Stolis Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 22, 2012 #1 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 22, 2012 Στις 19/11 του μηνός χτυπάω μια ζελατίνα κινητού από Γερμανία και επιλέγω πληρωμή με πιστωτική (Το είχε σαν επιλογή). Μου έρχεται το invoice με item number και μου ζητάει να επικοινωνήσω με τον τυπά για την πληρωμή. Στέλνω, ζητάω αριθμό, αλλά μου λέει να πληρώσω με paypal... Το δέχομαι, τον ρωτάω τι γίνεται τώρα που φαίνεται καταχωρυμένο σε μένα το item, αν ακυρώνεται , αν θα κάνω άλλη παραγγελία με την επιλογή του pay- paypal κτλ κτλ αλλά αυτός πετάει αετό και δεν απαντάει... Είναι 22, του έχω ήδη στείλει 6-7 μαιλ και έχω αρχίσει να εκνευρίζομαι... Τι κάνουμε?
E.F. Νοέμβριος 22, 2012 #2 Νοέμβριος 22, 2012 Τώρα έχεις 2 επιλογές:1. Ζητάς ξανά invoice και επιλέγεις πληρωμή με PayPal.2. Aνοίγεις ένα dispute στο eBay ότι δεν σου απαντά για τον τρόπο πληρωμής και πως ζητάς να ακυρωθεί η συναλλαγή.Εγώ το 1ο θα έκανα, 2 μέρες έχουν περάσει, δεν είναι δα και ένας αιώνας.
Stolis Νοέμβριος 22, 2012 Author #3 Νοέμβριος 22, 2012 Με εκνεύρισε γιατί χθες το βράδυ μου έστειλε πως δεν βλέπει να έχει πληρωθει!! 3 mails του έστειλα πριν από αυτό ζητώντας αριθμό η οδηγίες και κάνει λες και δεν υπήρξαν! Πρώτη φορά παρακαλάω κάποιον 2 μέρες να τον πληρώσω..
Alexgk Νοέμβριος 24, 2012 #4 Νοέμβριος 24, 2012 Άνοιξε case στο ebay και να δεις για πότε θα επικοινωνήσει μαζί σου αυτός και όχι εσύ να τον παρακαλάς.
Stolis Νοέμβριος 24, 2012 Author #5 Νοέμβριος 24, 2012 Αυτό θα κάνω από αύριο όπως πρότειναν στο support.. Μάλλον έπεσα σε κολλημένο Γερμανό που πιστεύει πως του χρωστάω...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.