tragikos Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 14, 2012 #1 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 14, 2012 Καλησπέρα σας,πριν από αρκετό καιρό (12 Ιουλίου συγκεκριμένα), αγόρασα ένα τέτοιο από αυτόν τον seller για 4$. Το προϊόν δεν έφτασε ποτέ στα χέρια μου αν και έγινε (σύμφωνα με το email που έλαβα) dispatch 2 μέρες μετά.1,5 μήνα μετά (συγκεκριμένα 27 Αυγούστου) έστειλα μέσω ebay, μήνυμα στον πωλητή και του είπα ότι δεν έχω λάβει κάτι. Την επόμενη μέρα είχα απάντηση αν θέλω να μου αποσταλεί ξανά (20-25 μέρες) ή να γίνει refund. Λέω εδώ που είμαστε, ας το ξαναστείλει αλλά με track number αυτή τη φορά. Μου είπε ότι για αυτό χρειάζεται να βάλω και άλλα χρήματα (3$) οπότε λέω μ@ματο, στείλτο έτσι.Προφανώς και δεν έλαβα κάτι, οπότε στις 18 Οκτωβρίου (πάλι 1,5 μήνα μετά) του έστειλα ξανά αυτή τη φορά ζητώντας να γίνω refund. Του έδωσα (όπως ζήτησε) το paypal email μου και περίμενα. Όπως θα μαντέψατε, δεν είδα ποτέ τίποτα στο Paypal μου και επικοινώνησα ξανά μαζί του. Ο τυπάς λέει ότι μου τα έχει βάλει, αλλά μου τα ξανάβαλε τώρα και να ξανατσεκάρω.Επειδή θα πάει μακρυά αυτή η βαλίτσα και δεν γουστάρω να με δουλεύουν, υπάρχει κάποιος επίσημος τρόπος μέσω ebay να τον δώσω στεγνά και να αναγκαστεί να μου κάνει πραγματικό refund;
YDinopoulos Νοέμβριος 14, 2012 #2 Νοέμβριος 14, 2012 Ανοιξε case στο ebay !Αν δεν ξερεις :Customer Support-->Resolution centre και μετα κανεις κλικ αναλογα !
tragikos Νοέμβριος 14, 2012 Author #3 Νοέμβριος 14, 2012 Ανοιξε case στο ebay !Αν δεν ξερεις :Customer Support-->Resolution centre και μετα κανεις κλικ αναλογα !Το δοκίμασα αυτό, αλλά από χθες παίρνω:We're sorry there's a problem with this purchase.Our system is temporarily unavailable.Please try again later. You can also try work out this problem by contacting the seller.Είναι φυσιολογικό;
YDinopoulos Νοέμβριος 14, 2012 #4 Νοέμβριος 14, 2012 Ξαναδοκιμασε πιο μετα. Ισως να ειναι τεχνικο ζητημα.Καλο θα ειναι να διαβασεις τα παντα γυρω απο το Ebay Buyer Protection:eBay UK - Buyer Protection | GuideΕγω ΠΑΝΤΑ αν στις 15-20 μερες ΔΕΝ εχω λαβει κατι, ανοιγω ΑΜΕΣΩΣ case. Συνηθως μου λενε να περιμενω λιγο ακομα οπου και το κανω. ΠΡΟΣΟΧΗ: Ανταλλασουμε τα μυνηματα οχι μεσω των ΡΜ, αλλα επισημα μεσα στο case file.Aν παλι εχουν περασει πανω απο 40 μερες, προχωραμε το απλο case σε claim και ζηταμε τα χρηματα πισω. Κατα 99% παιρνουμε ολοκληρο το ποσο πισω.Αν εντωμεταξυ παρουμε το δεμα, κλεινουμε το case. Αν παλι μας κανουν refund και ερθει το δεμα, ειναι σωστο και ηθικο να δωσουμε τα χρηματα πισω στον πωλητη.
tragikos Νοέμβριος 14, 2012 Author #5 Νοέμβριος 14, 2012 Από ένα μικρό search βλέπω ότι το μήνυμα αυτό το παίρνεις όταν έχει περάσει το χρονικό όριο για να κάνεις claim. Άρα να υποθέσω ότι ο πωλητής επίτηδες καθυστερούσε ώστε να περάσει αυτό το όριο, οπότε τώρα δεν μπορώ να του κάνω τίποτα;Όλα τα μηνύματα που ανταλλάξαμε είναι μέσω pm στο ebay, όχι μέσω claim...
tragikos Νοέμβριος 14, 2012 Author #7 Νοέμβριος 14, 2012 Οπότε μπορώ να κλάψω τα 4$ μου και να μου γίνουν μάθημα να ανοίγω claim στις 30 μέρες έτσι;
DJD Νοέμβριος 14, 2012 #9 Νοέμβριος 14, 2012 Βάλε αρνητικό feedback, μερικές φορές τους πονάει περισσότερο αυτό.
YDinopoulos Νοέμβριος 14, 2012 #10 Νοέμβριος 14, 2012 Οχι απλα ποναει...Οσο μεγαλωνει το θετικο σκορ σαν πωλητης, μικραινει η χρεωση ανα αγγελια. Οποτε αν μπαινει αρνητικη, αλλαζει η αναλογια και μεγαλωνει η χρεωση. Οποτε βαρα αρνητικη με ωραια κεφαλαια κιολας να φενεται
wrong method Νοέμβριος 14, 2012 #11 Νοέμβριος 14, 2012 έτσι την πάτησα και εγώ με ένα ευτελής αξίας δέμα από UK. είπα να μην το παίξω Σταρένιος "αυτοοοςςςςςςς μου φαγε τα λιφτααααααα" και μετά από κανένα 2μηνο εξαφανίστηκε από τους καταλόγους και αυτός και το δέμα και οι 12 GBP :nada: αλλά το ebay έχει γεμίσει από εικονικούς πωλητές που από μικροποσά βγάζουν (όπως φαίνεται) μεροκάματο έπρεπε να είχα στείλει τον [MENTION=1085]sotiris[/MENTION] να τον πατήσει με το punto τον λακαμα
tragikos Νοέμβριος 14, 2012 Author #12 Νοέμβριος 14, 2012 "You have no transactions for which you can leave Feedback"Όπως φαίνεται ο τύπος θα την γλιτώσει χωρίς γρατζουνιά... Μόνο reply στο δικό του feedback ("Thank you for an easy, pleasant transaction. Excellent buyer. A++++++.") μπορώ να κάνω. Έχει νόημα;Επίσης ρε παιδιά, πως γίνεται να με καλύπτει το Paypal για 45 μέρες και το προϊόν να λέει ότι μπορεί να κάνει 30-40 εργάσιμες για να έρθει; Δείτε πχ εδώ.
DJD Νοέμβριος 14, 2012 #13 Νοέμβριος 14, 2012 Αν πας στο paypal στο transaction που έκανες, δε σου δίνει καμία επιλογή για dispute;
tragikos Νοέμβριος 14, 2012 Author #14 Νοέμβριος 14, 2012 [MENTION=23]DJD[/MENTION] έκανα dispute μέσω Paypal αλλά έκλεισε κατευθείαν γιατί έχουν περάσει οι 45 μέρες...
DJD Νοέμβριος 14, 2012 #15 Νοέμβριος 14, 2012 Δε νομίζω ότι μπορείς να κάνεις κάτι άλλο τώρα, τουλάχιστον την πάτησες με πολύ μικρό ποσό.
JaguarOne Νοέμβριος 14, 2012 #16 Νοέμβριος 14, 2012 Εαν το paypal το έχεις συνδέσει με κάποια visa με την οποία εκανες την αγορα, μπορεις να δοκιμασεις να κοψεις την χρεωση απο εκει.
tragikos Νοέμβριος 14, 2012 Author #17 Νοέμβριος 14, 2012 [MENTION=1390]JaguarOne[/MENTION] τότε θα είχα θέμα εγώ με το Paypal και δεν θα ήθελα να το κάνω αυτό...Τουλάχιστον όπως είπε ο [MENTION=23]DJD[/MENTION], είναι μικρό το ποσό και... lesson learned.
JaguarOne Νοέμβριος 14, 2012 #18 Νοέμβριος 14, 2012 [MENTION=4676]tragikos[/MENTION] true, λόγω προσωρινής γκαβομάρας μου φάνηκε ότι αυτό που πήρες έκανε 45$ :/
Artist_ Νοέμβριος 15, 2012 #19 Νοέμβριος 15, 2012 έχω κάνει το ίδιο και στο ebay και στο paypal. έχει περάσει μια εβδομάδα και κανένα νέο, ούτε χρήμα επιστροφή. Το ebay με στέλνει στο paypal.Claim status: Open - Other party's action needed You can view the latest details of your claim and take any required actions by accessing your PayPal account. Here's how: Click Continue to PayPal to proceed to the PayPal website. Log in to your PayPal account. Afterwards, you'll be taken to the Resolution Center. View details about your claim and proceed with any necessary actions.
DJD Νοέμβριος 16, 2012 #20 Νοέμβριος 16, 2012 Τώρα έχω εγώ ένα πρόβλημα. Αγόρασε κάποιος από μένα και το έστειλα Γερμανία. Βλέπω όμως τώρα στο tracking ότι γράφει Attempted delivery με σημείωμα return to sender. Στην αγγελία έγραφα ότι δεν δέχομαι επιστροφές. Τι γίνεται σε αυτήν την περίπτωση;
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.