Jump to content



Logitech RMA = moar awesome ;)


2cpu

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Χαιρετω !

Η σημερινη ιστορια RMA ξεκιναει πριν μερικες μερες.

Το περιφερειακο που απεβιωσe ενα Logitech Illuminated.

Συμπτωματα: Δεν εγραφε τα Τ Υ Η Ε Θ ενω την προηγουμενη μερα δουλευε μια χαρα

χωρις κανενα συμπτωμα.

Τροπος αντιμετωπισης:Μιας και ειχε ακομα εγγυηση απο "εκει ;) " το παω για ελεγχο.

Διαλογος

"Δεν γραφει καποια γραμματα το Τ Υ Η και μερικα ακομα που δεν θυμαμαι"

"Θα μας το αφησετε για ελεγχο "

"Επειδη μενω σε χωριο γυρω στα 30χλμ και ειναι ευκολοτερο απο καποιο αλλο ελεγχο

να περιμενω λιγη ωρα και να το δοκιμασεις μιας και ειναι απλο ωστε να μην ειμαι πηγαινε-ελα?"

"Οχι κυριε πρεπει να γινει ελεγχος αν χυθηκαν υγρα πανω του (αντε αποδειξε οτι δεν τα εριξε καποιος αλλος

μετα ) και χρειαζομαστε χρονο "

"Οκ ευχαριστω " και παλι πισω σπιτι.Μετα απο καμια ωριτσα ισως λιγο παραπανω τηλ

"Ε το πληκτρολογιο εχει οντως προβλημα και θα σας προτεινα να παρετε το Χ με + μερικα χρηματα +"

Κοιτωντας το Χ δεν με καλυπτε τις αναγκες μου + ηθελε αρκετα περισσοτερα χρηματα.

"Το ιδιο το βλεπω οτι το εχετε "αναμενετε" να περιμενω να το φερετε?"

"Οχι κυριε δεν θα το φερουμε ουτε μπορουμε να το παραγγειλουμε"

"Μπορω να το παρω πισω?"

"Εε χμ ναι φυσικα "

Λυση:

Παραλαμβανω πισω και τηλ την αλλη μερα στην κατασκευαστρια εταιρεια.

Μεσολαβει διαλογος με ευγενικοτατο κυριο και για να μην κουραζω τους αναγνωστες καταληγουμε

να με στειλει ενα ιδιο προς αντικατασταση με μεταφορικα εξοδα της εταιρειας και το παλιο

να το στειλω στην ανακυκλωση.

The irony..

Σημερα ηρθε το καινουργιο και στην ιστοσελιδα ακομα αναφερει "αναμενεται".

Σε logitech και microsoft περιφεριακά δεν πας στο μαγαζί. Παίρνεις τηλέφωνο, γίνεται προσπάθεια ελεγχου ή επιδιόρθωσης τηλεφωνικά. Αν αποτύχει σου στέλνουν άλλο δωρεάν. Το λάθος του καταστήματος είναι οτι δεν σε ενημέρωσε οτι γίνεται αυτή η διαδικασία ώστε να μην χρειαστεί καν να μεταβείς εκεί.

Δεν ήξερα ότι το service της microsoft είναι αντίστοιχα ποιοτικό με εκείνο της Logitech. Έχεις προσωπικές εμπειρίες;

Δεν ήξερα ότι το service της microsoft είναι αντίστοιχα ποιοτικό με εκείνο της Logitech. Έχεις προσωπικές εμπειρίες;

Έχω εγώ. Μου έστειλαν δωρεάν ασύρματο ποντίκι πριν από 2 χρόνια και.

Σε logitech και microsoft περιφεριακά δεν πας στο μαγαζί. Παίρνεις τηλέφωνο, γίνεται προσπάθεια ελεγχου ή επιδιόρθωσης τηλεφωνικά. Αν αποτύχει σου στέλνουν άλλο δωρεάν. Το λάθος του καταστήματος είναι οτι δεν σε ενημέρωσε οτι γίνεται αυτή η διαδικασία ώστε να μην χρειαστεί καν να μεταβείς εκεί.

Επειδη ειχα ακομα εγγυηση απο το καταστημα και λεγανε αναμενεται ειπα να δοκιμασω εκει.;)

Και ποιο είναι το κατάστημα που προσπαθούσε να σου πασάρει πιστωτικό για να πληρώσεις και άλλα χρήματα;

Χαιρετω !

Η σημερινη ιστορια RMA ξεκιναει πριν μερικες μερες.

Το περιφερειακο που απεβιωσe ενα Logitech Illuminated.

Συμπτωματα: Δεν εγραφε τα Τ Υ Η Ε Θ ενω την προηγουμενη μερα δουλευε μια χαρα

χωρις κανενα συμπτωμα.

Τροπος αντιμετωπισης:Μιας και ειχε ακομα εγγυηση απο "εκει ;) " το παω για ελεγχο.

Διαλογος

"Δεν γραφει καποια γραμματα το Τ Υ Η και μερικα ακομα που δεν θυμαμαι"

"Θα μας το αφησετε για ελεγχο "

"Επειδη μενω σε χωριο γυρω στα 30χλμ και ειναι ευκολοτερο απο καποιο αλλο ελεγχο

να περιμενω λιγη ωρα και να το δοκιμασεις μιας και ειναι απλο ωστε να μην ειμαι πηγαινε-ελα?"

"Οχι κυριε πρεπει να γινει ελεγχος αν χυθηκαν υγρα πανω του (αντε αποδειξε οτι δεν τα εριξε καποιος αλλος

μετα ) και χρειαζομαστε χρονο "

"Οκ ευχαριστω " και παλι πισω σπιτι.Μετα απο καμια ωριτσα ισως λιγο παραπανω τηλ

"Ε το πληκτρολογιο εχει οντως προβλημα και θα σας προτεινα να παρετε το Χ με + μερικα χρηματα +"

Κοιτωντας το Χ δεν με καλυπτε τις αναγκες μου + ηθελε αρκετα περισσοτερα χρηματα.

"Το ιδιο το βλεπω οτι το εχετε "αναμενετε" να περιμενω να το φερετε?"

"Οχι κυριε δεν θα το φερουμε ουτε μπορουμε να το παραγγειλουμε"

"Μπορω να το παρω πισω?"

"Εε χμ ναι φυσικα "

Λυση:

Παραλαμβανω πισω και τηλ την αλλη μερα στην κατασκευαστρια εταιρεια.

Μεσολαβει διαλογος με ευγενικοτατο κυριο και για να μην κουραζω τους αναγνωστες καταληγουμε

να με στειλει ενα ιδιο προς αντικατασταση με μεταφορικα εξοδα της εταιρειας και το παλιο

να το στειλω στην ανακυκλωση.

The irony..

Σημερα ηρθε το καινουργιο και στην ιστοσελιδα ακομα αναφερει "αναμενεται".

"οχι κυριε δεν θα το φερουμε ουτε μπορουμε να το παραγγειλουμε"???

Και δεν προσφερθηκαν καν να σου δωσουν τα λεφτα πισω?????

ΜΑ ΓΙΑΤΙ ΠΗΡΕΣ ΤΗΝ LOGITECH, TSAKONAS WAY IS MOAR FUN!!!!

αφου ξερεις οτι πολιτικη του εν λογω καταστηματος ειναι οτι δεν δινει πισω λεφτα ;)

Eξαλλου μην σε τρεχα τζαμπα για ενα πληκτρολογιο ενω εβγαζες moar fun με τις μπιτσεζ :p

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.