Jump to content



Ανάγκη για έναν οδηγό mod για αυτοκίνητα


Dellodas

Recommended Posts

  • Replies 68
  • Created
  • Last Reply
Αρχική απάντηση από paschalia

Να ρωτησω τι ειναι ο κοφτης ?

Για τολμα!!!!

Απορω τι ενδιαφερων βρηκες εδω περα???

Παντως με απλα λογια ειναι κατι που δεν σε αφηνει να ανεβαζεις στροφες περα του προκαθορισμενου (απο το εργστασιο)!!Βεβαια και αυτο αλλαζει-μετατοπιζεται με πολυ δυσαρεστες επιπτωσεις για τον κινητηρα αν το παρακανεις!!

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από paschalia

Ποτε δεν ξερεις σε τι, ποτε και που θα σου χρειαστει μια γνωση ΝTG :)

Δεν πιστευω να εισαι η γυναικα του τυπα που πουλαει την britannica?????:D

( http://www.thelab.gr/showthread.php?s=&postid=85561#post85561 )

Link to comment
Share on other sites

ο λαμδα είναι στην εξαγωγή,

και μάλιστα αν είναι ελλεινή η βενζίνη

μπορεί και δίνει εντολή να κόψει το αμάξι λόγω ρύπων:(

ο κόφτης είναι μια μ@λ@κία του εγκεφάλου του αυτοκινήτου

που δεν σε αφήνει να το χαρείς μέχρι τέλους (του κινητήρα:p )

εμένα είναι στις 7000 γαμώτοοοοο

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από paschalia [Σήμερα, στις 16:51]

Να ρωτησω τι ειναι ο κοφτης ?

ηλεκτρονικη συσκευη, που περιοριζει την ανοδο των στροφων του κινητηρα περα απο καποιο σημειο, οπως επισης και το ρυθμο ανοδου των στροφων του κινητηρα. σε καποια αυτοκινητα δεν επεμβαινει μονο στις ψηλες στροφες (πχ 7000) αλλα και οταν οι στροφες ανεβαινουν γρηγορα (σε ενα σπινιαρισμα πχ, μπορει να επεμβει και στις 3000)

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από ΝTG

...................... .Βεβαια η ροικη θα .....τσουξει μαλλον!.................

Ρε παιδια η ροικη εξελιξη δεν ειναι το κλασσικο τριψιμο των βαλβιδων???

μηπως πουλανε φυκια για μεταξωτες κορδελες???

αν ειναι το ιδιο ελατε σαλονικα να σας κανω ροικη εξελιξη με 15 !!!

Link to comment
Share on other sites

Χεχε! Φυσικά και η ροική δεν είναι το τρίψιμο των βαλβίδων!! Είναι μια διαδικασία λείανσης των τοιχωμάτων της εισαγωγής, η οποία πρέπει να γίνει πολύ σωστά και μελέτημένα αφού μπορεί να έχει εντελώς αντίθετα απότελέσματα. Οι περισσότεροι απλά πλανίζουν το καπάκι και την εισαγωγή του μείγματος, έχοντας σαν αποτέλεσμα, το μείγμα να κολλάει στα τοιχώματα, και όταν ξεκολλήσει να μπουκώνει τους θάλαμους καύσης. Κόφτες υπάρχουν αρκετοί αλλά συνήθως κόφτη λέμε τον ηλεκτρονικό περιοριστή στροφών. Υπάρχει μέχρι και κόφτης στην ροπή για να μην καταστραφεί το κιβώτιο.

Έχεις πολύ άδικο σχετικά με το στρώσιμο DJD. Θα μείνεις με ανοιχτό το στόμα αν ακούσεις τι προτείνουν οδηγοί αγώνων και δημοσιογράφοι για στρώσιμο γρήγορων αυτοκινήτων (evo 8, impreza κτλ). 500 χιλιόμετρα μέχρι 2500 στροφές, μετά ανα 100 χλμ ανέβασμα 100 στροφές το shift light, μετά τα 1000 χιλιόμετρα ανέβασμα 200 στροφές ανά 100 χλμ μέχρι τον κόφτη. Ποτέ να μην στεγνώνει το μοτέρ, δηλαδή να φρενάρεις αφήνοντας το γκάζι ή με κατέβασμα κατά τη διάρκεια του στρωσίματος, και ποτέ το αυτοκίνητο να μην κάνει πάνω από 30 χλμ μονοκόμματα γιατί ο κινητήρας πρέπει να αναπνέει. Το ότι το αυτοκίνητο σου είναι γρηγορότερο από του φίλου σου, μπορεί να οφείλεται σε χίλια δυο πράγματα. Και γώ έχω ένα πούντο 1100 μοντέλο 95, μαμά, με 180000 χιλιόμετρα, και χτυπάω 170 χιλιόμετρα σχετικά άνετα...

Όπως διόρθωσε πολύ σωστά ο σουηδός, ο "λ" μετράει τα καυσαέρια. Μερικά αυτοκίνητα όπως το polo gti, έχουν 2 "λ" για καλύτερη απόδοση. Αν ο "λ" δεν δουλεύει σωστά το πρόβλημα μπορεί να είναι πολύ μεγαλύτερο από μειωμένη απόδοση. Αν το αυτοκίνητο δεν μπεί σε safe mode κινδυνεύει να ξεσυγχρονίσει τους εκκεντροφόρους, οδηγόντας στο συνεργείο για επαναχρονισμό, διαδικασία ακριβή και κουραστική. Υπάρχουν κιτ που τον ξεγελούν ρυθμίζοντας το μείγμα κατα βούληση.

Σχετικά με τη βελτίωση, εγώ προτείνω μια φιλτροχοάνη, που θα βρεις με περίπου 150 ευρά, και αν θες μπορεις να αλλάξεις και την εξάτμισή σου με μια πιο "ελεύθερη" με λιγότερα καζανάκια. Μια τέτοια μετατροπή σου δίνει περισσότερα από 2-3 αλογάκια αλλά εξαρτάται από το αυτοκίνητο. Μαξ 10 άλογα. Μετά μπορείς να ασχοληθείς με μια μικρή τουρμπινούλα που θα δώσει όμορφη ώθηση στο αυτοκίνητο και υπέροχη αίσθηση στο άκουσμα της σκάστρας.

Βέβαια εγώ είμαι της άποψης ότι αν πάς σε μετατροπές μεγαλύτερες του πρώτου σταδίου, πρώτα καλό είναι να βελτιώσεις τις αναρτήσεις, τα φρένα και γενικά πρώτα την ασφάλεια και μετά τις επιδόσεις. Ότι πληροφορίες θες τεχνικά ρώτα.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από sotiris [Χθες, στις 22:30]

διαφωνώ .38-.45

κόφτης όπως λες μόνο σε συνδυασμό με κάποιο ηλεκτρονικό τύπου αντισπίν (asr) ή msr (για το μπλοκάρισμα στις αλλαγές) ή esp.

ουτε να το διανοηθεις σωτηρη :)

ολα αυτα που αναφερεις, μετρανε την ταχυτητα στον τροχο, και δεν εχουν να κανουν με το μοτερ.

δε μιλαω για τετοιο πραγμα. μιλαω για τον ιδιο κοφτη που αντι να πιασει στις 6500-7000, στο Clio (οχι το καινουργιο με το ESP) μπορει να πιασει και στις 3000 αν το τσαρουχωσεις.

αλλο τα antispin/ESP κλπ κλπ, που μπορει να μην καταλαβεις οτι μπηκαν σε λειτουργια (οπως στις BMW), κι αλλο ο κοφτης που φωναζει "ξεκουβαλα μ@λ@κ@". ασε που με ολα αυτα τα antiXXX, εχω την εντυπωση πως ανεβαζει στροφες το μοτερ, ενω με τον κοφτη οχι (δεν το εχω επιβεβαιωσει, αλλα θα γινει κι αυτο μια μερα).

κινδυνεύει να ξεσυγχρονίσει τους εκκεντροφόρους

ποσα αυτοκινητα δεν εχουν χυτους, μονοκομματους εκκεντροφορους, οι οποιοι δε ρυθμιζονται;

Link to comment
Share on other sites

@.38-.45

μήπως αναφέρεσαι στην περίπτωση που το αυτοκίνητο είναι κρύο?

γιατί ένα megane φίλου μου είχε μεταβλητό κόφτη, και μάλιστα ανάλογα με

την επιλεγμένη σχέση αν θυμάμαι καλά. κρύο χτύπαγε 5500-6000 νομίζω.

όσον αφορά το στρώσιμο, να πάρεις ένα αυτοκίνητο και να το πηγαίνεις κόφτες

σίγουρα δεν ενδείκνυται, εκτός αν σκοπεύεις να αλλάξεις κινητήρα!

όσο καλός κι αν είναι, οι τριβές είναι αρκετά μεγάλες όταν πρωτοδουλεύει.

από βελτίωση βρες τον κινητήρα του astra coupe, δες αν μπαίνει και βάλτον:p

Link to comment
Share on other sites

Δεν είπα ότι είναι ο σωστός τρόπος για το στρώσιμο. Είπα αυτόν που ακολούθησα και το αυτοκίνητο έχει "ανοίξει" πολύ όσον αφορά τον κινητήρα. Και μέχρι στιγμής στα 45000χλμ μόνο λάδια έχει χρειαστεί να του αλλάξω :)

Υπάρχουν χοάνες/σκούπες/εξατμίσεις που να δίνουν τα παραπάνω άλογα αλλά να μην αλλοιώνουν τον αρχικό θόρυβο; Με ενοχλεί πάρα πολύ ο ήχος της εξάτμισης ειδικά στα ταξίδια.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από sotiris [Σήμερα, στις 10:51]

@.38-.45

μήπως αναφέρεσαι στην περίπτωση που το αυτοκίνητο είναι κρύο?

γιατί ένα megane φίλου μου είχε μεταβλητό κόφτη, και μάλιστα ανάλογα με

την επιλεγμένη σχέση αν θυμάμαι καλά. κρύο χτύπαγε 5500-6000 νομίζω.

nope, ζεστο ή κρυο, αν ανεβαζει πολυ γρηγορα στροφες, θα μπει ο κοφτης. κι οταν λεω 3000, εννοω 3000 :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.