Jump to content



Ανάγκη για έναν οδηγό mod για αυτοκίνητα


Dellodas

Recommended Posts

  • Replies 68
  • Created
  • Last Reply

Γιατι να σκάσεις να βελτιώσεις τα ούτως η άλλος μικρά 1400? Βάλε όποτε μπορείς ένα 1600 τροπέτο.Και άλογα+ροπή παραπάνω θα πάρεις και θα είσαι "μαμα" και μεγαλύτερα περιθώρια εξέλιξης θα έχεις...¨'Εξοδα ΄΄ ιδια έχουν τα 2 μοτέρ και ίσως να καίει και λιγότερο ο 1600 ;)

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από .38-.45

ποσα αυτοκινητα δεν εχουν χυτους, μονοκομματους εκκεντροφορους, οι οποιοι δε ρυθμιζονται;

Και τι εννοείς δηλαδή? Ότι στο δικό σου αυτοκίνητο, μπορείς να τους ρυθμίσεις μόνος σου?

Link to comment
Share on other sites

Εγω απο την μερια μου θα ελεγα πρωτα να συμβουλευτεις την αντιπροσωπια για το τι ειδους κιτακι προτεινει αυτη για την "βελτιωση" του κινητηρα σου (OPEL) και μετα να κοιταξεις για aftermarket.

επισης για εισαγωγη θα προτεινα σκουπα με φιλτροχοανη και οχι φιλτροχοανη σκετη(κοστος στα 150-180). Απο εκει και περα αν θελεις να συνεχισεις υπαρχουν πολλες λυσεις. Κλασικο ειναι να βαλεις ενα πιο ελευθερο τελικο(εξατμιση) οχι απαραιτητα θορυβωδες(ο θορυβος εξαρταται παρα πολυ απο την τελικη μπουκα. Εκεινη εχει τον σιγαστηρα μεσα, ακους DJD?) και μετα να προχωρησεις σε αλλαγη του προγραμματος του εγκεφαλου, γιατι μιας και θα πειραξεις την εισαγωγη του αερα στο αυτοκινητο σου πρεπει να πειραξεις και την καταναλωση(βλεπε περισσοτερο καυσιμο στον κινητηρα) κατι που κανει ο εγκεφαλος. Μετα αν θελεις να συνεχισεις μπορεις να προβεις σε αλλαγη ολου του συστηματος εξαγωγης του αυτοκινητο(χταποδι,αφαιρεση προκαταλυτη, πιο ελευθερο καταλυτη, μεσαιο. Για να δεις κι απο εκει μια καλη αυξηση των αλογων σου. Αισιως μετα απο ολα αυτα θα εισαι περι τα 105 αλογα.

Για συνεχεια και πριν το Turbo, λογω του μικρου κυβισμου του αυτοκινητου επιβαλλεται ροικη εξελιξη, αλλαγη εκεντροφορων με πιο αγριους , ισως ενας μικρος υπερκυβισμος στον κινητηρα και μετα ενα Turbo.

Πριν το Turbo θα συμφωνησω με τον Μπλεοθονη οτι θα χρειαστει να αλλαξεις φρενα, μπρος-πισω, αναρτηση και ζαντες-λαστιχα(μεγαλυτερη διασταση).

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από .38-.45

ισα ισα, ακριβως το αντιθετο. οτι ειναι χυτοι και οι κνωδακες δεν ειναι ρυθμιζομενοι.

Αρχική απάντηση από .38-.45

ποσα αυτοκινητα δεν εχουν χυτους, μονοκομματους εκκεντροφορους, οι οποιοι δε ρυθμιζονται;

Τότε νομίζω ότι η ερώτηση σου έπρεπε να είναι,

πόσα αυτοκίνητα έχουν χυτούς, μονοκόμματους εκκεντροφόρους, οι οποίοι δε ρυθμίζονται?

Νομίζω, τέλος πάντων όμως. Όντως σχεδόν όλα τα συμβατικά αυτοκίνητα δεν έχουν βίδα ρύθμισης για τους εκκεντροφόρους. Όμως σκέφτηκες ότι μπορεί λόγω φτωχού μείγματος η ανάφλεξη να μην είναι αρκετή να κινήσει το πιστόνι αρκετά, οι βαλβίδες να μείνουν ανοιχτές αρκετά αφού είναι χρονισμένες να αργούν να κλείσουν και να ανοίξουν για γνωστούς λόγους, κι άλλο μείγμα θα εισέλθει στο θάλαμο καύσης και να γίνει χαμός? Ο χαμός αυτός μπορεί να έχει σαν αποτέλεσμα το πήδημα του ιμάντα του εκκεντροφόρου ή το ξεχείλωμά του, ή ακόμη και τη μετατόπιση του αξονα του εκκεντροφόρου προκαλώντας πρόβλημα χρονισμού. Το ίδιο θα μπορούσε να γίνει και με πολύ πλούσιο μείγμα. Επίσης υπάρχουν τα αυτοκίνητα με εκκεντροφόρους μεταβλητού χρονισμού, όπου τα μέρη είναι πιο ευάλωτα σε τέτοιου είδους προβλήματα. Για να μην μιλήσουμε για εκκεντροφόρους με ντίζες.

Link to comment
Share on other sites

Καλημερα κι απο μενα.Δεν ξερω αν εχει αλλαξει κατι ριζικα στο νεο αστρα αλλα ειχα το προηγουμενο μοντελο και ημουν πολυ ευχαριστημενος.Σιγουρα δεν βαζει φωτια στο δρομο και καποιες στιγμες δειχνει τα κιλα του αλλα δεν με προβληματισε ποτε.Εγω ειμαι της γνωμης να μην μπεις στον κικαιωνα τουρμπινας κλπ.Αμαρτια ειναι καινουργιο μοτερακι δεν το λυπασαι?Συγγνωμη που σου μιλαω ετσι αλλα ας επαιρνες κατι με τουρμπινα η 200 ιππους.Τι μπορεις να ζητησεις απο ενα αυτοκινητο 1400 κυβικων να γινει πυραυλος?Αποψη μου πως οτι κανεις ειναι ματαιο και απλα θα κανεις το αυτοκινητο σου αναξιοπιστο.Πιστεψε με εχω φαει τη ζωη μου στα συνεργεια και στους αγωνες.Θα μπορουσες καλλιστα να δωσεις χρηματα σε μια καλη αναρτηση σε τεσσερα καλα ελαστικα.

Αν θες το μοτερακι σου να παρει μια ανασα η οποια ουσιαστικα δεν μεταφραζεται σε ιππους ενα φιλτρακι τυπυ jr,kn ειναι οτι καλυτερο για μενα.Οι σκουπες γενικα προσθετουν μονο θορυβο και βουλωνουν πολυ ευκολα.

Τωρα αν θες να να αρχισεις να επεμβαινεις στο μοτερ σου καλο θα ηταν να ρωτησεις στην οπελ εαν εχει κανενα κιτακι πχ εκκεντροφορους.

Αυτα ακριβως ελεγα πριν απο κανα χρονο σε ενα ξαδελφο μου με ενα golf 1.4 και δεν με ακουγε.Σημερα εχει δωσει για εκκεντροφορους,αναρτηση,ζαντολαστιχα,εξατμισεις γυρω στα 3 εκατομυρια δραχμες.Αποτελεσμα εχει ξαναβαλει τους δικους του εκκεντροφορους γιατι ειχε προβληματα και μιλαμε για μετατροπη σε πολυ γνωστο service της volkswagen με εγγυηση.Απλα τελικα με τα χρηματα που χαλασε επαιρνε ακριβως το gti και ειχε το κεφαλι του ησυχο.

Σκεψου το καλα πριν αρχισεις να ριχνεις χρηματα τα οποια δεν θα τα παρεις ποτε πισω θα κανεις ενα αυτοκινητο αναξιοπιστο ισως με αρκετο θορυβο που αργοτερα δεν θα σου αρεσει καθολου κι αυτο γιατι τα αυτοκινητα μας κατασκευαστηκαν για τους δρομους κι οχι για τους αγωνες.Ειναι πολυ ομορφο να ακους το μοτερακι σου να κουρδιζει αλλα για ποσο θα το αντεξεις?

Επισης να σου επισημανω οτι οταν θα ερθει η ωρα να το δωσεις οποιαδηποτε μετατροπη θα ειναι μειον στο αυτοκινητο σου και οι υποψηφιοι αγοραστες ολο και λιγοτεροι.

Ελπιζω να σε εβαλα σε σκεψεις ;)

Link to comment
Share on other sites

Δεν υπάρχει περίπτωση για τούρμπο, η συζήτηση γίνεται διότι είμαι τελείως άσχετος και προσπαθώ να καταλάβω αν είναι εφικτό να βελτιώσω λίγο τον κινητήρα. Και 5 άλογα παραπάνω μια χαρά είναι, δεν πρόκειται να κατέβω για κόντρες στην παραλιακή απλά να κερδίσω κανά δευτερόλεπτο στις προσπεράσεις :)

Λοιπόν αφού ούτε και εγώ αγαπώ τον θόρυβο ένα απλό φίλτρο πιστεύω θα ήταν καλό για αρχή. Τι μάρκα όμως και τι να προσέξω? Για φιλτροχοάνη βέβαια το σκέφτομαι σοβαρά αλλά πιο μετά.

Ζάντες έχω βρει κάποιες της Toora 16αρες και όταν ορκιστώ και βγω με το καλό θα τις περάσω.

Κάτι για βαρελάκι στον κινητήρα τι στο καλό είναι?

Link to comment
Share on other sites

Για φίλτρο ελευθέρας ροής κοίτα την Κ&Ν. Κορυφή. Μην περιμένεις τρελές διαφορές αλλά σίγουρα θα νοιώσεις το αμάξι να έχει καλύτερο "τράβηγμα" απο χαμηλά. Το "βαρελάκι" είναι, κατα τη γνώμη μου, ο καλύτερος τρόπος βελτίωσης της εισαγωγής ενός τουτου αλλά είναι και κομματάκι ακριβά τα άτιμα - τα καλά τουλάχιστον..Το BMC που είναι κορυφή ας πούμε παίζει στα 300-350.

Link to comment
Share on other sites

χανεις την εγγυηση με ολα αυτα παντως...κριμα 6 χρονια ειναι!κοιτα αυτο που σου ειπε ο Ζαξ για κιτ απο την αντιπροσωπια...τι το θες και το πειραζεις δεν επαιρνες το 1600..πιο φθηνα θα ερχοτανε...

και το αμαξι δεν θα ειναι το ιδιο αξιοπιστο εκτος και αν κανεις καλη μετατροπη που θελει αρκετα λεφτα...αλλο να το τρεξεις 10 λεπτα στην βολτα σου και αλλο 1 ωρα στον αγωνα,το οποιο σημαινει πως η αγωνιστικη μετατροπη εχει 1.500.000+ δρχ και η "βολτα"εχει 500.000 δρχ...

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Dellodas [Σήμερα, στις 11:42]

Δεν υπάρχει περίπτωση για τούρμπο, η συζήτηση γίνεται διότι είμαι τελείως άσχετος και προσπαθώ να καταλάβω αν είναι εφικτό να βελτιώσω λίγο τον κινητήρα. Και 5 άλογα παραπάνω μια χαρά είναι, δεν πρόκειται να κατέβω για κόντρες στην παραλιακή απλά να κερδίσω κανά δευτερόλεπτο στις προσπεράσεις :)

Λοιπόν αφού ούτε και εγώ αγαπώ τον θόρυβο ένα απλό φίλτρο πιστεύω θα ήταν καλό για αρχή. Τι μάρκα όμως και τι να προσέξω? Για φιλτροχοάνη βέβαια το σκέφτομαι σοβαρά αλλά πιο μετά.

Ζάντες έχω βρει κάποιες της Toora 16αρες και όταν ορκιστώ και βγω με το καλό θα τις περάσω.

Κάτι για βαρελάκι στον κινητήρα τι στο καλό είναι?

Κ&Ν οτι καλυτερο παιρνεις και το service kit και καθε 15000χλμ το καθαριζεις και εχεις το κεφαλι σου ησυχο.Θα δωσεις μια ανασα στο αυτοκινητο σου αισθητη επειδη οπως και να το κανεις ειναι πνιγμενα τα σημερινα αυτοκινητα.Μακαρι να ειχαμε τη δυνατοτητα να βγαζαμε ολα αυτα τα συστηματα ψεκασμου τους πνιχτες και τους καταλυτες και να βαζαμε 2 διπλα delorto η weber 40αρια η 42αρια να δεις πως θα οργωνε την ασφαλτο το αστρακι με τους 90 ιππους του.Αλλα βλεπεις τωρα πια τα αυτοκινητα ειναι πολιτισμενα οπως και εμεις φυσικα οι ανθρωποι:whistling

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από sotiris [Σήμερα, στις 17:54]

ναι, αλλά αν εδώ στην αθήνα είχαμε όλοι Weber θα χαμε πεθάνει από τα

καυσαέρια:D

Οπότε συμβιβαζόμαστε και με ένα καλό injection :)

Καλα ενταξει αυτα ειναι ονειρα θερινης νυκτος σε αλλες εποχες φυσικα:p

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Nos-Dio

χανεις την εγγυηση με ολα αυτα παντως...κριμα 6 χρονια ειναι!κοιτα αυτο που σου ειπε ο Ζαξ για κιτ απο την αντιπροσωπια...τι το θες και το πειραζεις δεν επαιρνες το 1600..πιο φθηνα θα ερχοτανε...

και το αμαξι δεν θα ειναι το ιδιο αξιοπιστο εκτος και αν κανεις καλη μετατροπη που θελει αρκετα λεφτα...αλλο να το τρεξεις 10 λεπτα στην βολτα σου και αλλο 1 ωρα στον αγωνα,το οποιο σημαινει πως η αγωνιστικη μετατροπη εχει 1.500.000+ δρχ και η "βολτα"εχει 500.000 δρχ...

Γιάννη, αν μιλάς για μετατροπές πρώτου σταδίου και τέτοια, όντως χάνεις την εγγύηση. Αν βάλεις μόνο το φίλτρο ελευθέρας ροής K&N πάντως η εγγύηση ισχύει μια χαρά!

Link to comment
Share on other sites

Αν μιλαμε παντα για μετατροπη πρωτου σταδιου δηλαδη ΦΠΕ(Φιλτρο,προγραμμα, εξατμιση) 99,99% να εχει και η αντιπροσωπια κατι να αντιπροτεινει χωρις να χανεις και την εγγυηση σου. Απο εκει και περα αν καταφυγεις σε aftermarket επιλογες, το φιλτρακι ελευθερας ροης στην εισαγωγη με 50 ειναι μια αρκετα καλη λυση. Για το βαρελακι απλα να σου πω οτι οντως κανει δουλεια και μαλιστα παρα πολυ καλη(ειχα στο αυτοκινητο μου. κοστος περι τα 200) και φυσικα δεν ακυρωνει την εγγυηση σου. Επισης ενα τελικο καζανακι ελευθερας ουτε αυτο θα ακυρωσει την εγγυηση σου, κατι που πιστευω οτι θα εχει και η αντιπροσωπια να σου προτεινει.

Απο εκει και περα αν πας σε προγραμμα της αντιπροσωπιας(αν υπαρχει γιατι το μοντελο ειναι αρκετα καινουριο) να ξερεις οτι και αυτο θα εχει την αντιστοιχη εγγυηση σου. Αν πας σε aftermarket εχεις χασει αυτοματως την εγγυηση σε οτι σχετιζεται με τον εγκεφαλο και οποια αλλη ζημια προκληθει απο δυσλειτουργια του.

Link to comment
Share on other sites

πρωτα απο ολα δες ποσα λεφτα μπορεις να διαθεσεις και τι μπορεις να κανεις στο αυτοκινητο

σε ενδιαφερει η ουσια η η φιγουρα-ομορφια...

πχ εμενα δεν με νοιαζει να εχει τασια επανω αρκει να εχει δισκοπλακες μπρος-πισω..Γενικα πιστευω αμα ειναι να κανεις μετατροπη σε τοσο καινουργιο αμαξι κανε την καλη...το πολυ πολυ να καταληξεις να μην το κυκλοφορεις επειδη δεν θες να ταλαιπωρεις τους αγωνιστικους δικους(drivetrain) :p

και παντα για μενα καλυτερα να φαινεται ακακο αρνι και να ειναι κακος λυκος παρα το αντιθετο

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από DJD

Έχεις το παλιό ή το καινούριο μοντέλο; Κι εγώ αυτό έχω , Astra Sport 1.4 μοντέλο 2001. Η Opel έχει κάνει την εξής εξυπνάδα (που δεν γράφεται σε χαρτιά). Το απλό το club έχει 90 άλογα, το elegance 93, και το sport 98. Επίσης είναι πως θα το μάθεις το ρημάδι. Από τις πρώτες μέρες το είχα στους κόφτες (όχι δε το λυπάμαι...) με αποτέλεσμα σε σύγκριση με φίλου που έχει το ίδιο σε επιταχύνσεις και 0-100 να του ρίχνω ένα αυτοκίνητο. Το έχω εντελώς μαμά (την άλλη βδομάδα πάω για αμορτιστέρ κι ελατήρια :D).

Φίλε μου πιστεύω πως καταλαβαίνεις πως αυτό που έκανες στο αυτοκίνητό σου δεν είναι σωστό... Είσαι πιο γρήγορος από το φίλο σου για έναν λόγο σχετικά απλό. Επιφυλλάσομαι, γιατί δεν το ξέρω από δικές μου γνώσεις, απλά σου λέω λόγια ενός παιδιού της Honda ο οποίος έκανε το ίδιο "στρώσιμο" με σένα. Με αυτόν τον τρόπο "λιώνεις" τον καταλύτη με αποτέλεσμα να κερδίζεις σε ταχύτητα. Απλά θα χρειαστεί να αλλάξεις πιο γρήγορα καταλύτη.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από .38-.45 [03-09-2004 08:34]

ποσα αυτοκινητα δεν εχουν χυτους, μονοκομματους εκκεντροφορους, οι οποιοι δε ρυθμιζονται;

η αρνηση βρισκεται στο "δε" και οχι στο "δεν" , αλλα ο γραπτος λογος περιοριζει λιγο τα πραγματα και δημιουργει παρεξηγησεις :)

στο θεμα: δεν καταλαβαινω το σκεπτικο σου.

λες "λόγω φτωχού μείγματος η ανάφλεξη να μην είναι αρκετή να κινήσει το πιστόνι αρκετά", αρα προφανως βρισκομαστε στη φαση της εκτονωσης. οι βαλβιδες εκει ομως ειναι κλειστες, ετσι δεν ειναι; ειδικα της εισαγωγης. αρα ποιο μειγμα;

οσο και να το εψαξα, για φθορες στους εκεντροφορους δε βρηκα τιποτα, εκτος απο ελλατωματικη λιπανση. ουτε επισης μπορεσα να βρω καποια σχεση αναμμεσα σε ανωμαλιες της καυσης (detonation, preignition) και σε προβληματα χρονισμου των εκκεντροφορων.

απο την αλλη, ετυχε να χαθει ο ο χρονισμος, με diesel ηλεκτρογεννητρια, με ρυθμιζομενους κνωδακες ομως, σε overhaul που κρατησε μια εβδομαδα. μετα την πρωτη εκκινηση, χρειαστηκε μια βδομαδα μεχρι να ερθει ισια της ξανα.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.