Jump to content



εγγυηση σκληρων δισκων


stevedri

Recommended Posts

βλεπω σε μαγαζια που πουλαν σκληρους το ιδιο μοντελο σε αλλα νε εχει 1 χρονο και σε αλλα 2 χρονια εγγυση. το να εχει 1 χρονο δεν ειναι παρανομο απο την ευπωπαικη ενωση? καπου ειχα διαβασει οτι η seagate θα ξανανεβασει την εγγυηση σε ορισμενα μοντελα, ισχυει αυτο?

Link to comment
Share on other sites

Εάν δεν κάνω λάθος, οι δίσκοι φέρουν την εγγύηση του κατασκευαστή, ο οποίος θα σου τον αντικαταστήσει ανεξάρτητα από το τι λέει το κατάστημα.

Ίσως τα καταστήματα να εννοούν πως για ένα έτος θα στον αντικαταστήσουν οι ίδιοι, πέραν του έτους ο κατασκευαστής.

Link to comment
Share on other sites

Εάν δεν κάνω λάθος, οι δίσκοι φέρουν την εγγύηση του κατασκευαστή, ο οποίος θα σου τον αντικαταστήσει ανεξάρτητα από το τι λέει το κατάστημα.

Ίσως τα καταστήματα να εννοούν πως για ένα έτος θα στον αντικαταστήσουν οι ίδιοι, πέραν του έτους ο κατασκευαστής.

Ακριβώς αυτό σημαίνει, απο κεί και πέρα σε εξυπηρετεί μόνο η αντιπροσωπεία(αν υπάρχει εδώ) ή η μαμά εταιρία στα εξωτερικό.

Link to comment
Share on other sites

Εάν δεν κάνω λάθος, οι δίσκοι φέρουν την εγγύηση του κατασκευαστή, ο οποίος θα σου τον αντικαταστήσει ανεξάρτητα από το τι λέει το κατάστημα.

Ίσως τα καταστήματα να εννοούν πως για ένα έτος θα στον αντικαταστήσουν οι ίδιοι, πέραν του έτους ο κατασκευαστής.

...ακριβώς αυτό συμβαίνει, και ναι μεν τουλάχιστον δεν χάνεις εντελώς την αντικατάσταση (για έναν ακόμη χρόνο), αλλά αναγκάζεσαι

α) να μπεις ο ίδιος στην διαδικασία του RMA (δεν σκάβεις κι όλας, αλλά ε, δεν είναι και "ψεκάστε/RMAήστε/τελειώσατε"...)

β) να πληρώσεις το λιγότερο ένα 10άρι για μεταφορικά κατ' "ελάχιστο" βάρος (αν είναι σκέτος σκληρός, γιατί αν είναι εξωτερικός, πας κοντά 15άρι λόγω βάρους).

Ενώ κανονικά (και με τον νόμο) είναι δική τους η υποχρέωση για 2 χρόνια κατ' ελάχιστο.

Link to comment
Share on other sites

Και πού ΕΙΝΑΙ παράνομο, τί; Θα τους κάνεις αγωγή; Όχι μάλλον ε...(Που και να τους κάνεις...χέστηκαν. Βιβ λα Λαμογιστάν...).

Όσο για τη Σηγκέητ, αλήθεια είναι.

Νομιζω οτι δεν ξερεις τι λες. Μια ΕΠΩΝΥΜΗ καταγγελια σε ΣτΚ η/και ΙΝΚΑ συνηθως αρκουν για να γινει η δουλεια. Και στην χειροτερη, ενα εξωδικο κοστιζει 150€, οπου μετα σε παιρνουν στα σοβαρα ;)

Link to comment
Share on other sites

Νομιζω οτι δεν ξερεις τι λες. Μια ΕΠΩΝΥΜΗ καταγγελια σε ΣτΚ η/και ΙΝΚΑ συνηθως αρκουν για να γινει η δουλεια. Και στην χειροτερη, ενα εξωδικο κοστιζει 150€, οπου μετα σε παιρνουν στα σοβαρα ;)

Το ότι εσύ θ' ασχολιόσουν με δικηγόρους, εξώδικα και χρεώσεις, δεν σημαίνει ότι θα το έκανε ο καθ' ένας, ειδικά όταν μιλάμε για έναν δίσκο που γενικά η αξία του κυμαίνεται στο κατοστάρικο (πλέον) και δη όχι για κάτι άλλο, αλλά για τον "κλεμμένο" χρόνο εγγύησης . Γι' αυτό και γενικά δεν θα βρεις κόσμο που το κάνει. Γι' αυτό και "αποθρασύνονται", ειδικά οι μεγάλες αλυσίδες.

Επίσης από όσα έχω διαβάσει/ακούσει, οι καταγγελίες (επώνυμες, δεν κατάλαβα γιατί το τονίζεις, ποιός που κάνει τον κόπο -πάλι λίγοι- να την ψάξει μέσω των σχετικών υπηρεσιών "προστασίας του πολίτη" δεν το κάνει επώνυμα, και γιατί να μην το κάνει άλλωστε; ) γενικά ατελέσφορες είναι και κάθε άλλο παρά "αρκούν για να γίνει δουλειά". Με τη σειρά μου ν' αναρωτηθώ λοιπόν αν ξέρεις τί λες...

Link to comment
Share on other sites

Εσυ τα εχεις διαβασει/ακουσει. Διαβασε λοιπον και τις προσωπικες μου εμπειριες...

1) Σε προβληματικο λαπτοπ SONY, το οποιο εχει σταλθει 4 φορες για Service (Που σημαινει 4 μηνες συνολο χωρις μηχανημα, μιας και πηγαινει Γερμανια), εχω αποστειλει εξωδικο. Μετα απο 3 μερες με πηραν τηλεφωνο απο τα κεντρικα μου ζητησαν συγνωμη αφου "ξαναειδαν την περιπτωση μου" και αφου τους εδωσα το λαπτοπ, μου εδωσαν ενα καινουργιο, καλυτερων specs.

2) Για μια λαθος χρεωση του πΟΤΕ, την οποια αρνουμαι να πληρωσω, μου εκοψαν την συνδεση. ΑΜΕΣΩΣ εκανα καταγγελιες στα 2 ιδρυματα και εστειλα παλι εξωδικακι. Με πηραν τηλεφωνο ΧΤΕΣ, μου ζητησαν συγνωμη και σημερα εχω παλι την συνδεση μου και φυσικα θα μου πιστωσουν το Σαββ/κο που δεν ειχα τηλ/νετ

Σιγουρα δεν ειναι οτι καλυτερο, αλλα ΜΟΝΟ ετσι μπορουμε σαν καταναλωτες να βρουμε το δικιο μας. Καποια στιγμη θα γινουν σοβαρες εταιριες και θα διωξουν την "λαμογιε" φιλοσοφια τους !

Link to comment
Share on other sites

Αυτά που έχω διαβάσει/ακούσει δεν νομίζω να θεωρείς ότι είναι αηδίες που βγαίνει και λέει ο καθ' ένας, αφ' ότου έχει κάνει την καταγγελία του ή ότι πουλάει παραμύθι ενώ δεν έχει κάνει απολύτως τίποτα...; Και δεν μιλάμε για ένα-δυο, αλλά για πολλές περιπτώσεις - μάλιστα είμαι σίγουρος ότι το γνωρίζεις και εσύ το θέμα, καθώς δεν είναι κάτι "πρωτάκουστο" στα σχετικά φόρουμ, και όχι μόνο σε αυτά. -> γι' αυτό μάλιστα αναρωτιέμαι "γιατί" έγραψες ό,τι έγραψες πιο πριν (...και μάλιστα "όπως" το έγραψες...). Βασιζόμενος λοιπόν και στα σημερινά σου ("οι δικές σου εμπειρίες" κτλ), σκέφτηκα ότι ΜΑΛΛΟΝ πήρες εντελώς λάθος αυτό που αρχικά είχα γράψει, ως ΠΡΟΤΡΟΠΗ να μην κάνει κάτι ο άλλος "για τα δικαιώματά του" (...αφού "δεν πρόκειται να βρει το δίκιο του"). Αν ναι, κακώς το πήρες έτσι, διότι αυτό που έγραψα εγώ είναι ότι γενικώς χεστήκανε τα μαγαζιά (και δη τα μεγάλα) (...κι ακόμα πιο δη όταν πρόκειται είτε για μικροποσά είτε για καταστάσεις όπως "εγγύηση κατά βούληση") για το πώς θα τους αντιμετωπίσεις, γι' αυτό και όχι μόνο δεν έχουν σταματήσει τις λαμογιές, αλλά αυξάνονται και πληθύνονται τα κρούσματα.

ΔΕΝ προέτρεψα λοιπόν τον ts να ΜΗΝ κάνει κάποια κίνηση, αλλά περιέγραψα -με τον τρόπο μου, είναι αλήθεια- και μάλιστα κομμάτι ειρωνικά (όχι προς τον ts, αλλά γενικά, επειδή ΒΡΙΣΚΟΥΝ και τα κάνουν) για το "δεδομένο" του ότι ΔΕΝ θα κάνει (όπως η πλειονότητα των αγοραστών) κάποια κίνηση. Που ίσα-ίσα είμαι ΥΠΕΡ των σχετικών κινήσεων από τους πολίτες...(ΔΙΚΗ μου πχ προσωπική εμπειρία, που για μια διαφορά γύρω στο 15άρι, βγάλαμε αμφότεροι, και μαγαζί και εγώ, τα σκώτια μας, με αποτέλεσμα λόγω ακριβώς της επιμονής μου, να περάσει τελικά "το δικό μου", που ήταν και το νόμιμο δικαίωμά μου - χωρίς καν να μπω στη "βάσανο" ενός εξωδίκου, για μικροδιαφορά, αλλά χωρίς ΒΕΒΑΙΑ και να τους την...χαρίσω, που δεν υπήρχε περίπτωση...).

...μια ακόμη αλήθεια, είναι, ότι, τώρα που ξανακοίταξα το αρχικό μου ποστ, είχα βάλει κι έναν...παραπανίσιο τόνο, που ίσως όμως να μπέρδευε το νόημά (μου) ΑΚΟΜΑ περισσότερο : σ' εκείνο το "πού", όπου...ένας τόνος λοπόν, το έκανε ερωτηματικό, αντί γι' αναφορικό (που ήταν και το ορθό). ΙΣΩΣ λοπόν ΚΑΙ γι' αυτό (..ίσως και να μην το πρόσεξες καν βέβαια, αλλά λέμε τώρα...), να νόμισες ότι αρχικά είχα γράψει σε στυλ "...και πού είναι η παρανομία ρε αδερφέ; Yπερβάλλεις κτλ, και σαν τί δηλαδή θα κάνεις τώρα; Αγωγή; Δεν γίνονται αυτά κτλ γι' αυτό άσε τις μαγκιές - βρε τί λαμόγια είστε εσείς" και πάει λέγοντας...ΑΝ λοιπόν πήρες έτσι το ποστ μου,,,καλώς, παρεξήγηση, και κάθε άλλο παρά αυτό ενοοούσα.

* ...να τονίσω επίσης ότι με το "καταγγελίες", δεν εννοούσα εξώδικο, αλλά να βγάλεις άκρη με τις σχετικές υπηρεσίες προστασίας καταναλωτή (...εδώ βγαίνουν ενίοτε και λένε από αυτές, ότι...δεν έχει συγκεκριμένα δικαιώματα ο κόσμος, είτε γιατί είναι για ξύλο αυτοί που τις στελεχώνουν, είτε γιατί καν δεν τους έχουν ενημερώσει σχετικά ώστε να γνωρίζουν επακριβώς αυτά που υποτίθεται πως προασπίζουν...Ούτε μία, ούτε δύο, αλλά αρκετές περιπτώσεις έχω πετύχει...). Και γι' αυτό, ένα παραπάνω "οδηγείται" ο κόσμος στα εξώδικα, που όπως είπαμε τα αποφεύγει (....και που "δικιολογείται" που το κάνει, όταν και μόνο η σκέψη ότι ένας δικηγόρος θέλει λεφτά για ν' ασχοληθεί, είναι αποτρεπτική για τη συνέχεια, όταν μιλάμε για μικροποσά ή καταστάσεις όπως "κουτσουρεμένη εγγύηση"...).

Link to comment
Share on other sites

Όκεικ, παρεξήγηση ήταν όπως είπα - "βοήθησε" και ο τρόπος που είχα γράψει αρχικά...

- - - - - -

...και πες μου τώρα τί συμβουλεύεις, που λέγαμε, σε μια περίπτωση που διάβασα σ' άλλο φόρουμ σήμερα, για έναν δίσκο Χιτάτσι που διαφημίζεται στο Ησόπ, ως "5χρονης εγγύησης", αλλά βγήκε (είπα του παιδιού που ενδιαφερόταν να τσεκάρει το S/N του όταν τον λάβει, αφού ήταν ούτως ή άλλως αποφασισμένος να τον πάρει, λόγω χαμηλής τιμής -συμφέρουσας είναι η αλήθεια- γιατί είχα τις αμφιβολίες μου για την εγκυρότητα των διαφημιζόμενων 5 χρόνων, τη στιγμή που ξέρω ότι η νόρμα γι' αυτούς τους δίσκους είναι τα 3 χρόνια) ότι -ΠΑΡ' ΟΛΟ ΠΟΥ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΕ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΕΙΣ ΟΠΩΣ ΤΟΝ ΠΡΟΕΤΡΕΨΑ ΚΑΙ ΕΠΕΜΕΝΑΝ ΟΤΙ Η ΕΓΓΥΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΟΝΤΩΣ ΣΤΑ 5 ΧΡΟΝΙΑ- η "μαμά" δίνει τα στάνταρ 3...

Είμαι βέβαιος, πως εάν χρειαστεί μετάξύ των 3ων και 5 χρόνων να κάνει RMA, η Ησοπάρα -ΑΝ υπάρχει ακόμη τότε- θα του πει ιστορίες για αγρίους, αρκούδες, και ίσως και για άγριες αρκούδες (και αυτουνού, και άντε και μιας και αυτός δεν νοιάζεται όπως δήλωσε, ολωνών των άλλων που πιθανώς θα τσιμπήσουν με την "ευκαιρία"...).

Τί λοιπόν τους κάνεις τώρα αυτούς;

Link to comment
Share on other sites

Η αποδειξη γραφει 5 χρονια εγγυηση η το λεει στο site ? Γιατι με την αποδειξη κανεις κινησεις. Το site κατεβαινει κ αυριο.

Και πες στον φιλο σου να ψωνιζει απο σοβαρα μαγαζια...:hehe:

Link to comment
Share on other sites

Οι αποδείξεις του eshop αναφέρουν την εγγύηση πάνω. Ίσως να έχει και το s/n πάνω η απόδειξη. Εφόσον ο κατασκευαστής καλύπτει τα 3 χρόνια τα επιπλέον 2 είναι από eshop.

Link to comment
Share on other sites

Η αποδειξη γραφει 5 χρονια εγγυηση η το λεει στο site ? Γιατι με την αποδειξη κανεις κινησεις. Το site κατεβαινει κ αυριο.

...ακριβώς αυτά του είπα κι εγώ πριν λίγο. Το θέμα πάντως το συζητάμε με αυτόν (ένας τυχαίο παιδί σε φόρουμ είναι).

Και σε ρωτάω ξανά, ΤΙ τους κάνεις τώρα, εάν όντως άλλα λένε στην ιστοσελίδα, κι άλλα στα χαρτιά; Λες απλά "ε δε γαμιέται μωρέ, 3 χρόνια καλά είναι άλλωστε" (...) και το αφήνεις έτσι...; (...η πλειονότητα πάντως του κόσμου, αυτό θα κάνει...)

Τους "καταγγέλεις στο ΙνΚα" (στο Μάγια, στη Μάγια Τη Μέλισσα και δεν ξέρω πού αλλού) ; Θα ιδρώσει το e-αυτάκι τους άραγε...;

Τους κάνεις αγωγή...;

Οι αποδείξεις του eshop αναφέρουν την εγγύηση πάνω. Ίσως να έχει και το s/n πάνω η απόδειξη. Εφόσον ο κατασκευαστής καλύπτει τα 3 χρόνια τα επιπλέον 2 είναι από eshop.

ΑΝ αναγράφει κάτι σχετικό η απόδειξη (μένει ν' αποσαφηνιστεί απ' το παιδί), καλώς. Μέχρι τότε όμως αναρωτιέμαι προτρέχοντας,,,ΓΙΑΤΙ να δώσει "έτσι στα καλά καθούμενα", εγγύηση ΣΥΝ ΔΥΟ χρόνια πάνω ένα μαγαζί; Για ένα μεμονωμένο προϊόν, που ΚΑΝΕΙΣ άλλος δεν το έχει προικίσει αναλόγως...;

Link to comment
Share on other sites

Απλα να ενημερωσω πως η Seagate αντικαθηστα τους σκληρους που ειναι σε εγγυηση με refurbished. Ακομα και αυτους που ειναι αγορασμενοι σε διαστημα μικροτερο του 1ος ετους.

Δεν ξερω τι κυμα γκαντεμιας με κυνηγαει αλλα καηκαν 3 500gb και ενας 1ΤΒ, σε διαρκεια 6 μηνων, και μου επεστρεψαν refurbirshed. Προφανως τους εστειλα mail και τους ειπα οτι θελω καινουριους και οχι refurbished αλλα μου απαντησαν οτι απο δω και περα η πολιτικη της εταιριας ειναι να στελνει recertified....:hang2:

Η πλακα ειναι οτι με οποιον το εχω συζητησει, ολοι μου ειπαν οτι εχουν σταματησει να αγοραζουν seagate λογω μεγαλου ποσοστου crash/fail των drive. Μαλιστα οι δυο που δυλευουν σε IT/network κτλ, ουτε σε πελατες δεν βαζουν πλεον.

Οποτε σκατα εγγυησεις δινουν! Και πληρωνουμε κερατιατικα απο τοτε που "πλημμυρισαν" τα εργοστασια και η Seagate απλα ξεστοκαρει!:fist:

Link to comment
Share on other sites

Όλοι αντικαθιστούν με refurbished (...και μια και δεν έχουν μείνει....πολλοί, όλοι=η WD). Eφ' όσον έχουν διαθέσιμους τέτοιους. Αλλιώς, με "ολοκαίνουριο". Το ίδιο ισχύει και για τον "χρόνο αγοράς" που είπες, αν θυμάμαι καλά (νομίζω ότι 3 μήνες είναι το "όριο").

Περί failures, μην κολλάς, περίπου τα ίδια είναι για όλους.

Εκεί που έχεις απόλυτο δίκιο, είναι περί της...ποιότητας των εγγυήσεων.

Όσο για την "γκαντεμιά σου", να είσαι σίγουρος ότι κάπου στο...Πεκίνο, κάποιος Κινέζος έχει 3 500άρηδες κι έναν Τέρας (της Ση) που δουλεύουν τζιτζί...

Link to comment
Share on other sites

σχετικα με το πριν τις πλημμυρες πιο πολυ failure rate ειχαν οι seagate (πιο πολυ η σειρα 7200.11) . δουλευα πλαισιο και θυμαμαι στους 30 σκληρους οι 25 ηταν seagate. εχω την εντυπωση παντως οτι μετα τις πλημμυρες το failrure rate αυξηθηκε και wd και seagate. το μονο που μπορω να υποθεσω ειναι τα υλικα να ειναι υποδιεστερα σε σχεση πριν πλημμυρων.

Link to comment
Share on other sites

...τα ίδια (περίπου) ήταν Στήβεν. Παγκοσμίως μιλάμε φυσικά, και κυρίως όχι με δείγμα ένα μόνο μαγαζί (σηκώνει πολύ στατιστική, σύγκριση με πωλήσεις και προώθηση αυτών κτλκτλ) για να μπορέσει να βγει κάτι ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟ (και όχι "αποδεικτικό" παρ' ολ' αυτά) ως συμπέρασμα για μια εταιρία δίσκων. Πόσο μάλλον, όταν από μόνος αναφέρεις την "καταραμένη" σειρά των 7200.11, που ήταν "απλώς" μια σειρά (που είχε πουλήσει πολύ πάντως, όντας φθηνοί/μεγάλοι/"γρήγοροι" για τα χρόνια τους και με ελκυστική εγγύηση. Δηλαδή είχε πέσει με τα μούτρα ο κόσμος σε αυτούς - και μετά τα έσπασε αυτά τα μούτρα βέβαια) που "έτυχε" το προβληματικό τους firmware.

Σε κάθε περίπτωση, αναλογία "25 στους 30", αναφορικά με τα ονόματα εταιριών, δεν παίζει κι ούτε έπαιξε (κι ούτε ΘΑ παίξει) ποτέ, ούτε γι' αστείο, καθώς πάνω-κάτω παρόμοια υλικά/τεχνολογία χρησιμοποιούν όλοι τους (και μάλιστα διάφορα parts είναι "φιξ" για όλους). Για να μην (ξανα)παρεξηγηθώ εκ νέου στο θρεντ αυτό, δεν αμφισβητώ το "25-30" που έτυχε να περάσει μπροστά από τα μάτια σου, αλλά λέω ότι αυτό δεν είναι αντιπροσωπευτικό του μέσου όρου.

Και γενικά, αυτό που έχει ΟΥΣΙΑ σχετικά με τους σκληρούς, είναι το δίπολο "καλή/συμφέρουσα αναλογικά με την τιμή εγγύηση - έγκαιρη διατήρηση αντιγράφων". Όλα τα υπόλοιπα, είναι να 'χαμε-να λέγαμε, φάση "ΠΑΟ vs ΟΣΦΠ"...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.