Jump to content



Τι γίνεται αν δεν πληρώσεις το πρόστιμο του μετρό;


armored

Recommended Posts

  • Replies 380
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Αβατάρ πίστεψε με είναι κοντά στη φωτογραφία μου :p

Όσον αφορά το όνομά μου, δε το έχω κρυφό, απλά δε μου έχει ζητηθεί. Αν μου ζητηθεί θα το δώσω, δεν έχω πρόβλημα μιας και δεν έχω να κρύψω κάτι. Μια βόλτα στις παρουσιάσεις που έχω κάνει θα σε διαφωτίσει.

Link to comment
Share on other sites

το ποιντ μου ειναι οτι οταν δεν εισαι υποχρεωμενος δεν δινεις στοιχεια προσωπικα.

οσο για τους ελεγκτες φυσικα και χρειαζονται και φυσικα πρεπει να χτυπανε ολοι εισιτηριο,αλλα το νομικο πλαισιο εχει κενο κατι που λογικο και αναμενομενο ειναι εκμεταλλευονται πολλοι και καλα κανουν αφου καπως ετσι δουλευει και το δικαστικο συστημα :p

Link to comment
Share on other sites

Για όνομα, τα στοιχεία σου σε ρώτησε όχι το pin της κάρτας σου. Εξάλλου όσοι δε δίνουν τα στοιχεία και προσπαθούν να διαφύγουν δε το κάνουν για να μην καταπατηθούν οι ελευθερίες τους αλλά για να μην πληρώσουν εισιτήριο. Ποταπά κίνητρα προσπαθούν να περιγράφουν με μεγάλες αξίες.

Το κανουν γιατι τους δινει το δικαιωμα ο νομος...ποια ποταπα κινητρα παλι...

Βγαζεις τα απωθημενα που σου εχουν δημιουργησει συγκεκριμενες ομαδες και δεν μπορεις να καταλαβεις το απλο. Ή χαζοαριστερους τους βγαζεις ολους ή λαμογια που το παιζουν χαζοεπαναστατες. Απορω με την σιγουρια και την επιμονη σου σε τετοιους χαρακτηρισμους και ξερω οτι εισαι και μεγαλυτερος σε ηλικια απο μενα.

Η λυση που προτινεις ειναι σαν την λυση που προτινει η Χρυση Αυγη με οπλοφορους πολιτες. Μπορει να μην σου φαινεται το ιδιο, αλλα ειναι κοινωνιολογικο το θεμα και δεν γινεται να κατσω να γραψω 2 σελιδες φιλοσοφιες για να σε πεισω. Το τελευταιο επιχειρημα που μπορω να σου δωσω ειναι να κατσεις να σκεφτεις αν ειναι χαζος ο νομοθετης και το συνταγμα και προστατευουν τα προσωπικα δεδομενα κατα αυτο τον τροπο.

Αντιπαραθετεις την αποψη σου, που ειναι και λαθος και προσβαλλει τα δικαιωματα μου ως πολιτη, με τον νομο και το δικαιο και χαρακτηριζεις οποιον ασκει τα δικαιωματα του ποταπο και δηθεν.

Link to comment
Share on other sites

Η υποχρέωσή σου σαν πολίτης είναι να πληρώνει τις παρεχόμενες υπηρεσίες αλλιώς να μην τις χρησιμοποιεί. Τα δικαιώματά σου σαφώς και πρέπει να είναι σεβαστά από το υπόλοιπο κοινωνικό σύνολο και τους κρατικούς φορείς, αλλά δεν είναι δυνατό να καταφεύγουμε σε τακτικές του στιλ δε σου δίνω τα στοιχεία μου να μου κόψεις πρόστιμο επειδή έχω παρανομήσει.

Γενικότερα πρέπει να σαν άτομα να "υπογράφουμε επιταγές που μπορούμε να ξοφλήσουμε" ή αλλιώς όταν παίρνουμε το ρίσκο να ανέβουμε σε ΜΜΜ χωρίς να πληρώσουμε να είμαστε έτοιμο να πληρώσουμε το πρόστιμο αν δε μας κάτσει.

Όταν είχα πάει Ολλανδία έτυχε μπροστά μου περίπτωση που κάποιος δεν είχε εισιτήριο στο τρένο. Χωρίς φωνές δέχθηκε το πρόστιμο, πήρε τη κλήση και δε μίλησε. Και εκεί ελεγκτές έβρισκα σε κάθε δεύτερο δρομολόγιο.

Ουδέποτε συμφώνησα με τον χειροδικούντα ελεγκτή, όπως και δε συμφώνησα με τον αρνητή του προστίμου, επιβάτη.

Θέλω μια κοινωνία ευνομούμενη και όχι αστυνομοκρατούμενη όπως είπες με το παράδειγμα της Χ.Α. Για να πετύχεις την ευνομούμενη κοινωνία δεν θες μπάτσους, θες πολίτες που να γνωρίσουν και τα δικαιώματά τους αλλά και τις υποχρεώσεις τους. Εμείς τεχνηέντως το δεύτερο το ξεχνάμε.

Link to comment
Share on other sites

παντως για οσους απορουν μετα γιατι ακομα εχουμε παλια λεωφωρεια-τρενα, βρωμικα, οδηγους ψυχολογικα φορτομενους και να μπανει ο καθε γυφτος ζητωντας λεφτα μην απορειτε εφωσον ο κοσμος δεν πληρωνει εισητηριο. αμα δεν κοψεις εισητηριο πως θα πληρωθει ο οδηγος-καθαριστρια, πως θα ερθει η καινουργια παρτιδα λεωφωρειον. σε λιγο να δειτε θα κοπουν και οι security στις στασεις ησαπ και εκει ειναι που θα μπαινει ο καθε τρελος στο τρενο που εχει τα χιλια προβληματα να τον βλεπει το καθε παιδακι

τα ιδια εγιναν και με τα διοδια. δεν πληρωνω,δεν πληρωνω, σκατα οι δρομοι μετα και ο φωτισμος και να σου τα δυστιχηματα

Link to comment
Share on other sites

παντως για οσους απορουν μετα γιατι ακομα εχουμε παλια λεωφωρεια-τρενα, βρωμικα, οδηγους ψυχολογικα φορτομενους και να μπανει ο καθε γυφτος ζητωντας λεφτα μην απορειτε εφωσον ο κοσμος δεν πληρωνει εισητηριο. αμα δεν κοψεις εισητηριο πως θα πληρωθει ο οδηγος-καθαριστρια, πως θα ερθει η καινουργια παρτιδα λεωφωρειον. σε λιγο να δειτε θα κοπουν και οι security στις στασεις ησαπ και εκει ειναι που θα μπαινει ο καθε τρελος στο τρενο που εχει τα χιλια προβληματα να τον βλεπει το καθε παιδακι

τα ιδια εγιναν και με τα διοδια. δεν πληρωνω,δεν πληρωνω, σκατα οι δρομοι μετα και ο φωτισμος και να σου τα δυστιχηματα

καλά να ξέρουμε τι λέμε... άντε για το εισητήριο στα ΜΜΜ ας δεχτούμε ότι υπάρχει τεράστιο ποσοστο λαθρεπιβίβασης (για να μπορούν και οι δήθεν ευνομούμενοι πολίτες να δικαιολογούν την ποιότητα των μεταφορών τους, για να επιβεβαιώνεται και η λογική μαζί τα φάγαμε (κάποιοι νομίζουν ότι τρόλλαρα πριν αλλά κάνετε μεγάλο λαθος, το έλεγα στα σοβαρα)

για τα διόδια μήν τρελαθούμε.. εαν κάποιος πιστεύει ότι οι δρόμοι είναι σκατά επειδή δεν πληρώνει ο κόσμος στα διόδια είναι το λιγότερο αφελής. Πρώτον γιατί ούτως ή αλλως το δεν πληρώνω διόδια δεν ήταν ποτέ τόσο τεράστιο "κίνημα" (ούτε καν συγκρίσιμο με το δεν πληρώνω εισητήριο) άρα μιλάμε για σχετικά λίγους (που πλεον είναι και πολύ λιγότεροι) και δεύτερον δυο λέξεις μόνο: Πατρα-Κορινθος. Πόσα χρόνια σκοτώνεται κόσμος σε αυτό το δρόμο που για να το διασχίσεις δίνεις 3 ευρώ?

Είπαμε να μιλήσουμε για το εισητήριο. Αντε στο κομμάτι των ΜΜΜ να δεχτώ ότι υπάρχει μια λογική που αξίζει να αντιπαρατεθώ αλλά τουλάχιστον την καταλαβαίνω. Εε, αν πιστεύετε ότι και για τους δρόμους φταίνε οι "τζαμπατζήδες" τι να πω! δε θέλω να λέω τσιτάτα και παπαριές αλλά μάλλον το MEGA είναι πολύ πετυχημένο κανάλι

Link to comment
Share on other sites

τα ιδια εγιναν και με τα διοδια. δεν πληρωνω,δεν πληρωνω, σκατα οι δρομοι μετα και ο φωτισμος και να σου τα δυστιχηματα

Μοναδικό off-topic για να μην ξεφύγει το thread...

Δρόμους δεν είχαμε ούτε πριν το "δεν πληρώνω διόδια" κίνημα, ούτε το 90, ούτε το 80.

Link to comment
Share on other sites

μα συγνωμη ειτε πλωρωνω διοδια ειτε πληρωνω εισητιριο την ιδια συμασια δεν εχει.

οταν δεν πληρωνω κατι λογικα μετα να υπαρχει ελλειμα στα ταμεια και το κρατος να αυξανει τις τιμες. ειδικα τα διοδια τα εχουν @@. 100 ευρω θελει αθηνα-θεσ-νικη με φορτηγο.

Link to comment
Share on other sites

Πολιτική ανυπακοή

Η πολιτική ανυπακοή είναι η άρνηση ενός ή περισσότερων ατόμων απέναντι στην τήρηση ορισμένων νόμων, απαιτήσεων και εντολών της κυβέρνησης, ή μιας δύναμης κατοχής, χωρίς να καταφεύγουν στη σωματική βία. Είναι πρωτοβάθμια τακτική της μη βίαιης αντίστασης. Στην πιο μη βίαιη έκφραση της (γνωστή στα σανσκριτικά ως ahimsa ή satyagraha) θα μπορούσε να πει κανείς ότι είναι συμπόνια, με τη μορφή του σεβασμού στη διαφωνία.

Η πολιτική ανυπακοή είναι ένας από πολλούς τρόπους που οι άνθρωποι μπορούν να χρησιμοποιήσουν για να διαμαρτυρηθούν ή να εξεγερθούν κατά αθέμιτων νόμων. Έχει χρησιμοποιηθεί σε πολλά τεκμηριωμένα μη βίαια κινήματα αντίστασης όπως στην Ινδία (η εκστρατεία κοινωνικής πρόνοιας του Γκάντι και οι εκστρατείες για την ανεξαρτησία της Ινδίας από τη Βρετανική Αυτοκρατορία), στη Νότια Αφρική στον αγώνα κατά του απαρτχάιντ, στο Αμερικανικό Κίνημα Πολιτικών Δικαιωμάτων και σε κινήματα ειρήνης παγκοσμίως. Μία από τις πρώτες μαζικές υλοποιήσεις της ήταν η μη βίαιη επανάσταση των Αιγυπτίων εναντίον της βρετανικής κατοχής το 1919.

Ο Αμερικανός συγγραφέας Χένρι Ντέιβιντ Θορό (Henry David Thoreau) πρωτοστάτησε στη σύγχρονη θεωρία πίσω από αυτή την πρακτική με το δοκίμιο του 1849 «Περί Πολιτικής Ανυπακοής», που αρχικά είχε τον τίτλο «Αντίσταση στην Αστική Κυβέρνηση». Η ιδέα πίσω από το δοκίμιο ήταν αυτή της αυτονομίας, και το πώς αυτή είναι η ηθικότερη επιλογή, γιατί κανείς πρέπει να αποφύγει να πολεμήσει εναντίον της κυβέρνησης, αλλά δεν θα πρέπει να την υποστηρίξει αν δεν συμφωνεί με αυτή. Αυτή η έκθεση είχε αργότερα μεγάλη επίδραση σε πολλούς από αυτούς που εφάρμοσαν την πολιτική ανυπακοή. Στο δοκίμιο αυτό, ο Θορό επίσης εξηγεί τους λόγους που αρνήθηκε να πληρώσει φόρους ως πράξη διαμαρτυρίας κατά της δουλείας και κατά του Μεξικανο-Αμερικανικού Πολέμου.

Link to comment
Share on other sites

μα συγνωμη ειτε πλωρωνω διοδια ειτε πληρωνω εισητιριο την ιδια συμασια δεν εχει.

οταν δεν πληρωνω κατι λογικα μετα να υπαρχει ελλειμα στα ταμεια και το κρατος να αυξανει τις τιμες. ειδικα τα διοδια τα εχουν @@. 100 ευρω θελει αθηνα-θεσ-νικη με φορτηγο.

Τα διόδια μας είναι μάλλον από τα πιο ακριβά παγκοσμίως ( δεν θα κάνω σύγκριση με Αμερική γιατί δεν είναι δίκαιο ).

Πέραν του ότι μιλάμε πλέον για να πας από Αγ. Στέφανο στον Αγ. Κωνσταντίνο/Καμμένα Βούρλα ( 1 ώρα και 10 λεπτά διαδρομή... ) θες 6-7€ μόνο για τα διόδια για Ι.Χ. κούρσα, και 11 (!) μόλις 11 διόδια για Αγ. Στέφανο - Θεσσαλονίκη ( κάποια από αυτά να έχουνε >2.85€ ), ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ διόδια σε δρόμους... που εδώ και δεν ξέρω πόσα χρόνια "ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΟΝΤΑΙ".

Όλα τα... καλά παιδιά, οι πατριώτες, οι "καλοί" επιχειρηματίες που μπήκανε στην κατασκευή "Εθνικών οδών" τσεπώσανε χοντρά, οι περισσότεροι κάποια στιγμή ξαφνικά φαλύρισαν λέει ή απλά την λάκισαν δίχως να πούνε τίποτα, και από όλους παρέδωσαν έργο οι λιγότεροι, κακό και πρόχειρο έργο ως συνήθως και φυσικά με τρελλές καθυστερήσεις ( να προπληρώνονται όμας τα διόδια για χρόνια πριν φτιάξουνε 1km δρόμου ξέρανε όμως ).

Anyway, αρκετό off-topic, να επιστρέψουμε στο θέμα μας "μάγκας, δεν πληρώνω ΜΜΜ και κάνω και τον βαρύ και ασήκωτο στον ελεγκτή" :D

Link to comment
Share on other sites

Μπερδεύεις τις φοροεπιδρομές με την πληρωμή παροχής υπηρεσιών.

Οταν η ποιοτητα της παρεχομενηςς υπηρεσίας ειναι σαφως χειροτερη απο την περιγραφόμενη, εχεις το δικαιωμα να αμφισβητησεις το αντιτιμο. Οταν τα λεοφωρεια ειναι στην ωρα τους, με τους επιτρεπομενους επιβατες και οχι υπεραριθμο και με ευγενικους οδηγους που πρεπει να καταλαβουν επιτελους οτι πληρώνονται απο τον επιβατη αλλα οφειλουν να ειναι αψογοι το ξανασυζηταμε.

Οταν ζεις σε κοινωνια ανομιας και ατιμωρησίας κοιτας να επιβιωσεις (αν εισαι η τελευταια τρυπα της φλογερας) ή να εκμεταλλευτεις. Απο την στιγμη που η εκμετάλλευση ειναι εμφανης, αδυσώπητη και γινεται με το ετσι θελώ - τελευταιο κρουσμα ο Δ.Σταματης του αδιαφθορου και εθνικου συμφεροντως ΤΑΙΠΕΔ, τοτε γιατι ο απλος πολιτης να πληρωνει; Γιατι να μην ασκησει αντισταση; Γιατι να καθετε να του τον φερμαρουν ανοιχτα και ασαλιωτα; Για το καλο του κρατους; Για να μην χασει ο αγενεστατος οδηγος του λεοφωρειου την δουλεια του; Ας ισχυσει το δουλευεις/παραγεις --> πληρωνεσαι, στο ευρυτερο δημοσιο και τοτε φυσικα να πληρωσω.

Αρκετα με την ανοχη σε μια δικτατορια των πολιτικων βουβαλων και καλοθρεμενων μοσχαριων, των απατεώνων και των τραπεζων. Και οχι δεν θα αλλαξει με ψηφο αυτο το πραγμα. Αν ειναι να εχουμε δικτατορια ας ειναι αυτην της ζουγκλας. Οποιος αντεξει.

Το κράτος πρόνοιας το έχουμε ξεχάσει σαν έννοια έτσι;

Αστειάτορας ο κυριος;

Link to comment
Share on other sites

Αν έχεις θέματα με το κράτος και τις πολιτικές τους, τότε στρέψου εκεί. Ψήφισε, δραστηριοποιήσου. Το να μην πληρώνεις εισιτήριο επειδή το κράτος κλέβει είναι η βολικότερη και συνάμα η χειρότερη μορφή διαμαρτυρίας. Λες υπήρχε ελληνικό κράτος αν αντί για επανάσταση το 1821 δεν σκούζαμε στην πλατεία του χωριού για τις υποδομές του τούρκικου κράτους και ότι δε θα πληρώνεις εισιτήριο για την άμαξα; Στη Βουλγαρία έχουν 8 μήνες ταραχές και συνεχίζουν, στην Πορτογαλία μπήκαν μέχρι μέσα στη βουλή ο κόσμος και τους γιούχαρε. Εδώ ξέρουμε να κάνουμε αντάρτικο πόλεων μην πληρώνοντας εισιτήριο;

Εξάλλου δες το και αλλιώς. Πως θα κατηγορήσεις κάποιον ότι είναι διεφθαρμένος και κλέβει ενώ εσύ κάνεις το ίδιο (σε μικρότερο βαθμό βέβαια επειδή είσαι η τελευταία τρύπα της φλογέρας).

Link to comment
Share on other sites

Τι σχεση έχει αυτό ρε Κωστή ;

Πώς δεν έχει σχέση; Που για άλλη μια φορά κάποιον πρέπει να κλάψουμε για να συζητάμε τα αυτονόητα;

Αν έχεις θέματα με το κράτος και τις πολιτικές τους, τότε στρέψου εκεί. Ψήφισε, δραστηριοποιήσου. Το να μην πληρώνεις εισιτήριο επειδή το κράτος κλέβει είναι η βολικότερη και συνάμα η χειρότερη μορφή διαμαρτυρίας. Λες υπήρχε ελληνικό κράτος αν αντί για επανάσταση το 1821 δεν σκούζαμε στην πλατεία του χωριού για τις υποδομές του τούρκικου κράτους και ότι δε θα πληρώνεις εισιτήριο για την άμαξα; Στη Βουλγαρία έχουν 8 μήνες ταραχές και συνεχίζουν, στην Πορτογαλία μπήκαν μέχρι μέσα στη βουλή ο κόσμος και τους γιούχαρε. Εδώ ξέρουμε να κάνουμε αντάρτικο πόλεων μην πληρώνοντας εισιτήριο;

Εξάλλου δες το και αλλιώς. Πως θα κατηγορήσεις κάποιον ότι είναι διεφθαρμένος και κλέβει ενώ εσύ κάνεις το ίδιο (σε μικρότερο βαθμό βέβαια επειδή είσαι η τελευταία τρύπα της φλογέρας).

Δε θα μπορούσα να διαφωνήσω περισσότερο. Το κράτος, δεν είναι κράτος αυτή τη στιγμή. Είναι μία χούντα που δε σέβεται το σύνταγμα και τους νόμους που το ίδιο υποτίθεται έπρεπε να στηρίζει. Ένα κράτος που σε έχει κάνει να πιστεύεις ότι εσύ φταις για την κατάσταση της χώρας κι ο διπλανός σου είναι εχθρός σου. Ένα κράτος που σου λέει ότι αν δεν κόψεις απόδειξη είσαι στην ίδια μοίρα με τους εμπόρους ναρκωτικών ενώ σε φορολογεί 8 φορές για το ίδιο πράγμα. Ένα κράτος που ξεπουλάει τα πάντα για ένα κομμάτι ψωμί για να υπηρετήσει τα συμφέροντα τρίτων. Ένα κράτος που ξεπουλάει το οποιοδήποτε μέλλον μπορεί να έχει αύριο το παιδί σου. Ένα κράτος που χει φέρει τους νεοναζί τρίτο κόμμα. Και μου λες τώρα, ότι το παιδί με τους 2 άνεργους γονείς είναι ο παράνομος επειδή δεν είχε φράγκο να κόψει εισιτήριο. Σε ποιο σημείο πρέπει να φτάσουμε δηλαδή για να ζητήσουμε και λίγη αξιοπρέπεια;

Αστειάτορας ο κυριος;

Όπως φαίνεται..

Link to comment
Share on other sites

Ρε Αντωνάκη μου, τι είναι το κράτος; Μια έννοια χωρίς οντότητες από πίσω του που πλανάται στον αέρα; Κράτος είναι αυτό που ζεις, παλεύεις και επιβιώνεις καθημερινά. Το κράτος κινδυνεύει όχι από έλλειψη πειθαρχίας, αλλά από έλλειψη απο-προβατοσύνης από τους πολίτες.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.