Jump to content



Τί γίνετε στο ΠΛΑΙΣΙΟ??? (Νέες εξελίξεις)


DMylonas

Recommended Posts

Το θέμα αυτό δεν έχει σκοπό να θίξει κάποια συγκεκριμένα άτομα, απλά θέλω για μια ακόμα φορά να εκθέσω δημόσια και με αποδείξεις την αναξιοπιστία και την αλητεία που κυριαρχεί στα καταστήματα Πλαίσιο...

Η ιστορία ξεκινάει τον Ιανουάριο του 2004. Τότε έκανα το μοιραίο λάθος και πήρα μια FX5700Ultra με τιμή 240 από το Πλαίσιο Gate Through στην Θεσσαλονίκη... Όταν έσκαγα τα 240 μου είπανε ότι έχω 1 χρόνο εγγύηση. Πολύ ωραία και καλά μέχρις εδώ. Την περασμένη Κυριακή για άγνωστο λόγο η κάρτα μου χάλασε και δεν άναβε καθόλου. Η πρώτη κίνηση μου ήταν να την δοκιμάσω σε άλλα δύο μηχανήματα φίλων, (τους οποίους ευχαριστώ για την βοήθεια) για να διαπιστώσω ότι ήταν σίγουρα η κάρτα και όχι κάτι άλλο.

Αφού σιγουρεύτηκα 100% την Τρίτη το πρωί πήρα την χαλασμένη FX5700Ultra των 240 και την πήγα στο Πλαίσιο για να μου την αλλάξουνε. Και η αλητεία τώρα αρχίζει....

Την πήγα σε έναν τεχνικό του Πλαισίου και μου είπε ότι όντως έχει πρόβλημα. Μου έδωσε ένα χαρτάκι και πήρα επάνω στους πωλητές.

Εκεί ένας τύπος μου είπε: «Δεν υπάρχει πια η FX5700Ultra σε εμάς, αλλά ούτε και στα υπόλοιπα Πλαίσιο». Εντάξει μέχρι εδώ. Και τι κάνουμε τον ρωτάω.... Χτυπάει κάτι μλκς στο pc του και μου λέει.... «Αυτή η κάρτα τώρα κάνει 105!!!!!» Κουφάθηκα, καράφλιασα και δεν πίστευα στ αυτιά μου... Μόνο του λέω 105????!!!! Μέσα σε 6 μήνες έπεσε 135!!!! Είναι δυνατών.... Και τι κάνουμε τώρα του λέω.... Μπορείτε λέει να πάρετε μια άλλη αλλά να πληρώσετε την διαφορά..... Δηλαδή? Για παράδειγμα να πάρετε μια 5900 με 200 και να δώσετε άλλα 95 εσείς... Εκεί άρχισα να φορτώνω, πολύ άγρια..... Ότι και να του είπα με έγραψε στα τέτοια του, μάλιστα άρχισε να με ρωτάει τι προγράμματα χρησιμοποιώ για να μου δώσει μια άλλη κάρτα...

Για να μην τα πολύ λέω, χατιρικά μου έδωσε μια PNY FX5700LE που είχε 135 και μου την έδωσε 105....

Εντυπωσιαζμένος και όχι φοβισμένος, εγώ αποσείρω τις λέξεις αυτές που έθιξαν τον κ. Επιθεωρητή, μετά την τηλεφωνική μας επικοινωνία, λόγο της ευγένιας και της άμεσης ανταπόκρισής που είχα από μέρους του. Μαζί αλλάζω και τον τίτλο, με την επιφύλαξη πάντα ότι δεν θα υπάρξει επόμενη φορά που θα χρειαστεί να κάνω ένα τέτοιο thread... Αλλά και να χρειαστεί, ακόμα, θα απευθυνθώ κατευθείαν στο ΙΝΚΑ... :T:

Όποιος θέλει μπορώ να του στείλω τις αποδείξεις.....

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 143
  • Created
  • Last Reply

βαλτο σε 2-3 φορουμ...

στειλε 5-6 μαιλ στους διευθυνοντες του πλαισιου....

(βλεπε το γνωστο thread...zarras vs polygon)

και αμα δε σου στειλουν σε 3 μερες σπιτι μια 6800 εμενα να με αποπατησεις...

ΥΓ... απλως να εισαι ετοιμος για ολα, απο το να φας ban απο τα φορουμ μεχρι να σου κανουν μυνηση για δυσφημηση.... μι μασας... οπως και αν εχει 8α παρεις αυτο που ζητας!

Link to comment
Share on other sites

Δε θα τους μάθουμε τώρα ρε συ... Πριν κανένα μήνα είχα προβλήματα με την κάρτα γραφικών. Οχι στις επιδόσεις απλά για 2-3 μέρες μύριζε καμένο χωρίς oc. Τελικά την έβγαλα για να βάλω ψύκτρες στις μνήμες και ανακάλυψα ότι είχα ρουφήξει ο ανεμιστήρας μέσα το αυτοκολλητάκι της nvidia και είχε κολλήσει. Πάω λοιπόν στο Πλαίσιο Αγ. Παρασκευής και τους ρωτάω αν έχουν ένα ανεμιστηράκι για να το αλλάξω... Η απάντηση? "Α ξέρετε δεν υπάρχει τέτοιο πράγμα. Ακόμα και να υπήρχε δεν θα μπορούσατε να το αλλάξετε επειδή οι εταιρείες έχουν κολλημένους επάνω τους ανεμιστήρες για να μην επεμβαίνει ο χρήστης. Θα πρέπει να πάρετε καινούρια ή να περιμένετε να καεί. " Του απάντησα οτι πριν 2 μέρες είχα δει ακριβώς αυτό που ήθελα στο HAC Shop και απλά βαριόμουν να πάω Αθήνα. Μόκο ο δικός σου. Τελικά πήρα το ανεμιστηράκι απο HAC το έβαλα πάνω στις 4500στροφές και την ψήνω ανενόχλητος...

Link to comment
Share on other sites

Gia na katalabw ( den douleuw sto plaisio oyte exw symferon) esy h8eles na na soy dwsoun mia karta aksias twn xrhmatwn pou eixes dwsei tote?

Me ayta pou exoun dei ta matia mou kai pali kala na les pou sou edwsan karta dioti mporeis na epairnes kai ta @@ sou se alla magazia.An kai oti opoia synalagh exw kanei sto plaisio exw meinei apolyta eyxarissthmenos.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Passenger57 [Σήμερα, στις 14:05]

Gia na katalabw ( den douleuw sto plaisio oyte exw symferon) esy h8eles na na soy dwsoun mia karta aksias twn xrhmatwn pou eixes dwsei tote?

Me ayta pou exoun dei ta matia mou kai pali kala na les pou sou edwsan karta dioti mporeis na epairnes kai ta @@ sou se alla magazia.An kai oti opoia synalagh exw kanei sto plaisio exw meinei apolyta eyxarissthmenos.

Για να καταλάβουμε και εμείς τι γράφεις θα πρέπει να χρησιμοποιείς ΕΛΛΗΝΙΚΑ και όχι GREEKLISH

Link to comment
Share on other sites

Το θέμα με αυτές τις καταστάσεις, είναι τι ακριβώς ισχύει νομικά...

Διότι έχουμε τις εξής περιπτώσεις:

α) αυτό που λέει το κατάστημα

β) αυτό που θέλουμε εμείς

γ) αυτό που ισχύει νομικά.

Το θέμα με τις εγγυήσεις σε προϊόντα που δεν υπάρχουν πλέον σε στοκ, δεν είναι ξεκάθαρο.

Σε παρόμοια περίπτωση στο Πλαίσιο Στουρνάρη, μετά από πολύ φωνή επεστράφηκε το κόστος αγοράς....

Μπορεί κανένας να μας διαφωτίσει σχετικά με το τι ισχύει σε αυτές τις περιπτώσεις?

Link to comment
Share on other sites

Koίτα είναι γνωστό ότι όταν παίρνεις πίστωση την παίρνεις στο ποσό της σημερινής αξίας... αλλά εφόσον δεν την είχε η αλυσίδα την κάρτα, πως την κοστολόγησε ο υπάλληλος? Πολύ χαμηλά μου φαίνεται η κάρτα για Ultra. Eξ άλλου την PNY που είναι LE την κοστολογούν παραπάνω? πως γίνεται αυτό?

Link to comment
Share on other sites

Είναι που θα πέσεις. Είτε στον παλιό που ξέρει 5-10 πράγματα και σε σέβεται και λίγο και δε σε έχει για μα**** είτε σε κανέναν άσχετο που κάποιος του είπε "Κλέψε όσο μπορείς!"

Link to comment
Share on other sites

ωπα για μια στιγμη , ειχε μια αλλη ιδια να σου δωσει και να φυγεις η εσυ απαιτησες να σου δωσουνε πιστωτικο? Νομιζω δεν μπορεις να τους πεις να σου δωσουνε πιστωτικο αν εχουνε μια ιδια. Παντως μην πεταγεστε λεγοντας φανφαρες , πηγαινε και ρωτα και σε αλλο καταστημα ισως να ηταν γκασμας ο υπαλληλος. Το πλαισιο αν ολοι ειναι κλεφτες ειναι ο καλυτερος κλεφτης σιγουρα. Για πηγαινε σε αλλα μαγαζια να δεις και τους χειροτερους....

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από enduracell

Koίτα είναι γνωστό ότι όταν παίρνεις πίστωση την παίρνεις στο ποσό της σημερινής αξίας... αλλά εφόσον δεν την είχε η αλυσίδα την κάρτα, πως την κοστολόγησε ο υπάλληλος? Πολύ χαμηλά μου φαίνεται η κάρτα για Ultra. Eξ άλλου την PNY που είναι LE την κοστολογούν παραπάνω? πως γίνεται αυτό?

Έτσι ακριβώς είναι τα πράγματα.

Το θέμα είναι στη λάθος κοστολόγηση του προιόντος που δεν υπάρχει (όντως η τιμή είναι πολύ χαμηλή για 5700 Ultra)

Στην περίπτωση αυτή πάντως με λίγη πίεση (πάντα ευγενικά) βρίσκεις το δίκιο σου (το οποίο στην συγκρκιμένη περίπτωση έχεις)

Link to comment
Share on other sites

τωρα που το διαβασα καλυτερα αυτο που πρεπει να κανεις ειναι να παρεις τηλεφωνο στα κεντρικα και να τους πεις τι εγινε, θα βρεθει λυση νομιζω . Εσυ εσκασες 200 και επρεπε να σου δωσει μια ιδια η το πιστωτικο.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Passenger57

Gia na katalabw ( den douleuw sto plaisio oyte exw symferon) esy h8eles na na soy dwsoun mia karta aksias twn xrhmatwn pou eixes dwsei tote?

Me ayta pou exoun dei ta matia mou kai pali kala na les pou sou edwsan karta dioti mporeis na epairnes kai ta @@ sou se alla magazia.An kai oti opoia synalagh exw kanei sto plaisio exw meinei apolyta eyxarissthmenos.

Μάλλον δεν έχει γνωρίσει καταστήματα του στυλ e-shop, γι' αυτό μιλάς έτσι.... Η κάρτα μεταχειρησμένη έχει 150-180.....

Θα εφαρμόσω τα λεγόμενα του Zarra..... Θα τους στείλω e-mail παραπόνων και αν δεν μου απαντήσουνε η επόμενη κίνησή μου είναι καταγγελία στο ΙΝΚΑ....

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από ea6gka

τωρα που το διαβασα καλυτερα αυτο που πρεπει να κανεις ειναι να παρεις τηλεφωνο στα κεντρικα και να τους πεις τι εγινε, θα βρεθει λυση νομιζω . Εσυ εσκασες 200 και επρεπε να σου δωσει μια ιδια η το πιστωτικο.

Εγώ έδωσα 240 και είχα την απαίτηση τουλάχιστων να μου λέγανε 150 για την χαλασμένη..... Όσο για την ευγένια.... μου τελείωσε όταν άκουσα ότι η κάρτα έπεσε 135 μέσα σε 6 μήνες... Και μάλιστα είπα του υπαλλήλου: Αφού κάνει 105 τώρα φέρε μου 2 να τις πάρω....

Link to comment
Share on other sites

κοίτα η κάρτα τώρα δεν έχει σίγουρα 240 και με πιστωτικό δε τα παίρνεις αυτά, αφού το νόημα του πιστωτικού δεν είναι αποζημίωση αλλά μεταφορά της αξίας του προιόντος σε χρήματα με την τωρινή αξία, με την λογική ότι θα μπορείς να αγοράσεις από άλλο κατάστημα το ίδιο προίον ή ίδιας ποιότητας με την τιμή του πιστωτικού. Το πρόβλημα σε εσένα είναι η κοστολόγηση, που τουλάχιστον σε μένα μου φάνηκε σαν αυτή που κάνει ο παλιατζής. Έπρεπε να ζητήσεις μια 5700U άλλης μάρκας και να τελειώνεις...

Link to comment
Share on other sites

το μονο πραγμα που μπορεις να χρεωσεις στο πλαισιο ειναι οτι δεν εχουν ιδια καρτα να σου αλλαξουν.Μονο αυτο ειναι το λαθος τους...

αυτο με τα λεφτα και την διαφορα της τιμης ειναι ημιπουστια...δηλαδη και εχουν και δεν εχουν δικαιο...απλα πρεπει να το σκεφτεις εντελως χρηματοοικονομικα το θεμα...θα δεις πως καπου στην μεση βρισκετε το πραγμα...

κα τα αλλα το πλαισιο μαμει και σπερνει...

Link to comment
Share on other sites

Πραγματι η τιμη κοστολογησης ειναι πολυ χαμηλη, αλλα ας μην φτανουμε και στο αλλο ακρο, πιστευω οτι με λιγη υπομονη δεν θα εχεις προβλημα να βρεις το δικιο σου αφου ειναι εμφανες οτι εχεις αδικηθει.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Nos-Dio

κα τα αλλα το πλαισιο μαμει και σπερνει...

Ναι σε αυτό θα συμφωνίσω.... Μας μαμάει σίγουρα από όλες τις τρύπες..... Ίσως στην Αθήνα τα Πλαίσιο να είναι πιο πολιτυσμένα......

Link to comment
Share on other sites

τι λετε ρε παιδια , οταν παιρνεις μια καρτα και κανει 200 και χαλασει αντος εγγυησης αν δεν εχουν μια ιδια να σου δωσουνε τοτε ζητας πληρης αποζημιωση. Εγω πως το εχω κανει με επεξργαστη στο πλαισιο, εναν ΧΡ2600? Ειναι υποχρεωση τους να σου δινουν πραγμα ιδιο με τις αξιας που εδωσες, η τουλαχιστον κατι αντιστοιχο.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.