .

αλλά είπα μήπως είχε κανείς διαφορετική μεταχείριση .. .

Αρα ουτε στο e-shop. .

Link to comment
Share on other sites

@ greekfragma

....παντου θα προσπαθησουν να σου δωσουν τα λιγοτερα δυνατα ως αποζημιωση...

λογικο ειναι.. λες να θελουν να μουν μεσα?

απο κει και επειτα το θεμα ειναι τι ξερεις εσυ οτι ισχυει νομικα

και φυσικα με τι τροπο θα το διεκδικησεις...

αλλού περνα ο τσαμπουκας και αλλού η ευγενεια σου χαριζει νεα καρτα γραφικων...

άλλοι επιστρεψανε ti 4200 και πηραν fx5200και πληρωσαν και διαφορα:TD:

και αλλοι δωσανε μια 9600 και εφυγαν με 9800προ.... και με το κεφαλι ψηλα...:p

δεν χρειαζεται λοιπον να τα γενικευουμε ετσι τα πραγματα και να βαζουμε ταμπελες στα καταστηματα αβασανιστα...

και μπορει να κανουμε ζημια χωρις να υπαρχει λογος

αλλα και μπορει να βρεθουμε μπλεγμενοι

εκει που πηγαιναμε να διεκδικησουμε τα δικια μας....

Link to comment
Share on other sites

ελα γιωργη.....δεν ξερω εαν αναφεροσουνα σε μενα στο τελευταιο που πες......αλλα απο το ε-σοπ δεν εχω κανενα παραπονο........ειπα απλα την εμπειρια μου.η αληθεια ειναι οτι δεν γνωριζω ποσα δικαιωμουνα πισω αλλα θεωρησα σωστο να μην κανω ζητημα.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από greekfragma [Σήμερα, στις 01:14]

ελα γιωργη.....δεν ξερω εαν αναφεροσουνα σε μενα στο τελευταιο που πες......αλλα απο το ε-σοπ δεν εχω κανενα παραπονο........ειπα απλα την εμπειρια μου.η αληθεια ειναι οτι δεν γνωριζω ποσα δικαιωμουνα πισω αλλα θεωρησα σωστο να μην κανω ζητημα.

οχι ρε...καμια σχεση...

το quote αφορουσε μονο στο πρωτο τμημα της απαντησης μου...

οτι ειναι λογικο δλδ, αρχικα να προσπαθησουν να σου δωσουν οσο το δυνατον λιγοτερα....

meant no offense m8:T:

παρεμπιπτοντως (και για να λεμε και κανενα καλο λογο γι αυτους που τ'αξιζουν)

απο τα παρακατω καταστηματα εχω μεινει παραπανω απο ικανοποιημενος στα θεματα RMA

E-Shop, Πλαισιο (Γλυφαδας/ Καλλιθεας/ Στουρναρη), Hac-Shop....

γιαυτο και ειναι τα μονα καταστηματα που ψωνιζω πλεον....

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Κοπρίτης

(και για να λεμε και κανενα καλο λογο γι αυτους που τ'αξιζουν)

απο τα παρακατω καταστηματα εχω μεινει παραπανω απο ικανοποιημενος στα θεματα RMA

E-Shop, Πλαισιο (Γλυφαδας/ Καλλιθεας/ Στουρναρη), Hac-Shop....

γιαυτο και ειναι τα μονα καταστηματα που ψωνιζω πλεον....

Δεν θελω να πω κατι κακο για κανένα μαγαζι ..

Αλλα εσυ εισαι ικανοποιήμενος μεχρι στιγμής ...ομως..... δεν παει να πει οτι θα εισαι και για πάντα... . ..

Link to comment
Share on other sites

οκ γιωργο.ναν τεηκεν

εγω απο το πλαισιο δεν εχω κανενα παραπονο δεν εχω κανενα παραπονο.ειδικα απο το αφτερ σεηλς το οποιο ειναι αψογο..............τωρα εαν υπαρχουν καποια σκηνικα στις πωλησεις ειναι γιατι θελουν να πασαρουν(στην αρχη κατα τη γνωμη μου) οτι τους συμφερει και καλα κανουν......

αυτο που πρεπει να κανουμε ολοι μας για να ειναι ολα οκ ειναι να ειμαστε ενημερωμενοι για το τι θελουμε και τι δικαιουμαστε......εννοειται παντα με ευγενεια να διεκδικουμε και εαν δεν γινεται διαφορετικα να απευθυνομαστε σε ανωτερους χωρις να μπαινουμε σε λογομαχιες με τον ισως ανειδικευτο και ισως αξεστο πωλητη που για την προσληψη του δεν χρειαστηκαν και πολλα προσοντα

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Κοπρίτης

οτι ειναι λογικο δλδ, αρχικα να προσπαθησουν να σου δωσουν οσο το δυνατον λιγοτερα....

Λογικο ναι, νομιμο ομως ειναι ? Και αν δεν ειναι νομιμο, αυτος που προσπαθει με παρανομο τροπο να αποκομισει χρηματα απο καποιον ,τι ειναι ?

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από LordOfRings [Σήμερα, στις 01:31]

Δεν θελω να πω κατι κακο για κανένα μαγαζι ..

Αλλα εσυ εισαι ικανοποιήμενος μεχρι στιγμής ...ομως..... δεν παει να πει οτι θα εισαι και για πάντα... . ..

μεχρι στιγμης..... φυσικα...

εξαλλου δεν εχω και κανενα συμβολαιο μαζι τους....

αλλα μην ξεχνας οτι καθε περιπτωση ειναι ξεχωριστη και κρινεται βαση των δικων της δεδομενων....

το οτι το Πλαισιο εκανε 10 μερες να συνενοηθει με την Chaintech για να μου αντικαταστησει μια VGA δεν παει να πει καταναγκη οτι φταει....

ο κατασκευαστης και ο εισαγωγεας εχουν εξισου μεγαλο μεριδιο ευθυνης στο θεμα του RMA

και ας μην εχουμε εμεις αμεση επαφη μαζι τους..

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από greekfragma [Σήμερα, στις 01:35]

εγω απο το πλαισιο δεν εχω κανενα παραπονο δεν εχω κανενα παραπονο.ειδικα απο το αφτερ σεηλς το οποιο ειναι αψογο..............τωρα εαν υπαρχουν καποια σκηνικα στις πωλησεις ειναι γιατι θελουν να πασαρουν(στην αρχη κατα τη γνωμη μου) οτι τους συμφερει και καλα κανουν......

αυτο που πρεπει να κανουμε ολοι μας για να ειναι ολα οκ ειναι να ειμαστε ενημερωμενοι για το τι θελουμε και τι δικαιουμαστε......εννοειται παντα με ευγενεια να διεκδικουμε και εαν δεν γινεται διαφορετικα να απευθυνομαστε σε ανωτερους χωρις να μπαινουμε σε λογομαχιες με τον ισως ανειδικευτο και ισως αξεστο πωλητη που για την προσληψη του δεν χρειαστηκαν και πολλα προσοντα

(LL)εεεεεεεετσι....(/LL)

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά άλλο να μην παράγετε κάτι και άλλο να παράγετε και να σε δουλεύουνε ότι και καλά δεν υπάρχει και παράλληλα να το έχουνε άλλα 2 ανταγωνιστικά καταστήματα...

Όσο για το e-shop, εδώ και 3 χρόνια μου έχουνε φερθεί ΑΨΟΓΑ!!!! Ακόμα και στη περίπτωση που χάλασε σκληρός WB40GB BB δεν έιχανε τότε τον ίδιο, μου στείλανε ένα Maxtor 40GB και όλα ΟΚ, χωρίς να με δουλέψουνε ή να μου πούνε ψέματα..... Να φανταστείτε ότι τους πήρα τηλ για να ζητήσω RMA στον δίσκο και δεν είχα την απόδειξη, ρωτήσανε τα στοιχεία μου, δεν τον βρήκανε στα pc τους, με ρώτησαν αν σίγουρα τον πήρα από αυτούς και μόνο το ότι τους είπα από το τηλ, ότι ναι σίγουρα τον πήρα από εσάς τους έφτασε και μου έδωσαν RMA.....

Γι' αυτό πλέον θα προτιμώ να δίνω 5.5 μεταφορικά, παρά να αρχίζω "μαραθώνιο" από Αθήνα και να ακούω και του καθενός τις θεωρίες περί hardware και τιμές....

Για πηγαίνετε σε άλλο "μεγάλο" μαγαζί, χωρίς απόδειξη να δούμε αν θα σας μιλήσουνε καν......

Link to comment
Share on other sites

Στην Μεταμόρφωση, στο Πλαίσιο, γύρισα μητρική που είχα πάρει από το stock ενώ είχε περάσει η εγγύηση και μου κόψανε επιτόπου πιστωτικό χωρίς μα και μου. Επίσης κάρτα που σε αυτούς δούλευε, αλλά σε μένα όχι, πάλι αλλαγή επιτόπου χωρίς φασαρίες. Αφού μας λέτε ότι δεν δουλεύει σε εσάς, δεν δουλεύει. Τελεία και παύλα. Πάντως σε εξάρτημα που έκανε 35€ και μετά από μία αλλαγή με παρόμοιο το γύρισα πίσω το πιστωτικό ήταν -5€ λόγο πτώσης τιμής. ΟΚ. Θα συμβεί και η στραβή. Απλά είναι σε ποιον θα πέσεις.

Link to comment
Share on other sites

Χωρις αποδειξη γινεται και στο plaisio αρκει η καρτα να εχει το serial number πανω της, ετσι τουλαχιστον ισχυε οταν ειχα ρωτησει εγω για μια δικια μου περιπτωση.

Εγω παντως και μερικοι φιλοι εχουμε κανει δεκαδες (οχι δεν ειναι υπερβολη πραγματικα ειναι τοσα πολλα) RMAs στο πλαισιο χωρις προβλημα και ουσιαστικα ειναι ο κυριος λογος που ψωνιζω απο εκει.

Link to comment
Share on other sites

σοβαρά σίγουρα οι τύποι βλέπουν από το step αν είναι δικό τους ή όχι. Και δε μιλάω για τα πρώτα αλλά πάνω πίσω σειρά είναι σειριακός αριθμός για κάθε CPU ξεχωριστά. Aυτός είναι ο σωστός τρόπος και όχι τα ταμπελάκια που κολλάνε κλπ.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.