Jerry007 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 19, 2012 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 19, 2012 Όπως ανέφερα και εδώ: http://www.thelab.gr/skliroi-diskoi-elegktes-kai-optikes-syskeyes/metafora-dedomenwn-programmatwn-paixnidion-eks-oloklirou-se-117319.html Έχω έναν Seagate 500Gb 7.200,11 edition ο οποίος είναι στα τελευταία του. Παραθέτω τις παρακάτω φωτογραφίες: Τους τελευταίους 2-3 μήνες πέφτει συνεχώς το health του και έχει αρχίσει να μουλαρώνει. Κάνει περισσότερο θόρυβο από ότι έκανε παλιότερα, αργεί να ανταποκριθεί κτλ. Πρέπει να έχει άλλο 1 χρόνο υπόλοιπο εγγύησης. Το χαμηλό health του δίσκου μπορεί να αποτελέσει αίτιο για RMA; Δεδομένου ότι ο άλλος ένας Seagate που έχω, είχε αγοραστεί την ίδια εποχή, αν και διαφορετικό μοντέλο, και έχει 99% health. Δεν έχω ασχοληθεί ποτέ με εγγύηση δίσκου οπότε δεν ξέρω τι παίζει. Τα δεδομένα μου τα πήρα από εκεί. Τώρα τι κάνω; Επικοινωνώ με την Seagate ή το Πλαίσιο όπου τον αγόρασα για RMA, ή περιμένω να τα κακαρώσει πρώτα; Έχω διαβάσει σε διάφορα thread για επιστροφές δίσκων όπου η αντικατάσταση ήταν δίσκοι σε ακόμα χειρότερη κατάσταση από εκείνους που είχαν επιστραφεί. Όμως πόσο χειρότερο να γίνει από αυτό Δεν ξέρω αν αξίζει τον κόπο να ασχοληθώ, ή απλά να τον πετάξω. Link to comment Share on other sites More sharing options...
racer Δεκέμβριος 19, 2012 #2 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 19, 2012 Τρεξε το διαγνωστικο της Seagate. Αν αποτυχει θα στον αλλαξουν κανονικα. Αν το περασει δεν ξερω.. αλλα δε χανεις τιποτα να δοκιμασεις.Sent from my Titanium Galaxy Note II το οποιο μαμαει το ασπρο σου.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jerry007 Δεκέμβριος 19, 2012 Author #3 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 19, 2012 Τώρα τον αποσύνδεσα και τον φύλαξα στην ντουλάπα. Μόλις βρω όρεξη να τον ξανακουμπωσω θα το checkάρω. Άει ρε Link to comment Share on other sites More sharing options...
washcloud Δεκέμβριος 21, 2012 #4 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 21, 2012 Κάνει περισσότερο θόρυβο από ότι έκανε παλιότερα, αργεί να ανταποκριθεί κτλ.Πρέπει να έχει άλλο 1 χρόνο υπόλοιπο εγγύησης. Το χαμηλό health του δίσκου μπορεί να αποτελέσει αίτιο για RMA; Δεδομένου ότι ο άλλος ένας Seagate που έχω, είχε αγοραστεί την ίδια εποχή, αν και διαφορετικό μοντέλο, και έχει 99% health. Δεν έχω ασχοληθεί ποτέ με εγγύηση δίσκου οπότε δεν ξέρω τι παίζει. Τα δεδομένα μου τα πήρα από εκεί. Τώρα τι κάνω; Επικοινωνώ με την Seagate ή το Πλαίσιο όπου τον αγόρασα για RMA, ή περιμένω να τα κακαρώσει πρώτα; Έχω διαβάσει σε διάφορα thread για επιστροφές δίσκων όπου η αντικατάσταση ήταν δίσκοι σε ακόμα χειρότερη κατάσταση από εκείνους που είχαν επιστραφεί. Όμως πόσο χειρότερο να γίνει από αυτό Δεν ξέρω αν αξίζει τον κόπο να ασχοληθώ, ή απλά να τον πετάξω. Ο δίσκος σου έχει πιθανώς πρόβλημα με το μοτέρ του. Γενικώς αυτές οι ενδέιξεις εμένα μου κάνουν χειρότερες από το να έχει bad sectors για παράδειγμα και η εμπειρία μου με κάνει να φοβάμαι περισσότερο για το μέλλον του. H "χαμηλή υγεία", και δη από ένα "3rd party" πρόγραμμα, ούτε γι' αστείο δεν είναι αποδεκτές από τα μαγαζιά (αλλά ούτε και από την κατασκευάστρια) (...μην πω ότι στα πρώτα θα σου κάνουν γενικώς σκηνικά, ακόμη κι αν τους πας δίσκο που το "μανίσιο" διαγνωστικό -το Seatools εν προκειμένω- τον βγάλει "failed", όχι βεβαίως γιατί δεν θ' αποδεχτούν την εγκυρότητά του, αλλά γιατί -παρανόμως- προσπαθούν να εκμεταλλευτούν καταστάσεις, όπως την άγνοια, κυρίως, του καταναλωτή, περί των διακαιωμάτων του). Η μόνη σου επιλογή για έναν δίσκο που ΕΙΝΑΙ πλέον (έως ΠΟΛΥ) αμφίβολος για να μπορεί να κάνει τη δουλειά του, μέχρι ΤΥΧΟΝ να έχεις την...τύχη να κρασάρει εντελώς πριν την λήξη της εγγύησης, είναι να τον...ξεμπερδέψεις μόνος σου μια ώρα αρχύτερα (μια πετσέτα σε συνδυασμό με σκαλοπάτια, κάνουν θαύματα) και μετά να επικοινωνήσεις πρώτα με το Πλαίσιο (...όπου γενικώς και πιθανότατα θα προσπαθήσουν να σου πασάρουν -ΑΣΥΜΦΟΡΟ μάλιστα- πιστωτικό αντί να σου αντικαταστήσουν τον δίσκο) και τέλος (αν όντως δεν δεις χαΐρι με Πλαίσιο) να συμπληρώσεις την ονλάιν φόρμα της Σηγκέητ και πληρώνοντας τα έξοδα αποστολής (ένα δεκάρι με συστημένο επιστολικού ταχυδρομείου των ΕΛΤΑ) να τους τον στείλεις (θα λάβεις αντικαταστάτη με δικά τους έξοδα, μέσα σε 2-3 βδομάδες). Αν δεν θες "εμπλοκή" με Πλαίσιο και δεν σε χαλάει το 10άρι, στειλ' τον κατευθείαν Σηγκέητ (αφού βεβαίως τον πεθάνεις πρώτα). Αν είσαι Αττική, μπορείς επίσης να δοκιμάσεις να επικοινωνήσεις με Oktabit (Αγ. Παρασκευή), όπου είναι ο βασικός εισαγωγέας (αν δεν κάνω λέθος) των Sea στην χώρα. Αν ο δίσκος έχει προωθηθεί από αυτούς, παίζει να στον αλλάξουν οι ίδιοι. ...πάντως, η αντικατάσταση "με χειρότερης κατάστασης δίσκο", δεν παίζει. Ή αλλιώς, μύθος είναι (ίσως και ανοησίες αυτών που το ανέφεραν, εκεί που το διάβασες). ΔΕΝ αποκλείεται ο δίσκος που λαμβάνει κάποιος να βγάλει και αυτός πρόβλημα, σύντομα, αλλά δεν είναι και η νόρμα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.