Zarras Σεπτέμβριος 1, 2004 #101 Σεπτέμβριος 1, 2004 πακο με τρομαζουν αυτα που ακουω απο το στομα σου! τι συνεβη? ειδες κανενα οραμα ? 'η η στουκα στο "Δ" τελικα επεδρασε θετικα στην ψυχοσυνθεση σου...χεχε Lol :flower:
ΓιαγκΤ Σεπτέμβριος 1, 2004 #104 Σεπτέμβριος 1, 2004 Αρχική απάντηση από packo [Σήμερα, στις 13:39] Και κάτι ακόμα....Για πείτε μου...τι είναι χειρότερο;;Να σε σκοτώσει κάποιος;Να σου τσακίσει τα πόδια;Η να κοιμάσαι και να ξυπνάς γνωρίζοντας πως κάποιος δεν ζει και φταις εσύ;Οτι κάποιος δεν περπατάει και φταις εσύ; Αν θέλουμε να ήμαστε ειλικρινείς χωρίς "περικοκλάδες" συναισθηματισμού, το πρώτο δεν ξεπερνιέται ενώ το δεύτερο ο χρόνος το φθείρει.
sotiris Σεπτέμβριος 1, 2004 #105 Σεπτέμβριος 1, 2004 το θέμα δεν είναι ποιος οδηγάει καλύτερα ή χειρότερα.προσωπικά θεωρώ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ απείρως πιο ασφαλές μέσο το αυτοκίνητο,ενώ πιο έξω είναι απλώς ασφαλέστερο.σαν κατηγορίες μοτοσυκλετιστών ξεχωρίζω 4:1)τους παπιες με σοβαρότητα (5%)2)τους λοιπούς πάπιες (95%)3)τους ανθρώπους με σοβαρές μηχανές4)τους ανθρώπους με street,enduro κλπ @@@@μηχανές.Οι 3 και οι 4 ξέρουν συνήθως να οδηγούν και έχουν την αίσθηση του κινδύνου.Οι 2 και 4 χρήζουν ιδιαίτερης προσοχής, οι 2 λόγω ασχετοσύνης-μ@λ@κί@ςκαι οι 4 λόγω υποψήφιας καγκουριάς.το καλύτερο από όλα θα ήταν φυσικά οι συγκοινωνίες, τύπου μετρό, γιατί από λεωφορείο-τρόλλευ προτιμώ το αυτοκίνητο.
ΝTG Σεπτέμβριος 1, 2004 #106 Σεπτέμβριος 1, 2004 sotiri εχω μια μικρη ενσταση στο τροπο που διαχωριζει τις "σοβαρες" μηχανες απο τα enduro kai street!!!Τι εννοεις σοβαρες μηχανες???Νομιζω οτι γενικα υπαρχουν δυο κατηγοριες ανθρωπων!!Οι "μ@λ@κες" που κανουν συνηθως το αντιθετο απο αυτο που περιμενουμε καποια ατυχη στιγμη και οι αλλοι!!Παπια μπορει να εχει και ενας 50αρης που απλα θελει ενα βολικο οχημα να παει στη δουλεια του και να αποφυγει την κινηση!Ασχετο το αν ξερει και τηρει λπληρως ολο τον κ.ο.κ!!Παπια εχει βεβαια το 16 χρονο που κανει σουζες κλπ μαλακιες στο πρωτο ευθειακι που θα βρει!Υπαρχουν κατοχοι enduro-μηχανων σαν μεταβατικο σταδιο απο παπακι!!Λιγο πιο γρηγορο και σαφως πιο ανετο με τα απειρα σαμαρακια που υπαρχουν!!Βεβαια υπαρχουν και το αντιστοιχο μεταβατικο απο την κατηγορια παπιων οπου συνηθως εχουν μεγαλο διχρονο η 4χρονο με την σουπερ-dooper εξατμιση οπου και παλι δεν χανουν την ευκαιρια να δειξουν ποσο "καλοι οδηγοι" ειναι!!!! για τις street δεν μπλεκομαι!Υ.ΓΤωρα αν εννοεις σοβαρες μηχανες μεγαλες δικυλινδρες δισκινητες(για τα δεδομενα της πολης)οπου ενιοτε ο αναβατης παταει με τις μυτες κατω .................τι να πω......................θα προτιμησω τα εντουρακια(μονο για τα δεδομενα της πολης-και ας ειμαι 1.90)!?!?!?!?!?!?.
knight_77 Σεπτέμβριος 1, 2004 #107 Σεπτέμβριος 1, 2004 Αρχική απάντηση από sotiris το θέμα δεν είναι ποιος οδηγάει καλύτερα ή χειρότερα. προσωπικά θεωρώ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ απείρως πιο ασφαλές μέσο το αυτοκίνητο, ενώ πιο έξω είναι απλώς ασφαλέστερο. σαν κατηγορίες μοτοσυκλετιστών ξεχωρίζω 4: 1)τους παπιες με σοβαρότητα (5%) 2)τους λοιπούς πάπιες (95%) 3)τους ανθρώπους με σοβαρές μηχανές 4)τους ανθρώπους με street,enduro κλπ @@@@μηχανές. Οι 3 και οι 4 ξέρουν συνήθως να οδηγούν και έχουν την αίσθηση του κινδύνου. Οι 2 και 4 χρήζουν ιδιαίτερης προσοχής, οι 2 λόγω ασχετοσύνης-μ@λ@κί@ς και οι 4 λόγω υποψήφιας καγκουριάς. το καλύτερο από όλα θα ήταν φυσικά οι συγκοινωνίες, τύπου μετρό, γιατί από λεωφορείο-τρόλλευ προτιμώ το αυτοκίνητο. Δηλ. αυτος που εχει Varadero ειναι πιο σοβαρος απο εμενα που εχω sport-touring?
RootX Σεπτέμβριος 1, 2004 #108 Σεπτέμβριος 1, 2004 LOOOOOL, αυτές οι κατηγοριοποιήσεις είναι όλα τα λεφτά..... :worship: :worship:
sotiris Σεπτέμβριος 1, 2004 #109 Σεπτέμβριος 1, 2004 γενικά δεν ξέρω, στο δρόμο μπορεί βασικά η κατηγοροποίηση εφαρμόζεται στις πάπιες, με το 95% να είναι ακατέβατο, δυστυχώς... ακόμη και ο πενηνταρης μπορεί να τηρεί τον κοκ και να πηγαίνει με 50 (όσα τα χρόνια του) στην αριστερή.
Stefanos6 Σεπτέμβριος 1, 2004 #110 Σεπτέμβριος 1, 2004 Ρε παιδια κατι χρονικα ασχετο.Η pic ειναι πολυ χαλια?Πηγα να την ανοιξω και εκλεισα τον παραθυρο πριν ανοιξει γιατι φοβηθηκα μην χασω τον υπνο μου και ταλαιπωρησω το στομαχι μου.Να σας πω και κατι αλλο απο μια αλλη πλευρα.Ο πατερας μου ειναι γιατρος ακτινολογος και περνανε πολλα τροχαια απο αυτον.Μου λεει λοιπον οτι το 90% ειναι μηχανακια και ολοι του λενε οτι ενα αμαξι δε βγηκε καλα στη διασταυρωση.Τι να σας πω?Δεν ειναι λιγο υπερβολικο?Εμενα σε μηχανακι δε με αφηνει να ανεβω και ι σως να εχει και δικιο...
ΝTG Σεπτέμβριος 1, 2004 #111 Σεπτέμβριος 1, 2004 re stefanos δες το και αλλιως!!!Μην ανεβεις ουτε στους αλλους "που δεν βγηκαν καλα στη διασταυρωση" γιατι δεν ξερεις αν την επομενη φορα θα τρακαρει με μηχανακι!!!Με αυτη την λογικη να τρεξουμε να παρουμε ολοι τα πιο ασφαλη αμαξια!!!Ηammer-ακια!!!πρεπει να ειναι 4000cc και να ζυγιζουν κοντα 2 τοννους!!θα καιει καμποσο αλλα σκεφτειται τι θα παθει το fiat-ακι (η το σεατ-ακι nos-dio) που θα πεσει πανω του!!!Ας μην κανουμε το δρομο ζουγκλα!!Το μεγαλο αμαξι τρωει το μικρο!!(και αυτο την παπια)!!
GoriLLakoS Σεπτέμβριος 1, 2004 #112 Σεπτέμβριος 1, 2004 Πω ρε φιλε...τι επαθε....δεν μπορουσα να το δω μιλαμε.....ανατριχιασα στην κυριολεξια....
kostas578 Σεπτέμβριος 1, 2004 #113 Σεπτέμβριος 1, 2004 Εγω το σκεφτομαι αλλιως:Σε ολη σου την ζωη ειναι πολυ πιθανον να εχεις καποιο ατυχημα , ειτε λογου δικης σου υπαιτιοτητας ειτε οχι , μικρη σημασια εχει, ε οταν και αν ερθει εκεινη η μαυρη ωρα προτιμω να οδηγω αυτοκινητο παρα μηχανη....
colt3003 Σεπτέμβριος 2, 2004 #114 Σεπτέμβριος 2, 2004 Αρχική απάντηση από sotiris [Χθες, στις 20:05] ακόμη και ο πενηνταρης μπορεί να τηρεί τον κοκ και να πηγαίνει με 50 (όσα τα χρόνια του) στην αριστερή. Χωρίς να θέλω να υπερασπιστώ τον πενηντάρη, θα πρέπει να σκεφτόμαστε πάντα και το ενδεχόμενο να είναι σε δόμο ''ταχείας'' κυκλοφορίας και να θέλει να στρίψει αριστερά (άσκηση με πολύ μεγάλο βαθμό δυσκολίας και μου έχει τύχει και εμένα αμέτρητες φορές) αμα δε έχεις και παπί που στα 50 ''τελικιάζει'' τότε βράσε ρύζι... @Kostas578: Και έγώ θα ήθελα να είμαι μέσα σε αυτοκίνητο... απο τότε όμως που είδα ένα τροχαίο (πριν απο 10 περίπου χρόνια το είχαν παίξει και στις ειδήσεις) που ο συνοδηγός απο άσχετο με το ατύχημα Ι.Χ. σκοτώθηκε επείδη ο κινητήρας απο ενα fiat uno ξεκόλησε και ήρθε ιπτάμενος πάνω του, λέω πλέον οτι είναι να μην είσαι στο σωστό σημειο τη λάθος στιγμή....
ea6gka Σεπτέμβριος 2, 2004 Author #115 Σεπτέμβριος 2, 2004 σαφεστατα η τυχη παιζει ενα καθοριστικο ρολο. Οσο για το ατυχημα που λες ειχε γινει στην κηφισιας στο φαρο ψυχικου. Η θεια μου γιατρος στο γενικο κρατικο ειχε αναλαβει το ατυχο ζευγαρι, ασε ας μην συνεχισω. Αλλα νομιζω οτι αν ειμαστε συνετοι μπορουμε να μην προκαλουμε την τυχη μας και των αλλωνων
trendy Σεπτέμβριος 2, 2004 #116 Σεπτέμβριος 2, 2004 Αρχική απάντηση από colt3003 Χωρίς να θέλω να υπερασπιστώ τον πενηντάρη, θα πρέπει να σκεφτόμαστε πάντα και το ενδεχόμενο να είναι σε δόμο ''ταχείας'' κυκλοφορίας και να θέλει να στρίψει αριστερά (άσκηση με πολύ μεγάλο βαθμό δυσκολίας και μου έχει τύχει και εμένα αμέτρητες φορές) αμα δε έχεις και παπί που στα 50 ''τελικιάζει'' τότε βράσε ρύζι... Οι δρόμοι "ταχείας" συνήθως έχουν ειδική λωρίδα για να στρίβεις αριστερά και να μην ενοχλείς. Τώρα αν ο άλλος πάρει σβάρνα την αριστερή της Βουλιαγμένης από τον Αγ.Δημήτριο για να στρίψει στο Ελληνικό, τότε είναι κάφρος. Και για να μην παρεξηγηθούν οι οδηγοί μηχανών, αναφέρομαι σε κάθε όχημα που κινείται στην αριστερή με αυτόν τον τρόπο.Οι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΙ δρομοι ταχείας κυκλοφορείας δεν έχουν καθόλου στροφή αριστερά.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.