Jump to content



Επιστροφη χρηματων απο amazon.co.uk λογο μειωσης τιμης σε προιον που αγορασα


CrazyAnt1416003257

Recommended Posts

Μιας και αρκετοι απο εμας κανουμε αγορες απο την αμαζονα, θεωρησα σωστο να αναφερω το γεγονος εδω, ετσι ωστε να το γνωριζουν ολοι, ειδικα οσοι δεν τυχον δεν ηξεραν την παραπανω διαδικασια

Εκανα μια παραγγελια την περασμενη εβδομαδα

ΣΕ 2 απο τα αντικειμενα τα οποια παραγγειλα και ακομα δεν εχω παραλαβει, η τιμη μειωθηκε

Στο ενα απο τα δυο κατα 6 λιρες και στο δευτερο κατα 40 λιρες

Επικοινωνησα μεσω live chat μαζι τους και τους ανεφερα αναλυτικα τις πληροφοριες της παραγγελιας μου και προχωρησαν σε refund:hug::fun:

τα χρηματα θα πιστωθουν στις επομενες 2-3 εργασιμες στην καρτα μου απευθειας απο οσο με ενημερωσαν, κατι το οποιο θα επιβεβαιωσω τις επομενες ημερες και θα ενημερωσω αναλογως και εδω

Παλιοτερα το αμαζον ειχε πολιτικη επιστροφης χρηματων λογο πτωσης τιμης, σε αγορες που ειχαν γινει εντος 30 ημερων.

Απο οσο γνωριζω αυτο δεν ισχυει πλεον, αλλα απότι φανηκε επιστρεφουν τα χρηματα σιγουρα σε περιπτωσεις που η παραγγελια δεν εχει ακομα παραδωθει

Δεν ξερω αν το ιδιο ισχυει και σε περιπτωση που καποιος εχει ηδη παραλαβει το αντικειμενο και για ποσες μερες μετα.

Αυτο θα πρεπει να το διαπιστωσει καποιος ο οποιος εχει ηδη παραλαβει και προεκυψε μειωση τιμης σε κατι που αγορασε

Αναφερω το γεγονος αφενος για να μπορεσει οποιοσδηποτε βρισκεται σε παρομοια περιπτωση να παρει τα χρηματα του πισω και αφεταιρου για να καταδειξω για ακομη μια φορα την επαγγελματικη σταση του εν λογο καταστηματος απεναντι στους πελατες, κατι που στα μερη μας οπως ολοι ξερουμε αποτελει αγνωστη λεγη για την πλειοψηφια των επιχειρησεων:dirol::baby:

Ελπιζω το παρον να βοηθησει :o

Link to comment
Share on other sites

Σε εμένα έγινε κάτι άλλο. Παράγγειλα ένα ρολόι για τη γυναίκα μου που έχει καταργηθεί εδώ και χρόνια και δεν έβρισκα πουθενά (δώρο για Xmas). Το είχαν 150 λίρες. Την επόμενη μέρα παίρνω email που έλεγε ότι κάνοντας έλεγχο πριν το στείλουν, είδαν μια πολύ μικρή γρατσουνιά. Οπότε αν το θέλω ακόμα, θα μου αφαιρούσαν τις 50 λίρες από την τιμή.

Επειδή είναι για δώρο, ζήτησα μια φωτογραφία να δω πόσο μεγάλη είναι η γρατσουνιά και μου είπαν ότι δε μπορούν να μου στείλουν γιατί είναι τόσο μικρή που δε φαίνεται στο φακό. Οπότε κι εγώ πήρα το ρίσκο μου και το προχώρησα.

Link to comment
Share on other sites

γενικα το αμαζον σε εξυπηρετηση απλα ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΤΑΙ...μακαρι να ειχαμε ενα τετοιο μαγαζι στην Ελλαδα αλλα μαλλον ζηταω πολλα οπως φαινεται...

προσφατο παραδειγμα...

Εκανα το λαθος να παραγγειλω απο ελληνικο καταστημα(που θεωρειται και απο τα καλα)

τη Πεμπτη 8/11 βραδυ και ακομα να ρθει... παραγγελνω το ιδιο πραγμα απο αμαζον Δευτερα 12/11 πρωι 10 ευρω φθηνοτερα και χωρις μεταφορικα, δηλαδη συνολικα 19 ευρω φθηνοτερα και χτες το απογευμα ειχε ερθει...

Πως να στηριξεις μετα τα ελληνικα καταστηματα???(εκτος ελαχιστων εξαιρεσεων, 2-3 ειναι υποδειγματικα)

Link to comment
Share on other sites

Γενικοτερα, σε οτι αγορες εχω κανει μεχρι στιγμης απο την αμαζονα και οσες φορες χρειαστηκε να επικοινωνησω μαζι τους (παντα μεσω live chat) , η εξυπηρετιση ηταν αριστη

Για παραδειγμα, σε καποια παλιοτερη αγορα, για καποιον λογο το αντικειμενο που ειχα στο καλαθι μου και ενω ηταν eligible για δωρεαν μεταφορικα, κατα το τσεκ αουτ μου εδινε επιλογη μονο για μεταφορικα με χρεωση

Ηταμ μαλιστα Κυριακη βραδυ και επικοινωνησα λαιβ μαζι τους και μου ελυσαν το ζητημα μεσα σε μερικα λεπτα

Μαλιστα για να με αποζημειωσουν για την ταλαιπωρεια μου εστειλαν το δεμα με UPS (ηταν ενα case) αντι για ταχυδρομιο και το παρελαβα Τριτη μεσημερι απο την UPS (για να μην περιμενω τον διανομεα να μου το φερει Τεταρτη :p ) :jump:

Link to comment
Share on other sites

γενικα το αμαζον σε εξυπηρετηση απλα ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΤΑΙ...μακαρι να ειχαμε ενα τετοιο μαγαζι στην Ελλαδα αλλα μαλλον ζηταω πολλα οπως φαινεται...

προσφατο παραδειγμα...

Εκανα το λαθος να παραγγειλω απο ελληνικο καταστημα(που θεωρειται και απο τα καλα)

τη Πεμπτη 8/11 βραδυ και ακομα να ρθει... παραγγελνω το ιδιο πραγμα απο αμαζον Δευτερα 12/11 πρωι 10 ευρω φθηνοτερα και χωρις μεταφορικα, δηλαδη συνολικα 19 ευρω φθηνοτερα και χτες το απογευμα ειχε ερθει...

Πως να στηριξεις μετα τα ελληνικα καταστηματα???(εκτος ελαχιστων εξαιρεσεων, 2-3 ειναι υποδειγματικα)

Μεχρι πριν μερικα χρονια, ο μοναδικος μου ενδοιασμος για καποια αγορα απο εξωτερικο και ειδικοτερα απο αμαζον και γερμανικα καταστηματα, ηταν το γεγονος πως σε περιπτωση βλαβης/χρηση εγγυησης, θα επρεπε να στειλω το προιον παλι στο εξωτερικο και πληρωνοντας αντιστοιχα τα μεταφοριακ

Πλεον ομως, οπου κανενα ελληνικο καταστημα δεν εξυπηρετει αμεσα σε περιπτωση αντικαταστασης προιοντος, αλλα το στελνει στην αντιπροσωπεια (και αμα το στελνει) και εσυ περιμενεις ποτε θα ερθει, αυτος ο ανασταλτικος παραγοντας δεν υφισταται.

Γιατι ειτε απο Ελλαδα παρω κατι ειτε απο εξωτερικο, θα καταληξω να στειλω το προιον direct στον κατασκευαστη για χρηση εγγυησης, προκειμενου να γλυτωσω χρονο και ψυχικη ηρεμια...:dirol:

Link to comment
Share on other sites

Μια από τα ίδια και εδώ... παραγγελία από αμαζον γερμανίας ssd δίσκου σε τιμή Χ, χωρίς να υπάρχει απόθεμα. Δευτέρα (ας πούμε) στέλνουν τον δίσκο αλλά την ίδια μέρα η καινούρια τιμή πάει περίπου 40 ευρώ κάτω (ενώ η αρχική χρέωση ήτο για Χ ευρά). Ένα εμαίιλ και η διαφορά πιστώθηκε ΧΩΡΙΣ σκοτούρες...... :o

Link to comment
Share on other sites

Κοίτα να δεις σύμπτωση. Μίλαγα πριν 10 λεπτά με το Live Chat του Amazon, ρωτώντας τους τι γίνεται που έχει πέσει η τιμή της παραγγελίας μου πριν καν γίνει dispatch από την αποθήκη τους, και πήρα απάντηση ότι πληρώνω την τιμή που υπήρχε την ώρα της παραγγελίας. Του είπα πως με συμφέρει να το ακυρώσω και να το παραγγείλω ξανά με μόνο κόστος 1-2 μέρες καθυστέρηση, αφού δεν μπορούν να κάνουν την αλλαγή αυτοί, και απλά δεν το σχολίασε.

Link to comment
Share on other sites

να ενημερωσω πως στις 15:45 mου εστειλαν μειλ που και μου επιβεβαιωσαν πως θα γινει πιστωση του ποσου της διαφορας για τα 2 αντικειμενα της παραγγελιας μου για τα οποια και η τιμη μειωθηκε

Κοίτα να δεις σύμπτωση. Μίλαγα πριν 10 λεπτά με το Live Chat του Amazon, ρωτώντας τους τι γίνεται που έχει πέσει η τιμή της παραγγελίας μου πριν καν γίνει dispatch από την αποθήκη τους, και πήρα απάντηση ότι πληρώνω την τιμή που υπήρχε την ώρα της παραγγελίας. Του είπα πως με συμφέρει να το ακυρώσω και να το παραγγείλω ξανά με μόνο κόστος 1-2 μέρες καθυστέρηση, αφού δεν μπορούν να κάνουν την αλλαγή αυτοί, και απλά δεν το σχολίασε.
Δε ξέρω. Δεν επέμενα διότι δεν ήξερα τι ισχύει (αυτό έστειλα να ρωτήσω κι εγώ), αλλά εδώ διαβάζω άλλα, και με βάζετε σε σκέψεις να τους ξαναρωτήσω.

Εχει σημασια τι ακριβως τους ειπες και για τι επελεξες σαν προβλημα στο αρχικο μενου

Εγω επελεξα order and refund ή κατι τετοιο και ανεφερα στο θεμα της ερωτησης μου οτι αφορα "price drop on order already payed" αν θυμαμαι καλα

Επικοινωνησε μαζι τους ξανα και ζητα τους refund

θα πρεπει να εχεις τον αριθμο παραγγελιας και θα ειναι καλο να γνωριζεις και να τους αναφερεις την τιμη που π[ληρωσες και ποια ειναι η καινουρια τιμη τωρα

Σε μενα ας πουμε αρχικα πηγε να γινει μπερδεμα γιατι στο invoice της πληρωμης μου, οι τιμες ειναι χωρις VAT με αποτελεσμα εκ πρωτης να εμφανιζεται μικροτερη ή καθολου διαφορα

Διευκρινησα τι ακριβως συμβαινει και τι ακριβως πληρωσα και το πραγμα προχωρησε

Link to comment
Share on other sites

Σε μενα ας πουμε αρχικα πηγε να γινει μπερδεμα γιατι στο invoice της πληρωμης μου, οι τιμες ειναι χωρις VAT με αποτελεσμα εκ πρωτης να εμφανιζεται μικροτερη ή καθολου διαφορα

Διευκρινησα τι ακριβως συμβαινει και τι ακριβως πληρωσα και το πραγμα προχωρησε

Ακριβώς αυτό το θέμα είχα κι εγώ, και όταν το επισήμανα είπε πως αυτή είναι η πολιτική τους. Θα το ξαναδώ.

Link to comment
Share on other sites

Ακριβώς αυτό το θέμα είχα κι εγώ, και όταν το επισήμανα είπε πως αυτή είναι η πολιτική τους. Θα το ξαναδώ.

Δεν καταλαβαινω ποιο ακριβως ειναι το προβλημα πραγματικα

Εφοσον εχεις registered vat number στο Αμαζον και συμφωνα με αυτο εχεις κανει την παραγγελια σου και εχεις αντιστοιχα χρεωθει δεν υπαρχει θεμα

Θα πρεπει εσυ να τους πεις τις τιμες που εχεις χρεωθει, ποιες ειναι οι τιμες including vat, ποια η καινουρια τιμη (η οποια περιλαμβανει VAT επισης και να τους υπολογισεις την διαφορα παντα με τον τροπο που ΕΣΥ χρεωνεσαι

Δηλαδη να αποφορολογησεις και να κανεις την αφεραιση ωστε να τους πεις την χρηματικη διαφορα που εσυ χρεωνεσαι και πρεπει να σου γινει refund

Απο εκει και περα θα το τσεκαρει ο agent με τον οποιον και θα μιλησεις και θα του ζητησεις να σου επιβεβαιωσει το γεγονος

Μηπως δεν τα πας καλα στην συνεννοηση και ετσι δημιουργειται το μπερδεμα?

Δεν εχει να κανει με καποια συγκεκριμενη πολιτικη του αμαζον η παραπανω διαδικασια

Ανεφερα και στο αρχικο ποστ πως καποτε (μεχρι τελη '08 νομιζω) ειτε επισημη πολιτικη το Αμαζον για refund εφοσον η τιμη ειχε μειωθει εντος 30 ημερων απο την αγορα

Πλεον δεν υπαρχει κατι τετοιο οποτε και δεν θα πρεπει να αναφερεις καν θεμα policy γιατι μπορει εκει να μπερδευει το πραγμα

Αν θελεις αναφερε μου αναλυτικα τα βηματα που εκανες και τι αναφερηκε απο το τσατ (αν θελεις καντο και ενα quote εδω για να μπορεσω να σε βοηθησω περισσοτερο)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.