Dellodas Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 2, 2004 #1 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 2, 2004 Το ξέρω ότι δε ταιριάζει με το γενικό πνεύμα του Λάμπη αλλά επειδή πολλά μέλη ασχολούνται εκτός από τους υπολογιστές και με τα αυτοκινητά τους πιστεύω ότι θα ήταν πολύ χρήσιμο αν κάποιος καλός γνώστης του αντικειμένου έγραφε έναν οδηγό με τα ποιό χρήσιμα mod σ'ένα αυτοκίνητο όπως φίλτρα, χοάνες, εξατμίσεις για να κερδίσουμε μερικά άλογα.Προσωπικά επειδή τελευταία αγόρασα καινούργιο αμάξι και δεν τραβάει θα ήθελα ένα χέρι βοηθείας πως να κερδίσω λίγα άλογα. Μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο ή ξεφεύγουμε πολύ από το γενικό πνεύμα του φόρουμ?
RootX Σεπτέμβριος 2, 2004 #3 Σεπτέμβριος 2, 2004 Αρχική απάντηση από DellodasΜπορεί να γίνει κάτι τέτοιο ή ξεφεύγουμε πολύ από το γενικό πνεύμα του φόρουμ? Μην ανυσηχείς, δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα-offtopic είναι άλλωστε. Για να σκάνε μύτη οι γνώστες
Dellodas Σεπτέμβριος 2, 2004 Author #5 Σεπτέμβριος 2, 2004 Αρχική απάντηση από YDinopoulos [Σήμερα, στις 13:23] Τι αμαξι ειναι ?? Ένα Opel Astra 1.4 90hp 1230 κιλά και άλλα 80 εγώ σύνολο 1310. Κοντά μισό τόνο αμάξι που να το τραβήξουν τα 90 άλογα? Ο μεγάλος μου πόνος όμως είναι ότι ακόμα δε το χάρηκα και πρέπει να φύγω για το στρατό :bye: :bye: Αρχική απάντηση από RootX [Σήμερα, στις 13:27] Μην ανυσηχείς, δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα-offtopic είναι άλλωστε. Για να σκάνε μύτη οι γνώστες ’ντε βρε παιδιά μπας και καταλάβω τι κάνει η χοάνη, η σκούπα και όλα τα συναφή
ΝTG Σεπτέμβριος 2, 2004 #6 Σεπτέμβριος 2, 2004 Mε εισαγωγη(dbillas) -εξατμιση-φιλτρο-προγραμμα πας κοντα στα 125 αλογα !Δεν θυμαμαι να ειχα δει και εκκεντροφορους.ΝΟμιζω με εκκεντροφορους πηγαινε 140κατι αλλα δεν παιρνω και ορκο.Ισως να ηταν για το 1600!!Αν πεσει στα χερια σου κανενα power η driver θα το δεις ..(σε αριστερη σελιδα ειναι συνηθως)!!Η διαφημιση αναφερεται σε καποιον στο βολο αλλα υπαρχουν και αλλου!Και ενα μικρο τουρμπακι (Τ25) ισως να λεει με μικρη σχετικα πιεση (0.4-.05) αντε και ενα μικρο overboost sta 0.6-07 αλλα το κοστος θα ανεβει λιγακι παραπανω εκτος αν ψαξεις να βρεις μεταχειρισμενα πραματα τα οποια βρισκονται σε καλη κατασταση!(ισως πεσει στο μισο το κοστος και λιγο πανω)
YDinopoulos Σεπτέμβριος 2, 2004 #7 Σεπτέμβριος 2, 2004 Χοανη η αλλιως φιλτροχοάνη ειναι ενα ειδος φιλτρου αερα για τον κινητηρα. Οι αγωνιστικού τύπου απλά αφηνουν παραπανω αερα να περασει στην εισαγωγη. Ετσι μπερδευεται ο αισθηταρας "λ" * και αναγκαζεται να βαλει λιγο καυσιμο παραπανω κανωντας το μιγμα πιο πλουσιο. Τετοιου τυπου φιλτρα υπαρχουν σε παρα πολλες εκδοσεις αθορυβα η μη. αγωνιστικα και μη η ακομα και ηλεκτρικα... Σκουπα ειναι ενας τυπος φιλτροχοανης. Το σχημα της μοιαζει με την ακρη μιας κοινης ηλεκτρικης σκουπας (τριγωνικη). Απλα βοηθαει στην καλυτερη εισαγωγη του αερα...: Αν δεις στην φωτο, ο αερας μπαινει απο το πλατυ και προχωραει αυξανωντας ταχυτητα(Αρχη Bernouli) προς τα μεσα. * Αισθητηρας λ = Οργανο που μετραει τις αναλογιες του αερα και του καυσιμου και αναλογα εκχυει στον θαλαμο καυσης
Dellodas Σεπτέμβριος 2, 2004 Author #8 Σεπτέμβριος 2, 2004 Και ποιά η διαφορά από τα φίλτρα ελευθέρας?
voudas Σεπτέμβριος 2, 2004 #9 Σεπτέμβριος 2, 2004 φίλτρα και εξατμίσεις αλλάζουν "εισπνοή" και "εκπνοή" της μηχανής που είναι σχετικά φιμωμένα εργοστασιακά για λόγους θορύβου, κατανάλωσης, ασφάλειας και για να ακολουθηθούν κάποια διαθνή πρότυπατα καινούρια αυτοκίνητα έχουν συνήθως το λεγόμενο φιλτροκούτι όπου με κάποιο μακρύ σωλήνα (πνίχτης) πάει σε αυτόν αέρας, περνάει από το χάρτινο συνήθως φίλτρο και πάει στη μηχανή για να γίνει η μίξη με το καύσιμο και η ανάφλεξη. Η απλούστερη βελτίωση είναι η αλλαγή του μαμίσιου φίλτρου με κάποιο πιό "ελεύθερο". Περισσότερη ροή αέρα δηλαδή χωρίς όμως να έχεις πτώση του φιλτραρίσματος (συνήθως είναι βαμβακερά + λάδι). Κάποιοι προχωράνε ακόμα παραπέρα και κοντένουν την εισαγωγή, αφαιρόντας τους πνίχτες που είναι μεγάλος σωλήνας που κόβει τη ροή λόγω μήκους και περιστροφών...Οι χοάνες είναι κωνικά φίλτρα που τοποθετούνται αντί για το φιλτροκούτι και το μετέπειτα σωλήνα. έτσι κονταίνει η εισαγωγή. όμως δεν προσφέρει μόνωση από τη θερμοκρασία οπότε δεν αποδίδει καλά σε κάποια αυτοκίνητα που λόγω χώρου πάει σε σημείο που παίρνει μόνο ζεστό αέρα (θέλουμε κρύο λόγω πυκνότητας)Οι σκούπες είναι κατασκεβές που ενσωματώνονται στην μετώπη του αυτοκινήτου και περιλαμβάνουν χοάνη εσωτερικά που και αυτή καταλήγει ομοίως στην εισαγωγή. Η διαφορά είναι η σχετική μόνωση αλλά κυρίως το ότι με την αύξηση της ταχύτητας ωθείται βίαια αέρας μέσα από τις μπροστινές γρίλιες και αυξάνεται η ροή αέρα στη μηχανή. Επίσης ο αέρας μπαίνει με ανατάραξη για καλύτερη μίξη...το θέμα εισαγωγή δίνει 2-3 άλογα και ανάλογα την επιλογή περισσότερα από ψυχολογική μόνο άποψη (λολ) λόγω θορύβου...
Dellodas Σεπτέμβριος 2, 2004 Author #10 Σεπτέμβριος 2, 2004 Αρχική απάντηση από ΝTG [Σήμερα, στις 14:06] Mε εισαγωγη(dbillas) -εξατμιση-φιλτρο-προγραμμα πας κοντα στα 125 αλογα !Δεν θυμαμαι να ειχα δει και εκκεντροφορους.ΝΟμιζω με εκκεντροφορους πηγαινε 140κατι αλλα δεν παιρνω και ορκο.Ισως να ηταν για το 1600!!Αν πεσει στα χερια σου κανενα power η driver θα το δεις ..(σε αριστερη σελιδα ειναι συνηθως)!!Η διαφημιση αναφερεται σε καποιον στο βολο αλλα υπαρχουν και αλλου!Και ενα μικρο τουρμπακι (Τ25) ισως να λεει με μικρη σχετικα πιεση (0.4-.05) αντε και ενα μικρο overboost sta 0.6-07 αλλα το κοστος θα ανεβει λιγακι παραπανω εκτος αν ψαξεις να βρεις μεταχειρισμενα πραματα τα οποια βρισκονται σε καλη κατασταση!(ισως πεσει στο μισο το κοστος και λιγο πανω) Κοίτα και 125 πολλά είναι. Πόσο περίπου θα κόστιζε μια τέτοια μετατροπή, έχεις υπόψιν σου?
DJD Σεπτέμβριος 2, 2004 #11 Σεπτέμβριος 2, 2004 Έχεις το παλιό ή το καινούριο μοντέλο; Κι εγώ αυτό έχω , Astra Sport 1.4 μοντέλο 2001. Η Opel έχει κάνει την εξής εξυπνάδα (που δεν γράφεται σε χαρτιά). Το απλό το club έχει 90 άλογα, το elegance 93, και το sport 98. Επίσης είναι πως θα το μάθεις το ρημάδι. Από τις πρώτες μέρες το είχα στους κόφτες (όχι δε το λυπάμαι...) με αποτέλεσμα σε σύγκριση με φίλου που έχει το ίδιο σε επιταχύνσεις και 0-100 να του ρίχνω ένα αυτοκίνητο. Το έχω εντελώς μαμά (την άλλη βδομάδα πάω για αμορτιστέρ κι ελατήρια ).
Dellodas Σεπτέμβριος 2, 2004 Author #12 Σεπτέμβριος 2, 2004 Αρχική απάντηση από DJD [Σήμερα, στις 14:26] Έχεις το παλιό ή το καινούριο μοντέλο; Κι εγώ αυτό έχω , Astra Sport 1.4 μοντέλο 2001. Η Opel έχει κάνει την εξής εξυπνάδα (που δεν γράφεται σε χαρτιά). Το απλό το club έχει 90 άλογα, το elegance 93, και το sport 98. Επίσης είναι πως θα το μάθεις το ρημάδι. Από τις πρώτες μέρες το είχα στους κόφτες (όχι δε το λυπάμαι...) με αποτέλεσμα σε σύγκριση με φίλου που έχει το ίδιο σε επιταχύνσεις και 0-100 να του ρίχνω ένα αυτοκίνητο. Το έχω εντελώς μαμά (την άλλη βδομάδα πάω για αμορτιστέρ κι ελατήρια ). Το καινούργιο έχω την έκδοση enjoy. Σε 2 βδομάδες έκανα 2500 χιλιόμετρα με το κοντερ στις 4000 στροφές περίπου αλλά με αυτά που μου λες μάλλον θα αλλάξω τακτική Τι αμορτισερ θα βάλεις?
YDinopoulos Σεπτέμβριος 2, 2004 #13 Σεπτέμβριος 2, 2004 Παντως για τουρμινες κ τετοια, ο αδερφος μου εχει ενα Corolla 2000 (το G6), το οποιο εχει παει απο 98 στα 153 με 3.400 . Παντως ακριβως τι εβαλε δεν ξερω....
ΝTG Σεπτέμβριος 2, 2004 #14 Σεπτέμβριος 2, 2004 βρηκα την διαφημιση !!!Λεει οτι με εισαγωγη (δεν αναφερει αλλα μαλλον εχει και προγραμμα) παει 118αλογα!Εισαγωγη και εκκεντροφορους(παλι δεν αναφερει προγραμμα αλλα αν δουλευει χωρις προγραμμα ...θα πουλησω το υπαρχον) παει 127 και τελος με τα παραπανω ΚΑΙ ροικη εξελιξη παει στα 142ΗΡ.Βεβαια η ροικη θα .....τσουξει μαλλον!Παρε στο 24210-69000 για πληροφοριες και τιμες (περισσοτερο) Αuto koumplakis Exei kai site www.koumplakis.gr αλλα δεν αναφερει και πολλα!Το καλυτερο ολων ειναι οτι εχει 2 ΧΡΟΝΙΑ εγγυηση!ΒΑσικα ρωτα για τιμες και αν σου πεφτει μακρυα ο βολος εχεις κατι για μπουσουλα!:hi:
DJD Σεπτέμβριος 2, 2004 #15 Σεπτέμβριος 2, 2004 Βασικά η Opel δοκιμάζει τους κινητήρες ως εξής: Χωρίς νερό στον κόφτη για 10 λεπτά, όποιος περάσει το τεστ φεύγει για να μπει σε αυτοκίνητο. Τι στρώσιμο να του κάνεις μετά; lol Το στρώσιμο χρειάζεται για τα φρένα/αμορτισέρ κλπ μπλιμπλίκια Για αμορτισέρ το ψάχνω ακόμα, ίσως πάω για Koni αλλά ίσως και για τα καινούρια τα αυτορυθμιζόμενα Bilstein(τσούυυυυυυυζουν).
Dellodas Σεπτέμβριος 2, 2004 Author #16 Σεπτέμβριος 2, 2004 Από Δευτέρα θα είμαι στη Λαμιά οπότε δε μου πέφτει και πολύ μακρυά ο Βόλος
ΝTG Σεπτέμβριος 2, 2004 #17 Σεπτέμβριος 2, 2004 Aπο δευτερα 6/9??Δεν πεφτει και πολυ μακρυα!!2-3 εβδομαδες δρομος ειναι!!!!! :p :tomato:
.38-.45 Σεπτέμβριος 2, 2004 #18 Σεπτέμβριος 2, 2004 Αρχική απάντηση από YDinopoulos [Σήμερα, στις 14:09] * Αισθητηρας λ = Οργανο που μετραει τις αναλογιες του αερα και του καυσιμου και αναλογα εκχυει στον θαλαμο καυσης αισθητηρας ακαυστου οξυγονου στην εξαγωγη. με τα δικα του στοιχεια, φαινεται αν ειναι φτωχο ή πλουσιο το μειγμα (οπως και αν δουλευει σωστα το μοτερ), και το Injection επεμβαινει αναλογα. google itο παραπανισιος αερας που μπαινει απο τα ανοικτα φιλτρα (ειδικα απο χοανες και τα συναφη), εκτος απο περισσοτερη βενζινη (με προφανη αυξηση στις επιδοσεις) εισαγει και περισσοτερα σκουπιδια (με προφανη αυξηση στις φθορες). ροικη εξελιξη τσουζει τα μεγιστα αλλα λεει πολλα. κι ακομα περισσοτερα αν συνδιαστει με blueprinting
.38-.45 Σεπτέμβριος 2, 2004 #20 Σεπτέμβριος 2, 2004 αμε, στην εισαγωγη εχεις αερα κοπανιστο, στην εξαγωγη οχι
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.