Jump to content



Τι συμβαινει με τις τιμες;


orck

Recommended Posts

  • Replies 85
  • Created
  • Last Reply

Ξεχνατε κατι πολυ απλο.

Ειμαι σε μια χωρα που ολοι ζουσαν στην ρεμουλα. Πληρωναν βαριους φορους και δε περναν τπτ απο το κρατος αλλα δε τους ενοιαζε γιατι αν ειχες λεφτα ειχες οτι θελεις.

Υγεια; Γιατρος ιδιωτικος, παιδεια; φροντιστηρια κλπ.

Τωρα τα μαγαζακια της ελλαδας κ καθε επιχειρηση πρεπει να καλυψει ακομα περισσοτερους φορους και εξοδα χωρις να εχει πολυ λιγοτερα εσοδα.

Το π κ το e τους καναμε μαγκες. Οταν το π ειχε λεφτα εκανε τις καλες κ εκοβε πιστωτικα. Τωρα κομμενα αυτα. Τοτε δε λεγαμε τιποτα ομως, εθελοτυφλουσαμε στην καμενη διετιας vga απο νερο που μας ειχε πεσει κ περναμε πιστωτικο οσο καινουργια καρτα, μητρικη κ επεξεργαστη μαζι.

Τωρα ομως απαιτουμε κ συγκρινουμε amazon με καθε π και μαγαζακι της Ελλαδιτσας.

Προς Θεου δε λεω καλα κανει το μαγαζακι που οταν του πας δισκο red edition χαλασμενο προσπαθει να σου δωσει green edition.

Στάλθηκε από το GT-I9000 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2

Link to comment
Share on other sites

Χτες έμαθα ότι στο ΗΒ έχουν το Distance Sellers Regulation, όπου σύμφωνα με αυτό, μπορείς να επιστρέψεις μέσα σε 7 ημέρες κάτι που αγόρασες online, για οποιονδήποτε λόγο ή ακόμα και χωρίς κανένα λόγο και ο πωλητής είναι υποχρεωμένος όχι μόνο να το δεχτεί, αλλά να καλύψει και τα μεταφορικά.

Κάτι ανάλογα ισχύει και τις περισσότερες φορές και στις ΗΠΑ, αν και εκεί έχουν συνήθως και restocking fee. Aλλά και πάλι, δε μένεις κάτι που δε σου κάνει, έστω και αν έχεις μια μικρή ζημιά.

Εδώ στη Σκατομπανανία αγοράζεις κάτι, έχει πρόβλημα και δε σου το αλλάζουν ή σου βγάζουν τη ψυχούλα για να το αλλάξουν. Για πήγαινε να πεις πχ. ότι ο ανεμιστήρας του τροφοδοτικού ή της κάρτας κάνει θόρυβο, να δεις γέλιο...

Ή για πήγαινε να πεις ότι τελικά πχ. δε μου κάνει η HD 7850 και θέλω μια 7950 και πληρώνω και τη διαφορά και restocking fee. Δεν παίζει. Θα μείνεις με τη 7850 γιατί είσαι μακάκας που την πήρες, ακόμα και αν δεν είχες τρόπο να ξέρεις τι θα σου βγει.

Όπως και να το δούμε, είμαστε πολύ μακριά από το να γίνουμε υπεύθυνοι και πολιτισμένοι και αυτό είναι που εκμεταλλεύονται και οι επιτήδιοι, σε όλους τους χώρους, όχι μόνο οι συγκεκριμένοι "επιχειρηματίες".

Αλλο το legislation, και αλλο η συμπεριφορα των μαγαζιων.

H νομοθεσια εδω γενικα πασχει, δεν εχει να κανει ομως με τον αφορισμο των μαγαζιων.

Και εδω καποτε πχ στο Πλαισιο επεστρεφες αυτο που αγοραζες και σου εδινε πιστωτικο χωρις δευτερη κουβεντα.

Δηλαδη για να καταλαβω ειναι ευθυνη του καταναλωτη που ανεβαινουν οι τιμες χωρις κανενα λογο; Στον υπολογιστη μου οι τιμες ειναι ηδη περιπου 35€ πανω. Ρωταω για να εκπαιδευτω τεχνολογικα ωστε να μην συμβαινει κατι τετοιο παραλογο στην ελληνικη αγορα.

Οι τιμες δεν ξερω γιατι ειναι πανω, μπορει να ειναι για 1002 λογους, απο οποιαδηποτε αυξηση σε φορους κλπ που εχει το μαγαζι, μεχρι κερδοσκοπια ή αποφασισε και ειδε ο μαγαζατορας οτι δεν βγαινει και πουλαει ακριβοτερα.

Το να συγκρινεις τα θετικα ολου του κοσμου με τα αρνητικα μονο της Ελλαδας ειναι ατοπο.

Link to comment
Share on other sites

Το να συγκρινεις τα θετικα ολου του κοσμου με τα αρνητικα μονο της Ελλαδας ειναι ατοπο.

Θα μείνω σε αυτό και απλά έτσι για να σχολιάσω...

Θέλουμε μισθούς Ελβετίας και έξοδα Ουγκάντας. Δεν γίνεται. Όπως επίσης δε γίνεται όπως ζούμε τώρα με μισθούς Βουλγαρίας και έξοδα Γερμανίας

Link to comment
Share on other sites

Οι τιμες δεν ξερω γιατι ειναι πανω, μπορει να ειναι για 1002 λογους, απο οποιαδηποτε αυξηση σε φορους κλπ που εχει το μαγαζι, μεχρι κερδοσκοπια ή αποφασισε και ειδε ο μαγαζατορας οτι δεν βγαινει και πουλαει ακριβοτερα.

Το να συγκρινεις τα θετικα ολου του κοσμου με τα αρνητικα μονο της Ελλαδας ειναι ατοπο.

Καλο ειναι να μην συγχεουμε τι εχει γραψει ο καθενας. Αναφερα ξακαθαρα οτι εκανα παραγγελια και μετα απο λιγο παραπανω απο ενα μηνα τα εξαρτηματα μου εχουν αυξηση 35€. Η δικαιολογια οτι "ισως αυξηθηκαν οι φοροι" ουτε ο Πασχος δεν θα χρησιμοποιουσε. Τι συνεβει αυτον τον μηνα; Αυξηθηκε το ΦΠΑ μηπως; Κανει νιαου-νιαου στα κεραμιδια και εμεις ψαχνουμε να βρουμε την αγελαδα. :suicide2:

Link to comment
Share on other sites

H νομοθεσια εδω γενικα πασχει, δεν εχει να κανει ομως με τον αφορισμο των μαγαζιων.

Και εδω καποτε πχ στο Πλαισιο επεστρεφες αυτο που αγοραζες και σου εδινε πιστωτικο χωρις δευτερη κουβεντα.

Το να συγκρινεις τα θετικα ολου του κοσμου με τα αρνητικα μονο της Ελλαδας ειναι ατοπο.

Η νομοθεσία μας είναι καλή και πολύ κοντά αν όχι ίδια με άλλων ευρωπαϊκών χωρών.

Η νοοτροπία μεγάλου ποσοστού αγοραστών και πωλητών είναι χάλια.

Κάποτε καίγανε τις μητρικές, για να πάρουν πιστωτικό πριν πεσει η τιμή και να πάρουν νεότερα μοντέλα για καλύτερα σκορ. Το πλαίσιο πόσο θα άντεχε?

Φυσικά, και ο πωλητής όταν έχει να κάνει με ανίδεο καταναλωτη, που δεν ξέρει τα δικαιώματα του θα τον "δαγκώσει". Είναι σωστό? Όχι σε καμία περίπτωση. Του άξιζει? Μάλλον ναι.

Στο τελευταίο συμφωνώ απολύτως! Αυτή η εξιδανίκευση όλων των άλλων χωρών και ο εκμηδενισμός της Ελλάδας σε όλους τους τομείς (συχνά απο άτομα με ελάχιστες εμπειρίες έξω) είναι τουλάχιστον κουραστική.

Link to comment
Share on other sites

Φυσικά, και ο πωλητής όταν έχει να κάνει με ανίδεο καταναλωτη, που δεν ξέρει τα δικαιώματα του θα τον "δαγκώσει". Είναι σωστό? Όχι σε καμία περίπτωση. Του άξιζει? Μάλλον ναι.

Όσο "αξίζε" στο Πλαίσιο να το χάνει χρήματα από τους "έξυπνους" καταναλωτές, εφόσον δε φρόντιζε να προστατευτεί από τέτοιες πρακτικές.

Συμφωνούμε ότι δεν έχουμε έλλειμμα νομοθεσίας - στην κουλτούρα μας είναι το πρόβλημα.

Link to comment
Share on other sites

Όσο "αξίζε" στο Πλαίσιο να το χάνει χρήματα από τους "έξυπνους" καταναλωτές, εφόσον δε φρόντιζε να προστατευτεί από τέτοιες πρακτικές.

Δηλαδή αξίζει και στον καταναλωτή που δεν φροντίζει να προστατευτεί.

Στάλθηκε από το GT-I9000 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή αξίζει και στον καταναλωτή που δεν φροντίζει να προστατευτεί.

Το σχόλιό μου (το οποίο περιλαμβάνει εισαγωγικά στο "αξίζει") ήταν απάντηση στο:

Φυσικά, και ο πωλητής όταν έχει να κάνει με ανίδεο καταναλωτη, που δεν ξέρει τα δικαιώματα του θα τον "δαγκώσει". Είναι σωστό? Όχι σε καμία περίπτωση. Του άξιζει? Μάλλον ναι.

Ανεξάρτητα από το τι πιστεύει ο καθένας, ο νόμος - όπου εφαρμόζεται - προστατεύει, μεταξύ άλλων, και τους ανίδεους καταναλωτές.

Προφανώς οφείλουμε να είμαστε συνειδητοποιημένοι και ενημερωμένοι καταναλωτές, αλλά ακόμα κι αν δεν είμαστε (ή τέλος πάντων δεν είναι πάντα διαθέσιμος ο δικηγόρος μας να τον παίρνουμε μαζί στα ψώνια) αυτό δεν απαλλάσσει τους "έξυπνους" μαγαζάτορες από τις ευθύνες τους.

Link to comment
Share on other sites

Δε χρειάζεται να αλλάξουμε καριέρα για να εξυπηρετηθούμε σαν άνθρωποι - υπάρχουν και σοβαρά καταστήματα στη χώρα μας και στο εξωτερικό.

Αυτοί που νόμιζαν ότι θα γίνουν "επιχειρηματίες" στις πλάτες "απαίδευτων τεχνολογικά" πελατών, καλό θα είναι να εξετάσουν τις εναλλακτικές τους για νέα καρίερα βέβαια.

Ερώτηση. Πες ότι έχεις κατάστημα και θές να φέρεις μια μητρική.

Ελλάδα χοντρική έχει 100€ οκ; οκ. Σε αυτά τα 100€ προσθέτεις τα μεταφορικά και έξοδα διαχειρήσεως που σου βάζει ο χονδρέμπορας + φπα 23% + το "κέρδος" σου. Πες ότι αυτό το ποσό βγαίνει 140€.

Την ίδια μητρική την πουλάει το amazon στα 120€ και μπορείς να την βρεις εξωτερικό και με 100€ αν έχεις άκρη το Θεό. Τι κάνεις;

Αγοράζεις από έξω για να ρίξεις το 140€ στα 125€, στην καλύτερη των περιπτώσεων με καθυστερίσεις, μεταφορικές, κτλ; Και σε περίπτωση RMA τι θα κάνεις ως μαγαζάτορας;

Θα στοκάρεις μητρικές για να είσαι "υπέρ του δέοντος κύριος"; Ποιος στοκάρει σήμερα; Έχεις δυναμική να στοκάρεις 10-20, έστω φθηνές μητρικές; (10*125€ χοντρική). Και αν δεν φύγουν; Σε 6 μήνες δεν θα τις παίρνει κανείς. Τι θα τις κάνεις;

Και αν η μητρική κοπεί στο RMA από την κατασκευάστρια γιατί ο πελάτης ήταν τρελό αλάνι και το δούλευε καλά το καλάι; Ή αν σου στείλουν μόνο μητρική χωρίς παρελκόμενα; Τι την κάνεις; Την πουλάς π.χ 50€ ενώ έχεις δώσει 123€+μεταφορικά χοντρική;

riddle me that :daisy:

Link to comment
Share on other sites

Ερώτηση. Πες ότι έχεις κατάστημα και θές να φέρεις μια μητρική.

Sorry, αλλά σταμάτησα να διαβάζω στο "πες ότι έχεις κατάστημα".

Δεν είναι δουλειά μου. Αν πάνε όλα τόσο στραβά στη δική μου δουλειά και καταλήξω να ανοίξω κατάστημα υπολογιστών, θα επανέλθω στην ερώτησή σου.

Link to comment
Share on other sites

Sorry, αλλά σταμάτησα να διαβάζω στο "πες ότι έχεις κατάστημα".

Δεν είναι δουλειά μου. Αν πάνε όλα τόσο στραβά στη δική μου δουλειά και καταλήξω να ανοίξω κατάστημα υπολογιστών, θα επανέλθω στην ερώτησή σου.

"Ας ξεχάσουμε για λίγο το νομικό κομμάτι που ισχύει"

Άρα και το κατάστημα δεν είναι πελάτης. Και όταν θα έρθει η ώρα να σου κάνει RMA τότε μπορεί να σου πεί στην αντιπροσωπεία με δικά σου έξοδα μεταφοράς.

Το θέμα είναι να μπούμε λίγο σε σκέψεις για να καταλάβουμε γιατί δεν μπορούμε να συγκρίνουμε το Π και το Ε με το amazon. Που στην τελική αν έβγαινε είδηση οτι το "μαγαζάκι" έχει 2 χρόνια να αποδώσει φόρους θα έπεφτε κατακραυγή, γιουχάρισμα και λιθοβολισμός. Για το amazon απλά προσπεράσαμε γιατί ακόμα μας συμφέρει να ψωνίζουμε απο εκεί.

Link to comment
Share on other sites

Εγω δε ξερω τι λετε αλλα για διαφορα 10 ευρο ανα 150 ευρο αντικειμενο .Π.χ καρτα γραφικων αξιας 450 ευρω 30 ευρω διαφορα θα αγοραζα απο καταστημα που ειναι στην πολη μου για να χω το κεφαλι μου σιγουρο και να μην τρεχω σε περιπτωση RMA.To θεμα ειναι οτι τα περισσοτερα μαγαζια εχουν +30 +23% φπα oποτε το καπελο(φεσι καλυτερα) εκτοξευεται στα υψη.Και αυτο σε προιοντα μικρης ζητησης.Γιατι αν παμε σε δημοφιλη προιοντα π.χ Iphones,Notes,Galaxies και high end καρτες γραφικων κυριως nvidia τοτε κατανταει τραγελαφικη η κατασταση.

Link to comment
Share on other sites

Ερώτηση. Πες ότι έχεις κατάστημα και θές να φέρεις μια μητρική.

riddle me that :daisy:

Το νοημα ειναι πως αυτη τη "τακτικη" δεν εγινε ετσι ξαφνικα στα ελληνικα μαγαζια, αλλα επικρατουσε παντα

Το διαφορετικο σημερα ειναι πως τα ιδια μαγαζια, σημερα σου κανουν τον βιο αβιωτο οταν κατι χαλασει, κατι που παλαιωτερα δεν εκαναν, τουλαχιστον οχι σε αυτον τον βαθμο

Το προβλημα που κατα την γνωμη μου εχει να λυσει ο καθενας απο εμας σαν καταναλωτης λοιπον, δεν ειναι να βρουμε την συμφερουσα και βιωσιμη λυση για το ελληνικο καταστημα/μαγαζι/μπακαλικο πληροφορικης, αλλα το πως θα κανουμε τις αγορες μας πιο οικονομικα.

Εαν εψαχνα να λυσω το προβλημα του καταστηματος ή αν καποιος επιχειρηματιας μου το ζητουσε αυτο, τοτε θα με πληρωνε για αυτην μου την υπηρεσια και θα με απασχολουσε απο την δικη του οπτικη.

Και απο τη στιγμη που υπαρχει το αμαζον και το καθε αμαζον απο το οποιο μπορω να βρω αυτο που θελω πιο φθηνα απο οτι εδω και κατα πασα πιθανοτητα αν προκυψει η στραβη, η εξυπηρετιση σε θεμα RMA θα ειναι, μαλλον, απειρως καλυτερη, τοτε δεν νομιζω πως θα πρεπει να υπαρχει και μεγαλος ενδοιασμος για το πως θα πρεπει να κανουμε τις αγορες μας

Ασε που πλεον ετσι οπως εχουν γινει τα πραγματα, αν παρεις κατι απο εξω, μαλλον θα το εχεις στα χερια σου αι πιο γρηγορα απο το αν το παραγγειλεις απο ελληνικο μαγαζι (μιας και κανεις δεν στοκαρει πλεον και ολοι παραγγελνουν το καθε προιον με βαση τις παραγγελειες τους)

"Ας ξεχάσουμε για λίγο το νομικό κομμάτι που ισχύει"

Άρα και το κατάστημα δεν είναι πελάτης. Και όταν θα έρθει η ώρα να σου κάνει RMA τότε μπορεί να σου πεί στην αντιπροσωπεία με δικά σου έξοδα μεταφοράς.

Το θέμα είναι να μπούμε λίγο σε σκέψεις για να καταλάβουμε γιατί δεν μπορούμε να συγκρίνουμε το Π και το Ε με το amazon. Που στην τελική αν έβγαινε είδηση οτι το "μαγαζάκι" έχει 2 χρόνια να αποδώσει φόρους θα έπεφτε κατακραυγή, γιουχάρισμα και λιθοβολισμός. Για το amazon απλά προσπεράσαμε γιατί ακόμα μας συμφέρει να ψωνίζουμε απο εκεί.

Δεν συγκρινουμε κανενα Π και Ε και Υ με το αμαζον

Κοιταμε απο που συμφερει την τσεπη μας καλτυερα να αγορασουμε

Το αν οποιοδηποτε καταστημα πληρωνει φορους και εισφορες δεν ειναι δικο μου ζητημα να το λυσω

Ας ασχοληθουν οι αρμοδιοι με αυτο.Εγω μια φορα τον ΦΠα μου τον πληρωνω στο καταστημα, οποτε ας βρουν οι εκαστοτε αρμοδιοι τροπο να τον εισπραξουν.Ας τον καταργησουν σαν φορο και να τον πληρωνουμε απευθειας στην εφορια αν ειναι ετσι να τελειωνει η μπουγαδα

Ασε που δεν ξερεις το τι και αν πληρωνουν και οι δικοι μας (που για το Ε το ξερεις οτι ειναι για αρ.99 και εχει φεσωσει τους μισους του υπαλληλους):triniti:

Οσο για το RMA, αυτο που πρακτικα κανουν ειναι αυτο ακριβως που αναφερεις ετσι και αλλιως...

Ειδικα τα καταστηματα που αναφερεις και ειδικα οταν προκειται για περιπτωσεις οπου μπορουν να κερδοσκοπισουν (βλεπε τα αμετρητα παραδειγματα με χαλασμενους δισκου κατα την περιοδο των πλυμηρων, οπου εκοβαν πιστωτικα με το ζορι οταν ο καινουριος δισκος ειχε τα διπλα λεφτα)

Απο τη στιγμη που δεν μου αντικαθιστουν ατακα και επι τοπου το προιον και το στελνουν (οταν αυτοι κρινουν πως τους συμφερει) στην αντιπροωπεια και εγω περιμενω, γιατι να μην τα αγορασω απαιξω?

Εκει τουλαχιστον εχουν αποδειξει επανελημενα και με πολλους τροπους οτι με σεβονται περισσοτερο σαν πελατη απο οτι στα ελληνικα καταστηματα

Link to comment
Share on other sites

Το θέμα είναι να μπούμε λίγο σε σκέψεις για να καταλάβουμε γιατί δεν μπορούμε να συγκρίνουμε το Π και το Ε με το amazon. Που στην τελική αν έβγαινε είδηση οτι το "μαγαζάκι" έχει 2 χρόνια να αποδώσει φόρους θα έπεφτε κατακραυγή, γιουχάρισμα και λιθοβολισμός. Για το amazon απλά προσπεράσαμε γιατί ακόμα μας συμφέρει να ψωνίζουμε απο εκεί.

Μα δεν έκανε κανείς αυτή τη σύγκριση. Εννοείται όλοι έχουμε συναίσθηση των μεγεθών και ξέρουμε ότι δε μας συμφέρει να στέλνουμε τα χρήματά μας έξω - αλλά δε θα κάνουμε και τα κορόιδα για να αισθάνονται κάποιοι "έξυπνοι", "αφεντικά" και "επιχειρηματίες".

Το κατάστημα είναι υποχρεωμένο να τηρεί τη νομοθεσία και ερωτήματα σαν το παραπάνω να τα έχει απαντήσει πριν ανοίξει (όχι, το να μην τηρεί τους νόμους ή να τους τηρεί κατά περίπτωση προκειμένου να βγουν τα νούμερα δεν είναι απάντηση).

Από την άλλη ο καταναλωτής δεν είναι υποχρεωμένος να γνωρίζει τις ιδιαιτερότητες της εκάστοτε αγοράς για την οποία ενδιαφέρεται (υπολογιστές, πλυντήρια, αυτοκίνητα etc.), να δείχνει κατανόηση στα "προβλήματα" του Χ καταστήματος ("ναι, μεγάλε, άφησε με 1 χλμ από τον προορισμό μου και πάρε 10 ευρώ παραπάνω γιατί άλλαξες πρόσφατα αντλία πετρελαίου στο ΤΑΞΙ"), να έχει σπουδάσει νομικά ή έστω να προσεγγίζει κάθε αγορά του με λογική μάχης και καχυποψίας κ.ο.κ. για να εξυπηρετηθεί. Προφανώς θα πάει αλλού την επόμενη φορά, εκεί που τον αντιμετωπίζουν σαν... valuable customer κι όχι σαν υποψήφιο κορόιδο.

Έφυγα για μάσα! Καλη χρονιά σε όλους!

Link to comment
Share on other sites

Η γνωστή καραμέλα. Οι μεγάλες εταιρίες και οι αθώοι μαγαζάτορες... Έχω δουλέψει σε εταιρία που πουλούσε και hardware και ξέρω ότι οι τιμές δεν παίζουν έτσι. Να σου πω εγώ τι συμβαίνει: ο Ελληνάρας θέλει να πουλήσει πχ. 2 ανεμιστηράκια και να έχει το κέρδος που θα είχε αν πουλούσε 3. Δεν τον νοιάζει το ότι θα είχε 3 ευχαριστημένους πελάτες αντί για 2, οι οποίοι -αν οι τιμές ήταν χαμηλότερες- ίσως να έπαιρναν και άλλα πράγματα, με ακόμα μεγαλύτερο όφελος και από την πώληση και από τη διαφήμηση του μαγαζιού. Απλά οι "επιχειρηματίες" βαριούνται να δουλέψουν!

Το θέμα της αποθήκευσης είναι ένα πρόβλημα, αλλά όταν μιλάμε για οnline καταστήματα, είναι σχεδόν αμελητέο. Υπάρχουν πολλές λύσεις και γι' αυτό. Αν δεν έχει καθόλου χώρο, δεν μπορεί να απασχολήσει άλλα άτομα ή απλά δε θέλει να δουλέψει, ας το κλείσει το μαγαζί και ας κάνει κάτι άλλο πιο ξεκούραστο και πιο κερδοφόρο, γιατί γι' αυτή τη δουλειά δεν κάνει.

Αφου το αφεντικο εβγαζε τοσα λεφτα γιατι δεν ανοιγες και εσυ ενα μαγαζι να ξεσκιστεις στο ταληρο?Και αφου οι αλλοι αγοραζουνε κατι 2 ευρω και το πουλανε 6 , εσυ θα το αγοραζες 2 και θα το πουλουσες 3.Θα ειχες δουλεια αλλα σε ενα χρονο θα εκλεινες καταχρεωμένος.Πληρωσε με το ενα 1ευρω κερδος εφορια, φπα, περαίωση,τεβε, εκτακτες εισφορες, ενοικιο, δεη,οτε,αμοιβη λογιστη,μισθο υπαλληλων, ικα υπαλληλων ,ασφαλειες καταστηματος χασιμο απο στοκ.Με αυτο το ενα ευρω κερδος πρεπει να βγαλεις και τα πρσωπικα σου εξοδα -ασφαλεια αυτοκινητου, ενοικιο σπιτιου,Δεη οτε σπιτιου ρουχα παπουτσια δικα σου και της οικογενειας, τσιγαρα φαγητο, φροντιστηριο των παιδιων ΚΤΛ ΚΤΛ Δεν συνεχιζω για να μην λιποθυμήσεις.,Εκει θα καταλαβεις γιατι ολοι τρεχανε να μπουνε στο δημοσιο ΔΕΗ, ΟΣΕ και να παιρνουνε 3-4 χιλιαρικακια τον μηνα.Ανοιξε ενα μαγαζι και υπολογισε τι τζιρο πρεπει να κανεις_ΜΕ ΤΟ ΚΕΡΔΟΣ ΠΟΥ ΛΕΣ- για να βαλεις στην τσεπη 3χιλιαρικα Κερδος(σαν μηνιαίο μισθο) που επαιρνε ενας Δεητηζης καθε μηνα βρεξει χιονισει που ουτε ενοικιο εχει να πληρωσει , ουτε στοκ ειχε να τον νοιαζει, ουτε φπα τον απασχολουσε. κτλ κτλ κτλ. Αντε καλη χρονια.

Link to comment
Share on other sites

Αφου το αφεντικο εβγαζε τοσα λεφτα γιατι δεν ανοιγες και εσυ ενα μαγαζι να ξεσκιστεις στο ταληρο?Και αφου οι αλλοι αγοραζουνε κατι 2 ευρω και το πουλανε 6 , εσυ θα το αγοραζες 2 και θα το πουλουσες 3.Θα ειχες δουλεια αλλα σε ενα χρονο θα εκλεινες καταχρεωμένος.Πληρωσε με το ενα 1ευρω κερδος εφορια, φπα, περαίωση,τεβε, εκτακτες εισφορες, ενοικιο, δεη,οτε,αμοιβη λογιστη,μισθο υπαλληλων, ικα υπαλληλων ,ασφαλειες καταστηματος χασιμο απο στοκ.Με αυτο το ενα ευρω κερδος πρεπει να βγαλεις και τα πρσωπικα σου εξοδα -ασφαλεια αυτοκινητου, ενοικιο σπιτιου,Δεη οτε σπιτιου ρουχα παπουτσια δικα σου και της οικογενειας, τσιγαρα φαγητο, φροντιστηριο των παιδιων ΚΤΛ ΚΤΛ Δεν συνεχιζω για να μην λιποθυμήσεις.,Εκει θα καταλαβεις γιατι ολοι τρεχανε να μπουνε στο δημοσιο ΔΕΗ, ΟΣΕ και να παιρνουνε 3-4 χιλιαρικακια τον μηνα.Ανοιξε ενα μαγαζι και υπολογισε τι τζιρο πρεπει να κανεις_ΜΕ ΤΟ ΚΕΡΔΟΣ ΠΟΥ ΛΕΣ- για να βαλεις στην τσεπη 3χιλιαρικα Κερδος(σαν μηνιαίο μισθο) που επαιρνε ενας Δεητηζης καθε μηνα βρεξει χιονισει που ουτε ενοικιο εχει να πληρωσει , ουτε στοκ ειχε να τον νοιαζει, ουτε φπα τον απασχολουσε. κτλ κτλ κτλ. Αντε καλη χρονια.

Καλή χρονιά! Όλοι σ' αυτή τη χώρα έχετε άποψη και είστε και καλλιτέχνες. Συνέχισε έτσι αφού αυτή η μέθοδος αποδίδει. Εγώ απλά είμαι ένας ηλίθιος καταναλωτής.

Link to comment
Share on other sites

Καλή χρονιά! Όλοι σ' αυτή τη χώρα έχετε άποψη και είστε και καλλιτέχνες. Συνέχισε έτσι αφού αυτή η μέθοδος αποδίδει. Εγώ απλά είμαι ένας ηλίθιος καταναλωτής.

Τι απο αυτα που εγραψα δεν ισχυει?

Link to comment
Share on other sites

Τι απο αυτα που εγραψα δεν ισχυει?
Κοίταξε, εγώ αυτό που θέλω είναι να δουλεύουν οι επιχειρήσεις. Να υπάρχει δουλειά και να υπάρχουν λεφτά στην ελληνική αγορά. Αν κρίνω από το πόσες επιχειρήσεις έχουν κλείσει ή είναι στα πρόθυρα να κλείσουν, μπορώ να συμπεράνω με ασφάλεια ότι τις περισσότερες φορές υπάρχει λάθος νοοτροπία. Έχουν γίνει λάθη και συνεχίζουν να γίνονται και σχεδόν κανένας δεν ενδιαφέρεται να αλλάξει στο παραμικρό. Δεν ενδιαφέρεται να προσαρμοστεί.

Να σου δώσω ένα παράδειγμα, μιας και μιλάμε για τα καταστήματα πληροφορικής: Φτίαχνω ένα καλό gaming rig.

H κάρτα γραφικών μου (ακριβή) στην Ελλάδα έχει κυριολεκτικά 100€ διαφορά σε σχέση με τη Γερμανία.

Η 2η επιλογή μου έχει διαφορά 70€. Στην Ελλάδα 3 παλιότερα μοντέλα Noiseblocker στην τιμή των 4 νεότερων μοντέλων.

Και αυτά είναι όσα έχω δει μέχρι στιγμής.

Θέλεις να πούμε για τραγελαφικά του στύλ νεότερα, φτηνότερα μοντέλα εταιριών που πουλούνται το ίδιο ή περισσότερο με το ακριβότερο μοντέλο, απλα επειδή βγήκε τώρα; Για παραδειγμα το 200R.

Mπορώ να σου δώσω πολλά λινκς αν νομίζεις ότι λέω μακακίες, αλλά είμαι σίγουρος ότι δεν τα χρειάζεσαι.

Και σε ρωτάω, γιατί να δώσω 200+€ για να πάρω τα ίδια ή χειρότερα πράγματα από Ελλάδα και όχι από το εξωτερικό; Δε μιλάμε για μια διαφορά που μπορείς να καταλάβεις, μιλάμε για πολλά λεφτά.

Και δε φτάνει ότι κάποιοι είναι χαμένοι από χέρι, παίρνουν και άλλους στο λαιμό τους. Κάνουν τη χώρα πιο σκ@τ@ απ' ότι είναι.

Δεν είμαι σίγουρος για το τι μπορεί να αλλάξει, αλλα είμαι σίγουρος ότι κάτι πρέπει να αλλάξει.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.